Stanley Posted September 5, 2019 Share Posted September 5, 2019 Besposlen penzić i gradilišta krsti. Stoga sam odlučio izbliza pogledati kako danas izgleda kolodvor Zabok, a potakle su me slike forumskog kolege Josipa u temi ''Rekonstrukcija i elektrifikacija Zaprešić - Zabok''. U stvarnosti bi bilo ispravno reći radilište (ne gradilište) jer nije riječ o novoj pruzi već o rekonstrukciji postojeće. No zahvat se čini tako radikalnim, a kvaliteta nove pruge tako prestižnom za naše prilike, da će izgledati kao potpuno nov objekt infrastrukture. Konačno će Zagorci imati željezničku prugu po najvišim europskim standardima. Bar tih 24 km, a dalje će se vidjeti. Od Sutle do Zaprešića prigradskim somom, a dalje ubrzanim autobusom Zaprešić - Zabok. To je onaj koji vozi izravno u Zabok i nema bavljenje u usputnim službenim mjestima, a na slici je u drugom planu: Ličli mi na gradski autobus, ali ne smeta. Prije polaska bio je popunjen do posljednjeg mjesta: I evo me u Zaboku. Gradilište je ograđeno, ali u svakoj ogradi postoji neka rupa ili prolaz pa sam zakoračio u službeno zabranjeno područje. Za čitavo vrijeme obilaska nitko me nije ništa pitao: Budući peron: Na sjevernu stranu nisam išao jer se tamo intenzivno radi: Kolodvorske zgrade u malo neobičnom okruženju: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted September 5, 2019 Author Share Posted September 5, 2019 Gradilište budućeg pothodnika: Ovdje će vjerojatno biti dizalo za invalide. Kada bude dovršeno proći će kao i ono u Vrapču: Bagerist je malo kopao i malo škicao u mene. Ni on ni ja se nismo dali omesti u svom poslu: Izašao sam kroz prolaz u ogradi na istočnoj strani: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted September 5, 2019 Author Share Posted September 5, 2019 Nema nikakvog predmeta na visini, samo čisto plavo nebo, ali nek' se nađe: Stari pragovi: Novi pragovi: Stare tračnice: Peron je s južne strane dovršen: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted September 5, 2019 Author Share Posted September 5, 2019 Nova skretnica čeka spajanje s prugom: Ovdje je već spojeno: Tvoji dani su odbrojani: A i ti si tu samo privremeno: Osobna iskaznica pragova: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted September 6, 2019 Author Share Posted September 6, 2019 Upućen će objasniti što znači ovaj dupli smajlić. Rupe od željezne armature? Izlaz prema Velikom Trgovišću: Šturc: Pogled unatrag: Skretnički mehanizam: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted September 6, 2019 Author Share Posted September 6, 2019 Ovo će se spojiti naknadno: Ulazna skretnica u putnički dio kolodvora: Svaka čast putnicima koji će ubuduće imati puno udobniji i sigurniji pristup vlakovima, ali ono što me posebno zanimalo je novi teretni kolodvor. Tko bi pomislio da će Zabok jednog dana imati dva kolodvora, ili dva zasebna dijela: Ovi su me znatiželjno promatrali, ali ih nisam doživljavao: Za svaki slučaj sam zaobišao ekipu i ušao u budući kolodvor na prikladnijem mjestu: Izgledati će prilično dobro: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted September 6, 2019 Author Share Posted September 6, 2019 Ima još puno toga za uraditi, ali se osnovne konture već naziru: Budući peti kolosijek je izgleda industrijski i jedini će imati drvene pragove: Nema više, dalje je povelika graba. Valjda će je zatrpati, ili će staviti bika? Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted September 6, 2019 Author Share Posted September 6, 2019 Još nekoliko fotografija budućeg teretnog dijela kolodvora Zabok: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted September 6, 2019 Author Share Posted September 6, 2019 ŽCPR Celine trenutačno je ugašen: Jedan pogled unatrag: Trasa pruge prema Velikom Trgovišću: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted September 6, 2019 Author Share Posted September 6, 2019 Bližilo se vrijeme povratka pa sam krenuo natrag na putnički kolodvor. Primijetio sam nemar lokalnih komunalaca, jer ovo vrlo prometno i opasno raskrižje nigdje nema prijelaza za pješake: Jedan od autobusa koji zamjenjuju vlakove: Po dolasku u Zaprešić imao sam puno vremena do vlaka za Sutlu pa sam obišao dio gradilišta pruge na području grada. Ovaj dio je već spojen s kolodvorom Zaprešić: I ovdje se radi punom parom... ... a glavni posao odrađuje mehanizacija: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted September 6, 2019 Author Share Posted September 6, 2019 Trasa pruge prema Novim Dvorima: I za kraj dio mašinerije firme Swietelsky u kolodvoru Zaprešić: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
danijellikar Posted September 6, 2019 Share Posted September 6, 2019 Nema više, dalje je povelika graba. Valjda će je zatrpati, ili će staviti bika? To je možebitno industrijski kolosijek za Dunapack tvornicu papira Quote Danijel Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted September 6, 2019 Share Posted September 6, 2019 ... Upućen će objasniti što znači ovaj dupli smajlić. Rupe od željezne armature? ... Dobar posao! Generalno si pogodio - pragovi su prednapregnuti, pa kako se dotično prednaprezanje (odnosno njegov završetak) izvodi nakon postizanja tražene marke betona (prirodno, 28 dana nakon izlijevanja betona u kalupe, ili možda ranije, obzirom da se možda pari i/ili vakumira), presječene šipke se zbog vlačne sile uvlače u tijelo praga, a rupe se začepe mortom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dorianb Posted September 6, 2019 Share Posted September 6, 2019 Da li se zna da li ce otocni peron biti natkriven? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zvonimir Posted September 6, 2019 Share Posted September 6, 2019 Da li se zna da li ce otocni peron biti natkriven?Naravno, može se naći dokumentacija na EOJN-u, sa svim nacrtima, probam sutra iskopati pa nalijepim Poslano sa mog SM-G970F koristeći Tapatalk Quote Obilasci i fotografije (zvon & mir) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zvonimir Posted September 7, 2019 Share Posted September 7, 2019 Malo je prtljavo izvući, no po projektu na otočnom peronu ide nadstrešnica duljine 120m širine 6,1m dok na bočnim peronima idu nadstrešnice od 20m širine 2,1m zvon & mir Quote Obilasci i fotografije (zvon & mir) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dorianb Posted September 8, 2019 Share Posted September 8, 2019 Ok tnx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.