Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Recommended Posts

Zašto iz siska prema zgb oko 22 navečer osim dva koja voze po voznom redu, prođu i dva prema zgb bez svjetala u putničkom prostoru?

Share this post


Link to post
Share on other sites
To mi se čini, kao i mnogo stvari na žaljeznici nerentabilno!

 

Nije nerentabilno - zašto bi stalno stajao i ubrzavao (veća potrošnja energije) da bi prevozio zrak (sumnjam da ima putnika iza 22h)...


Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj:

http://www.autobusi.org/

Share this post


Link to post
Share on other sites
To mi se čini, kao i mnogo stvari na žaljeznici nerentabilno!

 

Nije nerentabilno - zašto bi stalno stajao i ubrzavao (veća potrošnja energije) da bi prevozio zrak (sumnjam da ima putnika iza 22h)...

 

A zakaj nebi čekali u Sisku jutro, već se vraćaju strojno natrag u Sisak iz Zagreba


es64f409437sqzr5.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
To mi se čini, kao i mnogo stvari na žaljeznici nerentabilno!

 

Nije nerentabilno - zašto bi stalno stajao i ubrzavao (veća potrošnja energije) da bi prevozio zrak (sumnjam da ima putnika iza 22h)...

 

A zakaj nebi čekali u Sisku jutro, već se vraćaju strojno natrag u Sisak iz Zagreba

 

Vjerojatno je prekomplicirano mijenjati turnuse motornog vlaka i strojnog osoblja radi toga. -Sve ima svoje razloge-


Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj:

http://www.autobusi.org/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno bi se dala složiti neka kombinacija! Ovako isto idu 2 strojna osoblja za Zgb.! Mogli su oba onda upregnuti! Mogli bi, kak veli Ivek ujutro za Zgb.

Pa nije HŽ indijske željeznice da ne mogu nekaj organizirati!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas nas je kondukter stereo iz 6 111 011 na Glavnom rekavši da je vlak povkvaren (oko 13.10). I zbilja, nakon par minuta došla je 6111 005 i zamijenila jedanaesticu koja je povučena u garažu ili di več. Zna tko kaj joj se desilo? Ja od Trnave do Glavnog nisam niš primijetio...


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Očito nije bilo niš krucijalno jer sam se danas dva puta furao s jedanaesticom...

 

11dq7.jpg


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako je ovdje riječ o Mađarima imam jedno pitanje za znalce, vjerujem da nije Off Topic:

Zakaj Mađari tako masovno rikavaju čim se temperatura spusti na nulu ili koji stupanj ispod? Je li riječ o nekom tehničkom problemu i kojem?

Kod nas u Vrapču je zimi, tj. kad je malo hladnije, na peronu opsadno stanje.

Thanks na odgovoru.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas u Vrapču je zimi, tj. kad je malo hladnije, na peronu opsadno stanje.

Thanks na odgovoru.

 

to je zato kaj nemreju aute vužgati pa s cugom ideju

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: :lol: :lol: , ima nekaj u tome, ali ja bi ipak štel znati zakaj Mađari rikavaju.

Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: :lol: :lol: , ima nekaj u tome, ali ja bi ipak štel znati zakaj Mađari rikavaju.

 

pa ne rikavaju samo mađari

krepavaju i sva ostala vozila, i to ne samo po zimi

na primjer čim malo zahladi svako jutro gledam jadne željezničare kak se muče spojiti dvije macose

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čital sam to za Macose (spajanje itd.) i nemrem verovat.

Ma svaka čast svim pokojnicima, tj. krepanim voznim sredstvima HŽ-a, ali mene još uvek zanima zakaj crkavaju Mađari čim temperatura padne na 0 ili -1.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Čital sam to za Macose (spajanje itd.) i nemrem verovat.

Ma svaka čast svim pokojnicima, tj. krepanim voznim sredstvima HŽ-a, ali mene još uvek zanima zakaj crkavaju Mađari čim temperatura padne na 0 ili -1.

 

ma, nije to zbog temperature, to ti je stihijski... dugo voze dobro onda masovno krepaju.... ozbiljno, svaki mjesec imamo spontani pobačaj mađara.... :lol:

 

problem je zimi malo veći dok ima snijega, koji se usisa ventilatorom za hlađenje motora i onda se topi u motorima i tiristorskim mostovima... kod kiše nema taj problem zbog cik-cak postavljenog usisnog kanala, ali suhi snjeg ide do motora i onda krepavaju, pošto snjeg imaš na nižim temperaturama, dolazi se do zaključka da je to zbog niskih temperatura...

 

da izbjegnem pitanjem zašto elektra ne krepa moram reći slijedeće:

najviše snjega vlak usisa jer prva kola uzkovitlaju snijeg a usisnici se nalaze na srednjim kolima... elektra je sama naprijed i uskovitlani snijeg ide oko vagona....

Share this post


Link to post
Share on other sites
problem je zimi malo veći dok ima snijega, koji se usisa ventilatorom za hlađenje motora i onda se topi u motorima i tiristorskim mostovima... kod kiše nema taj problem zbog cik-cak postavljenog usisnog kanala, ali suhi snjeg ide do motora i onda krepavaju, pošto snjeg imaš na nižim temperaturama, dolazi se do zaključka da je to zbog niskih temperatura...

 

Thanks. TO je ono što sam htio znati, sada je sve jasno.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

S obzirom da je već tema otvorena htio sam dodati da su ubi bože neudobni!

Stolci su tak uski da kad objesim jaknu, moram se nagnuti naprijed jer više nema mjesta! I naravno konstatno se namještam. Koma! Što prije ih zamjene , to bolje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak ti je mađar neudoban probaj Bt vagon(savjetujem ti da se baciš na sic), i budi sretan više ne voze Baat vagoni koji su znali dosta često prema Sisku vozit(ak je vozila klasika).


es64f409437sqzr5.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, a zakaj u 80% slučajeva iz mađara smrdi po zagorenoj gumi?

 

Kočnice, remenje...?


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma Baat mi je baš simpa! :lol:

A u Bt sam se vozil puno puta za Varaždin. Zbilja užas! :x

 

Kad smo već Off Topic slobodan sam podsjetiti da su Bt izvorno imali još tvrđa sjedišta - od plastike, slično kao u tramvaju. U vrijeme kada su uvođeni u promet pročitao sam objašnjenje zašto: radi smanjenja eventualne štete, jer je u to vrijeme vladala epidemija rezanja sjedišta u vagonima Baat.

U Mađaru sam dva-tri puta putovao do Vinkovaca i natrag (ex ubrzani ''Cibalia''). Nije baš da je neki komfor, ali moglo se izdržati.

Cijela ova priča meni se čini bespredmetnom dok se ne uvedu nove i moderne putničke garniture.

Zbilja, zakaj u Mađaru ponekad smrdi na paljevinu?


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites
U Mađaru sam dva-tri puta putovao do Vinkovaca i natrag (ex ubrzani ''Cibalia''). Nije baš da je neki komfor, ali moglo se izdržati.

Kad je to bilo ? Mislio sam da prometuju samo do Novske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...