Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
MTA

Rotor (Jadranska av., Zagreb) - rekonstrukcija

Recommended Posts

Povodom početka rekonstrukcije Rotora, kratki osvrt.
Suludost upravljanja prometom, infrastrukturom i novcem u Zg se samo nastavlja prirodnim slijedom. Rekonstrukcija rotora je točkasti zahvat sa nebitnim učincima jer se njime prometni čep samo translatira dok se ukupna ušteda vremena ne postiže. Jedini smjer koji dobiva je smjer Av. Dubrovnik > Jadranska avenija. Smjer Jadr. Avenija>Savska završava čepom kod Tahografa itd...

O mrcvarenju grada kroz 2 godine gradnje da se ne govori.

Ono što naušno treba su istočni i zapadni jarunski most te most i koridor istočno od mosta Mladosti (sačuvan koridor) te vertikale (npr. Aleja Bolonje ima vertikalu na Oranicama i onda tek na Škorpikovoj).


"NERACIONALNA I VATROGASNA RJEŠENJA" Prometni stručnjak o Bandićevim planovima

Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić nedavno je najavio kako su među prioritetima u Gradu Zagrebu gradnja tramvajske pruge od Kvaternikovog trga do zračne luke, remetinečki rotor te puni profil Radničke ceste.

Jesu li najavljeni projekti isplativi te ima li u Zagrebu većih prometnih prioriteta pitali smo dr.sc. Marka Šoštarića, prometnog stručnjaka sa zagrebačkog Fakulteta prometnih znanosti.

"Tramvaj nije racionalno rješenje"

"Tramvaj do zračne luke nikako nije racionalno rješenje jer to nije najbolji način za povezivanje na tako velikim udaljenostima. Tramvaj ima premalu brzinu i putovanje do Zračne luke trajalo bi predugo", kaže Šoštarić.

Istaknuo je kako bi bolje rješenje bilo integracija željeznice u javni prijevoz.

 

"Povezivanje Velike Gorice i Zagreba željeznicom je bolja solucija. Tu bi se za početak mogla iskoristiti postojeća pruga, a u budućoj fazi bi zagrebački Glavni kolodvor i Velika Gorica mogli biti povezani novom željezničkom trasom. Do Novog Zagreba pruga bi mogla ići nad zemljom , a u dijelu bi bila i pod zemljom", kaže Šoštarić i dodaje kako bi to bilo rješenje koje drugi europski gradovi koriste za povezivanje sa satelitskim gradovima.

"Semafori na rotoru su vatrogasno rješenje"

Za postavljanje semafora na rotoru tvrdi da je riječ o vatrogasnom rješenju.

"Zna se kako se postavljaju semafori, a kako kružno raskrižje. Semaforizacija rotora nije najbolje rješenje i nisam siguran da će dati očekivane efekte", kaže Šoštarić.

Smatra da na remetinečkom rotoru ima dosta problema budući da on u startu nije dobro konstruiran.

"Promet treba preusmjeriti s rotora. To se može postići gradnjom jednog ili dva mosta. Cestu koja ide od rotora prema Lučkom trebalo bi povezati s mostovima zapadno i istočno od Jaruna. Što god drugo radili, teško ćemo naći racionalno rješenje", kaže Šoštarić.

 

"Moramo jačati javni prijevoz"

Na pitanje koji su prometni prioriteti u Zagrebu, odgovora kako moramo jačati javni prijevoz.

"U Zagrebu imamo idealno položenu željeznicu u pravcu istok-zapad. Treba razmišljati o podizanju željezničke pruge iznad zemlje kako ne bi dolazilo do konflikta s automobilskom prometu. Trebalo bi se povećati i broj stajališta te bi željeznica na taj način postala okosnica javnog prijevoza. Premalo pažnje posvećujemo željeznici koja nije dovoljno iskorištena", kaže Šoštarić.
Istaknuo je kako Zagrebu nedostaje gradska autocesta.

