Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Sign in to follow this  
Westin

Nabava novih elektromotornih vlakova

Recommended Posts

U tijeku je javno savjetovanje koje traje do 12.6.2019.

HŽ Putnički prijevoz d.o.o. priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave za nabavu 21 (dvadesetjedan) novih elektromotornih vlakova i to 11 (jedanaest) elektromotornih vlakova zagradsko-prigradski promet (EMV GPP) i 10 (deset) elektromotornih vlakova za regionalni promet
(EMV RP).
Temeljem članka 198. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, broj 120/16) objavljujemo bitne uvjete,
odnosno nacrt dokumentacije o nabavi te pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da
do 12. lipnja 2019. godine dostave eventualne primjedbe i prijedloge na adrese elektroničke pošte:
hrvoje.pintar@hzpp.hr i marko.martinovic@hzpp.hr

PODACI O PREDMETU NABAVE
1. OPIS PREDMETA NABAVE
Predmet javne nabave je nabava 21 (dvadesetjedan) novi elektromotorni vlak i to 11 (jedanaest) elektromotornih vlakova za gradsko prigradski promet (EMV GPP) i 10 (deset) elektromotornih vlakova za regionalni promet (EMV RP) (dalje u tekstu: Vlakovi). Vlakovi u cijelosti moraju biti u skladu sa Specifikacijom tehničkih zahtjeva koja je sastavni dio ove dokumentacije o nabavi.
Vlakovi koji su predmet javne nabave moraju biti izvedeni na istoj platformi. Vlakovi za gradskoprigradski promet (EMV GPP) i Vlakovi za regionalni promet (EMV RP) mogu se međusobno razlikovati samo u opremljenosti ovisno o njihovoj namjeni za gradsko prigradski odnosno regionalni promet, a sve u skladu sa Specifikacijom tehničkih zahtjeva, koja je prilog ovoj dokumentacije o nabavi (Prilog VII. )

Dokumentacija o nabavi
https://drive.google.com/file/d/1LgP5a4xvd72uKZtyJV0bojafITgFOG7a/view?usp=sharing
Specifikacija tehničkih zahtjeva
https://drive.google.com/file/d/11pqyFeuXAbQ2eMXR9N1EEKvwLltKTV0g/view?usp=sharing
Prijedlog ugovora
https://drive.google.com/file/d/1YvSg1jGPiOYYVuMtxF9I1ajYPwKrxNQP/view?usp=sharing
Dinamika isporuke
https://drive.google.com/file/d/1rsySH_HaAMk3ZmZ9bYFf-B6cp3bEFHvv/view?usp=sharing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo mi izgleda kao zamjenu "mađar"

I ja sam to htio napisati....


Cadillac is a true luxury brand compared to BMW

BMW is not even luxurious, its just an boring thing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva isporuka bi trebala biti dvije godine nakon potpisa ugovora po jedan mjesečno.

Bitno je ovo je savjetovanje te se sve primjedbe mogu uputiti na gornje kontakte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Par pitanja mi pada na pamet vezano za ovaj EU natječaj

1. Dali je natječaj napravljen da Končarev EMV zadovolji sve uvjete?

2. Ako pobjedi Končar dali se taj ugovor uklapa u postojeći s Končarem ili će uz ovaj ugovor, PP realizirati i postojeći s Končarem( ako uspije skupiti novce)

3. Ako pobjedi npr Stadler što će se tada desiti s postojećim ugovorom s Končarem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet če Končar lobirati kod Premiejra i kod Prjecednice taj posao je več dogvoren a zove se da Končar ima kaj delat naredene 2 godine i nadam se da im neče u startu dolazit glanc nove neispravne kompinete za vlak kao naprimejr Kinesk iWc koji je novi dolazio neispravan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može li netko/admin staviti normalan naslov teme?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Par pitanja mi pada na pamet vezano za ovaj EU natječaj

1. Dali je natječaj napravljen da Končarev EMV zadovolji sve uvjete?

2. Ako pobjedi Končar dali se taj ugovor uklapa u postojeći s Končarem ili će uz ovaj ugovor, PP realizirati i postojeći s Končarem( ako uspije skupiti novce)

3. Ako pobjedi npr Stadler što će se tada desiti s postojećim ugovorom s Končarem?

Ovo je savjetovanje a ne javni natječaj!

1. Piše se da li. Nije napravljen.

2. Pobijedi a ne pobjedi. To je novi ugovor, nema veze sa onim o 44 vlaka.

3. Onda će Stadlerovi vlakovi biti financirani preko EU fondova, a Končarevih 19 komada sredstvima Putničkog prijevoza.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Štovani Portos - bez ljutnje molim.

Poanta mog prvog pitanja je bila da li Končarev EMV zadovoljava tehničke uvjete sa savjetovanja tj budućeg natječaja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Štovani Portos - bez ljutnje molim.

Poanta mog prvog pitanja je bila da li Končarev EMV zadovoljava tehničke uvjete sa savjetovanja tj budućeg natječaja?

 

Ovlaš sam pročitao dokumentaciju. Traži se ETCS, što trenutačni Končarevci nemaju ugrađeno. Nisam siguran za upravljačnicu po TSI.

 

Naravno, to ne znači da Končar tako nešto ne može ponuditi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Savjetovanje i služi da se može izmjeniti dokumentacija nakon upita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Štovani Portos - bez ljutnje molim.

Poanta mog prvog pitanja je bila da li Končarev EMV zadovoljava tehničke uvjete sa savjetovanja tj budućeg natječaja?

Duh ti je odgovorio

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ovlaš sam pročitao dokumentaciju. Traži se ETCS, što trenutačni Končarevci nemaju ugrađeno. Nisam siguran za upravljačnicu po TSI.

 

Naravno, to ne znači da Končar tako nešto ne može ponuditi.

Upravo tako. DMV ima po TSI a EMV još nema ali je u planu da ju dobije.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HŽ Putnički prijevoz d.o.o. proveo je predhodno savjetovanje za nabavu 21 (dvadesetjedan) novi elektromotorni vlak i to 11 (jedanaest) elektromotornih vlakova za gradsko-prigradski promet (EMV GPP) i 10 (deset) elektromotornih vlakova za regionalni promet (EMV RP)

Izvješće o predhodnom savjetovanju objavljeni su 21.11.2019. dok samo savjetovanje počelo 31.05.2019. , a završilo 01.07.2019. Izvješće o predhodnom savjetovanju

Novi kriteriji nabave

 

Materijali za savjetovanje:

DON Novi vlakovi

Prilog VII Specifikacija tehničkih zahtjeva

Prilog XI Tekst ugovora

Dinamika isporuke

Dopis o produženju roka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivo je rušenje favoriziranja čelične konstrukcije.

 

Funkcijska kompatibilnost je istovremeno razumljiv zahtjev, i pogoduje KEV-u (jerbo to ima već ostvareno).

 

Nije mi jasno inzistiranje na duljini od 76 m, kad je uobičajena duljina perona 80 i 160 m? 4-dijelni FLIRT je 81 m 😁

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...