Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
tram4

Nova sljemenska žičara (planovi i izgradnja)

Recommended Posts

Dodaš te elemente pa će proći... Crtao sam u paintu... Naravno da se odrede da su jednosmjerne itd itd itd...

Analogno parkiralištu paromlin...

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekoliko live fotki... Imam cijeli izvještaj, kasnije u danu ću ga staviti...

 

4-DEA7356-D528-48-D7-B2-A2-12-DDC9-B12-D

 

 

412-CD24-C-CED6-41-A2-A975-FDCF39-ED6-A4

 

Stup 19, prvi postavljen:

 

98-CE5-A6-C-9-BCF-4046-8517-16-AA205-B74

 

03632698-ADF2-47-A5-91-D4-C6-CEE902-C7-F

 

Brestovac:

 

E892-C7-B2-4-C4-E-4-E12-BDF6-17-CB7-D3-E

 

20-C664-AF-26-B0-4647-82-CE-22-F50659160

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najprije da odgovorim Ivanu za kružni tok. Još i bolje da Gračansko Dolje nema veliki promet jer tek tada kružni tok nebi bio dobro rješenje zbog količine lijevih skretača. Dakle, uopće nije poanta u tom pravcu nego u prometu po Gračanskoj cesti te sa i na parkiralište. Kako možeš po sadašnjoj situaciji procijeniti kako će to biti nakon puštanja u promet žičare?

Slažem se i ja da po sadašnjem stanju kružni tok tamo ne treba ali upravo je rekonstrukcija napravljena radi promjene prometne situacije nakon izgradnje žičare i parkirališta. Parkiralište usporava tok i sigurno će se tim dijelom sporije voziti, isto tako bit će puno prelaska pješaka preko Gračanske ceste što je sigurnosni rizik ukoliko se brzina ne regulira nekim zahvatom, a kružni tok upravo to radi. Ima tu još razloga zašto, ali kažem i ponavljam. Znamo li kakva je prometna prognoza za to raskrižje nakon puštanja u promet žičare i znamo li koliki je sada promet na Gračanskoj cesti?

 

A sad za slike. Super Arno što si se potrudio. Nadam se da su stupovi zaista ovako zeleni da se uklope u okoliš, dakle da se ne radi o nekakvoj zaštitinoj foliji koja je omotana radi transporta ili slično.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garaža pod žičarom je prilično mala i nije namijenjena velikoj fluktuaciji vozila, mislim, teoretski bi trebala služiti ljudima koji misle provesti dan na izletu dok recimo garaža Cvjetni, Tuškanac i mnoge druge s klasičnim raskrižjima ispred imaju puno veći kapacitet a mnogi korisnici tamo parkiraju samo na 1-2 h, tako da opet ne vidim smisao i kojim očekivanim uvjetima rotor može služiti.

 

I ponavljam, radi se i o tome da je ovo drugi rotor unutar uređenja od dvije jednosmjerne ceste oko parkirališta koje već formiraju veliki kružni tok, zaista čemu dodatni rotor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

A sad za slike. Super Arno što si se potrudio. Nadam se da su stupovi zaista ovako zeleni da se uklope u okoliš, dakle da se ne radi o nekakvoj zaštitinoj foliji koja je omotana radi transporta ili slično.

Jesu, zeleni su. Dobro se uklapaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo malo detaljniji opis.

 

Ovo je pogled iz Remeta na donju i kutnu postaju.

 

8-C9-A47-C6-264-F-4976-B1-FF-50-E65-CE77

 

 

Donja postaja. Vide se "uvodnice" za sajle (narančasto), okret za sajlu... Ja nisam uspio vidjeti gdje će biti spremište za kabine... Moguće je da bude iznad posjate, na 1. katu. Vidjet ćemo (ili ako netko ima projekt neka pokaže).

 

D94-EFA74-D50-E-4-BEB-AB54-24-F9-A4-FE20

 

 

Kutna postaja.

