dorianb Posted February 5, 2022 Posted February 5, 2022 On 05. 01. 2022. at 17:23, zvonimir said: Može se srediti prugu preko Marofa - većina onih najtežih zavoja bi se mogli ispeglati i ubzati bez neke velike količine novca da se dobije Zabok-Budinšćina i Turčin-Varaždin 100km/h (remontom) a Budinšćina-Marof-Turčin bi se mogao dovesti na 60-80 km/h. Za Čakovec/Varaždin-Zagreb glavni smjer treba ići preko Koprivnice - pruga je već danas u dobrom stanju (osim onih nekoliko kilometara), da li bi odgovor bili BEMV-ovi pa da VŽ-ČK i ostane neelektrificirano 100km/h ili isposlovati elektrifikaciju M501 Međimurja pa ondak i spoj ČK-VŽ-KC pa sve to imati na 120/140km/h. I onda kad sve bude gotovo, direktni vlakovi Zagreb-Koprivnica-Varazdin. Barem par puta na dan ubrzani ili brzi, a i postojeci putnicki vlakovi Zagreb-Koprivnica-Zagreb bi se onda mogli samo produziti do Varazdina (u tom slucaju ne bi bilo potrebe za posebnim vlakovima Varazdin-KC-Varazdin kao sto je to danas slucaj) pa bi mogli glumiti dvostruki commuter transport: Zagreb-KC-Zagreb i Varazdin-KC-Varazdin). Obzirom da vecina tih putnickih vlakova ne bi primarno sluzila za povezivanje Zagreba i Varazdina, moglo bi se organizirati i da bavljenje u Koprivnici bude i malo dulje, da se napase timing kad je potrebno imati commuter service za jednu (Zagreb-KC-Zagreb) ili drugu (Varazdin-KC-Varazdin) stranu. Ali velim, staviti barem par linija na dan koja bi imala zaustavljanja kao "Hitri", da se i sam Varazdin priblizi Zagrebu. To bi sve mogli voziti EMV 6 112 (kad je potrebno i dvostruki) i klasika sa Brenom/Aseom u nekim slucajevima. To bi dakako od strane voznog reda iziskivalo novu organizaciju prometa na tim pravcima - kao sto je to sad (obrnuti) slucaj, kad su raskomadali zagorske vlakove na Zagreb-Zabok i Zabok-Varazdin. Vlakovi preko Zagorja bi i dalje vozili kao do sada, Zagreb-Zabok EMV, a Zabok-Varazdin DMV. Tako da u Varazdinu ne bi bio zagusen promet, bas naprotiv - osim iz smjera Cakovca, u Varazdin bi dolazili vlakovi iz 3 smjera: smjer Zabok-Novi Marof-Varazdin, smjer Zagreb-Koprivnica-Varazdin i smjer (Zagreb)-Zabok-Bedekovcina-Lepoglava-Varazdin (kad bude gotova lepoglavska spojnica). Od Lepoglave do Golubovca bi mogao ici BEMV onda, nadam se da bi bilo putnika da ga opravda. A obzirom da promet Varazdin-Golubovec i nije tako gust, mislim da bi dionica Varazdin-Lepoglava i obratno progutala i posebne lokalne za Golubovec i ove zabocke. 2 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.