Jump to content

30.12.2021 Sjeverni Krug (do Varaždina/Koprivnice i nazad)


zvonimir

Recommended Posts

 

On 05. 01. 2022. at 17:23, zvonimir said:
  • Može se srediti prugu preko Marofa - većina onih najtežih zavoja bi se mogli ispeglati i ubzati bez neke velike količine novca da se dobije Zabok-Budinšćina i Turčin-Varaždin 100km/h (remontom) a Budinšćina-Marof-Turčin bi se mogao dovesti na 60-80 km/h. 
  • Za Čakovec/Varaždin-Zagreb glavni smjer treba ići preko Koprivnice - pruga je već danas u dobrom stanju (osim onih nekoliko kilometara), da li bi odgovor bili BEMV-ovi pa da VŽ-ČK i ostane neelektrificirano 100km/h ili isposlovati elektrifikaciju M501 Međimurja pa ondak i spoj ČK-VŽ-KC pa sve to imati na 120/140km/h.

 

I onda kad sve bude gotovo, direktni vlakovi Zagreb-Koprivnica-Varazdin. Barem par puta na dan ubrzani ili brzi, a i postojeci putnicki vlakovi Zagreb-Koprivnica-Zagreb bi se onda mogli samo produziti do Varazdina (u tom slucaju ne bi bilo potrebe za posebnim vlakovima Varazdin-KC-Varazdin kao sto je to danas slucaj) pa bi mogli glumiti dvostruki commuter transport: Zagreb-KC-Zagreb i Varazdin-KC-Varazdin). Obzirom da vecina tih putnickih vlakova ne bi primarno sluzila za povezivanje Zagreba i Varazdina, moglo bi se organizirati i da bavljenje u Koprivnici bude i malo dulje, da se napase timing kad je potrebno imati commuter service za jednu (Zagreb-KC-Zagreb) ili drugu (Varazdin-KC-Varazdin) stranu. Ali velim, staviti barem par linija na dan koja bi imala zaustavljanja kao "Hitri", da se i sam Varazdin priblizi Zagrebu. To bi sve mogli voziti EMV 6 112 (kad je potrebno i dvostruki) i klasika sa Brenom/Aseom u nekim slucajevima. To bi dakako od strane voznog reda iziskivalo novu organizaciju prometa na tim pravcima - kao sto je to sad (obrnuti) slucaj, kad su raskomadali zagorske vlakove na Zagreb-Zabok i Zabok-Varazdin. Vlakovi preko Zagorja bi i dalje vozili kao do sada, Zagreb-Zabok EMV, a Zabok-Varazdin DMV. 

 

Tako da u Varazdinu ne bi bio zagusen promet, bas naprotiv - osim iz smjera Cakovca, u Varazdin bi dolazili vlakovi iz 3 smjera: smjer Zabok-Novi Marof-Varazdin, smjer Zagreb-Koprivnica-Varazdin i smjer (Zagreb)-Zabok-Bedekovcina-Lepoglava-Varazdin (kad bude gotova lepoglavska spojnica). Od Lepoglave do Golubovca bi mogao ici BEMV onda, nadam se da bi bilo putnika da ga opravda. A obzirom da promet Varazdin-Golubovec i nije tako gust, mislim da bi dionica Varazdin-Lepoglava i obratno progutala i posebne lokalne za Golubovec i ove zabocke. 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...