Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Recommended Posts

Po mome osobnome mišljenju,ovo mi se čini jedino kao rentabilno jer koliko je samo puta na vlaku 5000 Novska Zagreb bio pun,krcat madarac,a na vlaku 8181 Zagreb Gorica novi vlak gdje se mimoilaze u Klari,vidjeli bi vlak prazan za Goricu,a novi vlak,mislim po mom nekako bezveze,mogli su ako su htjeli povecati broj putnika samo jedan,pazite ne vise,vec samo jedan ubrzani ubaciti iz Capraga za Zagreb,da popuni prazninu izmedu 7:12 i 8:02 to bi se isplatilo.

Iako se slažem da je uvođenje vlakova za VG bez dodatnih stanica, integrirane tarife i autobusnih feedera promašeno, ne razumijem ooet koga bi teoretski trebalo biti na 8181 i kakvog smisla ima usporediti ga s 5000?

 

I sisački vlakovi i autobusi voze prazni u tom smjeru, i brza autobusna linija 330 vozi prazna (268 se isprazni na Otoku), nema putnika ni na 2011 ili bilo kojem jutarnjem putničkom vlaku iz Zagreba Glk, eventualno oni koji prevoze putnike s jedne strane Zagreba na drugu na posao, ostali su sasvim logično prazni dok špica ide prema centru, ujutro možda eventualno ima samo par putnika više recimo za Zabok jer se sad tamo pogurnulo nešto više industrije i skladišta, ali naravno da je i to ništa prema broju koji ide na drugu stranu za Zg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako se slažem da je uvođenje vlakova za VG bez dodatnih stanica, integrirane tarife i autobusnih feedera promašeno, ne razumijem ooet koga bi teoretski trebalo biti na 8181 i kakvog smisla ima usporediti ga s 5000?

 

I sisački vlakovi i autobusi voze prazni u tom smjeru, i brza autobusna linija 330 vozi prazna (268 se isprazni na Otoku), nema putnika ni na 2011 ili bilo kojem jutarnjem putničkom vlaku iz Zagreba Glk, eventualno oni koji prevoze putnike s jedne strane Zagreba na drugu na posao, ostali su sasvim logično prazni dok špica ide prema centru, ujutro možda eventualno ima samo par putnika više recimo za Zabok jer se sad tamo pogurnulo nešto više industrije i skladišta, ali naravno da je i to ništa prema broju koji ide na drugu stranu za Zg.

Ma to je samo bila usporedba sa vlakom 5000 jer se bas njih dvojica mimoidu,pa sam zato spomenuo

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima još kakvih novosti oko međunarodnog VR?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

Uvode se vlakovi 412, 413, 1413, 1414, 1415 Zagreb - Beograd s kalendarom prometovanja od 4.10.2020.

 

Šta ovo tačno znači? Zašto od 04.10.2020? Šta saobraća pre 04.10.2020. za Beograd? Koja su vremena polazaka tih vozova? Zašto neparnih ima 3 voza, a partnih 2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da se 04.10.2020. Cirih vraća na svoju trasu preko Jesenica? Moram otići u VR u HŽ-u pa se raspitati.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam prije par dana u Direkciji HŽ-a, točnije u VR.Sad nešto konkretnije o VR02019/2020:

Prolongira se remont i vađenje 1 kolosijeka u tunelu Karavanke na listopad (oktobar) 2020.Lisinski i Cirih do kraja VR 2018/2019 ostaju preko Ljubljne bez izmjena. Novi VR vrijedit će od15.12.2019. do 12.12.2020. rasha se interesira za vlakove 412, 413, 1413, 1414 i 1415 i kalendar prometovanja. Vlak 412/413 vozi samo do Zagreb/ Beograd Centar po toj trasi i to do 04.10.2020. i imaju veze dalje na 414/415 preko Ljubljane za Zurich. Dalje ti vlakovi idu preko Maribora i Graza kao 1414/1415 do kraja VR i cijeli novi VR 2020/2021. Od 05.10.2020. voze vlakovi 1412/1413 sa vezom 1414/1415. Vlak Lisinski 498/499 vozi do 02.10.202o i dalje prestaje voziti.

