Jump to content
zeljeznice.net
tram4

Dnevni podaci (vozila na linijama, kašnjenja, zastoji) (7)

Recommended Posts

Otvaram novi nastavak teme Dnevni podaci o tramvajskom prometu. Kako je krenulo u zadnje vrijeme, brzo će se puniti novim postovima.

 

Link na prethodni dio:

http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/15724-dnevni-podaci-vozila-na-linijama-kasnjenja-zastoji-6/page-60

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros sam se vozio u 320 na sedmici, pretpostavljam da je 0713, išao je sigurno mimo voznog reda, dvije minute poslije niskopodne. Također, redovna kraćenja 11ice na Maksimir ili Zap. kolodvor (22138,22110,22114...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, na 0713 je, također i 315 na 0709.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nove fotografije za novi nastavak ove teme :), eto stara tema je nakon 14 mjeseci već zaključana, nikad ranije nismo tako brzo popunili dnevne podatke! Ujedno i dokaz "raspada sustava" u ZET-u...

 

315 i 320 voze na 7 drugi dan zaredom. I opet se dogodilo da su dvije katice jedna za drugom.

 

315 na 0709

rw6n4i.jpg

 

305 na 0710, na ovoj prvoj slici je išla 10 minuta ranije.

2rzfi91.jpg

 

ir6m55.jpg

 

320 na 0713

vsi5qa.jpg

 

Dodajem i 2270 na 0403, da imamo zabilježenog i drugog 2200 na posudbi u Dubravi.

10gcnrb.jpg

 

Oko 14 je bio nekakav zastoj u Vlaškoj pa su tramvaji prema istoku išli preko Trga žrtava fašizma. Razlog ne znam, no ne bi me čudilo da je opet neko vozilo upalo u rupu, dva su već bila u novinama. Zadnjega (2276 na 12) koji je išao obilazno sam slikao:

ajuog6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima nakon jako dugog vremena. :-)

 

Da postam me ponukalo to što sve češće viđam katice na sedmici što mi je vrlo čudno dok istovremeno osmica vrvi sa 2200. Vidim da se piše o nekakvom raspadu sustava. Može li mi netko u dvije tri rečenice opisati o čemu se tu načelno radi?

 

Hvala


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav i tebi. :)

 

O ovome se dosta pisalo u raznim temama, gdje ćeš naći detaljnije, no da sažmem:

2200 na 8 je posljedica direktive da je prema Mihaljevcu zabranjeno disponiranje tramvaja koji nisu niskopodni zbog izlaznog stajališta Mihaljevac na kojem su se dogodile dvije nesreće. To traje još od ožujka 2016., a ustvari je prikrivanje tih problema oko tog stajališta.

 

Već zadnja dva mjeseca se katice pojavljuju na linijama 4 i 7, razlog je ispadanje određenog broja 2200 i čeha zbog sudara, a još jedan (znatan) dio čeha je ispao jer nije produljeno osiguranje i vrijeme im je za VP, te ih sad vozi manje od 30, rezultat toga je da osim katica dubravska remiza nema što drugo dati. Čak su nedavno imali jednu i na šestici.

I Trešnjevka ima čestih ispada, primarno imaju obratnih problema - manjak ispravnih katica, pa se na 1, 3 i 9 često vide veći tramvaji. Iako zadnjih dana su i oni počeli davati katice na veće linije, npr. jučer na 12.

To disponiranje je već zadnjih dvije godine priča za sebe, neuobičajena vozila su sad više pravilo nego iznimka. Može se zbilja vidjeti svega i svačega, što sve tu dokumentiramo.

 

Raspad sustava se odnosi na sve zajedno - to disponiranje, zatim sve dulje i dulje vrijeme popravaka, čudna i neadekvatna preusmjerenja (npr. prošlo ljeto radovi Savska - Vodnikova), loš vozni red i brojne druge, često sulude, odluke nadređenih na čelu s gradonačelnikom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozi 31 t4 i 26 b4 (+ 456,867), koliko vidim, više-manje svi Česi redovno voze, čini se da su problem i dnevni kvarovi pa tramvaji odleže par dana u spremištu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav i tebi. :)

 

O ovome se dosta pisalo u raznim temama, gdje ćeš naći detaljnije, no da sažmem:

 

Hvala ti puno!


