Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
tram4

Končar TMK2300 (TMK2200-K) za Liepāju

Recommended Posts

Ja sam 100% uvjeren da će biti testiranja na mreži ZETa. Jer ipak će se neke komponente mijenjati. Neće biti 100% isti.

To što planiramo promijeniti možemo ugraditi na ZET-ov 2301 ili 2302 pa ispitati u vožnji.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To što planiramo promijeniti možemo ugraditi na ZET-ov 2301 ili 2302 pa ispitati u vožnji.

ZET bi to dopustio?

 

Ili bi to bilo u sklopu servisa?


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

U kojem bojanju ce biti?

 

Ak ne bu močvarno zelena, bil bum teško razočaran ... g050.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZET bi to dopustio?

 

Ili bi to bilo u sklopu servisa?

 

Ne bi bilo prvi put.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
U kojem bojanju ce biti?
Kakve su boje sadašnji tramvaji u Liepaji?

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

U kojem bojanju ce biti?

'Liepaja's 1000-mm gauge tram line is in a relatively good shape. It is served by an almost homogenous fleet of Tatra KT4 vehicles, some original ones from Soviet times, and some second-hand trams purchased from East German cities such as Erfurt and Cottbus (inside they still display many German stickers like 'Notbremse' or 'Türöffner'). All trams are covered with full adverts, which gives each car a special identity, while it is not clear whether the tram company actually has a colour scheme in its cooperate identity. Some decorative elements at the new stops plus the website make me think that it could be green (there are also some green buses, while most other buses run in their original livery revealing they were purchased from some Swiss and other Western cities).'

 

Ovdje ima zgodna reportaža:

http://schwandl.blogspot.com/2013/07/liepaja-daugavpils-trams.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odgledah čarobni RTL-ov prilog; rekao bih (za prilog), nadasve površno, nepovezano, skroz populistički....baš RTL-ovski....

Ali, dobar dojam ostavljaju zaposlenici Končara. Također i prikazana tehnologija i radno okružje.

Nadam se da će ovo uspjeti. Samo naprijed, šest komada - šest komada......u globalnom okruženju to je više od ovih 140+2......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbt ugovor je potpisan prije 5 dana, rok za prvi tramvaj je 24 mjeseca, čelik za frem je još u čeličnoj rudači, a ti pitaš o testiranju

Nešto mi je puno 24 mjeseca, da se proizvede prvi tramvaj, bilo bi dobro da se u Osijeku što prije raspiše natječaj za tramvaje, ako se tako dugo čeka da se tramvaji proizvedu, pa ako Končar dobije posao da se mogu "staviti na listu", nadovezati na proizvodnju tramvaja za Liepaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZET bi to dopustio?

 

Ili bi to bilo u sklopu servisa?

A valjda imaju neki dogovor da se vozila mogu posuditi uz neki najam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma dajte kakav Osijek... Pa gdje će ti budući tramvaji stajati? Duž ceste preko noći? Osijek nove tramvaje neće vidjeti tako skoro.


"Sakuntala park je park koji je dobio naziv prema kipu djevojke s palminom granom u ruci koju su Osječani zvali Sakuntalin kip. Ime joj potječe iz 5. st. kada je indijski pjesnik Kalidas napisao Sakuntalu, svoju najpoznatiju poetsku tvorevinu." Taj park je ujedno i naziv tramvajskog stajališta u Osijeku na liniji 1, 2 i 3.

GPP popis reklama: https://goo.gl/DcZQxs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma dajte kakav Osijek... Pa gdje će ti budući tramvaji stajati? Duž ceste preko noći?

Zašto ne? Neka stoje kao po kolodvorima lokomotive. Ionako ih većina nije u depou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto ne? Neka stoje kao po kolodvorima lokomotive. Ionako ih većina nije u depou.

Ja tebe stvarno ne razumijem, ne poznaješ osnove tramvajskog prometa kad ovakve gluposti pišeš. Na kojem to kolodvoru može tramvaj stajati?! Gdje su to kolodvori na tramvajskim mrežama?? Gdje bi ti smjestio vozila zeta da ne postoje dva spremišta? Na okretišta?! Tramvajska mreža mora imat spremište i točka. Napisao sam ti u drugoj temi jedino zajedničko tramvajskom i željezničkom sustavu je pruga po kojoj voze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neznam kakve veze imaju zadnji postovi s ovom temom?!