"Trebali bi imati koridor bez raskrižja u razini. U centru grada je promet najgušći i u tom bi području trebali početi dinivelirati raskrižja. Kad bismo dobili gradsku autocestu, promet u centru bi bio prohodniji. Gužve na Slavonskoj i Zagrebačkoj nam se prelijevaju na centar grada, odnosno na Zeleni val", kaže Šoštarić.


https://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/neracionalna-i-vatrogasna-rjesenja-prometni-strucnjak-o-bandicevim-planovima---459183.html

https://repozitorij.fpz.unizg.hr/islandora/object/fpz%3A831

Edited by seabral
ubačen citat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i to je nešto.

Sa time da smjer AV.Dubrovnik nije tako beznačajan,jer imaš Trnsko i Trokut odmah desno,to je ipak nešto.

Malo dalje je Zimmermanova za Lanište.

 

Jarunski most je također dobrodošao,tako da je bilo što veliki napredak.

Te od nečega treba krenut.

Sumnjam da bi odustajanjem od tog projekta grad dobio bilo što osim još fontana,tako da je ovo svakako bolje.

Mada bi se moglo pokazati da je to samo još jedan u nizu lažnjaka.

 

I gjde se čep samo translatira u smjeru Jadranske Av.,pa tam nema više niš do Lučkog.

To sa premještanjem čepova je mit,Po tome nitko niti ne ide u grad,nego svi samo prolaze,ako se ćepovi pomiću sa jednog kraja grada na drugi.

Zapravo to je često proziran izgovor da se ništa ne uradi,jer eto čepovi samo skaču po gradu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rotor je zadnji komad prom. infrastrukture koji bi trebalo eventualno ovako rekonstruirati. Prometni kapacitet se treba povećavati od ciljnih i snažno opterećenih točaka prema izvoru.
Danas ujutro to izgleda ovako:
https://ibb.co/m5rfiG

Ovime promet koji čeka na Jadranskoj aveniji, da nema otporne točke rotora bi se samo preselio na "crveni dio" zastoja na južnom kolniku kod Avenue Malla i onaj koji ide na Jadr. most bi zapeo ionako na mostu smjer sjever (isto sve crveno).
Jedino je protočan smjer Av. Dubrovnik > Jadranska avenija, kako sam i rekao.

 

Rekonstrukcija remetinečkog rotora, koja će koštati 280 milijuna kuna, neće riješiti ništa i nema nikakvog razloga da se ulaže toliki novac u nešto što će imati minimalne efekte – kaže profesor sa zagrebačkog Fakulteta prometnih znanosti Marko Ševrović. On smatra da rotor uopće ne treba mijenjati, nego je potrebno sagraditi Jarunski most kojim bi se rasteretio taj kružni tok.
– Grad bi puno više koristi imao od novog mosta nego od rekonstrukcije rotora u koju se kreće, a zbog koje će nastati potpuni prometni kolaps u gradu – upozorava Ševrović. A ta će rekonstrukcija trajati dvije godine. No kad se ona i završi, Ševrović kaže da će se prometni čepovi samo premjestiti s rotora na Aveniju Dubrovnik kod Avenue Malla i prema Savskoj ulici, odnosno Selskoj cesti.
Usto, rekonstruirani rotor privući će nova vozila pa će za nekoliko godina opet na njemu biti isto stanje kao i danas. A totalni kolaps prometa bit će kod Avenue Malla kad se izgradi novo naselje Podbrežje. Ševrović smatra da je i brojanje prometa koje je opravdalo ovakvu rekonstrukciju rotora metodološki upitno jer nije uzeto u obzir da će povećanjem propusnosti rotor privući nova vozila. Stoga je on skeptičan prema prometnom istraživanju koje je provedeno kako bi se opravdala ta investicija. Usto, Ševrović upozorava i da nitko ne govori o tome koliko će koštati održavanje tog novog rotora jer tuneli imaju problema s odvodnjom, moraju biti osvijetljeni...

Najbolje je rješenje gradnja Jarunskog mosta i njegov spoj na zaobilaznici kod benzinske crpke. Tako bi se rotor rasteretio 30 posto prometa. Dugoročno bi se onda mogao rekonstruirati i rotor, ali tako da on bude na donjoj razni, zbog poboljšanja sigurnosti prometa, a da izravni kolnici za smjer iz Zagreba prema Karlovcu i obratno budu na sadašnjoj razini rotora, kao što je to napravljeno na rotoru Jakuševac, na suprotnoj stani Avenije Dubrovnik, u Zapruđu – objašnjava Dadić. On kaže da je to rješenje desetke milijuna kuna jeftinije od ove rekonstrukcije rotora koja se pokreće, a koja će i, prema njegovu, mišljenju gužve s rotora samo premjestiti na Aveniju Dubrovnik i prema Savskoj ulici.

