Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Recommended Posts

Hvala, sad je sve jasno :)


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

14.02.2019. sam bio u VR i imam informacije za vlak 212/213 i 210/211 Umjesto njih vršit će se prijelaz na autobuse. Da li će prijelaz biti u Jesenicama ili Ljubljani ne znam. To je sad stvar SŽ-a. Ja pretpostavljam da će to biti Ljubljana. I sada ako su kakvi radovi od Jesenica do Villacha voze IZ Ljubljane BUSOVI. Tamo im je jednostavnije čistiti i namirivati putničke garniture za razliku od Jesenica gdje nema takvih ekipa za to. Bio sam kod vlaka 415 sa jednim frendom na proputovanju za Beograd. Radi na ŽS. Nije neka glavna faca ali se kreće među njima. Rekao mi je da postoji mala mogućnost da noćni Beogradski vlak ne bude sezonac nego da vozi cijelu godinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo bi dobro da 410/411 bude tokom cele godine, sadašnji kalendar saobraćanja je vrlo glupav. Šteta što SV u modernizovane kušet vagone ugrađuje statički pretvarač koji nema mogućnost napajanja na 3kV, tako da SV kušet ne može do Ljubljane.

Takođe ne vidim razlog zašto ne bi vratili bivši 412/413 Beograd - Zagreb, HŽPP lokomotive ovako moraju ići strojno Vinkovci - Šid na 414 i Šid - Vinkovci sa 415. Mogao bi se zaraditi i koji evro više. Ukidanjem vozova Beograd - Budimpešta SV svakako ima oslobođene lokomotive i vagone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se sa tobom da treba noćni biti cijelu godinu. Isto tako sam za to da bivši 412/413 ide iz i u Ljubljanu ili da ima možda kakvu vezu. Iz Ljubljane je bila svojevremeno veza na 412 od vlaka 241. Navečer je bio HŽ-ov vagon na 413 za Munchen sa vezom na Lisinski iz Beograda. I još produžiti 210/211 iz i u Beograd, i mislim da bi za sada to bilo optimalno.

Nego kakvo je stanje sa spavaćim vagonom? Pišem u jednini jer navodno da ŽS ima samo 1 takav vagon ispravan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se sa tobom da treba noćni biti cijelu godinu. Isto tako sam za to da bivši 412/413 ide iz i u Ljubljanu ili da ima možda kakvu vezu. Iz Ljubljane je bila svojevremeno veza na 412 od vlaka 241. Navečer je bio HŽ-ov vagon na 413 za Munchen sa vezom na Lisinski iz Beograda. I još produžiti 210/211 iz i u Beograd, i mislim da bi za sada to bilo optimalno.

Nego kakvo je stanje sa spavaćim vagonom? Pišem u jednini jer navodno da ŽS ima samo 1 takav vagon ispravan?

412/413 nije išao do Ljubljane nego do Zagreba, gde je imao vezu na Veneziju. HŽ vagon Beograd - Minhen je išao sa 418/419 BG - Vinkovci, pa na 74x Vinkovci-ZG i onda na Lisinski.

 

Mislim da je i taj jedan spavaći vagon otišao u aut. Krenulo se sa modernizacijom 9 kušeta i stalo se na negde 2 ili 3 komada, ne znam kad misle to da završe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

412/413 nije išao do Ljubljane nego do Zagreba, gde je imao vezu na Veneziju. HŽ vagon Beograd - Minhen je išao sa 418/419 BG - Vinkovci, pa na 74x Vinkovci-ZG i onda na Lisinski.

 

Ja sam dosta davno (prije 10 godina ako ne i više) vozio vlakom iz Beograda Za Zagreb. Upamtio sam taj vagon jer je u Tovarniku policija sa vlaka skinula 1 čovijeka i vlak je bez njega otišao. Čini mi se da sam i ja sjeo u taj vagon jer je bio direktan. Ostatak od nekoliko vagona je išao za Sarajevo i B.Luku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam dosta davno (prije 10 godina ako ne i više) vozio vlakom iz Beograda Za Zagreb. Upamtio sam taj vagon jer je u Tovarniku policija sa vlaka skinula 1 čovijeka i vlak je bez njega otišao. Čini mi se da sam i ja sjeo u taj vagon jer je bio direktan. Ostatak od nekoliko vagona je išao za Sarajevo i B.Luku?

