Jump to content
zeljeznice.net
dorianb

Rekonstrukcija i elektrifikacija Zaprešić-Zabok

Recommended Posts

Bome, sad se tek vidi koliko su napravili na pruzi. Daleko su odmaknuli s poslom, već se vide dijelovi gdje će se peglati zavoji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da ce uskoro ici ugradnja tamponskog sloja od Novih Dvora prema Luki ? Od Zapresica do N.Dvora je gotovo i cijelim putem je lagana voznja 50 km/h.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da ce uskoro ici ugradnja tamponskog sloja od Novih Dvora prema Luki ?

 

Tek na proljeće.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Tek na proljeće.

1.4.2019. kreće 6 mjesecni zatvor.. dakle do 1.10. 2019. pruga bi trebala biti završena...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dakle do 1.10. 2019. pruga bi trebala biti završena...

Bas cijeli projekt? Pise u izvjescu o mrezi 2020. kao do 1.10.2019. permanentni zatvor a nakon toga zatvori vikendom i/ili prema potrebi izvodjaca... Sve u svemu nadam se da ce biti spremna za vozni red 2020/2021 ili 2021 s prvim izmjenama....


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas cijeli projekt? ...

 

Samo gornji ustroj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasnije će vjerojatno prekidi biti radi elektrifikacije, TK/SS-a i čega sve ne, prespajanja na devijacije (nisam siguran da li će iste biti gotove do trajnog zatvora), (pre)spajanja kolosijeka po kolodvorima (teretni dio kolodvora Zabok).


zvon & mir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije li poanta da se devijacije rade već sad zato da bi bile spremne do kraja trajnog zatvora?

 

tako je... Swietelsky će većinu svoga posla završiti do kraja ove godine... ukljucujuci i devijacije, sto znaci da ce promet ici po devijacijama...

 

zato su i građevinske dozvole izdavane na taj način... znači 4 faze izgradnja pruge (donji, gornji ustroj, odvodnja, zgrade itd....) te se mogu izdati uporabne i voziti po tome... i V faza elektrifikacija SS i TK sto ce onda jos trajat barem godinu dana nakon kaj Swietelsky ode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da sve ide po planu sto se tice permanentnog zatvaranja ove dionice. Kazu da ce biti trajni zatvor od travnja do listopada.

 

http://www.zagorje.com/clanak/vijesti/pruga-od-zapresica-do-zaboka-kompletno-se-zatvara-na-nekoliko-mjeseci

 

 

 

Do ljeta 2021. trebali bi završiti radovi na modernizaciji i elektrifikaciji pruge Zaprešić – Zabok, koji, kako kažu iz HŽ – a, teku po planu. Uskoro predstoji i nešto dulji period zatvaranja spomenute dionice

Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites
PROJEKT ZAPREŠIĆ – ZABOK
Zbog radova na modernizaciji i elektrifikaciji pruge Zaprešić – Zabok pruga Zaprešić – Čakovec bit će zatvorena za promet između kolodvora Zaprešić i Zabok 9., 10., 16., 17., 23. i 24. ožujka od 6.20 do 15.10 sati. U tome razdoblju putnike će na relaciji Zaprešić – Zabok i obratno umjesto vlakova prevoziti autobusi prema rasporedu koji možete pogledati ovdje.
Zbog posebne regulacije prometa moguća su kašnjenja.
Napomene:
Subotom na relaciji Zaprešić – Zagreb GK putnici zamjenskog autobusa vlaka br. 3005 (Varaždin 4.10 – Zagreb GK 7.29) putovanje nastavljaju prigradskim vlakom br. 8019 (Harmica 7.01 – Zagreb GK 7.34).
Subotom na relaciji Zagreb GK – Zaprešić putnici vlaka br. 3006 (Zagreb GK 8.58 – Varaždin 11.42) bit će prevezeni prigradskim vlakom br. 8026 (Dugo Selo 8.39 – Harmica 9.47), koji iz Zagreb Glavnog kolodvora polazi u 9.06 sati.

http://www.hzinfra.hr/?project=projekt-zapresic-zabok

 


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojavila se i sluzbena obavijest o trajnom zatvoru dionice na stranici HZ infrastrukture i supstituciji autobusima. Koliko vidim u tablici, djelomicno je afektirana i pruga Zabok-Gornja Stubica.

