Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
tram4

Nova sljemenska žičara (planovi i izgradnja)

Recommended Posts

Nadam se da ipak neće biti narančasta nego plava. Otkud su samo izvukli narančastu, strašno.

 

Svi videi na YouTubeu upućuju da će žičara biti u crno-narančastom tonu. Tako da će kabine biti najvjerojatnije narančaste.

 

Inače, prije nekoliko dana vidio sam na TBJJ da su postavili jednu kabinu s Kronplatza, jer će očito naše kabine najviše sličiti njihovima. Odnosno, kad pogledam "njihovu" i ovu "našu" kabinu od jučer, zapravo nema nikakve razlike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, sve skupa je ovo strašno, ludo i nadasve neozbiljno! Još neki dan je Bandić pričao da će rok biti sredinom 2019. i još se za to produženje izgovarao na ne znam kakve sve stvari, a sad najednom skraćuje rok! Dakle, sada mu je rok za otvorenje do iduće Nove godine! Znači manje od godinu dana od danas! A baš ništa se nije počelo raditi na žičari, niti jedan od objekata, niti ništa! Pa, tko je tu lud - da li on stvarno vjeruje u to da za manje od godinu dana može imati gotovu žičaru, koja će već proći tehnički pregled i dobiti sve dozvole, te biti spremna za promet?! Ja mislim da je to doista nemoguća misija!

A što se tiče tih kako ih on zove "gondola" (doista ne znam kakve to veze ima s venecijanskim gondolama - po meni sličnosti ni malo nema!), to su u pitanju vrlo ružna i neudobna vozila. Vi koji kritizirate da vam autobusi nisu dovoljno udobni - pogledajte kako to izgleda - dugačka klupa s obje strane, po kojoj će ljudi biti stisnuti kao sardine! Meni vožnja ovakvim "čudom" doista ne izgleda nimalo primamljiva!

Ja se još uvijek nadam (iako je nade sve manje) da ovaj besmisleni i posve suludi projekt nikada neće biti završen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se čini da se ti nikad nisi vozio u žičari osim one stare sljemenske.

Očito niti ne znaš kako je voziti se u modernoj gondoli (i da, to se zove “gondola” oduvijek, nije to nešto što smo sad izmislili). Jer, gle slučajnosti, ja sam se prije točno mjesec dana vozio u istoj gondoli kakvu će imati sljemenska žičara! I mogu reći da je to najudobnija gondola u kojoj sam se ikad vozio (a vjeruj mi, vozio sam se u puno gondola i imam iskustva s time). Molim te da ne rasipaš mudrosti o onome o čemu nemaš pojma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, sve skupa je ovo strašno, ludo i nadasve neozbiljno! Još neki dan je Bandić pričao da će rok biti sredinom 2019. i još se za to produženje izgovarao na ne znam kakve sve stvari, a sad najednom skraćuje rok! Dakle, sada mu je rok za otvorenje do iduće Nove godine! Znači manje od godinu dana od danas! A baš ništa se nije počelo raditi na žičari, niti jedan od objekata, niti ništa! Pa, tko je tu lud - da li on stvarno vjeruje u to da za manje od godinu dana može imati gotovu žičaru, koja će već proći tehnički pregled i dobiti sve dozvole, te biti spremna za promet?! Ja mislim da je to doista nemoguća misija!

A što se tiče tih kako ih on zove "gondola" (doista ne znam kakve to veze ima s venecijanskim gondolama - po meni sličnosti ni malo nema!), to su u pitanju vrlo ružna i neudobna vozila. Vi koji kritizirate da vam autobusi nisu dovoljno udobni - pogledajte kako to izgleda - dugačka klupa s obje strane, po kojoj će ljudi biti stisnuti kao sardine! Meni vožnja ovakvim "čudom" doista ne izgleda nimalo primamljiva!

Ja se još uvijek nadam (iako je nade sve manje) da ovaj besmisleni i posve suludi projekt nikada neće biti završen!

Gondola (grč. ϰονδοῦρα - vrsta broda) je opći naziv podvjesnog prostora za smještaj i prijevoz putnika i robe, u obliku košare ili kabine. Koristi se na mnogim objektima, kao što su žičara (gdje također označava i tip žičare), cepelin, balon i drugi.