 

Nemaju nikakve veze s temom, pa ćemo sad zamoliti forumaše da u ovoj temi nastave s on-topic postovima. Off-topic više nećemo ovdje tolerirati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li kakvih novosti? Da li su se već počeli izrađivati sanduci?

Počeli su izrađivati naprave za zavarivanje. Sanduci kreću odmah potom.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

Iedzīvotāji aicināti izvēlēties piemērotāko dizainu jaunajiem tramvajiem  (50) 26.04.2019

Atslēgvārdi aptauja | tramvaji | rekonstrukcija

No šodienas Liepājas pilsētas Facebook kontā ikviens aicināts nobalsot par piemērotāko jaunā tramvaja dizainu.

Rekonstrukcijas darbi tramvaja līnijas modernizēšanā lēnām tuvojas noslēguma posmam. Pēc darbu pabeigšanas tiks iegādāti zemās grīdas tramvaja vagoni, turpmāk nodrošinot ērtu pārvietošanās iespēju ikvienam arī ar pilsētas zaļāko sabiedrisko transportu – tramvaju. Vēlamies aicināt iedzīvotājus piedalīties aptaujā un izteikt savu viedokli par jauno tramvaju dizainu. Aicinām izvēlēties, kurš no dizainiem patīk vairāk, balsojot šeit

Jau ziņots, ka pērn noslēdzās divus gadus ilgusī uzņēmuma “Liepājas tramvajs” rīkotā iepirkuma procedūra par jaunu vagonu iegādi, jaunos tramvajus piegādās Horvātijas uzņēmums "Končar - Electric Vehicles Inc.". Par nepilniem deviņiem miljoniem eiro tiks iegādāti seši no kopumā nepieciešamajiem 14 zemo grīdu tramvajiem.

 

Google prevoditelj.

 

"Od danas su svi na Facebook računu Liepaja pozvani da glasaju za najprikladniji dizajn novog tramvaja.
Obnov rad na modernizaciji tramvajske pruge polako se privodi kraju. Nakon završetka radova kupit će se tramvaji s niskim katima koji će svima omogućiti lak pristup gradskom zelenom tramvajskom gradskom tramvaju. Željeli bismo pozvati građane da sudjeluju u anketi i iskažu sve vyokog o novom dizajnu tramvaja. Pozivamo vas da glasačkim odijelom odaberete koji dizajn vam se najviše sviđa.
Već prijavljeni prošlogodišnji dvogodišnji natječaj za novi vagon tvrtke Liepaja Tramvaj, nove tramvaje isporučit će hrvatska tvrtka Končar - Električna vozila. ,"
 
20190426-1316-233916-5cc2da9431867-iedzivotaji-aicinati-izveleties-piemerotako-dizainu-jaunajiem-tramvajiem.jpg.jpg.fa05194faa6aadfde6320d1d25d5d725.jpg
 
D5EkDS0W4AACCf2.jpg.2fa8c15c726425d6c57c1e0bbc289715.jpg
 
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje da idu za       

Liepāju,nego za Zagreb :mrgreen:.Zagreb čeka bolje tramvaje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12. 12. 2019. at 20:05, NT 2200 said:

mene vise zanima jel koncar nakon 14 godina ne misli ni malo promijeniti dizajn?

Zašto da se trude kad je projekt očito u punoj stagnaciji a ambicije niske. Znaju da će prodat još jednu seriju Zagrebu i od toga živjet još 10 godina, a ako nešto usputno bez dodatnog razvoja uleti kao ovo, kome se svidi svidio se, kome ne nema veze, Grad Zagreb i Vlada RH su tu da pokrpaju nedostatke ovog malog povratka u plansku privredu, makar nas to povremeno koštalo financija EU. Ne vidim da itko ima jaku potrebu pretrgnut se iz te kolotečine.

