Jump to content

Kublachexpress - Knežija - Sesvete (oprez, puno slika)


Kublach

Recommended Posts

Nakon jutarnje kavice bacih pogled kroz prozor i dan mi se učinio kao stvoren za šetanje... Eh, dosta bitna informacija, jutarnja kavica je bila odmah nakon ustajanja... Dakle vrlo rano, oko cca 11h... Sat vremena foruma, kavice, novine i odlučih prošetati. Kako volim šetati, odlučio sam od Knežije do Sesveta prijeći pješice (i inače znam tu rutu preći, obično, Srednjaci - Knežija - Savski most - Av. Većeslava Holjevca - Slavonska - Novi jelkovec - Sesvete... S obzirom da mi je ta ruta već pomalo i dosadila, odlučio sam ovaju puta ići uz prugu.

 

Mojom standardnom rutom ima 16 km... I mojim tempom hoda mi treba cca 3,5h...

Uz prugu ima otprilike 14 km...

 

Ovdje sam se popeo na nasip

27451230688_04ca45c6b7_b.jpg

Pogled prema Ciboni

39514276460_df1a8e01eb_b.jpg

Nije dugo prošlo nešto dolazi iz smjera Gorice

41323779761_3558effd31_b.jpg

27451225658_15bcd4b412_b.jpg

Ne svaki, al većina stupova pored u betonu ima šinu, neki razlog ili je razlog isključivo građevinske prirode?

27451228268_042ed92c5a_b.jpg

Na nadvožnjaku su drveni pragovi, a prije i poslije betonci

41323778201_4c837db0e8_b.jpg

3u1, a nije Nescaffe

26452042947_6b9595c487_b.jpg

Otkud ovo na nasipu a nigdje ni prijelaza niti prilaza nasipu

41280939932_69938ff99f_b.jpg

Valjda Zagrebačke ceste i pogled u njihovo dvoršite...

Jel ovo IMV ili TAM? Ako je IMV onda nekaj i vrijedi, ak je TAM, još ne vrijedi...

26452037427_30632d725b_b.jpg

Oprema za signal?

26452022567_49e5a0b834_b.jpg

Tramvaj kroz krošnje

27451204678_cc39a8e321_b.jpg

Signal kaže stoj

41280920652_b840a39459_b.jpg

A ja šećem ovuda

40427786805_cc2f493521_b.jpg

Zgrada jednog od dva vodeća telekoma

39514249850_8b6bde8db1_b.jpg

Pogled na Savsku

26451999887_d4cf2d0862_b.jpg

Al prije nego nastavimo dalje... Stiže Mađar

27451195458_5904864f5d_b.jpg

26452075067_b7d0018273_b.jpg

Na slici je tramvaj, pronađi ga!

40609942964_00d38f45c8_b.jpg

Ovaj bik je vidio i bolje dane...

40609861674_fd72c76522_b.jpg

Tzv. pričvrsni materijal

39514226330_5d32630486_b.jpg

Nešto dolazi u daljini

41323738781_397d34288e_b.jpg

41280895012_9a29b34d69_b.jpg

Netko je izgubio kočionu papuču

39514221820_35c222c75e_b.jpg

U odnosu na dva kolosijeka desno, ovaj lijevo je zarasao

26452063377_762ac57478_b.jpg

Katica

40609927604_ea3823d56f_b.jpg

Opet 3u1

40609925844_72b5b7a4c8_b.jpg

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm... Jel to znači da ovuda ne smije prolaziti 2063?
40609852624_bd788188d1_b.jpg
Pogled unazad
39514209610_d843259d96_b.jpg
Mazalica?
26452034257_8ed2da617d_b.jpg
40609924004_00e09aac80_b.jpg
AKD i SC imaju bodljikavu žicu
27451176498_dfb5c0807c_b.jpg
Ponavljač predsignala kaže glavni signal signalizira Stoj
39514203830_d5d22c2029_b.jpg
Žena - sova?
41323721961_e7e5698d32_b.jpg
Stoj + dopuštena vožnja sa jednim pantografom
41280875012_57b74bb52e_b.jpg
Ulazimo na kolodvor
40609921424_7d17d52df4_b.jpg
A brena izlazi
26451960127_85d177df95_b.jpg
Netko je izgubio signalnu zastavicu
27451155338_fa062053f3_b.jpg
Manevra
27451150618_d81182a3d0_b.jpg
A na 1 1 dolazi Som
39514170620_52917c8340_b.jpg
Zamjena posteljine
41280836572_2504e374fe_b.jpg
Na nekadašnjem groblju mjerni vagon, sveježe farban?
40609811204_693841d1e8_b.jpg
Nada Dimić na rubu i ponovo manevra u centru
41280829492_6a0e96b901_b.jpg
Končar i Gredelj u istoj slici
41280828022_72142e2904_b.jpg
Mogli bi malo ovo granje i popiliti da se vidi ovo Zagreb
41280825932_67d98929fd_b.jpg
Autobusni
39514156100_535ba58548_b.jpg
Bilo kuda, tramvaj svuda
40427700605_ac282cb530_b.jpg
CROBUS Zora Silvija Turista
40609791684_c0b90ce6db_b.jpg
Držićeva
41323671001_25c025a30d_b.jpg
Jedno od prometnijih zagrebačkih raskrižja
40609772364_272937f642_b.jpg
39514124300_b9ebe27d2e_b.jpg
41323650181_6b35f28249_b.jpg
39514114220_3e20b80df4_b.jpg
Opet Som
39514103670_b09ab07d2f_b.jpg

