Stanley Posted October 9, 2022 Author Share Posted October 9, 2022 Nastavak sa prethodne stranice Ovo obožavam kao i grafite: Ima li u Brdovcu bar jedna graba u kojoj teče voda?: Predsignal Savskog Marofa najprije pokazuje žuto... ... a odmah zatim zeleno: Ovdje sam svjedočio zanimljivom prizoru. Signalizacija na ŽCPR najavljivala je dolazak vlaka, a neki mladić u automobilu očito je namjeravao prijeći preko pruge unatoč zabrani. Srećom po sebe bio je dovoljno oprezan da pogleda u lijevu stranu. Kad je vidio vlak sa 100 km/h na dvjestinjak metara udaljenosti munjevito se bacio u ''rikvarc'' 5-6 metara od pruge: Stajalište još ne liči na ono u Vrapču, ali nećemo čekati dugo da ga vandali do kraja ''pokrste'': 2 1 Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 9, 2022 Author Share Posted October 9, 2022 U daljini se vidi magla iznad rijeke Krapine: Opet imam sreću s vlakovima: Sastav je uobičajen za naše magistralne pruge - Transcerales, Monfer i drugi žitoprijevoznici: Ostao sam potpuno sâm na pustom stajalištu: Eno mi Soma za povratak: Za kraj dva teretnjaka u Savskom Marofu. Čekaju da se Dobova umilostivi i primi ih: 3 2 Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1borna Posted October 9, 2022 Share Posted October 9, 2022 Hvala za reportažu(e), već duugo nijesam vidio crnoga tucanika u nas, znade li netko odakle je? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duh u močvari Posted October 9, 2022 Share Posted October 9, 2022 1 hour ago, 1borna said: Hvala za reportažu(e), već duugo nijesam vidio crnoga tucanika u nas, znade li netko odakle je? I mene zanima. Čini mi se da se kod nas najviše ugrađuje andezita (zelenkast) i dijabaza (sivkast). Ovako crni kamen (bazalt?) ne znam jel se vadi igdje kod nas - možda je iz Austrije? Tamo sam viđao takav tucanik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted October 9, 2022 Share Posted October 9, 2022 2 hours ago, Stanley said: Ovo obožavam kao i grafite: Sve si rekao ! 3 Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted October 9, 2022 Share Posted October 9, 2022 2 hours ago, Duh u močvari said: I mene zanima. Čini mi se da se kod nas najviše ugrađuje andezita (zelenkast) i dijabaza (sivkast). Ovako crni kamen (bazalt?) ne znam jel se vadi igdje kod nas - možda je iz Austrije? Tamo sam viđao takav tucanik. Za dionicu Dugo Selo - Križevci dolazi iz BiH. https://gpjedinstvo.com/proizvodi/ Tucanik – dijabaz Tucanik od dijabaza jedinstvene tvrdoće služi za izradu zastora željezničkih pruga, te za izradu drenažnih sistema. Pored ostaloga, ovaj tucanik se ugrađuje u donji stroj brze dvotračne pruge Dugo Selo – Križevci (Hrvatska), projektovane za brzine do 160 km/h.Agregati: 31,5 – 63; 0-120 mm Dijabaz visokog kvaliteta vadimo u kamenolomu Trnava (Gornji Podgradci, Gradiška) i obrađujemo u modernom pogonu velikog kapaciteta na istoj lokaciji. Prema fizičko-mehaničkim osobinama, u ležištu Trnava učestvuju dva varijateta stijenske mase dijabaza koji se uslovno nazvaju kompaktni-svježi dijabaz (ββ) i izmjenjeni-trošni dijabaz (ββ’). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duh u močvari Posted October 9, 2022 Share Posted October 9, 2022 14 minutes ago, Renato said: Za dionicu Dugo Selo - Križevci dolazi iz BiH. https://gpjedinstvo.com/proizvodi/ Tucanik – dijabaz Tucanik od dijabaza jedinstvene tvrdoće služi za izradu zastora željezničkih pruga, te za izradu drenažnih sistema. Pored ostaloga, ovaj tucanik se ugrađuje u donji stroj brze dvotračne pruge Dugo Selo – Križevci (Hrvatska), projektovane za brzine do 160 km/h.Agregati: 31,5 – 63; 0-120 mm Dijabaz visokog kvaliteta vadimo u kamenolomu Trnava (Gornji Podgradci, Gradiška) i obrađujemo u modernom pogonu velikog kapaciteta na istoj lokaciji. Prema fizičko-mehaničkim osobinama, u ležištu Trnava učestvuju dva varijateta stijenske mase dijabaza koji se uslovno nazvaju kompaktni-svježi dijabaz (ββ) i izmjenjeni-trošni dijabaz (ββ’). Je, na to sam i ja naišao. Kamen-Psunj isporučuje eruptivni tucanik (ne piše koje vrste) za Okučani-Novska, Vinkovci-Tovarnik i Đakovo-Beli Manastir-DG: https://www.kamen-psunj.hr/?page_id=9 Kamenolomi Radlovac također isporučuju dijabazni (eruptivni) i dolomitni (sedimentni) tucanik, ne znam je li njihov bio negdje ugrađivan: https://radlovac.hr/ Vjerojatno ih ima još, ali nemaju online-prisutnost. Obilaženjem rekonstruiranih dionica može se sakupiti lijepa petrološka kolekcija, iako je presjek sakupljača minerala i ljubitelja željeznica vjerojatno relativno maleni skup. Nadam se da se Stanley ne ljuti zbog ove male stranputice. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 10, 2022 Author Share Posted October 10, 2022 10 sati, Duh u močvari said: Nadam se da se Stanley ne ljuti zbog ove male stranputice. Ma što bih se ljutio, glavno je da se tema prati i da se javljaju drugi forumaši. 3 Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted November 27, 2022 Author Share Posted November 27, 2022 Mala šetnja uz prugu, 27. studenog 2022. Danas je nakon dugo vremena osvanuo lijep jesenji dan, kao stvoren za protezanje penzićkih nogu. Prošetao sam oko sat vremena po novoj biciklističkoj stazi i zabilježio nekoliko impresija. Stajalište Sutla drijema na suncu: Bilo je statistički vjerojatno da će se pojaviti bar jedan vlak i evo ga - Som iz Harmice na vlaku 8037: HŽ Infra i kumulus u daljini: HŽ Infra i Šenkovec: Pšenica: I konac djelo krasi - teretnjak iz Dobove s vagonima za žito na cca 100 km/h: 1 2 Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mile59 Posted November 27, 2022 Share Posted November 27, 2022 podsjetilo me, jedna moja mala anegdota s Vašeg područja ako se mogu ubaciti.. nedavno sam vlakom prvi put išao do Sutle na mali izlet, obišao dvorac Vranyczany i imao u planu u Laduču sjesti na vlak na Zagreb Nisam imao pojma da prigradski vlak cijelo vrijeme od Savskog Marofa prema Harmici i od Harmice vozi isključivo desnim kolosijekom, došao do Laduča, i nisam nikako mogao skužiti gdje bi bilo stajalište za povratak prema Zagrebu koliko god sam daleko mogao vidjeti i odlučio da bi bilo najsigurnije vratiti se do Sutle jer sam nekako mislio u glavi da sam tamo vidio neko stajalište osim onoga gdje sam sišao.. priuštio si 10 min brzog hoda od Laduča do Sutle, vlak na koji sam planirao sjesti mi pobjegao pred nosom i skontao da uopće nema stajališta s desne strane od granice skroz do Savskog Marofa.. malo sam sam sebi ispao glup al dobro 😄 Pogled prema granici i odvajanje za Harmicu i pogled prema Zagrebu 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted November 28, 2022 Share Posted November 28, 2022 Prigradski vlakovi od S.Marofa ne voze nili po lijevom niti desnom kolosijeku nego po svojoj pruzi a to je prema Kumrovcu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mile59 Posted November 28, 2022 Share Posted November 28, 2022 a da, krivo sam se izrazio u biti.. dok sam čekao svoj vlak jedan prigradski je naišao za Harmicu, i malo za njim brzi za Zurich po svom pravom desnom kolosijeku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
riceburner Posted November 28, 2022 Share Posted November 28, 2022 On 09. 10. 2022. at 17:26, Stanley said: Ima li u Brdovcu bar jedna graba u kojoj teče voda?: dođi nakon velike kiše, to su kanali za oborinske vode... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted January 2, 2023 Author Share Posted January 2, 2023 Danas sam imao čast isprobati najnoviji proizvod KEV-a, Soma 6112-203 na vlaku 8037: Urođenici su već utabali stazu kojom ja ne bih išao: I još dva vlaka koja su usput naišla, najprije Som na vlaku 8039 stiže na stajalište Zaprešić Savska: Za kraj jedan malo nahereni teretnjak kod stajališta Sutla: 6 3 Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomicasAliExpressa Posted January 2, 2023 Share Posted January 2, 2023 Isprike na OT, ali postoji li realna mogućnost a možda i neki daleki planovi da se stariji Somovi nadograde na TSI standard. Nekako mi stariji somovi izgledaju otužno sprijeda, kao da im maska "visi" ako to ima smisla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted January 2, 2023 Share Posted January 2, 2023 1 sat, TomicasAliExpressa said: Isprike na OT, ali postoji li realna mogućnost a možda i neki daleki planovi da se stariji Somovi nadograde na TSI standard. Nekako mi stariji somovi izgledaju otužno sprijeda, kao da im maska "visi" ako to ima smisla Ne postoji. TSI vlakovi su građeni drugačijom tehnologijom, a i ispod ljuski upravljačnica nalaze se sigurnosne deformacijske zone koje nije moguće naknadno ugraditi na starija A i B kola. 2 1 Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted January 7, 2023 Author Share Posted January 7, 2023 Preko crte bez osobne iskaznice i bez murije, 7. siječnja 2023. Hrvatska je od 1. siječnja/januarja ove godine dio Šengenske zone i