Za sada toliko. Slijedi nastavak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li će 410/411 voziti preko cele godine? Ako bude ovako kako kažeš Beograd gubi direktan voz za Ljubljanu osim u sezoni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li će 410/411 voziti preko cele godine? Ako bude ovako kako kažeš Beograd gubi direktan voz za Ljubljanu osim u sezoni.

Sve ostaje kako je i do sada. Malo do Božića po julijanskom kalendaru i ljeti i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve ostaje kako je i do sada. Malo do Božića po julijanskom kalendaru i ljeti i to je to.

Mamlazi. Taman se ljudi naviknu na taj voz i onda ne ide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mamlazi. Taman se ljudi naviknu na taj voz i onda ne ide.

Ja sam isto za to da postoji noćni vlak za Beograd. Znao sam doći ujutro u Beograd i navečer se vratiti. Koliko su ŽS možda inertne i krive? Imam podatak koji je provjeren. OBB ima dobra iskustva i dobro poslovanje sa noćnim vlakovima sa vagonima u kojima se može spavati. To pogotovo što je DB odustao od toga. SBB-CFF je to prokljuvio i htio bi komad kolača od toga. Trebala bi biti i neka zajednička firma ili nešto slično (OBB/SBB). SBB-CFF se tu pojavljuje kao zainteresirani i za naše prostore. Ali smo spominju Zagreb i ništa dalje. Beograda nema ni u razmišljanjima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam isto za to da postoji noćni vlak za Beograd. Znao sam doći ujutro u Beograd i navečer se vratiti. Koliko su ŽS možda inertne i krive? Imam podatak koji je provjeren. OBB ima dobra iskustva i dobro poslovanje sa noćnim vlakovima sa vagonima u kojima se može spavati. To pogotovo što je DB odustao od toga. SBB-CFF je to prokljuvio i htio bi komad kolača od toga. Trebala bi biti i neka zajednička firma ili nešto slično (OBB/SBB). SBB-CFF se tu pojavljuje kao zainteresirani i za naše prostore. Ali smo spominju Zagreb i ništa dalje. Beograda nema ni u razmišljanjima

Srbija Voz je modernizovao 5 Bc kušeta i 4 ABm vagona modernizivao i preradio u kušete AcBc. Ugrađen je statički pretvarač u svih 9 vagona, ali samo za 1 napon grejanja - 1500 V. Pošto sada nema vozova za Budimpeštu, u Sloveniji je grejanje 3000 V, a za Makedoniju su MŽ kušeti sasvim dovoljni, Srbija Voz te kušete šalje samo za Bar, po jedan Bc i AcBc, za šta je potrebno ukupno 2 Bc i 2 AcBc vagona u obrtu, tako da džabe su sredili 9 vagona...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam isto za to da postoji noćni vlak za Beograd. Znao sam doći ujutro u Beograd i navečer se vratiti. Koliko su ŽS možda inertne i krive? Imam podatak koji je provjeren. OBB ima dobra iskustva i dobro poslovanje sa noćnim vlakovima sa vagonima u kojima se može spavati. To pogotovo što je DB odustao od toga. SBB-CFF je to prokljuvio i htio bi komad kolača od toga. Trebala bi biti i neka zajednička firma ili nešto slično (OBB/SBB). SBB-CFF se tu pojavljuje kao zainteresirani i za naše prostore. Ali smo spominju Zagreb i ništa dalje. Beograda nema ni u razmišljanjima

 

"podatak koji je provjeren" moze biti samo stalna propaganda ÖBB-a u medijima, da se njihov poslovni model Nightjet isplati. Realno stanje je, da je ispod crte gubitak koji nije enorman samo zato sto drzava jos uvijek dijelom subvencionira nocni prijevoz. NO, i cinjenica je da ÖBB zeli dugorocno ostati u nocnom prijevozu i ima narucene nove garniture Nightjet vlakova (vise nece biti kursnih vagona).

A navodni razgovori ÖBB/SBB/DB oko zajednicke firme su cista glupost i neinformiranost novinara.

Kao prvo: ta zajednicka firma je vec postojala (CNL) i neslavno je zavrsila - jer je gomilala gubitke.