 

https://m.vecernji.hr/zagreb/rotor-marko-sevrovic-jarunski-most-1206020

 

O desecima miliona kuna šteta zbog rekonstrukcije i ometanja prometa da se ne govori...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko se sjećam jedan je od razloga rekonstrukcije veliki broj nesreća koje se događaju na rotoru. Više od 50% svih nesreća u gradu su nesreće na tom rotoru.

Cijeli grad je jedan veliki čep tako da pomicanje čepa kilometar lijevo - desno nema neki veći ili manji utjecaj na promet.


Deda je vozio seriju 32

Ja sam samo običan ferroequinolog

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MTA: započeo si interesantnu temu, no molim te da citiraš tekstove s linkova koje si naveo.

 

Način na koji si dosad naveo linkove je suprotno pravilima foruma i ne može u tom obliku ostati na forumu.

 

Pogledaj ovdje za detalje:

http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/11950-citiranje-teksta-s-interneta/

Share this post


Link to post
Share on other sites

No čepovi se mogu sustavno smanjivati mjesto seliti. Za to trebaju i novi mostovi.

Na onoj slici se vidi da je potražnja za ulazak u grad enormna iz smjera Horvaćanski zavoj, Av. Dubrovnik, Jadranska avenija i Remetinečka cesta. S time sama rekonstrukcija rotora je besmislena jer prvo treba napraviti mostove (oba jarunska) i Šarengradsku izgraditi te dalje promet voditi kroz grad. Također je potrebna i denivelacija Zagrebačke/Slavonske avenije (sve crveno)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MTA: započeo si interesantnu temu, no molim te da citiraš tekstove s linkova koje si naveo.

 

Način na koji si dosad naveo linkove je suprotno pravilima foruma i ne može u tom obliku ostati na forumu.

 

Pogledaj ovdje za detalje:

http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/11950-citiranje-teksta-s-interneta/

 

Hvala. Drugi post sam editirao citiranjem, prvi nemam više edit funkciju, no link se može obrisati kada su drugi sada tu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači neizgradnjom tunela ostaju barem 4 čepa,smjer remetinec i natrag,te smjer Jadranska Av. i natrag.

Izgradnjom ti ostaje samo čep kod Trnskog,onaj sa Rotora umanjen za Trnsko i Trokut(pa nek je i 1-2 % prometa).

Inače problem projekta nije u namjeni nego vjerovatno u cijeni koja bi mogla biti jako prenapuhana,npr. umjesto 280 milja prava vrijednost recimo 160 milja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto baš ovaj semestar imam jedan predmet koji mi drži dr.sc.Marko Šoštarić sa Zavoda za prometno planiranje. On je još relativno mlad, perspektivan i pristupačan čovjek, znanstvenik i ovlašteni inženjer, po meni jedan od boljih profesora i definitivno sve stoji do zadnjeg slova što je rekao u citiranom članku u prvom postu koji još uvijek nije citiran!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto baš ovaj semestar imam jedan predmet koji mi drži dr.sc.Marko Šoštarić sa Zavoda za prometno planiranje. On je još relativno mlad, perspektivan i pristupačan čovjek, znanstvenik i ovlašteni inženjer, po meni jedan od boljih profesora i definitivno sve stoji do zadnjeg slova što je rekao u citiranom članku u prvom postu koji još uvijek nije citiran!

Marko je ekstremno stručna i moralna osoba, koja baš razumije i voli što radi te ima puno iskustva. Sa njim sam imao prilike izmjenjivati razne ideje pa tako i ovu oko rotora...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto baš ovaj semestar imam jedan predmet koji mi drži dr.sc.Marko Šoštarić sa Zavoda za prometno planiranje. On je još relativno mlad, perspektivan i pristupačan čovjek, znanstvenik i ovlašteni inženjer, po meni jedan od boljih profesora i definitivno sve stoji do zadnjeg slova što je rekao u citiranom članku u prvom postu koji još uvijek nije citiran!

