Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Recommended Posts

A kako nikad nema grafita na somovima a na Madjarima uvijek? Da li somove bolje ciste ili ih drze negdje bolje zatvorene?


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec su 017 uspjeli usvinjiti sa grafitima... Bolesno!!!

Šteta da ne koriste prednost antigrafitnih premaza, već ostavljaju te švrljotine...

 

A kako nikad nema grafita na somovima a na Madjarima uvijek? Da li somove bolje ciste ili ih drze negdje bolje zatvorene?

Njih odmah proglase IP i idu na čišćenje. Dok eto, Mađari mogu voziti unakaženi i zaboli ih ona stvar ispada. :(


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mađari u Zagrebu su čak bolje zaštićeni od niskopodnih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6111 017 danas viđen na 4054. Ima zatamnjena stakla poput 016 i piktogram bicikla. Na žalost, vidio sam ga samo iz daljine pa ne mogu reći kakva sjedala ima niti koji je datum revizije.

 

REV 21.02.2019.

 

Vec su 017 uspjeli usvinjiti sa grafitima... Bolesno!!!

 

Onda jedna povijesna slika... :roll:

 

FQbRSK4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj mađar 017 ima nova sjedala, ali za razliku od ostalih nema preklopna sjedala po odjeljcima, nego jedno obično umjesto njih. Dakle raspored interijera je isti kao i u 016, samo su sjedala druga.

 

Po slici se može vidjeti da vozi s oba podignuta pantografa - ima li problema s njima? Naime viđen je takav u nekoliko navrata. Znam da je jedno vrijeme prije revizije imao takve probleme, da se jedan pantograf nije mogao spustit. Ako je to opet "odlično" je urađena revizija... :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Navjerovatnije su ga išarali kad se vratio iz Vinkovaca jer je 14.03.2019. navečer išao u Vinkovce i natrag.

FPyTlEH.jpg

8ZK1tC6.jpg

AKMKXSO.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu to opet krenuli čistit Mađare od grafita? :)

 

Neću napisati koji je očišćen (zbog toga što i vandali/grafiteri prate forum), ali u potpunosti je očišćen jedan koji je bio prije par godina na KP-5.


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu to opet krenuli čistit Mađare od grafita? :)

 

Neću napisati koji je očišćen (zbog toga što i vandali/grafiteri prate forum), ali u potpunosti je očišćen jedan koji je bio prije par godina na KP-5.

Nemaju pametnijeg posla nego samo čekaju da netko objavi koji je čist da ga odmah idu zašarati... Vide i ovako i onako koji je čist uživo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
019 i 022 su neaktivni, istekla im revizija.

Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva će biti daljnja sudbina sa 015 i 018?

O tome je vec bilo pisano prije i po neznam koji puta.

Sa 015 i 018 nebu niš idu u rashod.

022 je neaktivan još od kolovoza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li netko možda zna, dokad je aktivan Mađar 011?

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, SBDamjan said:

Da li netko možda zna, dokad je aktivan Mađar 011?

Do idućeg mjeseca, revizija je |VP|KEV|12.2005.|. 


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam se vozio u njemu i strojovođa ga je defektirao. Rekao mi je da je od ovih mađara koji voze ovaj najgori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

004 i 011 je 2005 revizirao Kev

012,019,022 Gredelj

Svi su ili istrčali ili samo što nisu.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S obzirom da od novih EMV-ova ocito nece jos neko vrijeme biti nista (posao s Koncarem je stao zbog nedostatka sredstava), a drugi tender je obavijen velom tajne, jel se planiraju kakve revizije Madzara?

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam snimio dvajstrojku u Rijeci ... to je sramota šta se uporno šalje 'dole' ...

SS4xspw.jpg

qqfzeFX.jpg

ni sa druge strane nije niš bolje

lcdv2nj.jpg

lgQl3dV.jpg

Prati li itko iz Putničkog šta se pošalje u Rkijeku!? Da se nebi pomislilo da je ovo izuzetak, ne, ovo je pravilo da se pošalju ovako sprešarani mađari u Rijeku.

I onda se čudom čude ko pure dreku šta se nitko ne vozi. Pa ko bi se  normalan vozil u ovako išaranom vlaku da se niš ne vidi van.

I da, još jedna čudovišna informacija, prvi jutarnji mađar navodno da ide do stajališta Permani ... vlak stoji na otvorenoj pruzi dok strojovođa promeni upravljačnicu. 

Da vidite o čem se dela, stajalište Permani ...

smjer prema Matuljima
DSC_3521_zpszug3wbk7.jpg

zgrada stajališta
DSC_3523_zpsklkmo0ph.jpg

 

Vukojebina par ekselans, pogotovo sad ujutro kad je tu škuro i kad se niš ne vidi jer nema svjetla. Istina iza zgrade je autobusno okretište, možda kakvih 100-200 metri od stajališta al' svejedno treba proć kroz mrakaču


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš
4111601737.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

A što misliš da po zagrebačkom čvoru voze bolji? Svi su takvi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono što se može primjetit je da su oznake očišćene, a zašto i prozore ne čiste to mi nikako nije jasno. 

Razumijem da je skupo čišćenje i te tekućine koje koriste za skidanje švrljotina, ali jbmu za što ja kao putnik plaćam kartu, da gledam u te šare ili da mogu nesmetano kroz prozor gledat krajolik (u zadnjih mjesec dana sam se više puta morao voziti u takvim Mađarima gdje se kroz prozor ne vidi od tih švrljotina).


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... a zamisli kak je to tek o škurom, kad se van ionako niš ne vidi a ti moraš za tri kolodvora vun ... a kroz poneštru niš ne vidiš jer ti smeta jebena žvrljotina i namesto va Kutine finiš va Tovarniku ... ma zapuco bi grotom na kolodvoru svakog koji priđe vagonu sa sprejon! Pa nek se žali upravi vodovoda.


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš
4111601737.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/15/2019 at 3:31 PM, Toma said:

S obzirom da od novih EMV-ova ocito nece jos neko vrijeme biti nista (posao s Koncarem je stao zbog nedostatka sredstava), a drugi tender je obavijen velom tajne, jel se planiraju kakve revizije Madzara?

pozdrav

toma

Revizirati će se još 4 garniture


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Portos said:

Revizirati će se još 4 garniture

Pretpostavljam da su među njima svakako 011, 019 i 022, pitanje je samo koja je četvrta garnitura, jer ostali Mađari nisu još ni blizu isteka revizije.

  • Like 1

HŽ VUČA VLAKOVA

sedam-jedan-dva-jedan - Plavac je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Nikola-Zabok said:

Pretpostavljam da su među njima svakako 011, 019 i 022, pitanje je samo koja je četvrta garnitura, jer ostali Mađari nisu još ni blizu isteka revizije.

012?


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...