 

 

 

 

Zbog radova na modernizaciji i elektrifikaciji pruge Zaprešić – Zabok pruga Zaprešić – Čakovec bit će zatvorena za prometizmeđu kolodvora Zaprešić i Zabok od 1. travnja u 0.01 sat do 1. listopada do 23.59 sati. U tome razdoblju putnike će na relaciji Zaprešić – Zabok i obratno te Zabok – Gornja Stubica i obratno umjesto vlakova prevoziti autobusi prema rasporedu koji možete pogledati ovdje.

Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peglat će se krivina odmah po izlazu iz Zaprešića.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Projekt Zaprešić – Zabok: obustava željezničkog prometa

Zbog izvođenja složenih građevinskih i elektrotehničkih radovana modernizaciji i elektrifikaciji dionice pruge Zaprešić – Zabok od 1. travnja do 1. listopada 2019. ta dionica bit će zatvorena za sav željeznički promet.

U tom razdoblju putnike će umjesto vlakova prevoziti autobusi koji će voziti po voznom redu vlakova. Dio autobusa vozit će izravno na relaciji Zaprešić – Zabok i obratno, a dio će se zaustavljati u svim stajalištima. Također, autobusi će prevoziti putnike na relaciji Zabok –Gornja Stubica i obratno umjesto osam vlakova koji radnim danom voze između 14 i 19 sati.

Zbog veće cestovne udaljenosti između kolodvora te eventualnih gužvi na cestama očekuje se produljenje voznog vremena autobusa od 10 do 15 minuta u odnosu na vozni red vlakova, zbog čega se unaprijed ispričavamo i molimo za razumijevanje.

Detalje zamjenskog autobusnog prijevoza – gdje se točno nalaze autobusna stajališta, umjesto kojih vlakova voze brze ili spore autobusne linije te u koje dane u tjednu ne voze – putnici mogu saznati iz letaka koji se nalaze u vlakovima, kolodvorima i stajalištima.

Putnici se također mogu informirati i putem mrežnih stranica HŽ Infrastrukture (www.hzinfra.hr) i HŽ Putničkog prijevoza (www.hzpp.hr) te na telefonskim brojevima 060 333 444 (cijena poziva iz fiksne mreže je 1,74 kn/min, a iz mobilne 2,96 kn/min, HT d.d.) i 01/378 25 83.

Ovako opsežni radovi ne mogu se izvoditi drugačije osim tako da se na duže vrijeme prekine željeznički promet. Naime, u sljedećih šest mjeseci gradit će se četiri pothodnika, pet mostova, brojni propusti, rekonstruirat će se kolodvorske zgrade, a sanirat će se nasip šljunčanim stupovima. Radit će se također na donjem ustroju, ugrađivat će se gornji ustroj na novoj trasi, spajati trase na već izgrađene devijacije, gradit će se peroni, križanja infrastrukturnih vodova i kabela te drenaže u stajalištima i kolodvorima. Dograđivat će se kolosijeci i skretnice u kolodvorima i stajalištima, gradit će se stupovi kontaktne mreže, kućice automatskih pružnih blokova i željezničko-cestovnih prijelaza, ugrađivati oprema te izvoditi svi radovi koji su potrebni za puštanje dionice po novoizgrađenoj trasi u promet.

Ukratko o projektu:

Radovi na modernizaciji i elektrifikaciji pruge Zaprešić – Zabok, koje izvodi tvrtka Swietelsky, počeli su u srpnju 2018. i na svim pružnim dionicama teku prema planiranim rokovima.

Projekt je vrijedan 614,4 milijuna kuna, a 85 posto sredstava osigurano je iz Kohezijskog fonda putem Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. Projektom su obuhvaćena oko 24 kilometra pruge koja će se elektrificirati i na kojoj će se omogućiti brzina do 120 km/h, čime će se skratiti vozna vremena putničkih vlakovana 28 minuta, a brzih vlakova na 14 minuta. Rekonstruirat će se kolodvori, izgraditi novi peroni, pothodnici, nadstrešnice, parkirališta, kolodvor Zabok razdvojit će se na putnički i teretni dio, izgradit će se nova zgrada za smještaj signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja te ureda za izvršno osoblje. Na stajalištima bit će osiguran sustav videonadzora te vizualnog i audio obavještavanja putnika. Bit će modernizirano 15 željezničko-cestovnih prijelaza. Rekonstruirat će se postojeće pružne građevine te izgraditi nove kao što su četiri nova armiranobetonska mosta te jedan cestovni most. Uredit će se 35 propusta i kanala te na mjestima gdje je to potrebno uporni/potporni zidovi.