 

1-E1-BB4-BC-8-F9-F-4-D69-8-CAF-91-F95600

 

 

Vidi se podnožje za dupli stup prije postaje, dakle ide izlazni iz donje postaje i prvi sljedeći je ovaj dupli stup:

 

47-DCBC96-F0-D8-4284-8698-B0-F9-F16-FC9-

47-DCBC96-F0-D8-4284-8698-B0-F9-F16-FC9-

 

 

5-B98-E4-AC-E97-F-42-B8-872-E-3-C4-AAEA4
9-B69-BF76-6-D87-467-E-B3-A2-09-E10-FC39
Nastavak trase, idući stup:
A7-CCEB77-EEA3-4-A97-9655-59-CDB1271-F1-
1-DBBEF0-A-A7-AF-4-B31-9906-E31356-B9-CB
A1-B7-F16-F-9-C68-4-D00-BB3-B-B33-D8247-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako se čini, trasa prolazi iznad postojeće stanice bivše žičare:

 

48-D06978-1-C36-4-E29-B419-62-AD67-E7296

 

92-A49-F3-C-F54-F-417-E-A2-F2-CB1-F21-E1

 

Dolazimo do prve točke s lijepim pogledom (bivši prvi stup nakon postaje):

 

468237-ED-5-C25-4086-9-BC5-847-D46-D8217

 

 

846-EE73-E-4-ED0-4-E39-B376-28-B7-B64718

 

 

05-BB4-AD8-6001-4679-AB0-A-67385-F919-C6

 

 

Crno je energetski kabel (s obzirom na to da će pogon žičare biti na Brestovcu), u crvenim bužirima vjerojatno signalni kabeli:

 

4773-B046-1-B88-4-F25-8864-5-DC4523-D1-F

 

I nastavak trase:

 

E73-FB0-FE-CEDD-4014-B6-BC-D88-A6-FCAA1-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako sam već gore i bio postavio, stup 19 je prvi postavljen (bez ljestvi i kotačića još). Čini se da se boja dobro uklapa u jesenski okoliš:

 

 

4-DEA7356-D528-48-D7-B2-A2-12-DDC9-B12-D

 

 

412-CD24-C-CED6-41-A2-A975-FDCF39-ED6-A4

 

 

98-CE5-A6-C-9-BCF-4046-8517-16-AA205-B74

 

03632698-ADF2-47-A5-91-D4-C6-CEE902-C7-F

 

Kran:

 

5-AAD3858-804-D-4-C6-D-B365-5-FE7488968-

 

A6-CBF25-A-1723-4-CED-992-A-360296-A7-A3

 

00679132-4-A3-E-4-E79-A4-EF-08-E16-D0-BF

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postaja Brestovac:

 

E892-C7-B2-4-C4-E-4-E12-BDF6-17-CB7-D3-E

 

 

EB8-F5363-C3-D2-4952-8-DBA-507-F876-B947

 

9-C506556-3044-4-BE4-8-D7-E-947-C728-BC9

 

92-D2-BF28-FA72-4670-9756-AF17975057-D1.

 

 

Pogled na Brestovac sa Sljemenske ceste pri vrhu:

 

 

F60-D9-CF3-C5-AB-4-DC8-92-ED-05-CF2-E711

 

0-B3-ADBFE-0413-4995-89-C8-8-C3-EFD0-DB7

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je netom ispred bivše gornje postaje, vidim veliki promjer stupa, znači da će ići visoko, tj. da će trasa ići iznad postojeće postaje (ne znam zašto je nisu srušili):

 

03-E2-C33-C-1-D15-43-DF-89-B6-3810607054

 

 

I naposlijetku zadnji samostalni stup (prije gornje postaje):

 

15-D5-BFFF-99-E0-4-F01-8-A0-B-2-B4-D50-F

 

 

Prostorije pokraj gornje postaje (postaja će biti u desnom gornjem kutu ove slike, iza (ako se pogleda slika iznad, to je onda ispred ove građevine s plavim vratima.

