.Laurus. Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 Hvala za ovu reportažu! Jaoo koliko lokomotiva stoji na RK i bezveze propadaju... Bilo kakvih problema prilikom šetnje po depou? Dali je netko prigovarao? Quote Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 Znači, ipak si išao na Ranžirni... Dobar potez. Iz onoga što si ispričao u uvodu zaključujem da si se javio krivim ljudima, vjerojatno u Vuči vlakova gdje ti dozvola HŽ infre ne vrijedi. A oni na Ranžirnom se ponekad ponašaju kao država u državi. S dozvolom u džepu možeš slobodno šetati po kolodvoru i neka se groze policijom koliko hoće, mogu ti ''punt perja nametat''. Vidim da te zbunjuju parnjače pa valja udovoljiti tvojoj znatiželji. Kad je to zadnji put vozilo? Osamdesetih godina prošlog stoljeća, zadnju aktivnu parnjaču serije 11 sam vidio u Vinkovcima. Žalosno da se to nije spremilo nekam Pa to je već ''spremljeno''. Parne lokomotive na Ranžirnom pripadaju fundusu Hrvatskog željezničkog muzeja, a kako se čuvaju i na što liče vidio si i sam. Kaje tu bilo svetlo? Je. Lokomotive su vozile i noću, a ložač je morao imati svjetlo da može podmazivati trčeći stroj. Cilindar čega? Parni kompresor za sabijanje zraka. Zanimljivo je ovo sa kotačima, manji i veći Veći kotači su pogonski i spojeni su (tj. na ovim uzorcima bili su) pogonskim motkama, a mali služe za bolji raspored težine i bolje držanje na pruzi. Da ih nema lokomotiva bi imala veliki prevjes i ''bacala'' bi lijevo-desno. Evo ti za ilustraciju lokomotiva 11-055 na vlaku negdje u Bosni: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupljenec Posted March 30, 2018 Author Share Posted March 30, 2018 Fala dečki problema kod samo slikanja nije bilo, niko niš nije pital osim kaj su dosta njih gledali. Ali bilo je velikih prije ulaska. I ipak sve je dobro svršeno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domagoj Vu Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 Specijalni vagoni. P4470955 by Zeleno kino, on Flickr Ili brod? P4470956 by Zeleno kino, on Flickr To su vagoni sa kotlom za parno grijanje. Imas temu o njima ovdje:http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/2469-vagoni-s-kotlom-za-parno-grijanje/ Kaj oni voze? P4470982 by Zeleno kino, on Flickr Kaj ovaj vozi? P4470987 by Zeleno kino, on Flickr Ovi zeleno plavi voze kamen a ovaj sav hrdjavi voze cement, vecinom iz Podsused tvornice za Split. Mislim i cak da do Soica idu. Odlican i detaljan putopis sa Ranzirnog kolodvora! Steta je vidjeti kako HZ Cargo umire i propada. Lokomotive ocerupane, hrdjave, vagoni stoje. Sve od tereta se prevozi kamionima... Quote Stari Habis, Zaes i Baatići su zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
darko06 Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 Fala gospon Kupljenec, majstorska reportaža. Onaj Kennedy je 661-255, jedna od onih koja je poslana od ŽTO NS na reparaturu, ali nije bila reparirana kada je počeo rat. Druga je bila čini mi se 661-120, poslije 2061-101, ta je bila gotova ali nije isporučena iz istog razloga. Vidim barem dvije Ličanke, dva Turnera, te jednu Malu Karavelu. I sada Hamletovsko pitanje: Gdje je šesta Karavela? Quote EMD je moja strast /EMD is my passion Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPILE008 Posted March 31, 2018 Share Posted March 31, 2018 2 063 001 stoji u Kninu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darko06 Posted March 31, 2018 Share Posted March 31, 2018 Hvala. Quote EMD je moja strast /EMD is my passion Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupljenec Posted March 31, 2018 Author Share Posted March 31, 2018 Fala dečki,nažalost