Da ne bubas gluposti da ti pojasnim.

Direktni vagon Munchen - Beograd je isao na slijedileci nacin iz Munchena sa tadasnjim 297 do Zagreba, pa na 741 do Vinkovaca i onda vlakom 419 Vinkovci - Beograd.

U povratku je bila kombinacija 418 Beograd - Vinkovci, pa na 748 Vinkovci - Zagreb i 296 Zagreb - Munchen. Bio je to klimatizirani HZ Bee vagon.

To je propalo uvodenjem niskopodnog vlaka na vlakove 741 i 746. Slijedeci vozni red je ukinut i vlak 419 i 418.

Za Veneziu i iz nje su direktni vagoni za i iz Beograda isli u sastavu vlaka 412 iz Bgd i 413 za Bgd, to je bio JZ spavac.

A za Sarajevo iz Bgd i kontra je bio vlak 450/451....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne bubas gluposti da ti pojasnim.

Direktni vagon Munchen - Beograd je isao na slijedileci nacin iz Munchena sa tadasnjim 297 do Zagreba, pa na 741 do Vinkovaca i onda vlakom 419 Vinkovci - Beograd.

U povratku je bila kombinacija 418 Beograd - Vinkovci, pa na 748 Vinkovci - Zagreb i 296 Zagreb - Munchen. Bio je to klimatizirani HZ Bee vagon.

To je propalo uvodenjem niskopodnog vlaka na vlakove 741 i 746. Slijedeci vozni red je ukinut i vlak 419 i 418.

Za Veneziu i iz nje su direktni vagoni za i iz Beograda isli u sastavu vlaka 412 iz Bgd i 413 za Bgd, to je bio JZ spavac.

A za Sarajevo iz Bgd i kontra je bio vlak 450/451....

 

Da ne bubas gluposti da ti pojasnim.

Direktni vagon Munchen - Beograd je isao na slijedileci nacin iz Munchena sa tadasnjim 297 do Zagreba, pa na 741 do Vinkovaca i onda vlakom 419 Vinkovci - Beograd.

U povratku je bila kombinacija 418 Beograd - Vinkovci, pa na 748 Vinkovci - Zagreb i 296 Zagreb - Munchen. Bio je to klimatizirani HZ Bee vagon.

To je propalo uvodenjem niskopodnog vlaka na vlakove 741 i 746. Slijedeci vozni red je ukinut i vlak 419 i 418.

Za Veneziu i iz nje su direktni vagoni za i iz Beograda isli u sastavu vlaka 412 iz Bgd i 413 za Bgd, to je bio JZ spavac.

A za Sarajevo iz Bgd i kontra je bio vlak 450/451....

E hvala ti pametni što me izvlačiš iz gluposti pa da ne bubam više! Hvala pametnjakoviću još jednom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

E hvala ti pametni što me izvlačiš iz gluposti pa da ne bubam više! Hvala pametnjakoviću još jednom!

Nema na cemu mudri starče...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega zglajzan je kao prilog raspravi o željezničkim vezama s Beogradom poslao izvadak iz voznog reda 2001.-2002.:

 

MbTqjNz.jpg

 

g0R23Av.jpg


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijepo a i tužno za vidjeti...

Nego vratimo se na temu, vjerojatno kada zatvore Karavanke neć biti ni Optime.

Da je do mene, bilo bi lijepo da cijele godine postoji pametna veza ZG - Budimpešta, ako baš tek jedan par vlakova dnevno, onda barem ujutro iz Zagreba i popodne iz Pešte da se stignu neke veze....To bi bilo za jednu garnituru a ne za dvije kao sada....

