Jump to content

Vađenje starog kolosijeka prema luci Tranzit Osijek


neo091

Recommended Posts

Pogled prema luci Tranzit i Vukovarskoj ulici.

IMG-3603.jpg

Pogled prema Glavnom kolodvoru i trasa koja se još treba izvaditi.

[IMG-3604.jpg

Izvađeni dio trase prema glavnom kolodvoru.

IMG-3606.jpg

Izvađena trasa do Vukovarske ulice.

IMG-3607.jpg

Nakon prelaska vukovarske ulice trasa koja je već izvađena.

IMG-3611.jpg

Prolazak pored bivše tvornice OLT i pogled prema Vukovarskoj semafor još uvijek radi.

IMG-3613.jpg

Prolazim dalje poreg tvornice OLT prema Tranzitu,gdje se nekada vidio i kolosijek za tvornicu ali je zarastao u šikaru.

IMG-3614.jpg

Nastavljam prema Tranzitu..

IMG-3619.jpg

Prolazak pored skladišta..

IMG-3620.jpg

 

Zadnji dio trase.

IMG-3624.jpg

--neo091

Link to comment
Share on other sites

Ovo su fotke koje svaki railfan nerado gleda, ali bez obzira na to hvala ti trudu i na ovim prilozima.

Lijepo si to dokumentirao, a nama će ova pruga ostati u lijepom sjećanju.

Link to comment
Share on other sites

Hvala ti prijatelju,ne znam kako da objasnim ali sam nekako emotivno vezan za ovu prugu jer sam odrastao s njom dok sam gledao prije rata kako se teret izvlačio preko te pruge,nadam se da nisam dosadan jer imam slika jos koje bi postavio sutra jer mi je admin rekao da smijem postaviti 10 slika po postu i to ću ispoštovati.

--neo091

Link to comment
Share on other sites

Hvala ti za slike @neo091.

 

STIB ti je napisao maksimalno 10 slika po postu zbog preglednosti teme, ali možeš ti slobodno staviti koliko god hoćeš postova sa do 10 slika u njima.

Tako da samo šibaj, barem da ovako ostane kao uspomena.

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

Čestitam na prvom putopisu koji je lijep, zanimljiv i dobro dokumentira jedan nažalost tužan događaj.

Dosadan, kažeš? A što bih tek rekao ja koji štancam putopise brže nego Japanci automobile... :kul Samo ti nastavi i sipaj sve što imaš.

Dobrodošao u društvo putopisaca i nadam se da će biti od tebe još dobrih priloga..

 

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Hvala prijatelju vedrane,nakon sto sam napravio putopis svratio sam do zeljeznicke stanice luka drava koja je apsolutno zapostavljena i koja mi je bila blizu pa cu postaviti slike i o tom dijelu pruge a u ponedjeljak i utorak ne ceka nastavak vađenja kolosijeka koji treba biti izvađen,lp Matija

--neo091

Link to comment
Share on other sites

Hvala ti prijatelju na podršci,sutra nastavljaju vaditi kolosijek prema GK i naravno ja cu biti tamo da sve snimim i uslikam ovaj kolosijek koji odlazi i ropotarnicu povijesti..

Hvala na podršci.

--neo091

Link to comment
Share on other sites

Kako se mom put bližio kraju odlučio sa i običi željezničku stanicu dravski most,na kojoj od rata nije uloženo niti kune osim u žutu ogradu na peronu.

IMG-3626.jpg

 

Ovo je među rijetkima ako ne i jedino križanje željezničke pruge i tramvajske pruge.
IMG-3630.jpg
Sama zgrada je u vrlo lošem stanju kao što možete vidjeti.
IMG-3638.jpg
Kad sam se već popeo do stare grade odlučio sam i malo obići željeznički most te nadvožnjak prije mosta.
IMG-3639.jpg
IMG-3642.jpg
Nažalost nisam uspio naći ploču na mostu sa podacima tko ga je gradio i kada.
IMG-3645.jpg
Pogled sa mosta na nekadašnju luku Tranzit,ostala je samo dizalica.
IMG-3644.jpg
Još jedan pogled mosta smjer prema baranji.
IMG-3645.jpg
Povratak nazad prugom..
IMG-3650.jpg
Usamljeni semafor.
IMG-3649.jpg

--neo091

Link to comment
Share on other sites

Malo sam se odlučio odmoriti na stanici u nadi da ću uspijeti snimiti barem jedan vlak kad ono bingo!

I teretni I putnički.. :kul:kul:kul

 

 

 

 

 

Danas nastavljam sa reportažom sa kojom sa počeo,upravo sam vidio kako su stigli strojevi za vađenje pa ću se uskoro spustiti i sve zabilježiti a do tada uživajte u novim slikama.Živili

--neo091

Link to comment
Share on other sites

...

Ovo je među rijetkima ako ne i jedino križanje željezničke pruge i tramvajske pruge.
IMG-3630.jpg
...

 

Ovo je ipak (bio) samo industrijski kolosjek.

Križanja željezničkih i tramvajskih pruga nisu ni ranije bila dozvoljena.

 

Ipak ima tu jedan (ili četiri, ovisno kak se razmatra) indikativan detalj - u odnosu na originalno križište, glave tramvajskih tračnica su neprekinute - žljebova duž kolosjeka "Tranzit" nema. :hm

Razlika je vidljiva prema fotki istog mjesta (12. siječnja 2005.):

2vxn1y1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ovo je ipak (bio) samo industrijski kolosjek.

Križanja željezničkih i tramvajskih pruga nisu ni ranije bila dozvoljena.

 

Ipak ima tu jedan (ili četiri, ovisno kak se razmatra) indikativan detalj - u odnosu na originalno križište, glave tramvajskih tračnica su neprekinute - žljebova duž kolosjeka "Tranzit" nema. :hm

Razlika je vidljiva prema fotki istog mjesta (12. siječnja 2005.):

Svaka čast što si uočio razliku.

--neo091

Link to comment
Share on other sites

Pa kad su napravili tako da se po željezničkoj pruzi ne može voziti preko tramvajske što su se zahebavali sa ovim križištem? Mogli su jednostavnije maknut željezničku prugu i ne bi nikakvo križište trebalo?

 

Moguće da je u pitanju administracija. Imovinsko-pravni odnosi, organizacija istovremenog zatvaranja tramvajske pruge, možda i kakvi projekti ...

Link to comment
Share on other sites

Zanimivo da se ikome isplati imati ovaj stroj za vadenje tračnica,jer se ta stroj koristi tudi za drugčije namene ?

 

Stroj ne služi demontaži tračnica, nego demontaži i montaži cijelih kolosječnih polja. Zamjenjuje valjda 2 brigade ljudi, radi brže i ne treba gablec (marendu, jauznu, malico ...). A i "imati" i "nabaviti" su različiti pojmovi. :mig:

Link to comment
Share on other sites

Zanimivo da se ikome isplati imati ovaj stroj za vadenje tračnica,jer se ta stroj koristi tudi za drugčije namene ?

 

Kaže meni glavni inženjer kad sam slikao i snimao da je i njemu žao kolosijeka i da nama u Hrvatskoj izgleda ništa ne treba više.. :-x:-x

--neo091

Link to comment
Share on other sites

 

Stroj ne služi demontaži tračnica, nego demontaži i montaži cijelih kolosječnih polja. Zamjenjuje valjda 2 brigade ljudi, radi brže i ne treba gablec (marendu, jauznu, malico ...). A i "imati" i "nabaviti" su različiti pojmovi. :mig:

I gje u hrvatskoj se prave pruge na način montaže cijelih kolosečnih polja ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...