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Link to comment
Share on other sites

I nestaje u daljini
41280773322_6522ed0b5e_b.jpg
Gradi se, gradi ... Nova T-HT zgrada
41280772472_a880110b26_b.jpg
Ovim mostom ili nadvožnjakom ili kako se već zove je bilo najlakše za hodati jer postoji "staza" sa obje strane
41280771602_570903d011_b.jpg
Heinzelova... Koridor za tramvaj, premetro, metro, željeznicu, žičaru...
41323621151_f84d34614b_b.jpg
Ja je osobno zamišljam ovako (na brzinu sklepano)
27452788338_e8b94bedc5_b.jpg
Taman da krene kemijski vlak... Postoji li to još uopće?
27451071228_a9ea0f0e13_b.jpg
Nekad jedan od bitnijih kolodvora za dovoz ugljena
27451069138_7988d1113d_b.jpg
A danas samo tragovi da je tu nekad bio kolodvor
27451067418_3542bf8450_b.jpg
Zakaj? Zbog mosta/nadvožnjaka/nečeg
40609775324_b68f75e4df_b.jpg
Ni vrag da netko to radi ručno?
27451062078_6a5735a6fc_b.jpg
Jedan od neuglednijih zagrebačkih kvartova
40609740134_e1d190b345_b.jpg
Dolazi Som
41323597321_83fe9875e1_b.jpg
Ne tako davno, je ovim ŽCPRom prošlo svih 142 niskopodnih tramvaja
26451835737_45d3fe3969_b.jpg
Borongaj i Fiat 500 Abarth
40427628965_701ed06772_b.jpg
Dolazim do Maksimira i odlučujem da ću tu sjesti na vlak jer mi je bilo jako jako vruće, a vodu sam popio... Ipak je bilo cca 15h...
Ne bi se ja slučajno usrećio pa da dođe Som sa klimom, neg je došlo ovo i naravno da je većina prozora bila zaključana... No... Firkant čuda čini...
26452055347_034117eb6a_b.jpg
Sišao sam u Sesvetama kako je bilo po planu i programu, a tamo su radni strojevi
40427614545_99d81ed589_b.jpg
Ovaj prijelaz u Sesvetama bi trebao biti u dvije razine... Prestrašno je koliko se dugo čeka i onda vlak ne prođe...
40609709444_a211e7b646_b.jpg
Prolazi brzi
40427597495_cf950962eb_b.jpg
A za njim još jedan Som
40427593285_ffee753161_b.jpg
Za to vrijeme dolazi teretni i staje ispred prijelaza
40427586905_2247759a8b_b.jpg
Jer stiže Brena i obilazi ga
39514041810_a8b2731242_b.jpg
Sad može i teretni
40427575375_cbeb14c736_b.jpg

S obzirom da sam varao, ponoviti ću kad stignem drugu etapu...

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Link to comment
Share on other sites

Onaj kamion nije niti Tamić niti IMV nego Zastava sa Omovom kabinom!

Istina, prepoznaje se po prozorima... Nisam se uopće sjetio Zastave...

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Link to comment
Share on other sites

Mislio sam da sam ja živa volja za pješačenje, ali si me nadmašio. Moja najduža tura (izviđače i vojsku ne računam, tu se prelazilo i preko 25 km u jednom cugu) bila je Malešnica - Prečko - savski nasip - Most mladosti, pa onda na tramvaj za doma.

Prošao si pokraj mog balkona u Savskoj 52 i moje škole u Koturaškoj.

Sve u svemu osebujan i zanimljiv hodopis. :palac:

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Mislio sam da sam ja živa volja za pješačenje, ali si me nadmašio. Moja najduža tura (izviđače i vojsku ne računam, tu se prelazilo i preko 25 km u jednom cugu) bila je Malešnica - Prečko - savski nasip - Most mladosti, pa onda na tramvaj za doma.