Kao drugo: trenutni trilateralni razgovori se odnose na ponovno preuzimanje odgovornosti za vagone za sjedenje na relaciji Zürich - Berlin - Hamburg od strane DB-a i to u NRT rezimu. A zasto: ÖBBu su troskovi previsoki, a DB tako moze paralelni nocni IC ukinuti. Za SBB su Nightjet vlakovi u unutarnjem prometu normalni NRT vlakovi koji dijelom imaju njihove vagone za sjedenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam spominjao DB u toj kombinaciji.

Niti SBB i ÖBB nisu u konkretnim razgovorima osnivanja nove zajednicke firme za promet nocnih vlakova. SBB je napustio CNL kao prvi prijevoznik, zadnji je tada ostao DB i nagomilao najvece gubitke.

SBB i ÖBB (ali i DB) trenutno normalno suradjuju oko prometovanja ÖBB Nightjet vlakova. Isti u Svicarskoj prometuju u kooperaciji sa SBB-om koji dijelom ia svoje kurse vagone pod NRT tarifom. U Njemackoj trenutno Nightjet prometuje iskljucivo kao IRT vlak pod ekonomskom odgovornoscu ÖBB-a (DB je samo izvrsni prijevoznik). Jedina iznimka su NRT vagoni za Poljsku (NJ Berlin - Bec) te ubuduce NRT vagoni Zürich - Hamburg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joj: a kaj je to NRT i IRT, kakav je to prevoznik koji je izvrstan?


zglajzan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joj: a kaj je to NRT i IRT, kakav je to prevoznik koji je izvrstan?

 

NRT: Non-Reservation-Ticket (otvoreni sustav, putnik moze ovisno o tarifnim odredbama karte kosistiti bilo koji vlak na navedenoj relaciji)

IRT: INtegrated-Reservation-TIcket (zatvoreni sustav, putnik moze kao u zracnom prijevozu koristiti samo vlak za koji je karta kupljen)

 

"Ugovorni operater" je u direktnom odnosu sa putnikom i duzan mu je uslugu prijevoza prema tarifnim odredbama na voznoj ispravi i prema zakonskim regulativama.

Izvrsni operater ili "izvrshni operater": je odgovorni operater za odredjeni vlak i moze biti ista pravna osoba kao "ugovorni operater" ili samo operater odgovoran za prijevoz po narudjbi ugovornog operatera. U drugom slucaju izvrsni operater nema nikakvu ugovornu odgovornost prema putniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos je relativno malo ostalo do VR-a 2019/2020. Ima li kakvih informacija o promjenama u unutarnjem voznom redu (osim otvaranja pruge Zabno-Gradec) ili sve ostaje kako je i po nacrtu?


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima, 410/411 preko cijele godine


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, DešBu said:

Ima, 410/411 preko cijele godine

Ta informacija HZPP-u do ovog trenutka nije poznata. 410/411 prometuje sezonski kao i ove godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, SBDamjan said:

Kada će biti dostupan kurir?

Ako bude kao i do sada, onda ga možemo očekivati tek nakon stupanja na snagu novog voznog reda. Pa ne treba to putnicima prije ... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Direktni vlakovi Bjelovar - Zagreb - Bjelovar novom prugom, iz članka Bjelovarca.

Par brzih vlakova će voziti nagibni vlak.

 

Bjelovar (polazak) – Zagreb (dolazak)
5.58-7.10 brzi
10.52-12.14 put
14.00-15.20 put
17.10-18.35 put
19.48-21.00 brzi

Zagreb (polazak) – Bjelovar (dolazak)
10.40-12.18 put
15.08-16.31 put
17.10-18.17 brzi
18.10-19.42 put
19.27-21.02 put
22.10-23.27 put

 

Cijeli članak:

Quote

Do Zagreba i nazad čak i nagibnim vlakom

U nedjelju, 15. prosinca, novim tračnicama, prvim u Hrvatskoj nakon stanke duge gotovo pola stoljeća, napokon će početi voziti vlak na liniji Bjelovar – Zagreb. Vrijeme putovanja isprva će, zbog remonta na dionici Vrbovec – Dugo Selo, trajati 75 umjesto predviđenih 50 minuta, no i to je skraćenje u odnosu na današnjih sat i pol vremena.

