Jump to content
zeljeznice.net
tram4

Nova sljemenska žičara (planovi i izgradnja)

Recommended Posts

Forumas, koliko će WC-a biti na Brestovcu? I kad kažeš ogromni, na što pod tim misliš?

 

Pa zapravo je i napisal:

... da će između ostaloga imati i ne znam koliko WC-a! ...

 

c065.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvo rušenje!Postaje su legendarne.Takvih više nema.

Graditeljska baština.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, taj objekt je velik poput neke kolodvorske zgrade! A čemu to??? Broj putnika sigurno to ne opravdava!!!!

To mora da je replika Glavnog kolodvora na Brestovcu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ti nisi relavantan. :kul2

Forumaš bu logoroval u Dolju noć prije Bandićevog rezanja vrpce.

Vjerojatno bu bil u jednoj od prvih 10 kabina. :kava:

 

DB, nebu ništa od toga, jer :

 

........ vožnja ovom očajnom žičarom! Koju ja doista neću nikad koristiti, iz principa!

 

 

Nisi baš jako duhovit, a i nisi shvatio poantu mog posta! Nisam ja generalno protiv izgradnje zahoda i ne zagovaram obavljanje nužde u grmlju, haha! Ali, smatram da nije normalno na toj postaji Brestovac praviti tako ogromne WC-e za ne znam koliko ljudi! ....

 

Nisi ti shvatio, nije u pitanju "duhovitost", nego čista pragmatika: tko će održavati tako puno tako velikih WC-a ? To je problem i trošak zapošljavanja od ne znam koliko kuna godišnje ? Radije ću unerediti puteljak Zeki i Bambiju nego li se zaraziti u prljavom WC-u !


comments > /dev/null , pogotovo 2>&1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Današnje slike s gradilišta donje postaje Gračansko Dolje.

 

Stražnja južna strana zgrade. Primjetite kako su okomite grede posložene po visini, tj. svaka je dulja od prethodne. Dakle krov će biti kosi i zgrada će završavati s tom kosom stražnjom stranicom.

 

3l5eHf8.jpg

 

Gledano s juga prema sjeveru okomito na trasu.

 

Rziv45r.jpg

 

Ovo je pogled s druge strane, s Gračanske ceste s juga prema sjeveru. Dakle, kao što sam označio na slici. Radi se u biti o dvije odvojene zgrade koje su povezane zajedničkim temeljem i prizemljem. Između njih je prolaz od cca 6m. Dio pod br. 1 je manja zgrada u kojoj je smješten tehnički dio žičare. Konkretno glavna užnica, mehanizam za usporavanje i okretanje kabina, odspajanje i spajanje na sajlu, ulaz/izlaz putnika itd. U drugoj zgradi (označeno br. 2) bit će ostali sadržaji ali možda dio i spremišta kabina.

Ova linija koju sam povukao izgleda kao da je položena malo po širini, tj. da zgrade nisu u istoj ravnini. No radi se o optičkoj varki, dakle zgrada 1 nije isturena prema desno u odnosu na zgradu 2 kako se možda na prvu čini.

 

Detalj U sklopa oko kojeg kabine okreću, slikano s Gračanske.

 

NrG2ZYo.jpg

 

Zašto sam rekao da mislim kako će i u "zgradi 2" biti neki dio vezan za tehniku same žičare? Zbog toga što na zaobljenom dijelu U mehanizma po kojemu se gibaju kabine kroz donju postaju i okreću vidimo (narančasto) dvije skretnice (ako se ja ne varam) koje su usmjerene prema tramvajskom okretištu, dakle od strane na kojoj ja stojim i slikam. Što bi značilo da će možda dio kabina stajati u prizemnom nivou u drugom dijelu zgrade. Zgrada 1 imat će također kosi krov u istom smjeru kao i zgrada 2.

 

GdvtlLe.jpg

 

Sada slika iz drugog smjera, okomito od sjevera prema jugu. Ovo je koliko vidim ulaz u garažu za cestovna vozila. Nalazi se točno ispod "U" mehanizma.

 

5rpUUkt.jpg

 

Malo detaljnije mehanizam donje postaje. Vide se ispod place zaštitne cerade gumeni kotači koji će pogoniti kabine kroz postaju, a služe i kao usporivači te ubrzivači. Također se na slikama vide nosači sajli.

 

XANdodv.jpg

 

Pogled na donju postaju također od strane juga prema sjeveru. Vidi se i prvi stup koji se oslonjen o armirano-betonsko prizmelje zgrade(a).

 

ps3k9P8.jpg

 

Isti smjer slikanja ali zumirana tehnika. Ovdje se lijepo vidi kontura U mehanizma.

 

O2VRYNj.jpg

 

Pogled iz smjera okretišta tramvaja prema tom dijelu gdje bi trebalo biti prizemno spremište kabina ako ja dobro tumačim položaj skretnica za kabine.

 

XpRQEH1.jpg

 

I naravno neizostavna kutna. Postavljene su poprečne grede na koje se spaja donja (podna) ploča.

 

sDnAXDV.jpg

 

25J8hf0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi baš jasno što predstavljaju ovi sivi držači... Valjda platformu ispod kabina (iako ne znam čemu bi služila)....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vjerojatno zbog popravaka i održavanja, lakše je imati platformu nego visiti s krana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...