Pruga Zaprešić – Zabok ima važnu ulogu u putničkome prijevozu na području zagrebačke aglomeracije i s obzirom na to da će do Zaboka voziti elektromotorni vlakovi, modernizacija će pridonijeti boljoj zaštiti okoliša smanjenjem emisije štetnih plinova i razine buke.

http://www.hzinfra.hr/?p=17526


Tko se zadnji smije,nije skužio vic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš me zanima da li će uspjeti održati ovaj najavljeni rok ili nakon 02.10.2019 vlakovi ni dalje neće voziti ovom prugom.

Imajući u vidu sve dosadašnje HŽ-ove projekte, jako sam skeptičan pomisliti da ćemo se tokom ove godine još uopće imati prilike voziti vlakom do Zaboka.

Kamo sreće da sam u krivu ... :ne zna:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš me zanima da li će uspjeti održati ovaj najavljeni rok ili nakon 02.10.2019 vlakovi ni dalje neće voziti ovom prugom.

Imajući u vidu sve dosadašnje HŽ-ove projekte, jako sam skeptičan pomisliti da ćemo se tokom ove godine još uopće imati prilike voziti vlakom do Zaboka.

Kamo sreće da sam u krivu ... :ne zna:

 

Mislim da je puno bitnije pogledati tko je izvođač radova.

 

Budući da ovdje radove izvodi Swietelsky koji su se dosad pokazali pouzdani i kvalitetni, probijanje rokova ne smatram vjerojatnim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš me zanima da li će uspjeti održati ovaj najavljeni rok ili nakon 02.10.2019 vlakovi ni dalje neće voziti ovom prugom.

Imajući u vidu sve dosadašnje HŽ-ove projekte, jako sam skeptičan pomisliti da ćemo se tokom ove godine još uopće imati prilike voziti vlakom do Zaboka.

Kamo sreće da sam u krivu ... :ne zna:

Iskreno se nadam da hocemo.. cak su nevadno rekli da su radovi malo ispred zadanog roka... a sad ko zna :)


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino mi nije jasno ako se tu dela po švapskom sistemu, zašto nisu u vozni red stavili sve to, sva sreća da su sa zagorske pruge istjerali međunarodni vlak, jer van sve sve planira u naprijed, čak i manji remonti, pa kad bude polazak prije predviđenog u voznom redu, to prikazuje i rezervacija iz EPA sistema.

Zagorska pruga iako na malom svom dijelu doživljava pravu reinkarnaciju, jer do sada su je na životu držale metode korištenja rabljenog materijala. E kako više nema se što s iskoristivog uzeti s magistrala, a magistrale nam tonu i tonu, ova će pruga po mnogim parametrima biti vrh željezničke infre. Još ako ne bude se sterilno držao HŽpepe pa da ju opskrbi s vlakovima, moglo bi biti i uspjeha.

Možda sve to shvati i oko ministranta Butkovića pa ako bude na vasti, izusti ono njegovo: Moj Bože.


zglajzan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad mozda previse cjepidlacim ali bilo bi dobro kad bi se u buducnosti uspjelo odrzati 80 km/h Bedekovcina-Budinscina. A bez nekog remonta na tom djelu cisto sumnjam da ce to biti moguce u daljoj buducnosti. A ne da npr. prekiduce godine tu dionicu skresu na 60 pa na 40 pa smo opet na istom..


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidio sam danas da su u kolodvoru Zabok poceli rekonstrukciju perona. Iznenadio sam se da ce novi peroni biti dosta uski, cak na prvi pogled djeluju uzi od sadasnjih.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa Zabok trenutacno nema perone!?

 

Da nije rijec o privremenim uredjenim povrsinama?

 

Ima, to se samo jedan dio jednog perona rekonstruira koliko sam uspio vidjeti.. i ne izgledaju mi bas da se rade za privremeno...


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

To su privremeni peroni koji su pomaknuti skroz na sjever na koje će dolaziti vlakovi iz Varaždina Gornje Stubice i Đurmanca. Ostali dio kolsijeka i perona se skida. Putnici će privremenom stazom uz gradilište nove zgrade za smještaj ss i telekumunikacijskih uređaja pješaćiti dvijestotinjak metara do autobusa na trgu ispred kolodvorske zgrade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ima, to se samo jedan dio jednog perona rekonstruira koliko sam uspio vidjeti.. i ne izgledaju mi bas da se rade za privremeno...

 

To što sad ima nisu peroni već su uređene površine.

 

Po završetku rekonstrukcije Zabok će dobiti perone širine cca. 5 metara, visine 55 cm iznad GRT i sa pristupom preko pothodnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...