neo091 Posted October 12, 2018 Posted October 12, 2018 jel može mala pomoć kako da postavim slike i video a da svi vidite? Quote --neo091
neo091 Posted October 13, 2018 Author Posted October 13, 2018 Lijevi kolosijek je za baranju tj.koridor Vc,desni za Transit,pogled prema dravi.. screenshot utility Quote --neo091
STIB Posted October 13, 2018 Posted October 13, 2018 Postovi s uputama su skriveni da ne smetaju. Molim da se u budućim putopisima ne stavlja više od 10-tak slika po postu. Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba
neo091 Posted October 13, 2018 Author Posted October 13, 2018 Pogled prema luci Tranzit i Vukovarskoj ulici. Pogled prema Glavnom kolodvoru i trasa koja se još treba izvaditi. [ Izvađeni dio trase prema glavnom kolodvoru. Izvađena trasa do Vukovarske ulice. Nakon prelaska vukovarske ulice trasa koja je već izvađena. Prolazak pored bivše tvornice OLT i pogled prema Vukovarskoj semafor još uvijek radi. Prolazim dalje poreg tvornice OLT prema Tranzitu,gdje se nekada vidio i kolosijek za tvornicu ali je zarastao u šikaru. Nastavljam prema Tranzitu.. Prolazak pored skladišta.. Zadnji dio trase. Quote --neo091
seabral Posted October 13, 2018 Posted October 13, 2018 Ovo su fotke koje svaki railfan nerado gleda, ali bez obzira na to hvala ti trudu i na ovim prilozima. Lijepo si to dokumentirao, a nama će ova pruga ostati u lijepom sjećanju. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
neo091 Posted October 13, 2018 Author Posted October 13, 2018 Hvala ti prijatelju,ne znam kako da objasnim ali sam nekako emotivno vezan za ovu prugu jer sam odrastao s njom dok sam gledao prije rata kako se teret izvlačio preko te pruge,nadam se da nisam dosadan jer imam slika jos koje bi postavio sutra jer mi je admin rekao da smijem postaviti 10 slika po postu i to ću ispoštovati. Quote --neo091
Vedran Zeman Posted October 13, 2018 Posted October 13, 2018 Hvala ti za slike @neo091. STIB ti je napisao maksimalno 10 slika po postu zbog preglednosti teme, ali možeš ti slobodno staviti koliko god hoćeš postova sa do 10 slika u njima. Tako da samo šibaj, barem da ovako ostane kao uspomena. Quote "Propis je tu. Al' kakva korist od njega?"
Stanley Posted October 14, 2018 Posted October 14, 2018 Čestitam na prvom putopisu koji je lijep, zanimljiv i dobro dokumentira jedan nažalost tužan događaj. Dosadan, kažeš? A što bih tek rekao ja koji štancam putopise brže nego Japanci automobile... Samo ti nastavi i sipaj sve što imaš. Dobrodošao u društvo putopisaca i nadam se da će biti od tebe još dobrih priloga.. Quote Serija 05 je zakon!
neo091 Posted October 14, 2018 Author Posted October 14, 2018 Hvala prijatelju vedrane,nakon sto sam napravio putopis svratio sam do zeljeznicke stanice luka drava koja je apsolutno zapostavljena i koja mi je bila blizu pa cu postaviti slike i o tom dijelu pruge a u ponedjeljak i utorak ne ceka nastavak vađenja kolosijeka koji treba biti izvađen,lp Matija Quote --neo091
neo091 Posted October 14, 2018 Author Posted October 14, 2018 Hvala ti prijatelju na podršci,sutra nastavljaju vaditi kolosijek prema GK i naravno ja cu biti tamo da sve snimim i uslikam ovaj kolosijek koji odlazi i ropotarnicu povijesti.. Hvala na podršci. Quote --neo091
neo091 Posted October 15, 2018 Author Posted October 15, 2018 Kako se mom put bližio kraju odlučio sa i običi željezničku stanicu dravski most,na kojoj od rata nije uloženo niti kune osim u žutu ogradu na peronu. Ovo je među rijetkima ako ne i jedino križanje željezničke pruge i tramvajske pruge. Sama zgrada je u vrlo lošem stanju kao što možete vidjeti. Kad sam se već popeo do stare grade odlučio sam i malo obići željeznički most te nadvožnjak prije mosta. Nažalost nisam uspio naći ploču na mostu sa podacima tko ga je gradio i kada. Pogled sa mosta na nekadašnju luku Tranzit,ostala je samo dizalica. Još jedan pogled mosta smjer prema baranji. Povratak nazad prugom.. Usamljeni semafor. Quote --neo091