Ajd ili pola vlakova da se prebaci sa relacije Villany - Beli Manastir na Gykenyes - Koprivnica i to je to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojavio se prednacrt na HZ infrinoj stranici. Koliko sam na brzinu pogledao nema apsolutno nikakvih vecih promjena osim pustanja u promet pruge Sv Ivan Zabno-Gradec. Mislio sam da ce se skratiti vrijeme voznje Zapresic-Zabok ali i dalje je oko 1h, znaci ostaje brzina 60 km/h + ogranicenja kroz kolodvore (barem za sad). Vlakovi ZG-KC voze jos par minuta dulje nego sad.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojavio se prednacrt na HZ infrinoj stranici. Koliko sam na brzinu pogledao nema apsolutno nikakvih vecih promjena osim pustanja u promet pruge Sv Ivan Zabno-Gradec. Mislio sam da ce se skratiti vrijeme voznje Zapresic-Zabok ali i dalje je oko 1h, znaci ostaje brzina 60 km/h + ogranicenja kroz kolodvore (barem za sad). Vlakovi ZG-KC voze jos par minuta dulje nego sad.

Pruga Zaprešić-Zabok tek bi kompletno bila gotova sa VR 2020/2021. Sad na jesen će se otvoriti za dizel vuču. Za sljedeći VR će biti dosta zatvora pruge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putnicki/ubrzani vlakovi Zagreb-Bjelovar preko Gradeca bi prema tom nacrtu vozili oko sat i 20 minuta, brzi (tj. taj jedan par) oko sat i deset minuta.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada bude dovtšen projekt Dugo Selo - Križevci, brzi vlakovi Bjelovar-Zagreb trebali bi vozit ispod sat vremena, tj. oko 50 minuta. Također sam primijetio da vlakovi 785, 984 i 987 i dalje voze preko Križevaca, to bi trebali isto prebacit na novu prugu.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigao je prednacrt novog voznog reda 19/20 i promjene su sljedeće:

 

Uvode se pogranični vlakovi Dugo Selo - Dobova i Dobova Zagreb GK pod brojevima 7001, 7002 i 7003 te voze od 5.10.2020.

 

Vlakovi 786, 789, 985, 986, 988, 989, 2300, 2301 i 2303 vozit ce po novoj pruzi Gradec - Sv. Ivan Zabno.

 

Ukidaju se prigradski vlakovi za V. Goricu.

 

Uvode se vlakovi 412, 413, 1413, 1414, 1415 Zagreb - Beograd s kalendarom prometovanja od 4.10.2020.

 

Što se infrastrukturnih detalja tiče najviše promjena ima na Zagreb - Sisak - Novska gdje se na dionici Klara - Gorica brzina spusta sa 120 na 110, na dionici Caprag - Sunja brzina se dize sa 40 na 100 sa vise ogranicenih brzina od 20 do 65 km/h, u kolodvoru Sisak Caprag se brzina u pravac dize sa 35 na 60 kao sto je bilo i prosli vozni red.

 

Na pruzi Zagreb - Rijeka brzina na dionici od Zagreba do Zdencine se smanjuje sa 110 na 100 za klasicne vlakove, dok za vlakove sa nagibnom tehnikom se brzina smanjuje sa 130 na 110, Jastrebarsko - Draganici se smanjuje sa 80 na 60 te kroz kolodvor Jastrebarsko sa 75 na 55 ogranicena.

 

Nakon pustanja u rad ss uređaja na novoj pruzi Gradec - Sv. Ivan Zabno brzina ce se sa 100 povecati na 120...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takodjer Zabok-Veliko Trgovisce 40 < 60 km/h

Kolodvor Novi Dvori 60 > 40 km/h

Kolodvor Luka 60 > 40 km/h

Radi remonta.

 

Btw, dionica H.Leskovac-Karlovac definitivno treba biti sljedeca na tapeti za obnovu, ovo ide sve gore.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto spustaju Klara-V. Gorica?

Sluzbeni razlog je zbog starosti i tehnickog uporabnog stanja pruznog gornjeg ustroja.

 

Mada, gledajmo na to da je tamo brzina i dalje dobra, s obzirom na to da je kapitalni remont te dionice bio davne 1990. godine i sve ove godine je bila brzina 120.

Share this post


Link to post
Share on other sites

120 na 110, to se nece niti osjetiti u voznom redu.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigao je prednacrt novog voznog reda 19/20 i promjene su sljedeće:

 

 

 

Ukidaju se prigradski vlakovi za V. Goricu.

 

...