granice prema ostalim zemljama Europske unije postale su tek crte na zemljovidu. U svojim prvim obilascima područja neposredno uz granicu sa Slovenijom prije četiri godine bio sam počašćen legitimiranjem od strane policije, a danas sam odlučio provjeriti ''šta ima'' nakon omekšavanja procedura. Na putu me potrefio Som na vlaku 2172 za Harmicu: Jedno upozorenje uz prugu: Zanimljivo, iako mislim da hrkanima nema pomoći: 1 1 4 Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted January 7, 2023 Author Share Posted January 7, 2023 Najava ograničenja brzine: Suvremeno i efikasno rješenje: Granicu ću testirati, razumije se, na željeznici: Murija je nekada ovdje parkirala automobil: Poluokrugla kilometraža: Idemo na most: U stvarnosti je riječ o dva usporedna mosta: 1 2 Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted January 7, 2023 Author Share Posted January 7, 2023 Sutla kao granica, meja, grenze, border, frontière, confine, sinir: Prugom je iz smjera istoka došetala grupica od 4-5 mlađih ljudi. Uredno su mi poželjeli dobar dan na hrvatskom jeziku, lijepo od njih. Po izgovoru, po opremi i po fizionomijama zaključio sam da je riječ o migrantima: Nešto se šulja iz Dobove: Podulji teretni vlak natovaren isključivo kamenim blokovima: Sutla sa mosta nizvodno: Pogled na most iz Dežele: 2 1 Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted January 7, 2023 Author Share Posted January 7, 2023 U daljini se vide objavnice predsignala kolodvora Dobova: Sutla sa mosta uzvodno: Harmica sa željezničkim stajalištem i Somom u mirovanju: Ode on kao vlak 8037: I za kraj jedna nebeska rasputnica: 1 3 Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duh u močvari Posted January 7, 2023 Share Posted January 7, 2023 Po zemljovidima ispada da je most 100% hrvatski, a stvarna granica kojih stotinjak metara zapadno (tu je nekad Sutla meandrirala). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted January 7, 2023 Author Share Posted January 7, 2023 3 sati, Duh u močvari said: Po zemljovidima ispada da je most 100% hrvatski, a stvarna granica kojih stotinjak metara zapadno (tu je nekad Sutla meandrirala). To je točno, netko je u ovoj temi već postavio zemljovid s označenom granicom. Ali je meni Sutla/Sotla nekakva realna granica i stoga je spominjem kao takvu. I tako bi vlade dviju država trebale dogovoriti, a ne da se zbog katastarskih trica i kučina koči npr. obnova onog ficleka od pruge do Vukovog Sela. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Strojovođa Posted January 7, 2023 Share Posted January 7, 2023 Da se sad ne traži tko je i kad postavio zemljovid - stavljam ja sad screenshot. Most je 100% u Hrvatskoj, a sama meja je nakon što se kolosijeci opet približe, odokativno negdje kod objavnice predsignala, pa plus minus nešto desetaka metara. Ma, nije bitno da se ni granica oziroma meja uopće miče. Dok god se birokrate svih zemalja ne ujedine, bit će komplikacija ovakvih ili onakvih... Neka granica mirno stoji gdje je, a premetači papira i lupači pečata neka jednom konačno prestanu primjenjivati formulu FT1P i sve će biti puno jednostavnije neovisno o tome koja je država u pitanju. (FT1P = Fali Ti Jedan Papir) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Strojovođa Posted January 7, 2023 Share Posted January 7, 2023 1 hour ago, Stanley said: To je točno, netko je u ovoj temi već postavio zemljovid s označenom granicom. Ali je meni Sutla/Sotla nekakva realna granica i stoga je spominjem kao takvu. I tako bi vlade dviju država trebale dogovoriti, a ne da se zbog katastarskih trica i kučina koči npr. obnova onog ficleka od pruge do Vukovog Sela. Da te sad čuje Jožko Joras... Auuuuuu!!!!! Tako da stani sa zapadne strane mosta na prugu i daj svima do znanja da unatoč realne granice, tudi tukaj je Hrvaška. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted January 8, 2023 Share Posted January 8, 2023 Dok sam bio Šef HŽ zastupstva dbova od 01.10.1992. formalno je most kao i pruga iza mosta pripadala ŽG-u Ljubljana i oni su to trebali održavati (kasnije SŽ). Dogovor je bio da ostaje sve kako je bilo za vrijeme JŽ-a neovisno o granici. Tek kada se politički granice odrede trebalo je doći i do preraspodjele pruga i objekata između navonastalih uprava. Nemam pojma kako je sada. Prije par postova kukao si da nema u kanalima vode. Vidiš kada hoćeš možeš i vodu pronaći Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.