Jump to content
zeljeznice.net
dorianb

Rekonstrukcija i elektrifikacija Zaprešić-Zabok

Recommended Posts

Sve vlakove voze Macose, ili ce biti koja klasa?

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
I sad je od Trgovišća do Zaboka 40 km/h (osobno izmjerio danas u plavcu)

 

Ali je vožnja cijelim putem od Zaprešića do Zaboka jako ugodna, bez ikakvog ljuljanja i drndanja.

Njušim li to nekakav detaljniji slikovno -tekstualni izvještaj? :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sad je od Trgovišća do Zaboka 40 km/h (osobno izmjerio danas u plavcu)

Mi smo jučer na istoj dionici u plavcu izmjerili 60 km/h.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve vlakove voze Macose, ili ce biti koja klasa?

Biti će isto kao i prije zatvaranja pruge. Jedino se bojim kad dođe koji novi 7023 u Vž, da će zamijeniti klasiku.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Zabok-Trgovisce jest 40 km/h , barem danas kad sam ja isao. Nisam mjerio nicim ali osjeti se da vlak vozi sporije nego na ostatku dionice. Takodjer mi se dio Zapresic-V.Trgovisce vise cini 50 nego 60 km/h, makar vjerojatno je 60. Istina je da je voznja znatno mirnija i udobnija nego prije.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takodjer mi se dio Zapresic-V.Trgovisce vise cini 50 nego 60 km/h, makar vjerojatno je 60.

 

U pravu si ... ja sam danas mjerio dobar dio puta i brzine između V.Trgovišća i Zaprešića su bile oko 50 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biti će isto kao i prije zatvaranja pruge. Jedino se bojim kad dođe koji novi 7023 u Vž, da će zamijeniti klasiku.

 

Hm, nisam siguran da znam kako je bilo prije. ;)

Ako mozes napisati - hvala!

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po PTU vozile su tri klasične gaeniture.

 

1. 3003/3016

2. 3005/3014

3. 991/3006/3013/3012

 

Budući da je 7022 bio izvan prometa, klasika je vozila i njegov turnus 3007/3008/3015/3018.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliko Trgovišće  3.11.2019.

VT-01.jpg

Ovdje će biti blata kad krenu gužve i vrijeme se pogorša.

VT-02.jpg

 

VT-03.jpg

Pothodnik:

VT-04.jpg

VT-05.jpg

VT-06.jpg

Peron:

VT-07.jpg

VT-08.jpg

Drveni pragovi koji čekaju na ugradnju:

VT-09.jpg

Kolodvorska zgrada:

VT-10.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jednom  peron:

VT-11.jpg

Pogled prema Žeincima, dolazi vlak za Varaždin:

VT-12.jpg

Vlak u kolodvoru:

VT-13.jpg

VT-14.jpg

Privremeni prometni ured i blagajna:

VT-15.jpg

VT-16.jpg

I pogled prema Zaboku:

VT-17.jpg

VT-18.jpg

Ima tu još dosta posla, zasad mi se sve čini ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Par pitanja - ako je promijenjen donji i gornji ustroj pruge koja je po novom napravljena za brzine do 120 km/h, zašto je i dalje ograničena brzina? Zbog signalizacije? Drugo pitanje oko elektrifikacije, zašto se toliko oteglo, koliko sam shvatio neće biti u funkciji niti sljedeće godine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato što radovi i dalje traju, nigdje se brzina nije dizala dok radovi nisu završeni i dok mjerni vlak nije prošao. Elektrifikacija ide tempom kojim ide, nikako se svi radovi ne može sve izvoditi paralelno... Osim toga, u građevini je kroničan nedostatak radnika, zbog toga su i radovi kasnili mjesec dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Danchibald said:

Pogubih se na ovoj zadnjoj fotki... gdje ide ovaj odrezani kolosijek, odnosno gdje ce voditi?

To je i meni zanimljivo, primjetio sam da su prilikom ove modernizacije napravili dosta takvih slijepih zavrsetaka u kolodvorima... Mislim da to ne ide nigdje, da ce tu biti bik. Isto tako ima u Zaboku i mislim N.Dvorima isto.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Osim da je to uvijet da istovremeno obostrano mogu ulaziti vlakovi u kolodvore, tj osiguranje puta vožnje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...