Jump to content
zeljeznice.net
.Laurus.

[Crna kronika] (2018)

Recommended Posts

 

Vlak 61004 vozi na relaciji Osijek - Vinkovci - Kutina - Zagreb RK - Rijeka Brajdica (dakle smjerom Duga Resa -> Zvečaj).

Prednji dio Meganea bio je okrenut na lijevu stranu lokomotive, dakle kretao se smjerom od državne ceste prema vikend-naselju (što su potvrdili i očevici). To je inače ovaj prijelaz.

 

Ups. Meni se učinilo da je bio suprotan smjer.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledajte kako to radi Cargov majstor..a poslije i nagibni....ali zanimljivo je da se cestovna vozila doslovno prevezu preko prijelaza sa 6 banki...da bi koji stao i malo provjerio??, neeee.

 

https://youtu.be/WlD58hp9Ye0


garlic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krenulo zadnjih dana:

 

U 14:40 sati između Rasputnice Delta i kolodvora Hrvatski Leskovac, vlak 4056 (lokomotiva 1 141-307) pregazio NN žensku osobu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledajte kako to radi Cargov majstor..a poslije i nagibni....ali zanimljivo je da se cestovna vozila doslovno prevezu preko prijelaza sa 6 banki...da bi koji stao i malo provjerio??, neeee.

 

https://youtu.be/WlD58hp9Ye0

 

Naravno, rampa je gore i ljudi voze. Po meni tu treba čovjek sa zastavicom koji stane na prijelaz prije vlaka i popne se nazad kada lokomotiva prođe prijelaz. Kao npr. kada manevra prelazi Samoborsku u Zagrebu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Naravno, rampa je gore i ljudi voze. Po meni tu treba čovjek sa zastavicom koji stane na prijelaz prije vlaka i popne se nazad kada lokomotiva prođe prijelaz. Kao npr. kada manevra prelazi Samoborsku u Zagrebu.

Da jako pametno.. znači da bi na svakom vlaku u svako doba bespotrebno trebao manevrist koji bi zujao osim u slučaju kada se svake prijestupne pokvari rampa.

Neznam samo ko bi tavku ludost placao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da jako pametno.. znači da bi na svakom vlaku u svako doba bespotrebno trebao manevrist koji bi zujao osim u slučaju kada se svake prijestupne pokvari rampa.

Neznam samo ko bi tavku ludost placao...

 

To bi plačao onaj tko nije popravio pružni prijelaz. U čemu je problem? Sigurno to neće raditi na ispravnim prijelazima. Uostalom, Neka se doveze autom do prijelaza pa stane kada prolazi vlak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

To bi plačao onaj tko nije popravio pružni prijelaz. U čemu je problem? Sigurno to neće raditi na ispravnim prijelazima. Uostalom, Neka se doveze autom do prijelaza pa stane kada prolazi vlak.

 

Kad bi znal kolko se u prosjeku dnevno prijavljuje kvarova (ŽCP-a ili APB-a, svejedno), mislim da bi se na svoju ideju počel barem češat iza vuha. :hm

Share this post


Link to post
Share on other sites

22.2.2018. u 22:45 između kolodvora Slavonski Brod i Garčin u km 218+950, strojovođa vlaka 2023 (EMG 6 111-009) primjetio da između lijevog i desnog kolosjeka leži NN osoba. Očevid PP Slavonski Brod. NN osoba usmrćeni muškarac. Oba kolosjeka zatvorena za promet vlakova od 23:00 sati do 1:04. Zakašnjeni: 747 +5' i 47745 +64'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

22.2.2018. u 22:45 između kolodvora Slavonski Brod i Garčin u km 218+950, strojovođa vlaka 2023 (EMG 6 111-009) primjetio da između lijevog i desnog kolosjeka leži NN osoba. Očevid PP Slavonski Brod. NN osoba usmrćeni muškarac. Oba kolosjeka zatvorena za promet vlakova od 23:00 sati do 1:04. Zakašnjeni: 747 +5' i 47745 +64'.