Šteta što se takvi ljudi ne mogu prodreti i realizirati svoje ideje. Za to je zaslužna politika iz koje proizlazi negativna selekcija.

 

Sležem se da bi prije bilo kakve rekonstrukcije rotora trebalo napraviti planirane nove mostove tako da se rastereti rotor. Zanima me kako će izgledati promet u Zg kad će se krenuti u rekonstrukciju rotora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promet će biti vrlo vrlo otežan u zoni radova, što će imati za rezultat formiranje duugih kolona u potražnim smjerovima i rasterećenje u istim smjerovima ali nakon rotora (jer je priliv slab) no zbog promjene navika veći dijelovi grada će trpiti iznimna prometna zagušenja.

 

 

PRIVREMENA REGULACIJA PROMETA ZA VRIJEME RADOVA

 

1. Zatvara se Rotor (veliko "R"otor za The Rotor, malo "r" za druge...) za promet sa svojim privozima, i to komplet Jadranska avenija od Kauflanda (ulica Blato) do Rotora (1 km), Avenija Dubrovnik (oba kolnika) se uklapa u novu servisnu cestu (C1) 20 metara istočno od željezničkog nadvožnjaka (točka 2), Remetinečka se zatvara od Ive Robića do Rotora.

 

2. Avenija Dubrovnik prelazi u novu dvosmjernu, dvotračnu (jedan trak u svakom smjeru) servisnu cestu sjeverno od avenije, sa privremenim uklopom 20 metara istočno od željezničkog nadvožnjaka. Postojeća šetnica se rekonstruira u servisnu cestu i ide sve do postojećeg malog rotora (R1) kod Remetinečke ceste (južni uklop kod Zrinjevca),

 

3. Od tog malog rotora se probija nova cestica (C2) zapadno ispod Jadranskog mosta/Remetinečke ceste sve na drugu, zapadnu stranu, i uklapa se sa novim malim rotorom (R2) u Riječku ulicu (to je lokacija sadašnjeg "T" raskrižja kada se siđe sa Jadranskog mosta u smjeru juga neposredno pred Rotor). Od tog novog rotora ide novi komad ceste sa uklopom u novu servisnu cestu iz točke 4.

 

4. Raskrižje Remetinečke i Riječke ulice kod Savskog mosta dobiva također novi rotor (R3) i gradi se od njega nastavak servisne ceste (C3) kao zapadni nastavak Riječke sve uz nasip, i tako oko 1,1 km sve do ulice Blato i spoja na raskrižje kod Kauflanda.

 

5.Zatvara se cesta od R2 prema Jadranskoj aveniji (sadašnji spoj za Mc Donalds).

 

6. Još idu servisne ceste oko Mc Donaldsa i sl. zbog točke 5.

 

Sve servisne su dvotračne, dvosmjerne (manja propusnost).

 

 

Nekoliko karakterističnih smjerova kretanja za vrijeme regulacije:

 

1. Tahograf - Jadranski most - Avenija Dubrovnik ("iz grada, preko mosta do NZ"):

Jadranski most do skretanja desno neposredno pred Rotor, okretanje 180 st. na novom R2, prolaz novom cestom C2 "ispod mosta" (nasipa) do R1 i onda desno na novu servisnu cestu C1 do uklopa u Av. Dubrovnik od skretanja desno do uklopa sve 1 trak po smjeru. Vrijedi i obrnuto...

2. Tahograf - Jadranski most - Jadranska avenija ("iz grada prema autocesti"):

 

Jadranski most do skretanja desno neposredno pred Rotor, prolazak ravno na drugi izlaz na novom R2 i novom cesticom sve do C3 te istom 1,2 km do raskrižja zapadno na Jadranskoj aveniji kod Kauflanda pa dalje (na AC ili prema Botincu). Vrijedi i obrnuto...

3. Jadranska avenija - Avenija Dubrovnik

 

Na semaforu na raskrižju kod Kauflanda lijevo na C3 > R2 > R1 > C1 ili C3 > R3 > Kajzerica ili sl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što je ovo?

