Jump to content
zeljeznice.net

Recommended Posts

Do kraja mjeseca biti će prvi sastanak u Ljubljani za novi vozni red. To ne znači da će se nešto konkrerno dogovoriti ali će se saznati kakve bi mogle biti smjernice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo prvih informacija. Od jeseni ove godine do proljeća sljedeće zatvara se željeznički tunel Karavanke za kompletan prome. Konkretnije to bi bilo od listopada (oktobar) do travnja (april). Vlak Lisinski prestaje skroz prometovati. Vlak 414/415 će prometovati preko Maribora i Graza. Od novog VR vlak će se poktretati iz Zagreba i trebao bi imati vezu od istoka. Vlakovi će voziti nešto dulje. Pretpostavljam da će vlak za Cirih ići iz Graza sa vlakom sa kojim se i sad spaja pa idu zajedno od Schwarzacha St.Veit.

Zaboravi sam se interesirati za vlak Lisinski. Možda i ona bude zajedno sa Croatijom išao do Graza? U sadašnjem VR iza vlaka Croatija ide vlak iz Graza preko Leobena, Schladminga i Salzburga za Minhen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo prvih informacija. Od jeseni ove godine do proljeća sljedeće zatvara se željeznički tunel Karavanke za kompletan prome. Konkretnije to bi bilo od listopada (oktobar) do travnja (april). Vlak Lisinski prestaje skroz prometovati. Vlak 414/415 će prometovati preko Maribora i Graza. Od novog VR vlak će se poktretati iz Zagreba i trebao bi imati vezu od istoka. Vlakovi će voziti nešto dulje. Pretpostavljam da će vlak za Cirih ići iz Graza sa vlakom sa kojim se i sad spaja pa idu zajedno od Schwarzacha St.Veit.

Zaboravi sam se interesirati za vlak Lisinski. Možda i ona bude zajedno sa Croatijom išao do Graza? U sadašnjem VR iza vlaka Croatija ide vlak iz Graza preko Leobena, Schladminga i Salzburga za Minhen.

 

Onda bi ova godina mogla konacno biti zadnja godina za Lisinski. Vec u proslom VR je bilo upitno da li ce dalje voziti. Da li ce HZPP od travnja 2020 zbilja i dalje htjeti gomilati gubitke sa Lisinskim, ostaje otvoreno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zaboravi sam se interesirati za vlak Lisinski. Možda i ona bude zajedno sa Croatijom išao do Graza? U sadašnjem VR iza vlaka Croatija ide vlak iz Graza preko Leobena, Schladminga i Salzburga za Minhen.

Onda bi Lisinski postao dnevni vlak ako bi isao u sastavu Croatia koja vozi po danu?


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda bi Lisinski postao dnevni vlak ako bi isao u sastavu Croatia koja vozi po danu?

Pretpostavljam da je kolega mali.paja umjesto "Lisinski" htio napisati "Mimara". I Mimara (danas krece u 7:00h zajedno sa EC Croatia) vozi kroz Karavanke i mora ili obilazno ili nikako za Austriju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve u svemu kad ovo gledam nekako si mislim da se sprema generalna izolacija Balkana od medjunarodnih vlakova.

 

Za 414/415 nije ni cudo da ce ga cijepati, vec je to bilo spominjano i prije, ali to nece biti tolika katastrofa ako ce biti kakva takva veza iz pravca Beograda/Slavonije na taj vlak. Ako ce vlak ici na relaciji Beograd-Zagreb-Beograd onda ce to valjda biti nekakav brzi vlak a ne putnicki.

 

Ne bi me cudilo i da razrezu 201/211 na linije Vinkovci-Zagreb-Vinkovci (kao vlakovi 744/747) i Zagreb-Villach-Zagreb (kao vlakovi 210/211), jer taj vlak direktno je imao kakvog-takvog smisla dok je polazio iz Beograda.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da je kolega mali.paja umjesto "Lisinski" htio napisati "Mimara". I Mimara (danas krece u 7:00h zajedno sa EC Croatia) vozi kroz Karavanke i mora ili obilazno ili nikako za Austriju.

