Jump to content
zeljeznice.net
2062 036

Splitski kolodvor

Recommended Posts

Da li postoje planovi da se na kolodvor postavi koja 2061 kao spomenik jer je Split taj kolodvor na kojem su 2061 prvi put dotakle Hrvatsko tlo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da li postoje planovi da se na kolodvor postavi koja 2061 kao spomenik jer je Split taj kolodvor na kojem su 2061 prvi put dotakle Hrvatsko tlo?

 

Koplja se lome, koliko čujem, i kad neki primjerak treba završiti u Željezničkom muzeju a kamoli na nekom kolodvoru. Mislim da to ovisi isključivo o samoinicijativnosti vas u Splitu.

U svakom slučaju, ovaj je prijedlog vrijedan svake pohvale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To me zanimalo jer ako Knin može imati jednu parnjaču (za koju se može reči da to nije izložak od uništenosti) zašto Split ne bi imao jednu dizelku.

Usput Dinko kada češ mi poslati fotke 2062 044,2062 003 i 2062 005 (ako imaš fotku)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
To me zanimalo jer ako Knin može imati jednu parnjaču (za koju se može reči da to nije izložak od uništenosti) zašto Split ne bi imao jednu dizelku.

Usput Dinko kada češ mi poslati fotke 2062 044,2062 003 i 2062 005 (ako imaš fotku)?

 

Poslat ću ti slike čim mi ti na moj pp pošalješ svoju e-mail adresu. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da li postoje planovi da se na kolodvor postavi koja 2061 kao spomenik jer je Split taj kolodvor na kojem su 2061 prvi put dotakle Hrvatsko tlo?

 

Postojala je inicijativa za to; ali vec dugo nista konkretno nisam cuo...

Nazalost, kao sto vjerojatno znas JZ 661 001 je kasirana u CIOS-u zbog katastrofalnog neznanja i potpuno nevjerojatne ignorancije jedne osobe koja radi u muzeju...

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada bi se i postavila koja lokomotiva (ne mora biti 661-001) ne bi dugo trajala jer u Splitu ništa dugo ne traje.Za jednu noć da dođe koja ekipa,pokupi sve što se može pokupiti iz lokomotive,a za još koji dan/noć ne bi se znalo što je to ili lokomotiva ili zid koliko bi se na njoj skupilo grafita jer na kolodvoru Split nema RVR-a.Trebate svi vidjeti kako se djeca pentraju po MDDlm-ima,a ti vagoni su često otvoreni pa se može svašta raditi u/po njima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po cem je to 2061 posebna da bi ostala sacuvana naspram nekih drugih lokomotiva ili se radi o tome da se zalazete da se od svake jedan primjerak sacuva? Pozdrav,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da li postoje planovi da se na kolodvor postavi koja 2061 kao spomenik jer je Split taj kolodvor na kojem su 2061 prvi put dotakle Hrvatsko tlo?

 

Postojala je inicijativa za to; ali vec dugo nista konkretno nisam cuo...

Nazalost, kao sto vjerojatno znas JZ 661 001 je kasirana u CIOS-u zbog katastrofalnog neznanja i potpuno nevjerojatne ignorancije jedne osobe koja radi u muzeju...

 

pozdrav

toma

 

Jedne ili obje ili...? :)


Obrisan sa foruma jer sam se usudio kritizirati Končar...!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Po cem je to 2061 posebna da bi ostala sacuvana naspram nekih drugih lokomotiva ili se radi o tome da se zalazete da se od svake jedan primjerak sacuva? Pozdrav,

 

Prva velika dizel lokomotiva u exYU; najavila je kraj parne vuče.


Obrisan sa foruma jer sam se usudio kritizirati Končar...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negdje sam čitao, načuo ili .. :? da bi se trebala graditi nova zgrada-kolodvor u Splitu, pored one još iz Austro-Ugarskih vremena, koja je stilski lijepa i odgovara svom vremenu, ali je stvarno mala 8) . Da li bi bila sačuvana stara ili ne :? Jel zna neko nešto o tom ?

igorail ! :wink:


Odbojnike na tramvaje !

 

"""""""""""""""""""""""""""""

 

Svaki pravi railfan naprosto zadrhti kad u prolazu primjeti, da se na željezničkom semaforu

 

pojavi ZELENO svjetlo !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jedne ili obje ili...? :)

 

Radi se o zenskoj osobi....

