Jump to content

Coronafree putovanje u Bjelovar, 2. lipnja 2020.


Stanley

Recommended Posts

1 hour ago, mgalic2 said:

Ne znam kako mi je ovo promaklo u srijedu pa sam tek danas vidio, ali bi mi bilo žao da nisam vidio.

 

Nije ti promaklo u srijedu jer je putopis bio sastavljen u moderatorskom podforumu, a ovdje je bio vidljiv od jučer ujutro.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Moram priznati da sam očekivao neku reakciju (dopunu, pojašnjenje) od naših bjelovarskih forumaša, ali svi junaci nikom ponikoše. 😉

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Stanley said:

Moram priznati da sam očekivao neku reakciju (dopunu, pojašnjenje) od naših bjelovarskih forumaša, ali svi junaci nikom ponikoše. 😉

 

Nijesam imao nikakvijeh zamjerki ... a051.gif

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Stanley said:

Moram priznati da sam očekivao neku reakciju (dopunu, pojašnjenje) od naših bjelovarskih forumaša, ali svi junaci nikom ponikoše. 😉

 

Izgleda da su se naljutili se na tebe jer šalabajzaš po njihovom kvartu i fotkaš njihove motive :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

On 03. 06. 2020. at 11:41, Stanley said:

Ulazni signal kolodvora Bjelovar smješten je usred teretnog dijela:

 

1427158314_P1010107(1024x768).jpg.6fc999cdbf4c3f92a5efb6dd6ef1df32.jpg

To je ulazni signal za putnički dio kolodvora, njegov predsignal glumi ulazni signal za teretni dio kolodvora koji je dvoznačni. 

Link to comment
Share on other sites

On 03. 06. 2020. at 8:26, Stanley said:

Peroni baš i nisu po visokom standardu:

 

972410257_P1010064b(768x1024).jpg.3d9d5dc6875d8b8431ca6337eb1bea42.jpg

 

Pogled u smjeru Kloštra...

To su uređene površine i osim dotrajalosti su i uske.

Ono što bi dugoročno bilo najbolje je vađenje trećeg kolosijeka i gradnja širokog perona između drugog i četvrtog kolosijeka i naravno ugradnja izlaznih signala koji bi ujedno bili u zavisnosti sa žcp-ima u zoni kolodvora (Slavonska cesta  i Male Sredice). 

Link to comment
Share on other sites

On 03. 06. 2020. at 11:41, Stanley said:

Kolodvor obiuje vagonima, ali kako sam vidio nisu nalistani. Pretpostavljam da čekaju na red za remont:

 

2015809773_P1010105(1024x768).jpg.95f90103a76117ca7488b963a0623222.jpg

 

 

Na krajnjem desnom kolosijeku su krenuli sa izmjenom pragova ali je sve stalo dolaskom Corona krize. 

Kolosijeci u teretnom dijelu su dosta duži ali je potrebna sanacija i usklađivanje SS uređaja. 

Link to comment
Share on other sites

On 03. 06. 2020. at 14:56, Stanley said:

 Mogu samo izreći svoj dojam: vlak klizi novim tračnicama kao po loju i gotovo bešumno, a brzina je cca 80 km/h.

I na 120 km/h je isto ugodna vožnja 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 16. 06. 2020. at 10:56, Stanley said:

Moram priznati da sam očekivao neku reakciju (dopunu, pojašnjenje) od naših bjelovarskih forumaša, ali svi junaci nikom ponikoše. 😉

S obzirom da sam tek sad vidio putopis mogu samo reći sjedi 5+!! Sve objašnjeno detaljno i potanko. Žalosno je vidjeti nekoć tako živ kolodvor što putnicima što teretom u ovakvom gotovo beživotnom stanju, za koje se naša politika dobro potrudila!! 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 03. 06. 2020. at 11:23, Stanley said:

 

602469286_P1010082(1024x768).jpg.555f1e1d5d8745dc487933afdbc2729d.jpg

 

 

 

 

Ovo je zapravo početak nekadašnje pruge prema Garešnici koju si u uovdu spomenuo (nepuna 2 km dalje je onaj metalni most)

 

On 03. 06. 2020. at 11:30, Stanley said:

Bjelovar je jedan od rijetkih kolodvora gdje sam vidio neku aktivnost u pretovaru tereta. Ovdje stoje četiri Eas-z i jedan Eanoss-z, a tovari se staro željezo:

 

1388721105_P1010093(1024x768).jpg.f523ed05ab9190b5a408b4996fcd080a.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tu je uvijek parkirano par Eas vagona u koje se tovari staro željezo (usput je tu odmah i zeleni otok za predaju otpada)

 

 

On 03. 06. 2020. at 11:48, Stanley said:

 

 

Industrijski kolosijek koji se više ne koristi:

 

35114145_P1010115a(1024x768).jpg.f4abde9c92dae266bb620ed4dc26868a.jpg

 

 

 

 

 

Još jedan industrijski kolosijek koji je završio svoje:

 

996205674_P1010119(1024x768).jpg.14e0c3a9f5d2dc815c3cf6301929dad3.jpg

 

 

Prvi je vodio prema silosu u gradu. Zadnji vlak je tu pervučen prije 15tak godina. Postojale su neke indicije da se čak djelomično kolosijek osposobi za putnički promet jer bi tako učenici koji putuju u srednju školu vlakom došli bliže samoj školi, ali to je preambiciozno bilo. Zadnje su postojala nastojanja da se pretvori u biciklističku stazu, što bi super bilo.

 

Drgui vodi u tvornicu iverice Kronospan. Bio je u funkciji prije par godina. Kronospan nadograđuje novi pogon i imaju u planu dovesti novi kolosijek, ali je negdje zapelo.

Link to comment
Share on other sites

On 06. 09. 2020. at 14:31, x-type said:

Prvi je vodio prema silosu u gradu. Zadnji vlak je tu pervučen prije 15tak godina. 

 

Drgui vodi u tvornicu iverice Kronospan. Bio je u funkciji prije par godina. Kronospan nadograđuje novi pogon i imaju u planu dovesti novi kolosijek, ali je negdje zapelo.

Druga slika je bivši kolosijek prema silosu, koji je skraćen do groblja, tj. cestovnoga nadvožnjaka, a prva slika je prema bivšim 'univerzalovim' skladištima i plinari.  

Što se tiče novog kolosijeka vidim da, su stavili novu ogradu na mjestu gdje bi trebao ulazit u pogon, tako da ne znam gdje je zapelo. 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...