 

Vlak je usmrtio mladića (26): Hodao po pruzi sa slušalicama

Nije poznato je li mladić hodao željezničkom prugom, prelazio preko nje ili se nesreća dogodila pod nekim drugim okolnostima. Nisu utvrđeni elementi kaznenog djela, te se najvjerojatnije radi o nesretnom slučaju

 

U četvrtak navečer oko 22.10 sati na dijelu magistralne željezničke pruge Zagreb-Vinkovci u ulici Vladimira Gortana u Slavonskom Brodu putnički vlak naletio je na mlađeg muškarca i na mjestu ga usmrtio.

Od policije saznajemo da je mladić hodao po pruzi te da je imao slušalice na ušima.

Utvrđeno je kako se radi o 26-godišnjaku s područja Slavonskog Broda. Tijekom očevida u vremenu od 23.50 do 1.05 sati zaustavljen je promet vlakova u oba smjera željezničkom prugom Zagreb-Vinkovci. Policija će o događaju izvijestiti Općinsko državno odvjetništvo u Slavonskom Brodu, priopćila je glasnogovornica PU brodsko-posavske Kata Nujić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U 15:00 između kolodvora Čakovec i Mala Subotica na ŽCP-u u km 68+712 (PZ) nalet vlaka 3304 (DMG 7 122-020/025) na NN osobno vozilo. Očevid PP Čakovec. U 16:30 očevid završen i pruga otvorena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U 16:15 između kolodvora Vodnjan i Kanfanar na ŽCP-u u km 97+750 (PZ) nalet vlaka 4710 (DMG 7 122-017) na NN osobno vozilo. Ozlijeđenih nema. U 17:25 završen očevid i pruga otvorena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vlak naletio na auto u Maloj Subotici, vozačica u bolnici

2_451823.jpg

 

 

Danas (četvtak, 1. ožujka) oko 15 sati u Maloj Subotici u Ulici braće Radić, na pružnom prijelazu prema Belici, došlo je do naleta putničkog vlaka na osobni automobil. Radi se o vlaku koji prometuje na relaciji Varaždin-Čakovec-Kotoriba.

>>> VIDEO Zašto polubranici u Maloj Subotici i dalje nisu u funkciji?

Prema prvim informacijama koje smo uspjeli saznati 29-godišnja vozačica je vozilom Zavoda za hitnu medicinu prevezena u Županijsku bolnicu Čakovec.

Težina njezinih ozljeda zasada nije poznata.

Policija u ovim trenucima obavlja očevid kako bi se utvrdile sve okolnosti koje su dovele do ove nesreće. Automobil izgleda u dosta lošem stanju, a uništena je i jedna kutija od uređaja za polubranike koji nisu u funkciji.

U više navrata smo upozoravali kako se na tom prijelazu polubranici spuštaju - a nema ih, svjetlosna signalizacija radi - a okrenuta je kontra ceste i pokrivena bijelom najlonskom vrećom.

Zajedno s čitateljima smo apelirali da ovakva prometna signalizacija može završiti kobnim posljedicama.

- Još uvijek su u tijeku aktivnosti koje prethode ishođenju svih potrebnih dozvola kako bi se automatizirani uređaj na željezničko-cestovnom prijelazu pustio u rad. Do puštanja u rad automatiziranog uređaja, sigurnost putnika i prometa na prijelazu Mala Subotica zajamčena je prometnim znakovima, konkretno prijelaz je osiguran Andrijinim križem i znakom 'Stop' - odgovorili su nam nakon našeg upita sredinom kolovoza prošle godine.

Vjerujemo da će se nakon ove nesreće, nešto uistinu pokrenuti.

 

1_224939.jpg

 

 

 

 

"...kako se na tom prijelazu polubranici spuštaju - a nema ih, svjetlosna signalizacija radi - a okrenuta je kontra ceste i pokrivena bijelom najlonskom vrećom..."

