DB Posted July 29, 2021 Share Posted July 29, 2021 2 minuta, 1borna said: Ne bi li se to moglo spriječiti upotrebom kvalitetnije kočione opreme jer bi u konačnici to bilo ipak jeftinije? Bi ... al zašto bi Mađare brinula suha trava u Dalmaciji? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupljenec Posted July 29, 2021 Share Posted July 29, 2021 Prva liga putopisSvaka ti čast, ja jedva čekam da krenem na tu prugu prema moru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted July 29, 2021 Share Posted July 29, 2021 2 sati, 1borna said: Ne bi li se to moglo spriječiti upotrebom kvalitetnije kočione opreme jer bi u konačnici to bilo ipak jeftinije? Sredinom osamdesetih su na neke lokomotive serija 732 ugradili neke azbestne kočione papuče. Bile su na ispitivanju a sve je to radila firma Azbest Ploče. Bilo je problema jer je bio duži zaustavni put. Nisam siguran a bilo je čini mi se i na nekim putničkim vagonima. Pa tako dok se vlak zaustavljao u Zapadnom na prvom peronu bilo je puno u zraku lebdećih čestica. Sve se to vidjelo golim okom. Ubrzo je to prestalo i zbog ekoloških kao i prije navedenih problema sa zaustavnim putem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zvonimir Posted July 31, 2021 Author Share Posted July 31, 2021 On 29. 07. 2021. at 21:45, 1borna said: Ne bi li se to moglo spriječiti upotrebom kvalitetnije kočione opreme jer bi u konačnici to bilo ipak jeftinije? U NPOO-u je predviđen kao maleni projekt (20Mkn) subvencioniranje ugradnje kompozitnih kočnih umetaka (kočnih ili kočionih?) koji bi trebali smanjiti buku ail pretpostavljam da bi ujedno takvi umetci trebali smanjiti iskrenje i spriječiti požare. Quote Obilasci i fotografije (zvon & mir) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.