Po mome osobnome mišljenju,ovo mi se čini jedino kao rentabilno jer koliko je samo puta na vlaku 5000 Novska Zagreb bio pun,krcat madarac,a na vlaku 8181 Zagreb Gorica novi vlak gdje se mimoilaze u Klari,vidjeli bi vlak prazan za Goricu,a novi vlak,mislim po mom nekako bezveze,mogli su ako su htjeli povecati broj putnika samo jedan,pazite ne vise,vec samo jedan ubrzani ubaciti iz Capraga za Zagreb,da popuni prazninu izmedu 7:12 i 8:02 to bi se isplatilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se infrastrukturnih detalja tiče najviše promjena ima na Zagreb - Sisak - Novska gdje se na dionici Klara - Gorica brzina spusta sa 120 na 110...

 

Topi se baština ŽTP-a, još od arheologije ostali su sanduci žuti na rubu zgrade kolodvora Rijeka. A ta je dionica bila primjer razvijanja kontinuirane brzine 160km sa dogradnjom drugog kolosjeka upravo na Klara-Velika Gorica (tekst u Željeznice u T&P 1988, broj 3. A sada dokle drži drži, jer na HŽ-u ni jedna pružna dionica ne može biti u projektiranom stanju...stalno se negdje brzina spušta...

Na pruzi Zagreb - Rijeka brzina na dionici od Zagreba do Zdencine se smanjuje sa 110 na 100 za klasicne vlakove, dok za vlakove sa nagibnom tehnikom se brzina smanjuje sa 130 na 110, Jastrebarsko - Draganici se smanjuje sa 80 na 60 te kroz kolodvor Jastrebarsko sa 75 na 55 ogranicena.

 

 

Ovo je već mini renesansa HŽ-a iz perioda 2001-2003, a i to se topi, međutim kakop je HŽu uzgojen presadnik kadrova (iz uvenule Hidroelektre i sl.) koji lakše barataju hotelima s 4-5 zvijezdica teško je da se snađu u svim tim pravcima i njezinim poddionicama, kad ono što nikne iz rasadnika kadrova nema kvazi-političko zaleđe. A dogurati do sredstava EU-a ipak ne ide tako schnell.... sigurno je i karlovačka pruga u nekom mega koridoru Budimpešta - Rijeka, samo kad će i kako će, zaraditli su do sada samo projektanti projekata koji se nikada neće izvesti....A putnici mogu sanjati o ubrzanom jutarnjem u špici...


zglajzan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrijeme voznje putnickih vlakova na relaciji Caprag-Sunja se smanjuje sa 31 minute na 23 minute, dakle 8 minuta ce biti razlika.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigao je prednacrt novog voznog reda 19/20 i promjene su sljedeće:

 

Uvode se pogranični vlakovi Dugo Selo - Dobova i Dobova Zagreb GK pod brojevima 7001, 7002 i 7003 te voze od 5.10.2020.

 

Vlakovi 786, 789, 985, 986, 988, 989, 2300, 2301 i 2303 vozit ce po novoj pruzi Gradec - Sv. Ivan Zabno.

 

Ukidaju se prigradski vlakovi za V. Goricu.

 

Uvode se vlakovi 412, 413, 1413, 1414, 1415 Zagreb - Beograd s kalendarom prometovanja od 4.10.2020.

 

Što se infrastrukturnih detalja tiče najviše promjena ima na Zagreb - Sisak - Novska gdje se na dionici Klara - Gorica brzina spusta sa 120 na 110, na dionici Caprag - Sunja brzina se dize sa 40 na 100 sa vise ogranicenih brzina od 20 do 65 km/h, u kolodvoru Sisak Caprag se brzina u pravac dize sa 35 na 60 kao sto je bilo i prosli vozni red.

 

Na pruzi Zagreb - Rijeka brzina na dionici od Zagreba do Zdencine se smanjuje sa 110 na 100 za klasicne vlakove, dok za vlakove sa nagibnom tehnikom se brzina smanjuje sa 130 na 110, Jastrebarsko - Draganici se smanjuje sa 80 na 60 te kroz kolodvor Jastrebarsko sa 75 na 55 ogranicena.

 

Nakon pustanja u rad ss uređaja na novoj pruzi Gradec - Sv. Ivan Zabno brzina ce se sa 100 povecati na 120...

 

Da li onda vlakovi 410/411 isto voze samo sezonski?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...