 

Jel' ovo postoji još igdje na svijetu... :skok

Share this post


Link to post
Share on other sites

nakon ovog skršenja niti neće tako brzo doći u funkciju taj uređaj, ali ipak vidim da piše stop, a najlonom je prekriven da ne bi tko očekivao i mislio da i uređaj radi...a "uređaj" znak stop znači da staneš i pogledaš, ali više leve-desne, a menje same predsebe.


zglajzan

Share this post


Link to post
Share on other sites

nakon ovog skršenja niti neće tako brzo doći u funkciju taj uređaj, ali ipak vidim da piše stop, a najlonom je prekriven da ne bi tko očekivao i mislio da i uređaj radi...a "uređaj" znak stop znači da staneš i pogledaš, ali više leve-desne, a menje same predsebe.

 

Prolazil sam tud prije nekoliko mjeseci i morem reći da je preglednost prilično dobra kad se stane na STOP...

 

Ali neobjašnjivo mi je da više od 2 godine HŽ ne može osigurati da stvar konačno proradi. :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Jel' ovo postoji još igdje na svijetu... :skok

 

Pa vjerojatno svugdje gdje je uređaj u probnom radu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pa vjerojatno svugdje gdje je uređaj u probnom radu.

 

Kako može uređaj biti u probnom radu ako još nije ni kompletan?

 

Piše negdje: "...Signalno-sigurnosni uređaji se ispituju pojedinačno i kao funkcijsko-tehnička cjelina te se, po završetku ispitivanja, uređaj kao cjelina pušta u obavezni probni rad nakon čega nadležno tijelo

 

izdaje uporabnu dozvolu za cijeli uređaj..."

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Kako može uređaj biti u probnom radu ako još nije ni kompletan?

 

Piše negdje: "...Signalno-sigurnosni uređaji se ispituju pojedinačno i kao funkcijsko-tehnička cjelina te se, po završetku ispitivanja, uređaj kao cjelina pušta u obavezni probni rad nakon čega nadležno tijelo

 

izdaje uporabnu dozvolu za cijeli uređaj..."

 

A onda se valjda ispituju. Terminološka zbrka koja je bitna samo za isčitavanje propisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Kako može uređaj biti u probnom radu ako još nije ni kompletan?

 

Piše negdje: "...Signalno-sigurnosni uređaji se ispituju pojedinačno i kao funkcijsko-tehnička cjelina te se, po završetku ispitivanja, uređaj kao cjelina pušta u obavezni probni rad nakon čega nadležno tijelo

 

izdaje uporabnu dozvolu za cijeli uređaj..."

Ispituje se rad uređaja i kontrolira funkcioniranje na blok uređaju u PU. Tek iza toga nakon nekoliko mjeseci se stavljaju polubranici i kontrolira ili bolje reći ispituje na terenu. Sam uređaj odrađuje sve samo što nema montirane polubranike i prekrivaju se svjetla. Čak se i zvona izoliraju da ne bi vozače zbunjivala. Stavi se guma ili spužva između batića i bubnja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pregaženje u Zagrebu

 

JUTROS je u Zagrebu u naletu vlaka poginuo muškarac. Kako doznajemo, to se dogodilo kod željezničkog mosta u blizini Savske ceste.

 

"Oko 9:20 na željezničkom mostu u Zagrebu putnički je vlak naletio na mušku osobu. Identitet muškarca nije poznat, a očevid je u tijeku", potvrđeno je za Index iz zagrebačke policije.