Drastično povećanje broja linija

Stupanjem na snagu novog voznog reda HŽ putničkog prometa, broj linija na relaciji Bjelovar – Zagreb drastično će se povećati jer se one preko Križevaca ne ukidaju, nego se dodaju nove koje zaobilaze prigorsku prijestolnicu. Tako će na relaciji Bjelovar – Zagreb šest linija prolaziti kroz Križevce, a dodatnih pet će ih zaobići. Na relaciji Zagreb – Bjelovar četiri su linije preko Križevaca, a šest ih zaobilazi.

Izvrsno pogođene popodnevne linije

Dopodnevne linije, kažu nam upućeni, „štekat će” zbog spomenutog remonta i zato ih ni nema previše. Čak i kada se ne izvode radove, dakle prije sedam sati ujutro i nakon 15 sati popodne, pruga je raskopana pa se od Vrbovca do Dugog Sela putuje usporeno, 20-ak minuta umjesto osam i pol minuta. U vrijeme kada se radovi izvode, umjesto vlakom, putovat će se autobusom. No, popodnevni vozni red pravi je bombončić, pogotovo na liniji Zagreb – Bjelovar gdje vlak s glavnog zagrebačkog kolodvora kreće u 15,17,18 i 19 sati, a zadnja linija u 22 sata. Do Zagreba i nazad i dalje će voziti plave kompozicije koje voze i danas, uz dvije novine. Vlakovi će biti klimatizirani, a brzom linijom koja iz Zagreba prema Bjelovaru kreće u 17.10, a iz Bjelovara prema Zagrebu u 19.48 prometovat će nagibni vlak.

Promotivne cijene

Tijekom prvih dana prometovanja, točnije do kraja ove godine, očekuju se i vrlo niske, promotivne cijene karte koje bi trebale biti produkt suradnje HŽ putničkog prijevoza, te subvencija Bjelovarsko-bilogorske županije, ali i Grada Bjelovara.

Sve u svemu, pruga Sv. Ivan Žabno – Gradec u promet bi trebala biti puštena četiri godine nakon početka radova, s otprilike dvije godine zakašnjenja, ali još uvijek prije isteka rokova u kojima bi Hrvatska morala vratiti novac iz EU fondova uz pomoć kojih je izgrađena. Riječ je, podsjetimo, o 85 posto od 32,4 milijuna eura, koliko košta izgradnja. Potreba skraćivanja “neprirodnog” puta od Bjelovara do Zagreba preko dislociranih Križevaca prepoznata je, podsjetimo, još potkraj 80-ih godina prošlog stoljeća u bivšoj državi, a prvi konkretan potez povukla je Bjelovarsko-bilogorska županije sada već davne 1998. godine, osnivanjem Povjerenstva za izgradnju pruge na čijem je čelu bio današnji župan Damir Bajs.

– Rijetki su vjerovali da ćemo uspjeti, unatoč našim brojnim aktivnostima i silnim naporima. Krenuli smo s idejnim rješenjem, a podsjetit ću i na činjenicu da je Županija platila troškove izdavanja građevinske dozvole – prisjetio se svojedobno župan Bajs.
 

Novi vozni red

Bjelovar (polazak) – Zagreb (dolazak)
5.58-7.10 brzi
10.52-12.14 put
14.00-15.20 put
17.10-18.35 put
19.48-21.00 brz

Zagreb (polazak) – Bjelovar (dolazak)
10.40-12.18 put
15.08-16.31 put
17.10-18.17 brzi
18.10-19.42 put
19.27-21.02 put
22.10-23.27 put

 

https://bjelovarac.hr/najnovije/do-zagreba-i-nazad-cak-i-nagibnim-vlakom/


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/21/2019 at 11:11 AM, SBDamjan said:

Kada će biti dostupan kurir?


Šta će putnicima kurir 2020. godine? Na ČD su od reda vožnje 19/20 potpuno ukinuli štampanje kurira. Postoji samo digitalna verzija za službenu upotrebu i nas fanatike, a putnici se u 99% slučajeva služe internetom i pametnim telefonima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obljepili su po kolodvorima "Od 15.12.2019. vozi se po novom voznom redu" a novog voznog reda nigdje. Biseri nema šta.


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...