 

D62-CA075-6-E6-E-4137-9552-DA93335968-D6

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve u svemu, ima još dosta građevinskog posla, ponajviše na gornjoj postaji i međupostaji. Nakon toga bi sama instalacija Doppelmayrove opreme moglia ići dosta brzo - a stupovi će dotad biti na mjestu. Najzanimljivije će biti postavljanje sajle (helikopter?).

 

 

Ono na čemu bi Grad sada trebao hitno poraditi je da se oživi Brestovac, toranj, sadržaji na Sljemenu, potaknuti projekte (npr. adrenalinski park, dječja igrališta, uređeni planinarski domovi/hoteli - za razliku od ove bijede, biciklističke staze itd.). Bez toga svega žičara će biti atrakcija sama po sebi; bila bi ogromna šteta ne iskoristiti potencijal Medvednice.

 

Btw iskreno se nadam da su naručili kabine s držačem za bicikle, kako bi se mogli prevesti bicikli.

Biciklisti će vjerojatno biti i najveći korisnici nove žičare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oživljavanje Brestovca trenutno je jako daleko, nije provedena niti bilo kakva javna rasprava a još manje poziv za bilo kakvo idejno rješenje.

 

Isto tako ne znam kako bi neki drugi teži projekt prošao i koliko dugo bi trebalo rješavati papire unutar PP. Privatni investitori zato sigurno čekaju da vide hoće li biti više fluktuacije izletnika/turista kad žičara krene, ali ako ne zaživi poslije par tjedana entuzijazma moguće je da neće htjeti riskirati. Pitanje je onda tko bi uopće zasad investirao osim Grada, koji je uložio u Snježnu kraljicu i Pansion Medvednica koji su sad prazni, pogotovo ovaj drugi propada. A dok nema sadržaja nema ni punjenja žičare i tu se stvara začarani krug.

 

No eto, to je trebala biti tema prije gradnje. Ovo što postoji može biti samo brutalno zatrpano nekoliko godina ako se žičara i popuni, a ako se ne bude punilo ispast će da je cijeli projekt žičare samo uteg. Niti jedno nije dobro.

 

Ugostiteljski objekti svi skupa imaju kapacitete u stotinama, osim skijališta nikakav drugi ozbiljniji rekreacijski projekt ne postoji, a kapacitet žičare je u satu daleko veći on svega toga zajedno, smještajni kapaciteti su još manji na razini toga da ih žičara sve popuni za 10 minuta.

 

 

Postoji i problem da se najviše modernijih objekata gradilo na istočnoj strani koja je šira, Snježna kraljica i Hunjka dobro izgledaju no prilično su daleko od žičare, za nekog kome je ovo opcija za boravak u Zagrebu u prirodi moguće je organizirati da žičara to smisleno poveže (prema reviewovima za Snježnu kraljicu na bookingu i sličnim stranicama vidim da je povezanost prerijetkim busom ili dugom trasom za taksi bila veliki nedostatak), ali postoje očiti logistički problemi i od Grafičara do Hunjke mora postojati neka zamjena za sadašnji bus... Ugostitelji su prosvjedovali jer bus isprva nije imao međustanice, a kod drugih ni prolazio dok trasa nije dobila odvojak, i treba im u svakom slučaju. Žičara do njih jednostavno ne vodi ako imaš neku torbu koja nije namijenjena planinarenju ili si došao na neki event koji nema veze s planinarenjem pa nisi u dolasku niti prikladno obučen, nego tražiš u udobni smještaj u smislenoj udaljenosti od grada.

A to sve skupa, naravno, nije nitko ozbiljno shvatio, a na forumu je nekoliko skeptika samo dobilo hrpu pljuvanja oko toga kako naravno da će svi planinarit ako su već krenuli u šumu i koga briga, i kako su autobusi smeće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve u svemu, ima još dosta građevinskog posla, ponajviše na gornjoj postaji i međupostaji. Nakon toga bi sama instalacija Doppelmayrove opreme moglia ići dosta brzo - a stupovi će dotad biti na mjestu. Najzanimljivije će biti postavljanje sajle (helikopter?).