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Po cem je to 2061 posebna da bi ostala sacuvana naspram nekih drugih lokomotiva ili se radi o tome da se zalazete da se od svake jedan primjerak sacuva? Pozdrav,

 

Pored ovoga sto je Nikola rekao, 661 001 je bila prva G16 lok. u Europi.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neće se graditi nova zgrada nego izgleda da će se kolodvor premijestiti na Split Predgrađe. :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Neće se graditi nova zgrada nego izgleda da će se kolodvor premijestiti na Split Predgrađe.

 

To ce biti jedan od najvecih primjera kretenizma... Kakva to zaraza protiv zeljeznice vlada u Dalmaciji - prvo Bibinje, sada premjestanje kolodvora u Splitu????? :evil:

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

U gradu nema dovoljno parkirnih mjesta pa če možda kol Split biti novo veliko parkiralište.

Share this post


Link to post
Share on other sites
U gradu nema dovoljno parkirnih mjesta pa če možda kol Split biti novo veliko parkiralište.

 

To nije nikakav razlog micanju zeljeznice iz centra grada! U velikom broju velikih gradova u Europi nema dovoljno par. mjesta, pa nikome ne pada na pamet da ukine kolodvor, ili ga preseli na periferiju...

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Btw, cujem da ce se ponovno osposobiti dva stajalista na pruzi Split - Knin, koja su bila u funkciji tokom rata kada je Split imao prigradski promet... Takodjer, ponovna uspostava prigradskog prometa je takodjer u planu - vlakovi koji ce vozii ce vjerojatno biti HZ 7122.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam baš siguran jer pruga ima previše uspona,a dovoljno je to da se 7122 pregrijavaju na linijama Šibenik-Perković i Zadar-Knin.Da li znaš koja stajališta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
U gradu nema dovoljno parkirnih mjesta pa če možda kol Split biti novo veliko parkiralište.

 

Da, ovo je fakat apsurd. Umjesto da se postojeća željeznička infrastruktura u gradu smatra kao blagodat, neki pametni mozgovi je žele ukinuti, rasprodati zemljište i zaraditi - katastrofa!

 

Ovo me jako podsjeća na slučaj Bibinje. Potencijalno izmještanje pruge treba platiti država (svi poreski obveznici), zemljište se treba prodati i trebaju ga ugrabiti pojedinci za gradnju turistički kapaciteta - CIMER FRAJ - Bože sačuvaj!

 

Umjesto da se ta infrastruktura iskoristi za prigradski prijevoz. Mislim, naravno da je lakše to raditi busevima koji više troše, više zagađuju i u prosjeku su barem tri puta sporiji od vlaka.

 

Bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nisam baš siguran jer pruga ima previše uspona,a dovoljno je to da se 7122 pregrijavaju na linijama Šibenik-Perković i Zadar-Knin.

 

Nažalost, istina. Ljeti se 7122 lako pregriju na dionici od Perkovića do Splita. Zbog toga je i vozni red podešen tako da 7122 voze Knin - Zadar, Knin - Šibenik i Perković - Šibenik.

Bilo bi logičnije planirati direktne linije Knin - Split (tako je nekad bilo), no zbog pregrijavanja 7122, Perković - Split vozi veliki dizel i pullmani.

 

Bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je nešto nenormalno,planiraju ga prebaciti na Predgrađe,a Predgrađe nema ni pružne prijelaze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
To je nešto nenormalno,planiraju ga prebaciti na Predgrađe,a Predgrađe nema ni pružne prijelaze.

 

Slažem se da to nije normalno. Uglavnom, takvi mi primjeri vrhunskog urbanog planiranja uvijek jako dignu tlak!

 

Bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam postoji li grad u Hrvatskoj s bolje lociranim kolodvorom od Splita. tunel ispod grada i kolodvor u samom centru. savršeno! europski! svjetski! neposredna blizina luke koja je za jako velik broj putnika vlakom važna za nastavak putovanja. ali ne, to se sve treba uništit. to je debilizam nad debilizmima!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
U gradu nema dovoljno parkirnih mjesta pa če možda kol Split biti novo veliko parkiralište.

 

Pa tamo su već ionako uredili javni parking koji se naplaćuje, tamo između kolodvorskih kolosijeka i zaštitne ograde. Ako ni to nije dovoljno, onda je bolje da smisle kako da forsiraju javni prijevoz umjesto da protjeraju i ono malo putnika što se još vozi vlakom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ne znam postoji li grad u Hrvatskoj s bolje lociranim kolodvorom od Splita. tunel ispod grada i kolodvor u samom centru. savršeno! europski! svjetski! neposredna blizina luke koja je za jako velik broj putnika vlakom važna za nastavak putovanja.

 

Viš, ko kaže da nam mladež nije obrazovana, ne zna razmišljati, nije u trendu i sl.!?

 

Samo ko njih sluša...


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...