thomcro Posted July 18, 2018 Author Share Posted July 18, 2018 Odoše oblaci dosta u visinupo zavojima Istredolazimo u Sveti Petar u šumi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 18, 2018 Author Share Posted July 18, 2018 stajalište Heki tovarište (jasno da smo samo projurili)nastavljamo dalje po zavojimaulazimo u Pazin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 18, 2018 Author Share Posted July 18, 2018 Klasičan hrvatski kolodvor, krama i stari šliperi na sve stranekasnije bude malo pitomijeizlazi iz kolodvora su uglavnom pitoresknijiopet ćemo po zavojimaovaj put idemo preko mosta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 18, 2018 Author Share Posted July 18, 2018 Mirisi izvana su nenadjebivizgrada stajališta Novaki Pazinskipogled na Y sa prugeoblaciulazak u kolodvor Cerovljedigli se galebovi (šta oni rade tu tako daleko od mora!?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 18, 2018 Author Share Posted July 18, 2018 Kapuzari opet oblaciulazimo u kolodvor Borutuskoro dolazimo do jednog od klizištaoblaci i Yjoš jedno klizišteali ovo kod Huma je najgore, kamen se sam radi u sipinucuri čak i kroz mrežu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 18, 2018 Author Share Posted July 18, 2018 Jedan dio su čak zalili i betonomdolazimo na stajalište Hum u Istrivijadukt Y-onaoblačina ponad Monte Maggioremerđotova sjena i oblačinajoš par zavoja pa smo u Lupoglavufascinantna mi je ta oblačinaevo raške pruge sa desne strane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 18, 2018 Author Share Posted July 18, 2018 U Lupoglavu silazimo a merđo odlazi daljepozdrav sa rečkim kondukteronodevratila se i ona drezina šta je bila kod Humanismo se dugo zadržavali jer je bilo već skoro 19 sati, idemo ka Monte Maggiore jer ćemo i u povratku po njojprije nego smo prošli iz Lupoglava dopunili smo boce sa vodom ali kako je bilo prilično vruće gotovo sve je otišlo tako da smo stali da napunimo boce sa ledeno haldnom vodom iz prirodnog izvoravoda konstantno teče ali ne teče brzoima i objašnjenje o čem se dela na 4 jezikaovo je na hrvatskomVoda je fina, blaga okusa, hladna ali kako sam napisao jako sporo teče i za napuniti bočicu od 1/2 litre treba malo vremena. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 18, 2018 Author Share Posted July 18, 2018 Evo i nekoliko filmova koje nisam htio ukomponirati u priču jer su sami sebi dovoljni ...vožnja šveđotom ulazak u Pulu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 18, 2018 Author Share Posted July 18, 2018 vožnja u merđotu *****Nema više Veliko hvala Kapotu i celicani na ugodnu društvu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.Laurus. Posted July 18, 2018 Share Posted July 18, 2018 .... ... Šta piše na tom papiru (7122-023)? Quote Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 18, 2018 Author Share Posted July 18, 2018 Šta piše na tom papiru (7122-023)? ... ma nekakvo uputstvo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 18, 2018 Author Share Posted July 18, 2018 Btw ima jedna fotografija koja mi je promakla, ovo je snimljeno u centru Matulja ... možda treba imat na umu da je ekšn bio par dana prije one povijesne nogometne utakmice u Moskvi i da smo taj petak nagledali sličnih situacija, jedna rvatina koja mjeri svoje domoljublje brojem zastavica obješenih po krovu auta ... Ali ovaj ih još ni nema toliko koliko ih je bilo na jednom isto tako terencu na gotovo istom mjestu, u centru Matulja, koji je po krovu imao 8 (slovima osam!) zastavica Na ovo mogu samo reći ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted July 19, 2018 Share Posted July 19, 2018 Mislio sam da sam ja živa volja, ali vi ste već fakat polumanijaci. Svaka čast na zanimljivom putopisu, ništa bez stare garde. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 19, 2018 Author Share Posted July 19, 2018 Mislio sam da sam ja živa volja, ali vi ste već fakat polumanijaci. ... jbg, neke stvari nemreš birat nego se moraš priklonit manjini (Kapo dela i išli smo kad je imal slobodan dan) Svaka čast na zanimljivom putopisu, ništa bez stare garde. u ime Fallen Giants truppen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted July 19, 2018 Share Posted July 19, 2018 Zašto bi obnavljali tunel na pruzi za Rašu kad su odustali od nje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 19, 2018 Author Share Posted July 19, 2018 Zašto bi obnavljali tunel na pruzi za Rašu kad su odustali od nje? ... to nam je prometnik spomenuo i to je ostalo "visit u zraku". Jedini razumni razlog bi mogao bit Rockwool ali potegla se i priča da su i SŽ i OBB zainteresirani za trase do Bršice/Trgeta zbog transporta žive stoke i transporta drva pod uvjetom da se sanira odron. No ... navodno da HŽ (točnije Infra) nije za to zainteresiran (ni za trase ni za sanaciju). Videt ćemo što će od svega toga bit jer ovo što sam napisal je ustvari rekla-kazala, off record, neslužbeno ... Ali i onaj herkules šta ga je dancibald prije par dana snimio u Puli je već znakovito i vjerovatno se nešto "kuha" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crhav Posted July 19, 2018 Share Posted July 19, 2018 thomcro... tvoji fotopisi su uvijek interesanti za vidijet....jedino sto bi bilo interesantno a pogotovo ispod M Maggiore, neku malu piantinu gdje se vidi kuda si isao. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 19, 2018 Author Share Posted July 19, 2018 ....jedino sto bi bilo interesantno a pogotovo ispod M Maggiore, neku malu piantinu gdje se vidi kuda si isao. Nema potrebe za time jer su tu sve staze i bogaze poznate, treba samo slijediti prugu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danchibald Posted July 20, 2018 Share Posted July 20, 2018 Naravno da HZ Infra nije zainteresirana... zasto bi obnovili i zaradjivali... Rockwool odavno gnjavi da bi vozio prugom ali eto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 27, 2018 Author Share Posted July 27, 2018 Pokušao sam naći neku fotku al sve su mi tamne i mutne i u biti niš se ne vidi, u tunelu Vranje I, možda 50-tak metara od izlaza u Velu dragu, možda će ova fotka koliko toliko to predočiti ... ... sa lijeve strane počinje dio zida ali taj zid nije i uz onaj dio gdje je trebao biti taj drugi kolosjek već je iz njega priličan prostor (i zid neide skroz u visinu tunela u tom djelu!), otprilike sam to ovako skicirao ... ... i tu je vidljivo kako su radovi na tunelu prema Učki naprasno stali. Ako se još netko to odvaži pogledat obavezno uzeti jaču lampu i biti jako oprezan jer se vrlo lako more past jer prostor između kamena i zida je cca niti pol metra širine a dole je rastresit kamen. Ali bez obzira na sve vrijedi vidjeti ali ponavljam, svakako treba imati jaču lampu (baterijske lampe su preslabe, ja sam imao maglajticu pa mi nije bila dovoljna za to osvijetliti i da Kapo nije uzel jaku lampu niš nebi videli). Btw, Kapo je nešto snimao pa ću videt što on ima snimljeno pa možda on stavi koju fotku ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.