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sudar na Frankopanskoj. Tramvaj iskočio.

Slika sa FB.

41739787695_d2e4ace3de_b.jpg2018-06-07_11-36-05 by Kublach, on Flickr


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozi 31 t4 i 26 b4 (+ 456,867), koliko vidim, više-manje svi Česi redovno voze, čini se da su problem i dnevni kvarovi pa tramvaji odleže par dana u spremištu.

To je jako malo. Predviđeno je da voze pola v.r. na 4,6 i 7...za to ih treba 24..samo dva u pričuvi...nedivoljno. Ok...jos pet ih ima solo..dva za 15..jedan za šlepanje, jedan u pričuvi za 15..i eto, taj jedan je još pričuva na kojeg se može zakačiti prikolica motornih kola koja su u kvaru. 2200 imaju, sa ova dva sa trešnjevke, 62..opet malo..za 14, 8, 11 (4vr)...i pola 4,6,7..za to treba: 48...ok..tu je pričuva, ako je shorty ispravan, nisam ga u broj računao, 14...to je isto malo, jer za svaki popravak moraju u TPT, i čudo je da i više katica ne izlazi...makar puno više ni ne može, jučer ih je 15 od 20 bilo vani, ne računam noćne..a i neka od njih je na VP...skoro bi se moglo dogoditi, ako se ovako polako popravlja, da neki v.r. kao na busevima jernostavno ne izađe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, 31 održavan u voznom stanju i registriran je tužno premalo, i mislim da je na 4 već dugo planirano stanje 8/14 komada T4 a ne pola, ali već dugo gledam i da se izvanredno na 6 šalje više od pola T4 skoro svaki dan a i na 7 je bilo slično dok nisu počeli s KT4. Kako god, opet dođe na to da treba održavati cca 27/31 vozila u pogonu radnim danom i to je suludo, ali govori i protiv idiotnih argumenata kako je T4 neko smeće kojeg se treba riješiti, uz minimalni trud T4 može dati i upravo daje jako puno.

 

Iako postoje neka rješenja za disponiranje i olakšanje stanja o kojima smo pisali, broj T4 se zasad jednostavno ne smije smanjivati.

 

Imam dojam da TPD preko leđa putnika izvodi šou koji autobusni pogoni rade kad žele više novih vozila, a to se ne bi smjelo događati jer tramvaje je puno kompliciranije nadomjestiti. Mora biti plana i reda i jednostavno je kretenski da smo poslije viška od po 10-ak tramvaja po pogonu prije par godina dok je bila stvarna financijska kriza bez posebnog razloga došli do krize u doba stabilnije ekonomije, pogotovo kad pričamo o lako održivom modelu poput T4 za koga dijelova (a i kompletnih vozila ako treba) po Europi ima jako puno. Tužno je da se i u usporedbi s time neodržive 2100 stalno ulaže kao u vreću bez dna dok ih na puno manju seriju svaki dan i u najboljem slučaju puno više "ispravnih" stoji neiskoristivo, a da ne pričam o nekim drugim beskorisnim dijelovima sustava.

 

Na kraju stalno dolazi do toga da su istovremeno najisplativije, najnužnije i najkorisnije stvari u sustavu najzapuštenije i zadnja rupa na svirali kad treba planirati budućnost, pa tako i s T4 dolazi do toga da se treba ulagati u sve druge pi...rije, isto kao što se recimo "nije našlo" par milijuna za ispravljačke stanice dok se trošila milijarda na suvišne nove tramvaje, da se otvaraju (u sklopu kako su nabacane, ne kažem skroz nepotrebne ali sada) beskorisno skupe linije kao 145, 148 i 241 ili cjelodnevna 225 dok je okosnica kao 220 prepolovljena itd itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas se vozio u 2270 na 0717, zajedno s njim i 2212 Dubrava ima 68 NTa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas se vozio u 2270 na 0717, zajedno s njim i 2212 Dubrava ima 68 NTa.