Ma Mimara je u pitanju a ne Lisinski po danu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda da se spoje 414 i Lisinski u jedan vlak do Schwarzacha? Lisinski ako bi kretao oko 20:30 i uz minimalna stajanja u Ljubljani i Villachu, stigao bi u Schwarzach na spajanje vagona na 464, samo bi bilo potrebno zamijeniti red vožnje za 414 i 748 na dijelu Vinkovci-Zagreb, i malo ranije pomaći 414.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda da se spoje 414 i Lisinski u jedan vlak do Schwarzacha? Lisinski ako bi kretao oko 20:30 i uz minimalna stajanja u Ljubljani i Villachu, stigao bi u Schwarzach na spajanje vagona na 464, samo bi bilo potrebno zamijeniti red vožnje za 414 i 748 na dijelu Vinkovci-Zagreb, i malo ranije pomaći 414.

A kud bi išli ako sam napisao da se kompletan promet preko Jesenica u listopadu ukuda radi sanacije tunela Karavanke i vađenja 1 kolosijeka u istom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ezelova ideja i nije tako losa dok se renovira taj tunel. Makar i s tim i bez toga je stanje ocajno. Ako jos i Lisinski ode, onda imamo samo 1 par medjunarodnih vlakova na dan ( u najvecem djelu godine) za skoro sve destinacije abroad - Budimpesta, Wien, Munchen, Zurich...


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Btw, kako ce prometovati 210/211 ?


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grad Križevci poziva građane da se uključe u izradu Nacrta novog voznog reda vlakova

 

8. veljače 2019. Autor: prigorski.hr

 

HŽ Putnički prijevoz d.o.o. kreće s izradom Nacrta novog voznog reda za 2019./2020. godinu te traže od Grada Križevaca sugestije za izradu smjernica novog voznog reda radi pružanja kvalitetnije prijevozne usluge.

S obzirom da potrebe i probleme voznog reda najbolje znaju Križevčani koji redovito koriste vlakove za odlazak u školu/studij/posao, ovim putem pozivamo sve građane da dostave svoje prijedloge/primjedbe

 

na mail adresu info@krizevci.hr i to do 15. veljače 2019. godine. Sve dostavljene prijedloge Grad Križevci uputit će Hrvatskim željeznicama.

 

Ovo je još jedan oblik kojim Grad Križevci izravno uključuje svoje građane, poručili su iz križevačke Gradske uprave

 

Jel to Križevci imaju nekakve posebne privilegije kod HŽ-a, jer recimo za grad Varaždin niti županiju nema nikakvog poziva da se daju prijedlozi/primjedbe o problemu s voznim redom vlakova? :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih na predhodno postavljeno pitanje znao odgovor? Ali nekad u šetdesetim i sedamdesetim su se u dans bi to bili gradovi a nekad općine održavali sastanci i razgovori sa zainteresiranim za VR. Tu se nije samo razgovaralo o putničkim nego i teretnim vlakovima. Ovo teretnim nije bilo sa direktnim i tranzitnim vlakovima. Isto je bilo i sa vlakovima za prijevoz putnika. Gledalo se koliko toliko udovoljiti privredi sa dopremom za industriju radnih manevarskih vlakova kao i đačkih i radničkih vlakova.

Jedan podatak koji možda i nije baš za ovu temu je intersantan. Zabok-ZGK vlak koji je najkraće vozio '70/'71-38min, '74/'75-35min, '79/'80-37min itd. Vlak je kako koji VR imao 2-4 stajanja. A dabas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Jel to Križevci imaju nekakve posebne privilegije kod HŽ-a, jer recimo za grad Varaždin niti županiju nema nikakvog poziva da se daju prijedlozi/primjedbe o problemu s voznim redom vlakova? :shock:

 

To ti ide otprilike ovako.

 

HŽ PP početkom godine pošalje dopis županijama da svoje prijedloge i primjedbe na vozni red dostave do kraja veljače. Nakon toga županije šalju dopise općinama na svojem području od kojih traže da im dostave svoje prijedloge i primjedbe na vozni red kako bi ih objedinjene poslali HŽ PP-u.

 

Grad Križevci je odlučio i svoje građane uključiti u to, što je za svaku pohvalu, dok u Varaždinskoj županiji i gradu Varaždinu nisu osjetili takvu potrebu, nego će kao i obično, sami nešto smisliti i odgovoriti kako bi zadovoljili formu.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan podatak koji možda i nije baš za ovu temu je intersantan. Zabok-ZGK vlak koji je najkraće vozio '70/'71-38min, '74/'75-35min, '79/'80-37min itd. Vlak je kako koji VR imao 2-4 stajanja. A dabas?