neo091 Posted October 15, 2018 Author Posted October 15, 2018 Malo sam se odlučio odmoriti na stanici u nadi da ću uspijeti snimiti barem jedan vlak kad ono bingo! I teretni I putnički.. Danas nastavljam sa reportažom sa kojom sa počeo,upravo sam vidio kako su stigli strojevi za vađenje pa ću se uskoro spustiti i sve zabilježiti a do tada uživajte u novim slikama.Živili Quote --neo091
DB Posted October 15, 2018 Posted October 15, 2018 ... Ovo je među rijetkima ako ne i jedino križanje željezničke pruge i tramvajske pruge. ... Ovo je ipak (bio) samo industrijski kolosjek. Križanja željezničkih i tramvajskih pruga nisu ni ranije bila dozvoljena. Ipak ima tu jedan (ili četiri, ovisno kak se razmatra) indikativan detalj - u odnosu na originalno križište, glave tramvajskih tračnica su neprekinute - žljebova duž kolosjeka "Tranzit" nema. Razlika je vidljiva prema fotki istog mjesta (12. siječnja 2005.): Quote
neo091 Posted October 15, 2018 Author Posted October 15, 2018 Ovo je ipak (bio) samo industrijski kolosjek. Križanja željezničkih i tramvajskih pruga nisu ni ranije bila dozvoljena. Ipak ima tu jedan (ili četiri, ovisno kak se razmatra) indikativan detalj - u odnosu na originalno križište, glave tramvajskih tračnica su neprekinute - žljebova duž kolosjeka "Tranzit" nema. Razlika je vidljiva prema fotki istog mjesta (12. siječnja 2005.): Svaka čast što si uočio razliku. Quote --neo091
DB Posted October 15, 2018 Posted October 15, 2018 Svaka čast što si uočio razliku. Pa to ne samo da mi je profesija, nego bi se reklo da mi je u krvi (iako, ima tu i nekih drugih tvari ...). Quote
neo091 Posted October 15, 2018 Author Posted October 15, 2018 Video vađenja zadnje dionice kolosijeka luke Tranzit.Mislim da nema smisla više da stavljam slike,osim ako budete željeli nije problem,uživajte. Quote --neo091
mali.paja Posted October 15, 2018 Posted October 15, 2018 Pa kad su napravili tako da se po željezničkoj pruzi ne može voziti preko tramvajske što su se zahebavali sa ovim križištem? Mogli su jednostavnije maknut željezničku prugu i ne bi nikakvo križište trebalo? Quote
Majster Posted October 16, 2018 Posted October 16, 2018 Zanimivo da se ikome isplati imati ovaj stroj za vadenje tračnica,jer se ta stroj koristi tudi za drugčije namene ? Quote
DB Posted October 16, 2018 Posted October 16, 2018 Pa kad su napravili tako da se po željezničkoj pruzi ne može voziti preko tramvajske što su se zahebavali sa ovim križištem? Mogli su jednostavnije maknut željezničku prugu i ne bi nikakvo križište trebalo? Moguće da je u pitanju administracija. Imovinsko-pravni odnosi, organizacija istovremenog zatvaranja tramvajske pruge, možda i kakvi projekti ... Quote
DB Posted October 16, 2018 Posted October 16, 2018 Zanimivo da se ikome isplati imati ovaj stroj za vadenje tračnica,jer se ta stroj koristi tudi za drugčije namene ? Stroj ne služi demontaži tračnica, nego demontaži i montaži cijelih kolosječnih polja. Zamjenjuje valjda 2 brigade ljudi, radi brže i ne treba gablec (marendu, jauznu, malico ...). A i "imati" i "nabaviti" su različiti pojmovi. Quote
neo091 Posted October 16, 2018 Author Posted October 16, 2018 Zanimivo da se ikome isplati imati ovaj stroj za vadenje tračnica,jer se ta stroj koristi tudi za drugčije namene ? Kaže meni glavni inženjer kad sam slikao i snimao da je i njemu žao kolosijeka i da nama u Hrvatskoj izgleda ništa ne treba više.. Quote --neo091
Majster Posted October 16, 2018 Posted October 16, 2018 Stroj ne služi demontaži tračnica, nego demontaži i montaži cijelih kolosječnih polja. Zamjenjuje valjda 2 brigade ljudi, radi brže i ne treba gablec (marendu, jauznu, malico ...). A i "imati" i "nabaviti" su različiti pojmovi. I gje u hrvatskoj se prave pruge na način montaže cijelih kolosečnih polja ? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.