Citat iz nekog dokumenta? Čijeg?

Ili si je to MTA tako zamislio?

 

Pozdrav iz Zagreba

 

 


_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parafrazirano... Imaš linkove sa skicama u postu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedna, jutrosnja situacija...:

https://ibb.co/kAt8Nb

 

Potražnja je prema gradu a propusnost je problem na Jadranskom mostu. Nedostaje još mostova na zapadu, vertikala tipa Šarengradska i sl. Rotor je tu sekundarni problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko mjeseci (godina?) bi trebala trajati gradnja?


_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da 2 godine sveukupno no baciti ću oko na tender dokumentaciju i tamo predviđeni rok...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povodom početka rekonstrukcije Rotora, kratki osvrt.

Suludost upravljanja prometom, infrastrukturom i novcem u Zg se samo nastavlja prirodnim slijedom. Rekonstrukcija rotora je točkasti zahvat sa nebitnim učincima jer se njime prometni čep samo translatira dok se ukupna ušteda vremena ne postiže. Jedini smjer koji dobiva je smjer Av. Dubrovnik > Jadranska avenija. Smjer Jadr. Avenija>Savska završava čepom kod Tahografa itd...

...

 

Ono što naušno treba su istočni i zapadni jarunski most te most i koridor istočno od mosta Mladosti (sačuvan koridor) te vertikale (npr. Aleja Bolonje ima vertikalu na Oranicama i onda tek na Škorpikovoj).

 

...

 

To ne stoji.

 

Kao prvo, zadnjih 9 godina gotovo svakog radnog dana prolazim Rotorom.

Ujutro iz Jadranske avenije na Jadranski most (i dalje na Savsku ...), popodne obrnutim smjerom.

Dakle u vremena (i smjerovima) najvećih gužvi.

Prema tome, ovo pišem iz vlastitog iskustva, a ne ex cathedra.

 

Drugo - uzevši samo da se, kak ti veliš, nekakav čep tunelima pomakne s Rotora dalje na Dubrovačku, Rotor ostaje bez brat-bratu 2/3 automobila koji s Jadranske ulaze, a izlaze prema Velesajmu. Logičnim razmišljanjem, u Rotoru ostaje 1/3 automobila koji ulaze s jugozapada na Rotor.

Bez platfusara na ulazu s Jadranske na Rotor, čep se Jadranskom proteže najmanje do nadvožnjaka kod Plodina, a u pravom krkljancu i do semafora kod nove bolnice.

Tu leži i objašnjenje zakaj semafori na kružnom toku.

Da zamijene drota-ove.

 

Treće - čep na Jadranskom mostu postoji samo kad je uključen semafor na priključku Selske na Savsku (naravno i kad se dogodi kvar, sudar il već kakav pičvajz na mostu il na Savskoj - al to se ipak ne računa u svakodnevni režim). U režimu trepćućeg žutog nema čepova (pri tom se ograđujem koliki je "čep" na Selskoj / Horvaćanskoj na semaforu Selska / Jadranski most, jer se tud ne vozim).

 

Četvrto - u redovnom režimu popodne, ulaz s Dubrovačke na rotor je svojevrsni čep (da ne govorim kad se poklopi s Matom Mišom, hokejašima i sličnim događajima u Areni).

 

Peto - ulaz s Remetinečke na Rotor nije doduše čep - al samo zato kaj otuda dolazi relativno malo automobila. Ulazak otuda traje u prosjeku minutama, uz ponekad gadna riskiranja.

 

Šesto - jesam za mostove uzvodno, al oni rješavaju manji dio skretača lijevo s Jadranskog mosta u Selsku (recimo 1/3) - glavnina produžuje Selskom na sjever.

 

Sedmo - gde je taj "Tahograf"???

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

 

O mrcvarenju grada kroz 2 godine gradnje da se ne govori.

...

 

Kad se završe grubi radovi na tunelima, trebalo bi i završiti s obilaznicama. Doduše, uz ponešto smanjen kapacitet na ulazima u Rotor, no niti bu takav režim cijele 2 godine, niti je moguće nekaj popravljat bez posljedica.