Ono na čemu bi Grad sada trebao hitno poraditi je da se oživi Brestovac, toranj, sadržaji na Sljemenu, potaknuti projekte (npr. adrenalinski park, dječja igrališta, uređeni planinarski domovi/hoteli - za razliku od ove bijede, biciklističke staze itd.). Bez toga svega žičara će biti atrakcija sama po sebi; bila bi ogromna šteta ne iskoristiti potencijal Medvednice.

Btw iskreno se nadam da su naručili kabine s držačem za bicikle, kako bi se mogli prevesti bicikli.

Biciklisti će vjerojatno biti i najveći korisnici nove žičare.

Arno hvala na lijepoj reportaži s čitave trase, doista je bilo zanimljivo za pogledati! Da, sad kad sam vidio sliku međupostaje uvjerio sam se da je doista to ono što ja vidim sa svog balkona! Točno mogu razabrati taj oblik ogromne zgrade postaje i tu dizalicu pored nje, savršeno se nazire dolje iz grada svakome tko dobro vidi! To je strašno koliko je to velik i nepotreban objekt, a čitao sam u planovima izgradnje da će između ostaloga imati i ne znam koliko WC-a! Ni ne sumnjam da će biti "zlatni" u najboljoj Bandićevoj izvedbi! ;) Sve to skupa je doista apsurdno, jer Brestovac je ruglo i sigurno se nikada neće revitalizirati, koliko znam niti ne postoje planovi za tako nešto!

A što se biciklista tiče - većina njih vozi uzbrdo gore i to ima nekog smisla što se tiče sporta i rekreacije. Jer besmisleno bi bilo da se dovedu gore žičarom (ili busom, autom bilo čim) pa onda da silom gravitacije idu dolje nizbrdo bez i trunke uloženog truda. To onda nije nikakav sport, to bi bilo isto kao da se voze motornim vozilom!

 

Oživljavanje Brestovca trenutno je jako daleko, nije provedena niti bilo kakva javna rasprava a još manje poziv za bilo kakvo idejno rješenje.

Isto tako ne znam kako bi neki drugi teži projekt prošao i koliko dugo bi trebalo rješavati papire unutar PP. Privatni investitori zato sigurno čekaju da vide hoće li biti više fluktuacije izletnika/turista kad žičara krene, ali ako ne zaživi poslije par tjedana entuzijazma moguće je da neće htjeti riskirati. Pitanje je onda tko bi uopće zasad investirao osim Grada, koji je uložio u Snježnu kraljicu i Pansion Medvednica koji su sad prazni, pogotovo ovaj drugi propada. A dok nema sadržaja nema ni punjenja žičare i tu se stvara začarani krug.

No eto, to je trebala biti tema prije gradnje. Ovo što postoji može biti samo brutalno zatrpano nekoliko godina ako se žičara i popuni, a ako se ne bude punilo ispast će da je cijeli projekt žičare samo uteg. Niti jedno nije dobro.

Ugostiteljski objekti svi skupa imaju kapacitete u stotinama, osim skijališta nikakav drugi ozbiljniji rekreacijski projekt ne postoji, a kapacitet žičare je u satu daleko veći on svega toga zajedno, smještajni kapaciteti su još manji na razini toga da ih žičara sve popuni za 10 minuta.