 

Tko je spominjao venecijanske gondole?


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da ipak neće biti narančasta nego plava. Otkud su samo izvukli narančastu, strašno.

 

Pa sad ... ak bi baš opisivali boju, rekel bi da je pretežno prozirna. f040.gif

Te naramđaste, po slobodnoj procjeni površine, nema ni 5%. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se čini da se ti nikad nisi vozio u žičari osim one stare sljemenske.

Očito niti ne znaš kako je voziti se u modernoj gondoli (i da, to se zove “gondola” oduvijek, nije to nešto što smo sad izmislili). Jer, gle slučajnosti, ja sam se prije točno mjesec dana vozio u istoj gondoli kakvu će imati sljemenska žičara! I mogu reći da je to najudobnija gondola u kojoj sam se ikad vozio (a vjeruj mi, vozio sam se u puno gondola i imam iskustva s time). Molim te da ne rasipaš mudrosti o onome o čemu nemaš pojma.

 

I da se nadovežem na citirani post. Preispitivanje udobnosti žičare u 2018. godini jedino se može usporediti s ovim emotikonom: :lool

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pa sad ... ak bi baš opisivali boju, rekel bi da je pretežno prozirna. f040.gif

Te naramđaste, po slobodnoj procjeni površine, nema ni 5%. :)

 

Ma znam, ali po čemu ta kabina simbolizira grad Zagreb? Tj. kako se uklapa u vizualni identitet, kako doprinosi brandiranju usluge ZET-a i JGP-a Zagreba? Nikako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma znam, ali po čemu ta kabina simbolizira grad Zagreb? Tj. kako se uklapa u vizualni identitet, kako doprinosi brandiranju usluge ZET-a i JGP-a Zagreba? Nikako.

 

Zašto bi sve "zagrebačko" trebalo biti plavo?! Jest da je plava "zagrebačka boja", ali nimalo se ne slažem s tim da bi sve onda trebalo bojati u plavu boju. Zašto ne i narančasta, malo za promjenu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zašto bi sve "zagrebačko" trebalo biti plavo?! Jest da je plava "zagrebačka boja", ali nimalo se ne slažem s tim da bi sve onda trebalo bojati u plavu boju. Zašto ne i narančasta, malo za promjenu?

 

Zato jer je žičara dio ZET-a kojemu je vizualni identitet sve samo ne ovo. A zašto je bitno imati isti vizualni identitet je ogromno pitanje i mogao bih nadugačko i naširoko o tome ali evo, kratko sam napisao u prijašnjem postu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato jer je žičara dio ZET-a kojemu je vizualni identitet sve samo ne ovo. A zašto je bitno imati isti vizualni identitet je ogromno pitanje i mogao bih nadugačko i naširoko o tome ali evo, kratko sam napisao u prijašnjem postu.

 

Pa ne mora sve ZET-ovo imati ZET-ov vizualni identitet. Stvarno nema potrebe da svaki posjetitelj zna kome pripada žičara. :roll: Sad ću malo u OT, ali to je kao da kažeš da recimo Konzum treba imati Agrokorov vizualni identitet samo zato što je Agrokor većinski vlasnik Konzuma. A to nema smisla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zato jer je žičara dio ZET-a kojemu je vizualni identitet sve samo ne ovo. A zašto je bitno imati isti vizualni identitet je ogromno pitanje i mogao bih nadugačko i naširoko o tome ali evo, kratko sam napisao u prijašnjem postu.

A zasto je onda stara zicara (uz plavu) imala i zutu i crvenu? A i ta se narancasta jedva primijeti, samo rubovi tako da ni meni ne smeta malo narancaste. Mozda time izrazavaju nostalgiju za starim narancastim sjedalicama u staroj...

Marko@donjibroj :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova bi isto trebala imati više boja,čak i trulu višnju.

Znači osim naranđaste i stara žuta.

Crvenih nije bilo koliko se sjećam,ali može i crvena.

Crna i bijela,,svaka sa 2 komada.

Metalic plave i zelene pored običnih,makar u simboličnom broju.

Mat i hrđave kao opcija,niti za niti protiv.

 

E da,stupovi,skoro zaboravih.

Pokoji bi mogao biti crveno bijeli,te barem jedan sa bojom kao sa Eiffelovog tornja.

