Stanley Posted June 7, 2020 Author Posted June 7, 2020 1 hour ago, mgalic2 said: Ne znam kako mi je ovo promaklo u srijedu pa sam tek danas vidio, ali bi mi bilo žao da nisam vidio. Nije ti promaklo u srijedu jer je putopis bio sastavljen u moderatorskom podforumu, a ovdje je bio vidljiv od jučer ujutro. Quote Serija 05 je zakon!
mgalic2 Posted June 7, 2020 Posted June 7, 2020 Ahaaaa, tako dakle. Toliko vam na sjeveru zavidim zbog toliko pruga i u skladu s tim ovakvih mogućnosti. Moju ocjenu znaš. 1 Quote
Stanley Posted June 16, 2020 Author Posted June 16, 2020 Moram priznati da sam očekivao neku reakciju (dopunu, pojašnjenje) od naših bjelovarskih forumaša, ali svi junaci nikom ponikoše. 😉 Quote Serija 05 je zakon!
DB Posted June 16, 2020 Posted June 16, 2020 11 minutes ago, Stanley said: Moram priznati da sam očekivao neku reakciju (dopunu, pojašnjenje) od naših bjelovarskih forumaša, ali svi junaci nikom ponikoše. 😉 Nijesam imao nikakvijeh zamjerki ... Quote
Stanley Posted June 16, 2020 Author Posted June 16, 2020 5 sati, DB said: Nijesam imao nikakvijeh zamjerki ... A nijesi ni iz Bjelovara. 😉 Quote Serija 05 je zakon!
seabral Posted June 16, 2020 Posted June 16, 2020 9 hours ago, Stanley said: Moram priznati da sam očekivao neku reakciju (dopunu, pojašnjenje) od naših bjelovarskih forumaša, ali svi junaci nikom ponikoše. 😉 Izgleda da su se naljutili se na tebe jer šalabajzaš po njihovom kvartu i fotkaš njihove motive Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
sale2 Posted June 19, 2020 Posted June 19, 2020 On 03. 06. 2020. at 11:41, Stanley said: Ulazni signal kolodvora Bjelovar smješten je usred teretnog dijela: To je ulazni signal za putnički dio kolodvora, njegov predsignal glumi ulazni signal za teretni dio kolodvora koji je dvoznačni. Quote
sale2 Posted June 19, 2020 Posted June 19, 2020 On 03. 06. 2020. at 8:26, Stanley said: Peroni baš i nisu po visokom standardu: Pogled u smjeru Kloštra... To su uređene površine i osim dotrajalosti su i uske. Ono što bi dugoročno bilo najbolje je vađenje trećeg kolosijeka i gradnja širokog perona između drugog i četvrtog kolosijeka i naravno ugradnja izlaznih signala koji bi ujedno bili u zavisnosti sa žcp-ima u zoni kolodvora (Slavonska cesta i Male Sredice). Quote
sale2 Posted June 19, 2020 Posted June 19, 2020 On 03. 06. 2020. at 11:41, Stanley said: Kolodvor obiuje vagonima, ali kako sam vidio nisu nalistani. Pretpostavljam da čekaju na red za remont: Na krajnjem desnom kolosijeku su krenuli sa izmjenom pragova ali je sve stalo dolaskom Corona krize. Kolosijeci u teretnom dijelu su dosta duži ali je potrebna sanacija i usklađivanje SS uređaja. Quote
sale2 Posted June 19, 2020 Posted June 19, 2020 On 07. 06. 2020. at 0:12, Danchibald said: Inače poznat i kao grad s najviše kafića... Točno! I najviše razvoda brakova. 2 Quote
sale2 Posted June 19, 2020 Posted June 19, 2020 On 03. 06. 2020. at 14:56, Stanley said: Mogu samo izreći svoj dojam: vlak klizi novim tračnicama kao po loju i gotovo bešumno, a brzina je cca 80 km/h. I na 120 km/h je isto ugodna vožnja 1 Quote
Danchibald Posted June 19, 2020 Posted June 19, 2020 Točno! I najviše razvoda brakova. razularena neka ekipa tamo Quote
2041024 Posted July 2, 2020 Posted July 2, 2020 On 16. 06. 2020. at 10:56, Stanley said: Moram priznati da sam očekivao neku reakciju (dopunu, pojašnjenje) od naših bjelovarskih forumaša, ali svi junaci nikom ponikoše. 😉 S obzirom da sam tek sad vidio putopis mogu samo reći sjedi 5+!! Sve objašnjeno detaljno i potanko. Žalosno je vidjeti nekoć tako živ kolodvor što putnicima što teretom u ovakvom gotovo beživotnom stanju, za koje se naša politika dobro potrudila!! Quote
x-type Posted September 6, 2020 Posted September 6, 2020 On 03. 06. 2020. at 11:23, Stanley said: Ovo je zapravo početak nekadašnje pruge prema Garešnici koju si u uovdu spomenuo (nepuna 2 km dalje je onaj metalni most) On 03. 06. 2020. at 11:30, Stanley said: Bjelovar je jedan od rijetkih kolodvora gdje sam vidio neku aktivnost u pretovaru tereta. Ovdje stoje četiri Eas-z i jedan Eanoss-z, a tovari se staro željezo: Tu je uvijek parkirano par Eas vagona u koje se tovari staro željezo (usput je tu odmah i zeleni otok za predaju otpada) On 03. 06. 2020. at 11:48, Stanley said: Industrijski kolosijek koji se više ne koristi: Još jedan industrijski kolosijek koji je završio svoje: Prvi je vodio prema silosu u gradu. Zadnji vlak je tu pervučen prije 15tak godina. Postojale su neke indicije da se čak djelomično kolosijek osposobi za putnički promet jer bi tako učenici koji putuju u srednju školu vlakom došli bliže samoj školi, ali to je preambiciozno bilo. Zadnje su postojala nastojanja da se pretvori u biciklističku stazu, što bi super bilo. Drgui vodi u tvornicu iverice Kronospan. Bio je u funkciji prije par godina. Kronospan nadograđuje novi pogon i imaju u planu dovesti novi kolosijek, ali je negdje zapelo. Quote
sale2 Posted September 7, 2020 Posted September 7, 2020 On 06. 09. 2020. at 14:31, x-type said: Prvi je vodio prema silosu u gradu. Zadnji vlak je tu pervučen prije 15tak godina. Drgui vodi u tvornicu iverice Kronospan. Bio je u funkciji prije par godina. Kronospan nadograđuje novi pogon i imaju u planu dovesti novi kolosijek, ali je negdje zapelo. Druga slika je bivši kolosijek prema silosu, koji je skraćen do groblja, tj. cestovnoga nadvožnjaka, a prva slika je prema bivšim 'univerzalovim' skladištima i plinari. Što se tiče novog kolosijeka vidim da, su stavili novu ogradu na mjestu gdje bi trebao ulazit u pogon, tako da ne znam gdje je zapelo. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.