Postoji i problem da se najviše modernijih objekata gradilo na istočnoj strani koja je šira, Snježna kraljica i Hunjka dobro izgledaju no prilično su daleko od žičare, za nekog kome je ovo opcija za boravak u Zagrebu u prirodi moguće je organizirati da žičara to smisleno poveže (prema reviewovima za Snježnu kraljicu na bookingu i sličnim stranicama vidim da je povezanost prerijetkim busom ili dugom trasom za taksi bila veliki nedostatak), ali postoje očiti logistički problemi i od Grafičara do Hunjke mora postojati neka zamjena za sadašnji bus... Ugostitelji su prosvjedovali jer bus isprva nije imao međustanice, a kod drugih ni prolazio dok trasa nije dobila odvojak, i treba im u svakom slučaju. Žičara do njih jednostavno ne vodi ako imaš neku torbu koja nije namijenjena planinarenju ili si došao na neki event koji nema veze s planinarenjem pa nisi u dolasku niti prikladno obučen, nego tražiš u udobni smještaj u smislenoj udaljenosti od grada.

A to sve skupa, naravno, nije nitko ozbiljno shvatio, a na forumu je nekoliko skeptika samo dobilo hrpu pljuvanja oko toga kako naravno da će svi planinarit ako su već krenuli u šumu i koga briga, i kako su autobusi smeće.

Slažem se Ivane s velikom većinom ononga što si napisao! A ja bih još samo dodao neke stvari. Bilo koji od navedenih ili drugih mogućih objekata neće imati apsolutno nikakve veze sa žičarom, tj. žičara njima ne može biti nikakav plus. Jer svatko tko bi došao na smještaj u neki od domova/hotela mora sa sobom nositi stvari. A sigurno ne može i neće netko sa svim stvarima hodati od vrha Sljemena do mjesta smještaja. Dakle, sadašnji bus koji dotiče sve te objekte je neusporedivo bolje rješenje! A ako se želi gore razvijati turizam sa smještajem - onda se mora omogućiti i dolazak autom. Jer zamislimo da netko od stranaca ili ljudi iz Hrvatske koji nisu iz Zagreba, a dolazi autom, poželi ići u Tomislavac ili Snježnu kraljicu na smještaj, a da je Sljemenska cesta zatvorena: tada bi morao ostaviti auto u garaži ili parkingu u Gračanskom Dolju. Prvo je pitanje da li bi našao mjesto, a ako bi ga našao - možete misliti kolika bi cijena parkinga bila, pa onda recimo parkirati po njoj tjedan dana! Zatim bi morao svoje kofere vući do žičare, pa se voziti do vrha, a što tada? Tada bi morao pješačiti do svog smještajnog objekta. Ili plaćati taksi ako grad njima bude dozvolio prometovanje! Ili bi možda hotel organizirao transfer. U svakom slučaju kako god bilo - stvari oko dolaska se maksimalno kompliciraju i poskupljuju. Dovoljno da nekoga može odvratiti od dolaska! A zamislite recimo scenarij da netko tko dolazi nekim poslom u Zagreb poželi odsjesti na Sljemenu. Kako bi tada mogao odlaziti u grad? Pješke do daleke žičare, a zatim ju plaćati 50 kn u jednom smjeru itd.

Kao što Ivan reče - očito će morati biti neka uzdužna linija koja bi prevozila putnike od gornje postaje do svih objekata. A to onda znači još dodatni trošak pored skupe karte za žičaru! A ako bi transfer bio slučajno besplatan za one koji dođu gore žičarom, onda bi pak to stvaralo dodatne troškove ZET-u! I što smo onda dobili? Ništa! Maksimalno zakompliciranu prometnu situaciju, a autobus opet neće biti maknut sa Sljemena, opet će i dalje prometovati! I da li onda ne bi bilo jednostavnije da je lijepo i dalje išao dolje do Mihaljevca i natrag do vrha, pa onda žičara uopće nije potrebna! Nego napraviti ovu situaciju s toliko presjedanja i dodatnih troškova?! Eto, netko tko bi išao do Hunjke, ako uopće bude razuma pa da bude neka bus-linija, sada umjesto da fino sjedne na Mihaljevcu i vozi se izravno do svoga cilja - sada će prvo morati presjesti s 14 ili 8 na 15-sticu, pa se voziti do Dolja. Pa tamo kupovati skupu kartu za žičaru, čekati, ukrcavati se, zatim se voziti do vrha Sljemena, pa tamo opet izaći i hvatati bus, vjerojatno ga i platiti, pa se onda s njim dalje voziti do Hunjke. Kad se sve to zbroji - vrehmenski će trajati znatno dulje od sadašnjeg rješenja, te biti doslovce bar 10 puta skuplje za putnika! Pa, ima li to smisla?!?! A u varijanti da bus uopće neće postojati (kao što se priča), tada preostaje samo pješačenje sat i pol od vrha do Hunjke, naravno za one koji to mogu, a oni koji ne mogu (stari, bolesni, invalidi itd.) - ti nikad više Hunjke neće vidjeti!