 

Da se razumijemo, meni je osobno žao da nema evolucije proizvoda niti pravog izlaska na tržište, no očito neće ni biti toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Ivan_T-101 said:

Zašto da se trude kad je projekt očito u punoj stagnaciji a ambicije niske. Znaju da će prodat još jednu seriju Zagrebu i od toga živjet još 10 godina, a ako nešto usputno bez dodatnog razvoja uleti kao ovo, kome se svidi svidio se, kome ne nema veze, Grad Zagreb i Vlada RH su tu da pokrpaju nedostatke ovog malog povratka u plansku privredu, makar nas to povremeno koštalo financija EU. Ne vidim da itko ima jaku potrebu pretrgnut se iz te kolotečine.

 

Da se razumijemo, meni je osobno žao da nema evolucije proizvoda niti pravog izlaska na tržište, no očito neće ni biti toga.

 

Meni je to posve logično. Nitko lud neće trošiti novce u razvoj nečega novoga ako sadašnje prolazi. Kad bih ja bio direktor KEV-a radio bih potpuno isto. To je jednostavna ekonomija, dokle god moj proizvod s minimalnim ulaganjima netko hoće kupiti, čemu mijenjati (ulagati) išta?

A KEV je ionako premala firma s premalim kapacitetima da se pozicionira na globalno tržište gdje su takve stvari bitne. Nigdje naravno na širokom tržištu nebi prošao tramvaj iz 2005. koji nije praktični ni taknut što se tiče modernizacije od komponenti, do materijala i dizajna. Ali očito da se i bez toga može, vidimo na koji način (kroz manje serije uz mogućnost ponude s manjom cijenom od konkurencije) i to je strategija poslovanja koju su oni odabrali i koja očito funkcionira.

E sad, jeli to dobar smjer za narednih 10-15 godina. Ne znam, valjda je. Doduše vidimo da još uvijek prolaze svakakve varijante i na malo skupljim tržištima, eto pogledajmo novi Bombardier za Zurich koji ima kruta postolja koja osnovnom konstrukcijom datiraju još s kraja 20-og i početka 21. stoljeća.

 

Pa nije Končar kriv ako npr. ZET nabavlja "mulde" od sendvič plastike koja se ofarba pa se tokom eksploatacije i trošenja ljušti. Ili hrapavu plastiku u interijerima koja je porozna i i ne može se očistiti, pa ju je potrebno nakon 10 godina farbati. Bez brige, da se Grad Zagreb izjasni da to ne želi, KEV bi stavio kvalitetniji materijal.

Napraviti pouzdani tramvaj koji izgleda svjetski ali sa nešto nekvalitetnijim materijalima je bio odličan poslovni potez Končara, i to treba razumijevati u tom kontekstu.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da je kvaliteta proizvoda sasvim u redu, kao i početna platforma, samo pokušaj plasmana je minimalan, problem je očito u vodstvu a ne inženjerima, siguran sam da bi nastavili s razvojem da to netko od njih traži. Ljuštenje plastike i slične bedastoće su banalne stvari koje ljudi neopravdano kritiziraju a ima ih realno i na drugim tramvajima, pa i na skupim autima.

 

A što se tiče konkurencije, Solaris i neki drugi su počeli kao nebitne a ne samo jednako male firme, s nikakvim iskustvom i bez državne potpore pa su sad puno konkurentniji, pa su sklapali partnerstva sa isto ne ogromnim Stadlerom itd itd. Izgovor da KEV nije Bombardier ili Siemens ne može vječno paliti.

Već time da se nije izmislilo nikakvo komercijalno ime i da je 2200(K) (kao i 6112) jedini takav visokorazvijeni i trenutno ponuđeni proizvod u Europi koji nema tržišno ime govori o tome da nikoga ne zanima marketing, no da, onda i nedostatak promjena i razvoja i opcija u dizajnu kakve je NT2200 spomenuo idu u tom smjeru.

 

 Znam da menadžment sad uglavnom obrađuje hrvatske javne vlasti i nema interes pretrgnut se dalje i da je to dovoljno dobra konstelacija nekima, samo problem je da u Hrvatskoj postoje stotine firmi i institucija koje zbog polu-planske ekonomije rasipaju talent i sredstva koje imaju, i time riskiraju potpunu neprilagođenost tržištu i katastrofu kakva se dogodila brodogradilištima. Mislim da je jednostavno šteta...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...