Sjećam se jamranja kad se je proširivala Ljubljanska (čak mislim da je uvaženi prof. Dadić solil svima pamet) kak to ne bu niš smanjilo gužve - a na kraju se je pokazalo da je!

I je, trajalo je, al se je i isplatilo - bar kaj se tiče čepova zapadno od Kroflinove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

To ne stoji.

 

Kao prvo, zadnjih 9 godina gotovo svakog radnog dana prolazim Rotorom.

Ujutro iz Jadranske avenije na Jadranski most (i dalje na Savsku ...), popodne obrnutim smjerom.

Dakle u vremena (i smjerovima) najvećih gužvi.

Prema tome, ovo pišem iz vlastitog iskustva, a ne ex cathedra.

 

Drugo - uzevši samo da se, kak ti veliš, nekakav čep tunelima pomakne s Rotora dalje na Dubrovačku, Rotor ostaje bez brat-bratu 2/3 automobila koji s Jadranske ulaze, a izlaze prema Velesajmu. Logičnim razmišljanjem, u Rotoru ostaje 1/3 automobila koji ulaze s jugozapada na Rotor.

Bez platfusara na ulazu s Jadranske na Rotor, čep se Jadranskom proteže najmanje do nadvožnjaka kod Plodina, a u pravom krkljancu i do semafora kod nove bolnice.

Tu leži i objašnjenje zakaj semafori na kružnom toku.

Da zamijene drota-ove.

 

Treće - čep na Jadranskom mostu postoji samo kad je uključen semafor na priključku Selske na Savsku (naravno i kad se dogodi kvar, sudar il već kakav pičvajz na mostu il na Savskoj - al to se ipak ne računa u svakodnevni režim). U režimu trepćućeg žutog nema čepova (pri tom se ograđujem koliki je "čep" na Selskoj / Horvaćanskoj na semaforu Selska / Jadranski most, jer se tud ne vozim).

 

Četvrto - u redovnom režimu popodne, ulaz s Dubrovačke na rotor je svojevrsni čep (da ne govorim kad se poklopi s Matom Mišom, hokejašima i sličnim događajima u Areni).

 

Peto - uć s Remetinečke na Rotor nije doduše čep - al samo zato kaj otuda dolazi relativno malo automobila. Ulazak otuda traje u prosjeku minutama, uz ponekad gadna riskiranja.

 

Šesto - jesam za mostove uzvodno, al oni rješavaju manji dio skretača lijevo s Jadranskog mosta u Selsku (recimo 1/3) - glavnina produžuje Selskom na sjever.

 

Sedmo - gde je taj "Tahograf"???

Ad 1 i 7... To je ona siva nakupina betona sa jeftinom Industrogradnjinom stolarijom koja dočeka putnika kada se vozi preko Jadranskog mosta, smjer sjever..🤣

 

Ad 2

Da nema Rotora kao otporne točke, baš ta kolona od po tvojoj procjeni 2/3 onih od Plodina do Rotora bi se bez zaustavljanja doklizala do čepa kod Avenue Malla i instantno bi mu se nadodala. Tu i je paradox da otpori kod Rotora stvaraju fikciju veće propusnosti drugdje...

Isto je sa ostalih 1/3 koji bi bez tih otpora instantno bili na mostu smjer sjever, odnosno zbrojila bi se postojeća kolona sa ovom.

 

Ad 4

To i spominjem kao jedini ziher benefit.

 

Ad 5

Sigurnost i komfor s time u vezi je najveći deficit Rotora partikularno. Mnogi ga od straha i zaobilaze...

 

Ad 6

Da li si siguran u ovo? Ogromna populacija živi zapadno od Selske a da nije svima oreko obilaznice ići u tom slučaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ad 1 i 7... To je ona siva nakupina betona sa jeftinom Industrogradnjinom stolarijom koja dočeka putnika kada se vozi preko Jadranskog mosta, smjer sjever..

...

 

Pa sad, ne vidim kakve veze ima "Kineski zid" sa mojim uvodom ... al bar smo locirali tvoj "Tahograf".

 

...

