Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
dorianb

Rekonstrukcija i elektrifikacija Zaprešić-Zabok

Recommended Posts

Bas nesto racunam, danas je na stranici HZ Infrastrukture objavljena vijest o zatvoru izmedju Bedekovnice i Zapresica od 1. kolovoza do 1. listopada. Izmedju ostalog pise da ce nakon zavrsetka projekta vozno vrijeme izmedju Zapresica i Zaboka biti 28 minuta za putnicke vlakove i 14 minuta za brze.

Dakle, prije remonta Zapadni-Savski Marof, vozno vrijeme Zagreb Glavni - Zabok trebalo bi okvirno iznositi 52 minute za putnicke vlakove, odnosno 38 minuta za brze (ako ce ih biti).


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro je izčitati realnost da će vozno vrijeme brzog vlaka biti nakon remonta i modernizacije samo SF. Jer i do sada bez obzira na sporost te pruge osnovno je bilo da nije bilo vlakova za minimum današnjih potreba. Ispada da se mnogdje pruža usluga iz doba parne vuče (koncepcijski) a s reduciranijom ponudom voznje. Na lickoj prugi ipak je prošao remont i kupljeni nagibni koji voze malo i k tome kao da i nisu nagibni... meni znaju i za dr pruge pacijenti reci kako bilo bi putnika ali nema vlakova ( npr za Zdenčinu)...


zglajzan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja cisto sumnjam da ce uopce biti vlakova koji se nece zaustavljati izmedju Zapresica i Zaboka. Jedino mozda 991.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad malo prije pričam sa dečkima kaj rade na pruzi sa bagerom i vele mi da su dobili posao na pruzi do Kumrovca Savski Marof.

Da projekt sanacije kreće u 10mj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad malo prije pričam sa dečkima kaj rade na pruzi sa bagerom i vele mi da su dobili posao na pruzi do Kumrovca Savski Marof.Da projekt sanacije kreće u 10mj.

Da nisu mislili na Zagreb Zapadni - Savski Marof? Swietelsky je bio jedini koji se javio na taj natječaj a za prugu prema Kumrovcu nije bilo nikakvog službenog dogovora i natječaja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nisu mislili na Zagreb Zapadni - Savski Marof? Swietelsky je bio jedini koji se javio na taj natječaj a za prugu prema Kumrovcu nije bilo nikakvog službenog dogovora i natječaja

 

To je i meni jedino logično tumačenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekli su Savski Marof Kumrovec.

I da startaju u 10mj sa radovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba pitati nekoga od voditelja gradilista. Svaka cast bageristima, ali...


mismotunavek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja velim kak su mi rekli, da su dobili posao i na toj pruzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni bi iskreno bilo draze da prvo krenu sanirati Savski Marof - Zapadni.. Mislim da bi to trebao biti prioritet ne samo radi Zagorja nego i X koridora.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja velim kak su mi rekli, da su dobili posao i na toj pruzi.

 

Vjerojatno je u pitanju nekakav remont na dionici Savski Marof - Harmica (to je odvojena pruga od Savskog Marofa), formalno je to pruga L102 Savski Marof - Kumrovec - DG tako da je možda sve zapravo točno - raditi će na "pruzi Savski Marof - Kumrovec", ali zapravo na dionici "Savski Marof - Harmica" (koja je u prometu).


zvon & mir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav crni remont? Pruga do Harmice remontirana prije 11 godina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je počela demontaža sjeverne lire I kolosijeka u kolodvoru Zabok?


mismotunavek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je počela demontaža sjeverne lire I kolosijeka u kolodvoru Zabok?

 

Obzirom da od jucer voze busevi na relacijama Zapresic-Bedekovcina, Zabok-G.Stubica i Zabok-Hromec i obratno (kao i po planu), pocela je :)


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Obzirom da od jucer voze busevi na relacijama Zapresic-Bedekovcina, Zabok-G.Stubica i Zabok-Hromec i obratno (kao i po planu), pocela je :)

Sad ima viška prometnika. Ovi od Zaboka do Novi Dvori uključivo su svi raspoređeni od Glavnog do Zaprešića gdje izbijaju prekovremene i godišnje. I Ovi iz Stubice i krapinske pruge bi mogli tako isto završiti?. Remont između Harmice i dalje prema Kumrovcu je obustavljen radi nesređenih graničnih pitanja Hr-Slo. Što su već to sredili?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sad sređivaju sve.

Samo je sporan bio i ostao dio od Harmice i Vukovog Sela. Remont je napravljen samim početkom devedesetih između Kumrovca i Vukovog Sela. I onaj dio kroz Sloveniju je remontiran. Nije obaljen remont kolodvora Kumrovec, Klanjec i pruge Kumrovec-Zagorska Sela. Naravno da bi i sad trebalo prugu podbiti ali uglavnom je pruga u dobrom stanju jer prije i nije bilo nekog velikog prometa (tertnog pogotovo).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zaprešić - Zabok construction update.


Krećemo od Zaboka. Do neki dan su ovdje vlakovi redovno vozili.