Prošao si pokraj mog balkona u Savskoj 52 i moje škole u Koturaškoj.

Sve u svemu osebujan i zanimljiv hodopis. :palac:

Hvala. Kad je lijepo vrijeme, kad nemam kaj raditi odem prošetati...

 

Malešnica - Prečko - savski nasip - Most mladosti ima prema Googleu cca 13km... tad da, tu smo negdje :palac:

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Link to comment
Share on other sites

...

Ne svaki, al većina stupova pored u betonu ima šinu, neki razlog ili je razlog isključivo građevinske prirode?

27451228268_042ed92c5a_b.jpg

...

 

Najvjerojatnije (jer, kolko god čudno zvučalo, ne vidim dovoljno detalja :mrgreen:) mjerni stupić, odnosno "Stalna (mjerna) točka" za pomake dugog traka. Trebal bi imati par na drugoj strani susjedne pruge.

Pretpostavljam da je na njemu uljanom bojom napisan neki broj? Možda ispred broja i slovo "S" ili slova "ST"?

 

...

Otkud ovo na nasipu a nigdje ni prijelaza niti prilaza nasipu

41280939932_69938ff99f_b.jpg

...

 

'Frizbi'? :mig:

 

...

Oprema za signal?

26452022567_49e5a0b834_b.jpg

...

 

Tračnički kontakt i kabelska glava. Oprema za APB. BarojE sigurno zna detaljnije (al općenito, da i to je u funkciji signalizacije).

 

...

Ovaj bik je vidio i bolje dane...

40609861674_fd72c76522_b.jpg

...

 

Sigurno.

No bitno je da odradi svoju ulogu u neželjenom slučaju ...

Link to comment
Share on other sites

 

40609775324_b68f75e4df_b.jpg

Ni vrag da to netko radi ručno

Zašto su na tom nadvožnjaku ugrađeni pragovi i kamen? Zar nebi bilo bolje da su stavili betonske papuče sa gumom ili nekim materijalom koji prigušuje vibracije? Ti pragovi i kamen su veliko i nepotrebno opterećenje na konstrukciju, i kako vidimo ne smije se niti strojno podbijat.

Link to comment
Share on other sites

Zašto su na tom nadvožnjaku ugrađeni pragovi i kamen? Zar nebi bilo bolje da su stavili betonske papuče sa gumom ili nekim materijalom koji prigušuje vibracije? Ti pragovi i kamen su veliko i nepotrebno opterećenje na konstrukciju, i kako vidimo ne smije se niti strojno podbijat.

 

Tak se to onda delalo.

Nažalost, takva rješenja i dalje prevladavaju u planiranju i projektiranju - i izvedbi.

Link to comment
Share on other sites

Najvjerojatnije (jer, kolko god čudno zvučalo, ne vidim dovoljno detalja :mrgreen:) mjerni stupić, odnosno "Stalna (mjerna) točka" za pomake dugog traka. Trebal bi imati par na drugoj strani susjedne pruge.

Pretpostavljam da je na njemu uljanom bojom napisan neki broj? Možda ispred broja i slovo "S" ili slova "ST"?

Hmmmm ak me pamćenje dobro služi ne... Nema ničeg... Nažalost nemam sliku da to potkrijepim

 

'Frizbi'? :mig:

Jedino to

 

Tračnički kontakt i kabelska glava. Oprema za APB. BarojE sigurno zna detaljnije (al općenito, da i to je u funkciji signalizacije).

I pretpostavio sam jer se nalazi vrlo blizu signalu i s obe strane signala je... Pretpostavljam da je s obe strane jer je pruga dvosmjerna

 

Načul sam da se nekaj kemija ...

Bio bi red... Ne samo tu, nego svuda...

 

Zašto su na tom nadvožnjaku ugrađeni pragovi i kamen? Zar nebi bilo bolje da su stavili betonske papuče sa gumom ili nekim materijalom koji prigušuje vibracije? Ti pragovi i kamen su veliko i nepotrebno opterećenje na konstrukciju, i kako vidimo ne smije se niti strojno podbijat.

Isto sam se i ja pitao

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Link to comment
Share on other sites

 

Tak se to onda delalo.

Nažalost, takva rješenja i dalje prevladavaju u planiranju i projektiranju - i izvedbi.

 

Nadam se da će kod iduće rekonstrukcije biti pametniji pa zamijeniti sve to s čvrstim kolosijekom - po opterećenju bi trebalo biti tu negdje, vjerojatno i manje ako se malo spusti razina.

 

Ako Srbi mogu imati čvrsti kolosijek na betonskoj ploči Prokopa, mogli bi i mi...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...