70 % sivih,tj. običnih,da se ne šareni previše.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova bi isto trebala imati više boja,čak i trulu višnju.

Znači osim naranđaste i stara žuta.

Crvenih nije bilo koliko se sjećam,ali može i crvena.

Crna i bijela,,svaka sa 2 komada.

Metalic plave i zelene pored običnih,makar u simboličnom broju.

Mat i hrđave kao opcija,niti za niti protiv.

 

E da,stupovi,skoro zaboravih.

Pokoji bi mogao biti crveno bijeli,te barem jedan sa bojom kao sa Eiffelovog tornja.

70 % sivih,tj. običnih,da se ne šareni previše.

 

I što hoćeš ovime reći?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da ipak neće biti narančasta nego plava. Otkud su samo izvukli narančastu, strašno.

 

Ovo potpisujem. Moze samo plava s jednom malom nijansom bijele koje su zagrebacke i ZET-ove boje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba sve ZET-ovo imati ZET-ovu boju. Kakve veze ima što su prije bile šarene. Bitan je vizualni identitet, jako bitan za JGP, za njegov imidž, za privlačenje korisnika, kao simbol, kao reklama, kao identitet (zaštitni znak) itd.

 

 

 


Mozda time izrazavaju nostalgiju za starim narancastim sjedalicama u staroj...

 

Jamačno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda jadno, kao kabina za vrlo kratki prijevoz od 1-2 minute, u sličnima sam se vozio u Tbilisiju na vrlo kratkoj trasi od centra do tvrđave, bilo je kul i moderno ali ovdje bi bilo glupo na preko 10 minuta. I ne znam što je onda s 4x povećanjem kapaciteta.

 

I da, slažem se opet s Forumašem, ne znam kako vam to može izgledati udobnije od busa, čak i da je veća i udobnija, bus će sigurno imati grijanje i klimu a razlika u brzini prijevoza na maloj strmini poput južne Medvednice će biti minimalna... Vrlo nepotrebno, nepromišljeno, i rekao bih da je projekt djetinjaste i tašte motivacije (kao i za prvu, "ako ima Maribor moramo i mi", isto kako ćemo dobiti i metro samo ako ga Bg prvi dobije), sve u svemu.

 

p.s. ispravak, prvo pomiješah forumaš i linija 1, sry :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda jadno, kao kabina za vrlo kratki prijevoz od 1-2 minute, u sličnima sam se vozio u Tbilisiju na vrlo kratkoj trasi od centra do tvrđave, ali ovdje bi bilo glupo na preko 10 minuta. I ne znam što je onda s povećanjem kapaciteta.

 

I da, slažem se opet s Forumašem, ne znam kako vam to može izgledati udobnije od busa, čak i da je veća i udobnija, bus će sigurno imati grijanje i klimu a razlika u brzini prijevoza na maloj strmini poput južne Medvednice će biti minimalna... Vrlo nepotrebno, nepromišljeno, i rekao bih da je projekt djetinjaste i tašte motivacije (kao i za prvu, "ako ima Maribor moramo i mi", isto kako ćemo dobiti i metro samo ako ga Bg prvi dobije), sve u svemu.

 

Kao što sam spomenuo, ja sam se u istoj toj kabini prije mjesec dana vozio na Kronplatzu, vožnja je trajala oko 8 minuta i ponovit ću vam, to je bila najudobnija gondola u kojoj sam se ikad vozio. I sasvim je prikladna za vožnje dulje od 10 minuta.

I udobnost vožnje po krivudavoj cesti nikako ne možeš usporediti s vožnjom po ravnom pravcu u gondoli. To je totalno neusporedivo.

 

 

 

p.s. ispravak, prvo pomiješah forumaš i linija 1, sry :oops:

 

Da, vidio sam, i mene si malo zbunio :mrgreen: np

Share this post


Link to post
Share on other sites

I udobnost vožnje po krivudavoj cesti nikako ne možeš usporediti s vožnjom po ravnom pravcu u gondoli. To je totalno neusporedivo.

Moćna udobnost... Žičara uvijek malo trucka, ali i poslije dosta vožnji od djetinjstva, meni je žičara za Sljeme postala dosadna i kasnije mi je bilo draže kad bi bio bus na zamjeni, da je još mirnija bila bi još dosadnija. :razz: Iako nije ni bus ništa posebno poslije par vožnji, kao ni auto.