 

Nema ih sigurno. Očito su neispravni NT 2200 odvučeni u TPT i tamo ih se popravlja. 1-2 su na 9-godišnjem popravku, barem 3 su na popravku oplate odnosno razbijeni su im bokovi te čekaju na red za sanaciju. I Shorty 2301 je izvan pogona, biti će izvan prometa barem 2-3 tjedna.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bila je danas ili još uvijek je katica gbr. 317 na 0710.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JAVNI PRIJEVOZ I STANJE U PROMETU

U tijeku je normalizacija tramvajskog prometa od Trga bana J. Jelačića prema istočnom dijelu grada. Tramvajske linije 4, 7 i 11 voze skraćeno do Dubrave, odakle putnike prema Dupcu voze autobusi.

Odstupanja od voznog reda moguća su i u autobusnom prometu.

Zadnja izmjena 08.06.2018. 20:15

Gdje je ovom sr... od poruke glava i rep?

 

Ja čekam i 9 i 17 i ništa ne dolazi na Zvonimirovoj pola sata, o tome ništa, 9 sigurno ne vozi ni preko TbJ ni u Dubec.

I kakav božji "autobusni promet", grad i prigrad nema jednu liniju nego ih je 120, potrebne su bar dvije riječi o lokaciji ili brojevima linija.

 

Dat otkaz svima zaduženima za OJ i prijenos informacija putnicima, ništa drugo ne može pomoći jer ovo je anti-usluga, nema nikakve veze s razumijevanjem mreže većine laika a kamo li truda nekog plaćenog, čak i da je netko preko noći priučen i nema pojma o čemu se radi mora znati raditi ovo bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jučer (08.06.) Nestalo je napona u Zvonimirovoj, Vukovarskoj i Av. Dubrava. Za Zvonimirovu i Vukovarsku ne znam kako je na kraju prošlo, ali su od 18:55 - iza 20:30 tramvaji kratili do Dubrave na relaciji Dubrava - Dubec bilo je oko 10-tak tramvaja u oba smjera. Kao izvanrednu liniju Dubec - Dubrava stavili su jedan solo autobus sa 223, te su tek u 20:30 dodali još jedan zglobni sa 212.

 

Poslano sa mog HTC Desire 820 koristeći Tapatalk

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo što se jučer dogodilo je sramotno! Prolazio sam kroz Dubravu autom negdje oko 18:30 i vidio taj golemi zastoj tramvaja! A kad sam se istim putem vraćao oko 21h, sve je još trajalo, dakle nestanak struje za tramvaje je trajao više sati, a dotle su ljudi bili bez prijevoza, stanice su bile pune i svi su već bili totalno izbezumljeni! Rekao bih da je do tog ispada struje došlo zbog kolone od nekoliko tramvaja koji su bili poredani jedan za drugim i mreža naprosto to nije mogla podnijeti!

Dajte ljudi shvatite već jednom da tramvaj predstavlja problem, a ne rješenje: zbog sve većeg pritiska putnika ZET je primoran ubacivati sve više tramvaja, a onda ono počinju smetati jedni drugima, stvori se kolona tramvaja i onda oni, osobito sad ljeti kad radi klima, povuku previše struje na jednom odsječku mreže, te dolazi do ispada i pregaranja instalacija. Eto, tako vam to izgleda! I toga će biti sve više i više i zato recimo napokon DA metrou, a veliko NE tramvaju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha ha ha. Ne.

Ne dolazi do ispada jer je previše tramvaja na jednom mjestu, nek jer mreža ne može podnjeti opterećenje istovremenog kretanja N tramvaja koji kreću istovremeno i vuku x količinu struje. Problem je u mreži...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...