 

http://www.index.hr/vijesti/clanak/u-naletu-vlaka-u-zagrebu-poginuo-muskarac/1030283.aspx

Share this post


Link to post
Share on other sites

9.3.2018. u 19:30 u Zagreb Glavnom kolodvoru po dojavi nn osobe, na garažnom kolosijeku Maksimir 3 u vagonu nađena nn mrtva ženska osoba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pješak poginuo u Karlovcu: Na njega je naletio vlak na postaji
Putnički vlak je naletio na pješaka na željezničkoj postaji Mrzlo Polje. Željeznički promet je u prekidu do daljnjeg. Na mjestu događaja obavlja se očevid kojim se utvrđuju okolnosti stradavanja pješaka

 

Putnički vlak je u subotu oko 17.20 sati naletio na pješaka na željezničkoj postaji Mrzlo Polje u Karlovcu. Pješak je nakon nesreće preminuo, javlja policija. Željeznički promet je u prekidu do daljnjeg. Na mjestu događaja obavlja se očevid kojim se utvrđuju okolnosti stradavanja pješaka.

 

https://www.24sata.hr/news/pjesak-poginuo-u-karlovcu-na-njega-je-naletio-vlak-na-postaji-564045

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

SMRT NA PRUZI

Tragedija ne bira: jučer prerano otišao Matko Pavlaković, 'dobri duh' grada Karlovca

 

ba4f4fbad2aec0704bde276039220459_view_ar

 

Ovaj mladi čovjek, gradski dečko, bio je drag svima, prepun planova, zračio optimizmom i uvijek imao dobru riječ za svakoga, no tragedija i smrt ne biraju

Obitelj, prijatelji i poznanici danas oplakuju 29-godišnjeg Matka Pavlakovića, Karlovčanina koji je jučer smrtno stradao u naletu vlaka u karlovačkoj gradskoj četvrti Švarča, kod industrijske zone, piše KAportal.

Ovaj mladi čovjek, gradski dečko, bio je drag svima, prepun planova, zračio optimizmom i uvijek imao dobru riječ za svakoga, no tragedija i smrt ne biraju, nego uvijek prerano uzimaju one najbolje među nama.

matko-1.jpg

Matko se bavio sportom, glazbom, vozio je motocikl, volio je svoju struku, onu fizioterapeuta i rado je pomagao svakome, a šira karlovačka javnost za njega je imala priliku čuti u srpnju pretprošle godine, kad je uhvatio dvojicu razbojnika koji su napali Karlovčanku strgnuvši joj lančić s vrata.

Neustrašivi Matko je, pisao je tada KAportal, čuvši poziv bespomoćne građanke u pomoć, krenuo za razbojnicima i uhvatio ih. No ovaj dobri “duh grada” više nije među nama, nakon što se umiješala zla sudbina. Stradao je jučer oko 17 sati, a policijski očevidom je utvrđeno da se radi o nesretnom slučaju, KAportal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlak 6326, Plavac 117/118

U Budrovcima vlak naletio na kamion, ozlijeđen je kondukter
Na ovom pružnom prijelazu česte su nesreće. Posljednja veća dogodila se u studenom 2012. kada je međunarodni vlak na relaciji Sarajevo – Budimpešta naletio na kamion za prijevoz betona

U ponedjeljak oko 12 sati na pružnom prijelazu obilježenom Andrijinim križem dogodila se prometna nesreća u kojoj su sudjelovali vlak koji je prometao na relaciji Vrpolje - Osijek i teretni kamion.

– Koliko sam ja čula kamion je stao na pruzi i nije mogao niti naprijed, a ni nazad. Vozač I.Č. iz Piškorevaca i njegov suvozač, pobjegli su u zadnji tren iz kamiona, a putnici u vlaku pobjegli su zadnji vagon. Što je točno bilo ne bih mogla reći – rekla je jedan od mještanki Budrovaca.

 

Inače na tom pružnom prijelazu nije to prva nesreća, one su vrlo česte, a posljednja veća dogodila se u studenom 2012. kada je međunarodni vlak na relaciji Sarajevo – Budimpešta naletio na kamion za prijevoz betona takozvani mikser. U nesreći je ozlijeđeno 15 putnika.

U ovoj koja se dogodila u ponedjeljak prema neslužbenim informacijama lakše je ozlijeđen kondukter vlaka.

https://www.24sata.hr/news/u-budrovcima-vlak-naletio-na-kamion-ozlije-en-je-kondukter-564292

 


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...