I kad imam mogućnost voziti se žičarom izvan Zg u zadnje vrijeme i drugdje idem pješice ako nije predaleko, jednostavno nije tako jaka stvar.

 

Jedino je posebno neugodno ako se smrzneš u kockicu dok moraš sjesti u limenku na žici, dok bi te bus zgrijao a ovakva mala gondola skoro sigurno nema dodatnu opremu.

 

No jaka stvar ako se vozimo 15 minuta busom vijugavom cestom... Medvednica je valjda ultra-fenomen za ravničarski dio Zagreba (ja živim u brdskom tako da wtf, bus u brdima je normalna pojava), a i kao da nitko drugi iz Zagreba nikad nije išao u Zagorje ili prema moru u motornom vozilu, mislim... :roll: Svi ravničarski Zagrepčani samo povraćaju kad dođu u Gorski kotar, ili kad moraju nekom frendu u Remete ili Šestine?

 

 

Uglavnom, da je netko pametan kao Austrijanci za kojima uvijek patimo, shvatio bi da je Medvednica skoro identični masiv kao Wienerwald koji nema nikakve planove za žičare, a da u Hrvatskoj ozbiljniji planinski turizam treba eventualno razvijati u Dinaridima koji su slični Alpama po nekim stvarima, iako ni toga možda nema dovoljno za zimske sportove s obzirom na količine snijega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moćna udobnost... Žičara uvijek malo trucka, ali i poslije dosta vožnji od djetinjstva, meni je žičara za Sljeme postala dosadna i kasnije mi je bilo draže kad bi bio bus na zamjeni, da je još mirnija bila bi još dosadnija. :razz: Iako nije ni bus ništa posebno poslije par vožnji, kao ni auto.

I kad imam mogućnost voziti se žičarom izvan Zg u zadnje vrijeme i drugdje idem pješice ako nije predaleko, jednostavno nije tako jaka stvar.

 

Da, očito se svima vama svima tu toliko zamjerila ona stara žičara da sve probleme prebacujete na ovu novu.

Žičare (bar novije) nikad ne truckaju preko granice podnošljivosti, a ionako to se događa samo preko prelaska stupova.

Dobro, ovo za žičaru i bus je tvoje mišljenje, a moje je mišljenje da nikad ne bih odabrao bus umjesto žičare. I tako možemo govoriti što se kome više sviđa do beskonačnosti.

 

 

Medvednica je valjda ultra-fenomen za ravničarski dio Zagreba (ja živim u brdskom tako da wtf, bus u brdima je normalna pojava), a i kao da nitko drugi iz Zagreba nikad nije išao u Zagorje ili prema moru u motornom vozilu, mislim... :roll: Svi ravničarski Zagrepčani samo povraćaju kad dođu u Gorski kotar, ili kad moraju nekom frendu u Remete ili Šestine?

 

Po čemu zaključuješ da ja živim u "ravničarskom" dijelu Zagreba? Za tvoju informaciju, ja živim isto u brdskom dijelu, i do moje ulice nema autobusa. Tako da ja svaki dan (po povratku iz škole) moram pješačiti 15 minuta uzbrdo (s 30 knjiga na leđima). Ili mi je druga opcija čekati bus 129 koji ionako ide samo svakih 30-45 min (a kamoli da ZET uskladi polaske sa završetkom nastave obližnjih škola) i onda još pješačiti 10 minuta.

Tako da molim te, ne pametuj mi oko uspinjanja pješice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moćna udobnost... Žičara uvijek malo trucka, ali i poslije dosta vožnji od djetinjstva, meni je žičara za Sljeme postala dosadna i kasnije mi je bilo draže kad bi bio bus na zamjeni, da je još mirnija bila bi još dosadnija. :razz: Iako nije ni bus ništa posebno poslije par vožnji, kao ni auto.

I kad imam mogućnost voziti se žičarom izvan Zg u zadnje vrijeme i drugdje idem pješice ako nije predaleko, jednostavno nije tako jaka stvar.