48466354517_6583e71e08_h.jpgZabok by Josip Petrlic, on Flickr


S demontiranjem su stali ovdje.

48466353202_17c31fa9af_h.jpgZabok by Josip Petrlic, on Flickr


Pogled na gradilište i Zabok.

48466198971_c9add5328d_h.jpgZabok by Josip Petrlic, on Flickr


Samo gradilište.

48466197891_bbc48d3383_h.jpgZabok by Josip Petrlic, on Flickr


Jugoistočnu stranu kolodvora, dobar dio kolosijeka je postavljen.

48466349637_9e9b9e5ecc_h.jpgZabok by Josip Petrlic, on Flickr


Okret za 180 stupnjeva.

48466195856_1afa95ae33_h.jpgZabok by Josip Petrlic, on Flickr


Kolodvor lagano poprima novi izgled.

48466347522_9341b43d37_h.jpgZabok by Josip Petrlic, on Flickr



48466346532_ef63c13581_h.jpgZabok by Josip Petrlic, on Flickr


Ulazne skretnice u putnički dio kolodvora.

48466345462_28ed0e0fcb_h.jpgZabok by Josip Petrlic, on Flickr


Teretni dio kolodvora u produžetku.

48466344377_4be6842d4d_h.jpgZabok by Josip Petrlic, on Flickr


Novi kontrolni signal.

48466343347_916b7b1de4_h.jpgZabok by Josip Petrlic, on Flickr


48466342367_d9cae6c862_h.jpgZabok by Josip Petrlic, on Flickr


Okret unazad.

48466341272_a5eede4928_h.jpgZabok by Josip Petrlic, on Flickr


Ulazne skretnice teretnog dijela kolodvora.

48466340187_9f3ebf9b9e_h.jpgZabok by Josip Petrlic, on Flickr


Veliko Trgovišće, pogled prema Zaboku.



Intenzivno se radi i na obnovi zgrade.



Pothodnik i okna liftova.



Nazire se i izgled otočnog perona.



Jedna s perona.



Pogled unatrag.



Kolodvorska zgrada i portal.



U Žeincima se intenzivno radi na peglanju zavoja.

48466328002_a9c3a37f01_h.jpgŽeinci by Josip Petrlic, on Flickr


48466172061_18d472e03c_h.jpgŽeinci by Josip Petrlic, on Flickr


Pogled prema Velikom Trgovišću.

48466170906_5ac5bf923a_h.jpgŽeinci by Josip Petrlic, on Flickr


Pogled od Luke prema Žeincima.

48466169406_f79aded4a9_h.jpgLuka by Josip Petrlic, on Flickr


Uklanjaju se stare instalacije ŽCPR-a.

48466320872_ac9c3c3cbd_h.jpgLuka by Josip Petrlic, on Flickr


48466317487_1a416c0147_h.jpgLuka by Josip Petrlic, on Flickr


Malo bolji uvid u trasu prema Žeincima.

48466165376_90a448a34e_h.jpgLuka by Josip Petrlic, on Flickr


Kolodvor Luka, također se intenzivno radi.

48466163061_8a64a03288_h.jpgLuka by Josip Petrlic, on Flickr


48466314547_41fb31bd77_h.jpgLuka by Josip Petrlic, on Flickr



Kolodvorska zgrada u rekonstrukciji.

48466313202_69bc4accf5_h.jpgLuka by Josip Petrlic, on Flickr


Mašinerija.

48466311842_b5b282ea93_h.jpgLuka by Josip Petrlic, on Flickr


48466156116_9b60671a9b_h.jpgLuka by Josip Petrlic, on Flickr


Pogled s druge strane.

48466157471_3bb00803e1_h.jpgLuka by Josip Petrlic, on Flickr


Kupljenovo.


























Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast na opseznoj reportazi, slike su genijalne. Primjetio sam prema slikama da ce samo sjeverni dio kolodvora Novi Dvori imati portale kontaktne mreze, a juzni dio obicne stupove, kako to? Inace su u vecini slucajeva stupovi na otvorenoj pruzi a portali u kolodvorima :)

Vidim dobar dio kolosjeka fali, ne znam dal ce uspjet za mjesec i pol dovrsiti polaganje resetke...


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaa.. hvala.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za slike! :jup

Dali ce teretni korisnici Dunapack,Tifon,Lagermax i ostali dobiti nove ind.kolosijeke?

Kako se trenutacno vozi plin za Crodux?Cestom ili preko Varazdina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za slike! :jup

Dali ce teretni korisnici Dunapack,Tifon,Lagermax i ostali dobiti nove ind.kolosijeke?

Kako se trenutacno vozi plin za Crodux?Cestom ili preko Varazdina?

Vlakom se ne vozi nikako. Zabok je zatvoren i bez kolosijeka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dali postoji mogucnost da netko postavi fotografiju kako ce izgledati kolosijecna situacija u Zaboku. Ako nije problem da se moze bez linkova na stranicu za koju je potreban fax ili slicno, a na koju se vec ista osoba moze ulogirati.

Hvala.


Down around the corner, half a mile from here

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...