na tom kolodvoru još bi danima bilo materijala za gledati,al politika je tam kakva je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 31, 2018 Share Posted March 31, 2018 Lijepo si se ti tamo proveo. Super da si nam to tako detaljno pokazao. Izgleda da na ranžirnom kolodvoru ima više stare krame nego voznih vozila Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioZG Posted March 31, 2018 Share Posted March 31, 2018 Dobro i zanimljive fotke s rk. Očito si pogodio smjenu kad nema jednog djelatnika u kućici, koji voli ganjat ekipu i prijetiti policijom. Da smo došli rk dignut u zrak i takve nebuloze, kod izdavanja nafte. A čemu zapravo strah, pretpostavlja se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted March 31, 2018 Share Posted March 31, 2018 Znači, ipak si išao na Ranžirni... Dobar potez. Iz onoga što si ispričao u uvodu zaključujem da si se javio krivim ljudima, vjerojatno u Vuči vlakova gdje ti dozvola HŽ infre ne vrijedi. A oni na Ranžirnom se ponekad ponašaju kao država u državi. S dozvolom u džepu možeš slobodno šetati po kolodvoru i neka se groze policijom koliko hoće, mogu ti ''punt perja nametat''. Vidim da te zbunjuju parnjače pa valja udovoljiti tvojoj znatiželji. Osamdesetih godina prošlog stoljeća, zadnju aktivnu parnjaču serije 11 sam vidio u Vinkovcima. Pa to je već ''spremljeno''. Parne lokomotive na Ranžirnom pripadaju fundusu Hrvatskog željezničkog muzeja, a kako se čuvaju i na što liče vidio si i sam. Je. Lokomotive su vozile i noću, a ložač je morao imati svjetlo da može podmazivati trčeći stroj. Parni kompresor za sabijanje zraka. Veći kotači su pogonski i spojeni su (tj. na ovim uzorcima bili su) pogonskim motkama, a mali služe za bolji raspored težine i bolje držanje na pruzi. Da ih nema lokomotiva bi imala veliki prevjes i ''bacala'' bi lijevo-desno. Evo ti za ilustraciju lokomotiva 11-055 na vlaku negdje u Bosni: Uz normalnotračnu prugu vidi se i uzana. Ako me sjećanje služi dobro ovo je brzi vlak iz Beograda za Sarajevo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted March 31, 2018 Share Posted March 31, 2018 Fala gospon Kupljenec, majstorska reportaža. Onaj Kennedy je 661-255, jedna od onih koja je poslana od ŽTO NS na reparaturu, ali nije bila reparirana kada je počeo rat. Nije došla na obnovu nego je na traženje ŽTP-a Novi sad mjenjana za naše lokomotive serije 664 (Ličanke). Njima su trebale lokomotive za Vojvodinu radi manjeg osovinskog pritiska a nama su dobro došle lokomotive sa generatorom pare. Točno je da je radi rata ostalo sve gdje se zateklo. Poslije je dogovoreno da će se vršiti prebijanje ostalih vozila u bivšim ŽTP-ima a da će eventualno ona novonastala uprava u minusu eventualno biti kompenzirana novčano od uprave koja ima "višak". Do kud se doguralo sa tim raspitat ću se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 Treba dovest glavonje iz udobnih fotelja da vide na što im vozni park liči. Sramota, bolje da to prodaju ili izrežu nego da ovdje propadaju. Nije došla na obnovu nego je na traženje ŽTP-a Novi sad mjenjana za naše lokomotive serije 664 (Ličanke). Njima su trebale lokomotive za Vojvodinu radi manjeg osovinskog pritiska a nama su dobro došle lokomotive sa generatorom pare. Točno je da je radi rata ostalo sve gdje se zateklo. Poslije je dogovoreno da će se vršiti prebijanje ostalih vozila u bivšim ŽTP-ima a da će eventualno ona novonastala uprava u minusu eventualno biti kompenzirana novčano od uprave koja ima "višak". Do kud se doguralo sa tim raspitat ću se. Ne. Došla je na modernizaciju, trebala je biti zadnja iz kontigenta lokomotiva kojima se spuštao nos, izbacivao generator parnog grijanja i ugrađivao onaj električnog. Ostala je i Gredelja nikad nije vidjela zbog ratne situacije. Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