 

Jedino je posebno neugodno ako se smrzneš u kockicu dok moraš sjesti u limenku na žici, dok bi te bus zgrijao a ovakva mala gondola skoro sigurno nema dodatnu opremu.

 

No jaka stvar ako se vozimo 15 minuta busom vijugavom cestom... Medvednica je valjda ultra-fenomen za ravničarski dio Zagreba (ja živim u brdskom tako da wtf, bus u brdima je normalna pojava), a i kao da nitko drugi iz Zagreba nikad nije išao u Zagorje ili prema moru u motornom vozilu, mislim... :roll: Svi ravničarski Zagrepčani samo povraćaju kad dođu u Gorski kotar, ili kad moraju nekom frendu u Remete ili Šestine?

 

Uglavnom, da je netko pametan kao Austrijanci za kojima uvijek patimo, shvatio bi da je Medvednica skoro identični masiv kao Wienerwald koji nema nikakve planove za žičare, a da u Hrvatskoj ozbiljniji planinski turizam treba eventualno razvijati u Dinaridima koji su slični Alpama po nekim stvarima, iako ni toga možda nema dovoljno za zimske sportove s obzirom na količine snijega.

Ivane, doista si sjajno sve ovo napisao, potpisujem svaku tvoju riječ i konstataciju! Eto, umjesto grijanog/klimatiziranog autobusa, sad ćemo (ako nas neko čudo ne spasi!) imati neudobnu tijesnu gondolu, koja za razliku od stare koliko sam vidio nema ni mogućnost za otvoriti prozor ljeti! To znači zimi se 16 minuta smrzavati, a ljeti kuhati i gušiti, tijekom te vožnje. A šokiralo me kako su uski dijelovi na klupi predviđeni po osobi, kako je sve to tijesno i nikako - ljudi će unutra biti doslovce nagruvani kao sardine!

Upravo tako, bogati Austrijanci nemaju planove za žičaru na Wienerwald, a da je to pametno, ekološki i isplativo - zasigurno bi ju već odavno imali! Međutim, oni znaju racionalno razmišljati, a između ostaloga svjesni su da na tom masivu imaju bar 4-5 jakih punktova na koje dolaze posjetitelji, a koji su na dosta velikoj udaljenosti. Isto kao što mi na Medvednici imamo osim vrha i Hunjku, Puntijarku, Snježnu kraljicu, Runolist, Grafičar, Risnjak, Kraljičin zdenac, Medvedgrad,... I umjesto da (što bi bilo ekološki) distribuiramo posjetitelje na veći broj tih punktova - mi ćemo sada imati situaciju da će tisuće, a po kapacitetu žičare i desetine tisuća ljudi, biti usmjerene samo na onaj mali plato na vrhu, gdje će se stvarati nesnosna gužva - a istovremeno će ove ostale navedene lokacije zjapiti prazne, jer žičara ih neće pokrivati!

Share this post


Link to post
Share on other sites

koliko sam vidio nema ni mogućnost za otvoriti prozor ljeti!

 

Krivo si vidio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, a metro na Sljeme?

1. Mjesta koliko hoćeš vs mala gondola

2. Grijana vozila vs slabo grijanje u gondoli

3. Savršena vozila - ne tresu, ne vibriraju, nema zavoja vs nešto_što_visi_na_užetu

4. Pravi teški metro vs nešto_što_visi_na_užetu

5. Zagreb će imati metro vs Zagreb nema metro

6. Sljeme će imati metro - bonus na stavku iznad

7. Na 10 min od centra - za razliku od 10 min od Dolja

 

 

Za one koji ne kuže, a biti će i takvih. Ovo je sarkazam!


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ma znam, ali po čemu ta kabina simbolizira grad Zagreb? Tj. kako se uklapa u vizualni identitet, kako doprinosi brandiranju usluge ZET-a i JGP-a Zagreba? Nikako.

 

Ma ta konzerva koju je BM365 dofural ko zna otkud, ne predstavlja nužno ono kaj bu jednog dana stvarno i bilo.

Da se mene pita, ja bi ćoškove zatražil u žutoj boji - ipak je uočljivija od naranđaste. :mig:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivane, doista si sjajno sve ovo napisao, potpisujem svaku tvoju riječ i konstataciju! ...

 

Hmm a015.gif ... pitam se gde sam to već videl?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...