 

Takva vozna vremena Zagreb-Zabok vise ne mozemo ocekivati niti u daljoj buducnosti. Za preko iduci vozni red ce se srediti Zapresic-Zabok za 120km/h, ali po svemu sudeci biti ce samo putnicki vlakovi i mozda pola para ubrzanog u jednom smjeru. :roll: Da ne spominjem da obnova ZG-Zapresic nije ni pocela.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad ja više niš ne kužim...koji se ukida? Noćni Lisinski ili dnevni Mimara?

Noćni Lisinski!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni jedna druga stvar nije jasna, zasto se Mimara vodi kao vlak Zagreb-Frankfurt ako na djelu izmedju Munchena i Frankfurta vozi ICE po toj trasi? Ne idu valjda direktni OBB vagoni iz Zagreba na ICE?


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak sam ja dobro shvatio, EC 212 (Mimara) se u Vilachu "transformira" u EC112 (BlauerEnzian) i kao takva klasika nastavlja do Frankfurta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro pa točno :mudri ...u Villachu se kače vagoni iz pravca Zagreba na vlak EC 112 iz Klagenfurta pa dalje za Frankfurt. Vagoni Zagreb - Frakfurt su svi OeBB (tako kaže vagonweb). Gledajući kartu, ako zatvore tunel Karavanke, Mimara nikako ne može ići na Graz, jer bi morao preko Leobena na Villach, što je strahovito obilazno. Ili na Beč, što nije puno bolje. Ili Maribor via Dravograd, ako se može, ili Ljubljana - Trst - Tarvisio Boscoverde....sve si mislim da neće biti ni Mimare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro pa točno :mudri ...u Villachu se kače vagoni iz pravca Zagreba na vlak EC 112 iz Klagenfurta pa dalje za Frankfurt. Vagoni Zagreb - Frakfurt su svi OeBB (tako kaže vagonweb). Gledajući kartu, ako zatvore tunel Karavanke, Mimara nikako ne može ići na Graz, jer bi morao preko Leobena na Villach, što je strahovito obilazno. Ili na Beč, što nije puno bolje. Ili Maribor via Dravograd, ako se može, ili Ljubljana - Trst - Tarvisio Boscoverde....sve si mislim da neće biti ni Mimare.

A zašto ne bi mogao? Pa neće ići na Villach. Iz Graza iza Croatije ide vlak za Saarbrucken preko Leoben, Bischofshofen, Salzburg, i Munchen svaki dan. Vlak 158 ZGK-Beč kroz Graz 11.20-11.26, a vlak 216 za Sarrbrucken kreće u 11.45. Taman dovoljno vremena da se spoje. Doduše putovalo bi se 2 sata duže preko Maribora do Munchena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DB stranica ipak kaze da taj vlak EC 112 ne vozi Klagenfurt-Franfurt vec samo Klagenfurt-Munchen. U Munchen stize u 15:41, a dalje od Munchena vozi vlak ICE 620 "Wetterstein" (Munchen-Frankfurt-Dortmund) sa polaskom iz Munchena u 15:51 i dolaskom u Frankfurt Hbf u 19:04, dakle tocno po trasi navodno direktne "Mimare". Moze se na Youtubu vidjeti da je taj cijeli vlak ICE garnitura, jer OeBB vagoni se u praksi ne mogu spajati na ICE, logicno.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

DB stranica ipak kaze da taj vlak EC 112 ne vozi Klagenfurt-Franfurt vec samo Klagenfurt-Munchen. U Munchen stize u 15:41, a dalje od Munchena vozi vlak ICE 620 "Wetterstein" (Munchen-Frankfurt-Dortmund) sa polaskom iz Munchena u 15:51 i dolaskom u Frankfurt Hbf u 19:04, dakle tocno po trasi navodno direktne "Mimare". Moze se na Youtubu vidjeti da je taj cijeli vlak ICE garnitura, jer OeBB vagoni se u praksi ne mogu spajati na ICE, logicno.

 

bahn.de ti isto tako kaze da EC112 ide dalje iz Münchena u 15:48, preko Stuttgarta, za Zagreb. Preko Nürnberga je naravno brze (i skuplje).

Znaci:

- Zagreb (07:00) -> Frankfurt (19:04) sa presjedanjem um Münchenu, RPC po tarifi DB: 206,60 EUR

- Zagreb (07:00) -> Frankfurt (19:40) direktno, RPC po tarifi DB: 190,60 EUR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...