accord Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 Neka ima 150 lokica, neka je prosječna masa svake 60 tona i neka im daju 1,30 kn po 1 kg željeza...to bi bilo 11,7 milijuna kuna. Za HŽ Infrastrukturu sam na brzinu saznao da ima 4818 zaposlenih i za njih treba bruto mjesečna plaća oko 50 milijuna kuna. Nije to neka lova od starog željeza Quote 68 Years of "Train kept A-rollin" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupljenec Posted April 1, 2018 Author Share Posted April 1, 2018 Ima tam i aluminija i bakra, kaj se skuplje plača. Od toga se bi možda neka parnjača mogla složiti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 Neka ima 150 lokica, neka je prosječna masa svake 60 tona i neka im daju 1,30 kn po 1 kg željeza...to bi bilo 11,7 milijuna kuna. Za HŽ Infrastrukturu sam na brzinu saznao da ima 4818 zaposlenih i za njih treba bruto mjesečna plaća oko 50 milijuna kuna. Nije to neka lova od starog željeza Nije, veća je lova od ležarine izgleda. Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPILE008 Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 Nije došla na obnovu nego je na traženje ŽTP-a Novi sad mjenjana za naše lokomotive serije 664 (Ličanke). Njima su trebale lokomotive za Vojvodinu radi manjeg osovinskog pritiska a nama su dobro došle lokomotive sa generatorom pare. Točno je da je radi rata ostalo sve gdje se zateklo. Poslije je dogovoreno da će se vršiti prebijanje ostalih vozila u bivšim ŽTP-ima a da će eventualno ona novonastala uprava u minusu eventualno biti kompenzirana novčano od uprave koja ima "višak". Do kud se doguralo sa tim raspitat ću se. Josip je u pravu Kenedy 661-255 nije došao uz sklopu nikakve razmjene, nego je došao 90-tih god. na modernizaciju u Gredelj, da izgleda kao lok. 661-112/118/119/120 HŽ 2 061 101 zadnja koja je modernizirana je bila 661-254 koju je KFOR prekrenuo na Kosovu imaju i slike. Ta lok. nema veze sa razmjenama lok. za vrijeme rata lok. 664-036/040 i poslije 006 su prebite sa lok. koje su ostale u Hrvatskoj 645-033/2 044 031 i 661-120/2 061 101 tako da sve stoji kako je Josip rekao. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir S. Posted April 2, 2018 Share Posted April 2, 2018 E sad opet spejšatl nekadašnji. Grmlje štiti od pogleda. Malo vleče na metro neki. Motor je spreman za generalku. Zbog čeka je krov tak zlupan? Kolko zakovica. Da ne kopiram fotke ostavio sam samo komentare pa idemo redom: "E sad opet spejšatl nekadašnji" To je ostatak Samoborčeka. Sačuvan je za muzej, valjda. Kada se pojavio bio je spejšatl svoje vrste. "Grmlje štiti od pogleda" I bolje da nitko ne vidi tu sramotu. "Malo vleče na metro neki" Pa je, nisu ga uzalud zvali Srebrna Strijela. Mislim da ima metroa koji su većih dimenzija od njega. O brzini nećemo sada. "Motor je spreman za generalku" Kamionski motor na vlaku je funkcionirao ali da mu je ponekad falilo snage, je. Tako da si u pravu, generalka bi dobro došla. "Zbog čega je krov tak zlupan?" Zato što su ga kompletnog izokretali za rezanje. U zadnji čas su ga spasili(???) i prebaciji iz Unije na Ranžirni Kolodvor. "Koliko zakovica." Najefikasniji način spajanja aluminija tog vremena. Spelšatl. Tu je nekada bilo jako puno slika ali barem možeš pročitati komentare. http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/716-srebrna-strijela-puno-slika/ Quote Deda je vozio seriju 32 Ja sam samo običan ferroequinolog Link to comment Share on other sites More sharing options...