Sve skupa ovo je strašno i tragično, a naših preko 700 milijuna kuna je zauvijek otišlo u vjetar, a također svakim mjesecom svoga rada žičara će samo generirati nove i nove gubitke!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slike

Uglavnom da... Jako lijepo za vidjeti ovakve radove... A gledam i kamioni su ozbiljni 8x8+lanci...

 

Sve u svemu, ima još dosta građevinskog posla, ponajviše na gornjoj postaji i međupostaji. Nakon toga bi sama instalacija Doppelmayrove opreme moglia ići dosta brzo - a stupovi će dotad biti na mjestu. Najzanimljivije će biti postavljanje sajle (helikopter?).

 

 

Ono na čemu bi Grad sada trebao hitno poraditi je da se oživi Brestovac, toranj, sadržaji na Sljemenu, potaknuti projekte (npr. adrenalinski park, dječja igrališta, uređeni planinarski domovi/hoteli - za razliku od ove bijede, biciklističke staze itd.). Bez toga svega žičara će biti atrakcija sama po sebi; bila bi ogromna šteta ne iskoristiti potencijal Medvednice.

 

Btw iskreno se nadam da su naručili kabine s držačem za bicikle, kako bi se mogli prevesti bicikli.

Biciklisti će vjerojatno biti i najveći korisnici nove žičare.

Yup... Ono što fali na sljemenu su sadržaji... Sve što si naveo...

 

Adrenalinski parkovi svih vrsta... (to je odmah 10ak stvari)

Tobogan do Brestovca...

Koliko znam na Brestovcu je paintball...

Aktivacija stanice Brestovac da se možeš vratiti gore/spustiti dolje...

Uređeni parkovi...

Uređeni planinarski domovi...

Događanja na Sljemenu...

 

Može se štošta... Relativno jeftino... Samo je pitanje ima li volje za to... Čini mi se da trenutna vlast ima volje za žičaru ali ne i za atrakcije gore jer se sve radi polovično.

Trebalo bi i cestu urediti... Ima posla...


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

... da će trasa ići iznad postojeće postaje (ne znam zašto je nisu srušili):

...

 

Kolko sam do sad čital - dodijeljena je GSS-u (a nisam siguran i da nije zaštićena ko donja, dakle objekt industrijske kulture).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nisam uspio vidjeti gdje će biti spremište za kabine... Moguće je da bude iznad posjate, na 1. katu. Vidjet ćemo (ili ako netko ima projekt neka pokaže).

 

 

 

Da odgovorim sam sebi:

 

Capture.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Točno mogu razabrati taj oblik ogromne zgrade postaje i tu dizalicu pored nje, savršeno se nazire dolje iz grada svakome tko dobro vidi! To je strašno koliko je to velik i nepotreban objekt, a čitao sam u planovima izgradnje da će između ostaloga imati i ne znam koliko WC-a!

 

Slažem se potpuno i ja više volim obaviti ***** u grmlju, no jedino...zimi nije baš ugodno !

 

@arno : vidim lagani prijepodnevni uspon na Sljeme sa Ajfonom, vivid colors, odličan foto session, baš kako treba ! Mimoišli smo se par sati, nema smisla da ponavljam tvoje motive sa trase, pa ću dodati samo ovu sliku famoznog iskopa koji se vidi čak iz Zagreba.