 

Ad 2

Da nema Rotora kao otporne točke, baš ta kolona od po tvojoj procjeni 2/3 onih od Plodina do Rotora bi se bez zaustavljanja doklizala do čepa kod Avenue Malla i instantno bi mu se nadodala. Tu i je paradox da otpori kod Rotora stvaraju fikciju veće propusnosti drugdje...

Isto je sa ostalih 1/3 koji bi bez tih otpora instantno bili na mostu smjer sjever, odnosno zbrojila bi se postojeća kolona sa ovom.

...

 

OK, nek onda bude čep i dalje kod Avenue Malla (al se tam bar ne događaju toliki sudari), no to znači da "moja trećina" prolazi bez puno zadržavanja Rotor. Sad se to događa uz prolazno vrijeme oko 1 minute - kad je na Rotoru pandur.

Kak sam već napomenul, nema čepa na mostu, dok god nije uključen semafor na spoju Selske na Savsku.

 

...

Ad 4

To i spominjem kao jedini ziher benefit.

...

 

Pa baš i nije mali (bez obzira misliš li na "redovno" il "izvanredno" stanje).

 

...

Ad 5

Sigurnost i komfor s time u vezi je najveći deficit Rotora partikularno. Mnogi ga od straha i zaobilaze...

...

 

Ovi iz Remetinca (i dalje), na sreću i imaju dobre alternative (al ne mimo Rotora).

 

...

Ad 6

Da li si siguran u ovo? Ogromna populacija živi zapadno od Selske a da nije svima oreko obilaznice ići u tom slučaju.

 

Pa naravno da nisam siguran, to je procjena "iz rukava" (a još su uvijek kratki :grin: ).

Procjena je temeljena na poznavanju križanja Selske i Horvaćanske - dvije trake za ravno relativno malo čekaju, dok se u dvije trake za lijevo, u Horvaćansku, načekaš otprilike dvostruko - no period za skretanje je kraći od onog za ravno. Ajde recimo da je pola / pola.

Sad, kolko sam pročital od tvog profe, izgleda mi da se dobro potkoval s podacima o Rotoru i oko Rotora, dok o novim mostovima ima podatke ko i ja, samo eto, misli da bi most ili dva neminovno smanjil gužve na - Rotoru. Pa eto, neminovno je da buju ih smanjili tuneli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dugo čuvani koridori za izgradnju novih prometnica te načelna ideja južnog unutarnjeg gradskog poluprstena je na ovom linku:

 

https://ibb.co/hPR4Vw

 

 

U nastavku su simulacije rađene prije sad već dosta godina. Jedna uključuje stanje bez nove infrastrukture, a druga sa izgrađenim istočnim jarunskim mostom, južnom paralelom sa avenijom Dubrovnik i sa sjajnim koridorom i mostom istočno od mosta Mladosti:

1. postojeće stanje: https://ibb.co/j2RhHb

2. nova infrastruktura: https://ibb.co/fCUPVw

 

Promet je živo tkivo, sličan zakonitostima iz domene elektrotehnike i dinamike fluida... plus psihologija...

 

Tahograf je naziv za tu zgradu jer je duuugo bila na njoj ogromna reklama "Tahograf", pa mi nije bilo jasno kak ju nisi vidio.. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljiv komprimat informacija o funkcioniranju prometa i nekim iskustvima. Korelira dijelom sa citiranim člancima:

 

https://youtu.be/N4PW66_g6XA

 

Jako je bitno shvatiti eksponencijalnu funkciju volumena prometa i zagušenja, tako i za rotor i dalje.

Naime, ako sada nema gužve na Jadranskom mostu, nakon rekonstrukcije će je biti. Logika povećanja ukupne protočnosti se strateški ne poštuje točkastim pre skupim rješenjem rotora.

 

Slicno je sa podvožnjakom kod Vijesnika. Ujutro su kolone od prve otporne točke kod ex Hypo-a do Selske skoro....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno ozbiljno pitanje.

Da li je činjenica da se više od 50% prometnih nesreća u gradu događa na Remetinečkom rotoru, od kada je otvoren pa do danas, dovoljan razlog za rekonstrukciju?


Deda je vozio seriju 32

Ja sam samo običan ferroequinolog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...