1borna Posted April 13, 2020 Share Posted April 13, 2020 Ja sam odlučio danas se prošetati ranžirnim kolodvorom i poslikati jad i bijedu. Nijesam imao nikakove dozvole no sve je bilo kao kolodvor duhova.... Nakon jedno pola sata sreo sam jednog željezničara koji je išao prebaciti skretnicu, čestitali smo si Uskrs (izdaleka) i to je bilo sve! Prema slikama viđenih od prethodnika snimljenih pred 2 godine ništa se nije promijenilo? Prva slika nakon ulaska u teritorij kolodvora, hvala izumitelju zuma! (i mirnoj ruci) Pogled udesno i nalijevo, nigdje nikoga Sa druge strane nadvožnjaka sam ju mogao bolje slikati Sva sreća što je Strijela od aluminija pa ne hrđa I ovi su na istom mjestu kao pred 2 godine Ako je nešto za otpad zašto se odmah ne razreže, ovako hrđanjem samo gubi na težini? Osim toga cijene otpadnog metala već desetak godina samo padaju! Nisam imao srca prići bliže, vidio sam drugdje tužnu unutrašnjost Imam još dosta slika za slijedeći tjedan... 4 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1borna Posted April 15, 2020 Share Posted April 15, 2020 Jedna stara dizalica se već dugo raspada Nisu valjda tolike Aseae pokvarene i osuđene na propast? Malo lijepe prirode da uljepša tužnu stvarnost 2 tajna agenta su na čekanju posla? 2 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.Laurus. Posted April 15, 2020 Share Posted April 15, 2020 13 sati, 1borna said: ... Nisu valjda tolike Aseae pokvarene i osuđene na propast? ... Istekla im je revizija. Quote Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1borna Posted April 17, 2020 Share Posted April 17, 2020 U međuvremenu sam doznao da su "Tajni agenti" u kvaru i da čekaju popravak? Nastavljam sa ružnim-tužnim slikama Ovdje se ništa promijenilo nije zadnjih 20-ak godina? Lokomotive su kao pod zaštitom HŽM-a Ionako nisu kompletne Međutim zaštita bi imala smisla kad bi bile barem pod nekakvom nadstrešnicom Muzej ima iste cijele lokomotive pa ne vidim svrhu još ovih Možda se moglo ranije dok su bile u boljem stanju prodati ih ili pokloniti nekom railfanovskom društvu u EU? Ovo me podsjeća na groblje slonova Dalje u šipražju ima još tendera 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1borna Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 Znade li netko koliko dugo trunu te parnjače na RK? Slikao sam malo i pjeskare Ispod njih ima dosta prosipanoga pijeska Iskoristio sam priliku i ponio nešto toga pijeska za maketu koju radim U ovu lijevu je ušao strojovođa te upalio svjetla no nije krenuo? Ako se ovo ne pokosi/posiječe još malo vozila se neće vidjeti U daljini je jedan vlak koji će uskoro krenuti? Malo me zatekao jer sam taman bio u šipražju (na RK treba ići opremljen kao za planinarenje) 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 Parnjače trunu tridesetak godina a možda i više. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.Laurus. Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 Na fotkama ne vidim otpisane putničke Bl vagone, jesu još na RK (stajali su sjeverno od parnjača)? A vidim da su i ove žute Infrine preselili, stajali su dalje, a sad su skroz na kolosijeku do parnjača. Quote Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.