Komentare na izgled istog ću prepustiti stručnjacima!

 

IMG-1957-raw.jpg


comments > /dev/null , pogotovo 2>&1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijepe i interesantne fotke.

Koliko god da sam sebe uvjeravao da nam nova žičara nije potrebna i da se sigurno nikad ne budem htio voziti u njoj, lijepo mi je vidjeti da ovo sve skupa dobro napreduje.

A za vožnju u novoj žičari sad počinjem misliti "nikad ne reci nikad" :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jedan pogled po noći sa približno iste pozicije ..ovome treba dodati još koji metar visine kada bude iz kabine..

IMG-1918.jpg


comments > /dev/null , pogotovo 2>&1

Share this post


Link to post
Share on other sites

....

 

Koliko god da sam sebe uvjeravao da nam nova žičara nije potrebna i da se sigurno nikad ne budem htio voziti u njoj, lijepo mi je vidjeti da ovo sve skupa dobro napreduje.

A za vožnju u novoj žičari sad počinjem misliti "nikad ne reci nikad" :grin:

 

Ti nisi relavantan. :kul2

Forumaš bu logoroval u Dolju noć prije Bandićevog rezanja vrpce.

Vjerojatno bu bil u jednoj od prvih 10 kabina. :kava:

Share this post


Link to post
Share on other sites
I jedan pogled po noći sa približno iste pozicije ..ovome treba dodati još koji metar visine kada bude iz kabine..

Užas, kakav ekocid. Pa tko je mogao tako veliku lampu staviti ispred Medvednice. Jesu li oni normalni? Pa to se sve vidi sa Medvednice!!!! Tko je odobrio takav plan???

 

Sent from my GM1913 using Tapatalk

 

 


Hladni Kalašnjikov izmisliše topli ljudi!

http://nedorecensam.blogspot.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijepe i interesantne fotke.

 

Koliko god da sam sebe uvjeravao da nam nova žičara nije potrebna i da se sigurno nikad ne budem htio voziti u njoj, lijepo mi je vidjeti da ovo sve skupa dobro napreduje.

A za vožnju u novoj žičari sad počinjem misliti "nikad ne reci nikad" :grin:

 

Drago mi je da si promjenil misljene, pa to bi inace bila strahota.

 

Znaci ti si sad postal kao Sean Connery! :palac:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Slažem se potpuno i ja više volim obaviti ***** u grmlju, no jedino...zimi nije baš ugodno !

Nisi baš jako duhovit, a i nisi shvatio poantu mog posta! Nisam ja generalno protiv izgradnje zahoda i ne zagovaram obavljanje nužde u grmlju, haha! Ali, smatram da nije normalno na toj postaji Brestovac praviti tako ogromne WC-e za ne znam koliko ljudi! Ovdje baš nikad neće biti velika fluktuacija putnika - pa tko bi htio ići dolje na tako ružnom mjestu među ruševinama starog sanatorija?! A nećeš valjda reći da putnici bez WC-a ne mogu izdržati tih predviđenih 16 minuta vožnje, pa da će zato morati praviti pauzu na Brestovcu i ići dolje zbog obavljanja nužde?! Gradnja ovolikih zahoda na ovoj besmislenoj međupostaji je čisto pranje novca, ja nemam druge riječi za to! Uopće gradnja ovoliko goleme postaje je isto obično pranje novca! Pa, taj objekt je velik poput neke kolodvorske zgrade! A čemu to??? Broj putnika sigurno to ne opravdava!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi vjerovali (sarkazam), ali postoje pravilnici koliko mora biti kojih WC-a u kojoj ustanovi prema količini ljudi za koju je namijenjena. Tako da ako je Brestovac predviđen za 1000 ljudi zna se koliko na 1000 ljudi ide WC-a.

Također, na svakih toliko i toliko normalnih WC-a mora ići toliko i toliko invalidskih (koji zauzimaju veću površinu).

Tako da, idemo referendum za mijenjati pravilnike...


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...