Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
tram4

Nova sljemenska žičara (planovi i izgradnja)

Recommended Posts

Moraš biti svjestan činjenice da OSM uređuje tko kako hoće, pa sam tako i ja uređivao neke stvari koje se tiču mog kvarta.


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim GS

https://eojn.nn.hr/SPIN/APPLICATION/IPN/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?id=3274863

 

Rok završetka: 90 dana od dana početka izvršenja ugovora

Predmet nabave je: rekonstrukcija i izgradnja dijela Gračanske ceste u duljini cca 230 metara s izgradnjom kružnog raskrižja, izgradnjom dvije parkirne površine sa 134 parkirna mjesta, komunalna infrastruktura te krajobrazno uređenje. U sklopu navedenog planirana je izgradnja autobusnih stajališta te početno-završnog terminal.

Predmetni zahvat uključuje:

- izgradnju kružnog raskrižja, vanjskog polumjera 21,00 m, s kolnom trakom širine 7,50 m te povoznim središnjim dijelom polumjera 1,50 m

- izgradnju prometnih površina koje se sastoje od prometnih traka, te nogostupa i zelenih površina

- izgradnju dvije parkirališne površine kapaciteta 134 parkirna mjesta,

- izgradnju sustava oborinske odvodnje s predmetnih prometnih površina,

- izgradnja potpornih zidova od škarpnih elemenata

- uređenje zelenih površina (formiranje travnate površine, sadnja drveća i grmlja)

- izgradnju sustava javne rasvjete za područje zahvata – nije predmet ovog postupka

- eventualno potrebnu zaštitu i/ili izmještanje postojeće komunalne infrastrukture na području zahvata

iJzByGG.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni jako loše napravljeno... Moglo je stati još barem 150 mjesta... Ne kužim zašto ovakva bijesna regulacija prometa? Rotor, OK, za ulazak i izlazak s parkinga samo traku za ubrzavanje i to je to... Kakve su ovo glupave sheme i dva odvojena parkinga?

Screenshot-5.png

 

BTW, u čem crtaju ovo?


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlično, znači ide se i s tim, znači uspjelo se dobit zemljište i nije trajalo 20 g., i znači samo 134 parkirna mjesta jer nije garaža na više razina, a sad više razina i tu može bit samo skuplje od skupljeg... Sad se još više vidi koliko bi prvotni veliki plan donje postaje s garažom bio bolji, usudim se reći nenadoknadiv s obzirom na sve. No za utjehu, imat ćemo impresivnu kutnu građevinu za promatrat. :mrgreen:

 

Idiotizmi sve skupa.

 

 

I da, plan izgleda malo paintovski. :D No mislim da je tako velik rotor suvišan tu gdje nema jako puno prostora, izgleda mi ovako odokatovno širok 50 m sa zelenim površinama na vanjskim rubovima, bolje da bude neki prikladniji cestama s 2 trake tj. ca. 30 m, i ugurati više parkinga i autobusne stanice kad već ima mjesta koliko ima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlično, znači ide se i s tim, znači uspjelo se dobit zemljište i nije trajalo 20 g., i znači samo 134 parkirna mjesta jer nije garaža na više razina, a sad više razina i tu može bit samo skuplje od skupljeg... Sad se još više vidi koliko bi prvotni veliki plan donje postaje s garažom bio bolji, usudim se reći nenadoknadiv s obzirom na sve. ...

 

Došlo mi je da napišem "bravo :cheer: Ivane Te Stojadine, upravo tako i ja mislim ..." itd. ... al napisal bum samo da se i ja slažem. :kul2

Share this post


Link to post
Share on other sites

O moj Bože što će iz Dolja, možda velebnu Donjaru, napraviti, pa će se čuditi da je gužva na Ribnjaku. Jedino bi mikijevi pajdaši bolje prošli da se povećao broj kutnih građevina na trasi pa da bude u stilu žičare cik-cak.

Ipak moramo biti pokorni jer kako ono piše grafit na zidu "gradske stručne službe rade u ime građana".

A tzv. prometni stručnjaci nakon što su otkrili kružni tok, upikavaju ih gdje treba i gdje ne.

Mislim da je CIA-ju mnogo više zanimala izgradnja tunela (do Zagorja planiranog), nego li ove cityzacije sela.... možda ideja da se tako napravi u Gruenzigu bečkom?


zglajzan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje je da je kružni tok sam po sebi ovdje nepotreban, na Ul. Gračansko Dolje s juga skreće malo auta jer je logičnije ranije lijevo skrenuti kroz Gračane, jedini smisao bi imao zbog okretanja busa ali s ovako velikim parkingom bus ni ne treba klasično okretište nego može okružiti parkiralište i to štedi prostor; no na kraju prava autobusna stanica koja bi koristila Dolje kao terminal je samo jedna, iz nekog glupog razloga su napravili dvije dobre stanice uz rotor na jug, iz Gračana i dalje prema Gračanima unutar rotora, dakle tamo kud tramvaj već vozi... :mrgreen:

 

I dakle ako će htjet ovdje uparkirat još jednu liniju na istok (osim već sasvim izgledne 227 koja sad ima neadekvatno okretište 300 m dalje, a ja mislim da se i 233 mora skratiti tu ako se napravi zakašnjela reorganizacija tramvajskog prometa, no potencijala ima još za svašta), morat će razbijat rubnike i trošit još para.

 

Na kraju me jedino veseli da se netko terminala uopće sjetio, da se i razbija naknadno bit će barem mjesta, ali da netko jednu korisnu i dvije upitne stanice zove terminalom je malo smiješno i kvazi-planerima očajno fali perspektiva i povezivanje prometnih potreba u gradu.

 

 

Sveukupno mi se čini da nitko ništa u cijeloj priči nije pošteno promislio otkad su nakon 2015/16 odlučili sj.. stari plan koji se formirao desetljećima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plan ovog kružnog toka je teži fulanjac. Kako živim u relativnoj blizini, ponekad posjećujem dućane u Meridijanu 16: vrlo je teško izaći sa parkirališta lijevo u Gračansku natrag prema Mihaljevcu kada je malo gušći promet, u praksi se svodi na ubacivanje i dugu prvu brzinu uzbrdo. Kada bi planirani kružni tok bio zajednički za gornju etažu parkirališta Meridijana 16 i parkirališta Donje postaje imao bi više smisla.


comments > /dev/null , pogotovo 2>&1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ok. Dakle onda je Grad otkupio parcelu i to nije razlog da se žičara gradi tu gdje se gradi.

 

Ne razumijem. Tko je tu lud. Onda je Bandić jednostavno lagao kad je naveo da se žičara gradi do samog okretišta radi nesređenih imovinsko-pravnih razloga.

Ovo je stvarno otišlo izvan kontrole po razini bahatosti i bezobraznosti.

 

Ne mogu shvatiti kakvi su tu interesi u pitanju da se žičara zajedno s garažom ne gradi na toj parceli. Pa da je i u pitanju pogodovanje opet ne razumijem jer se ionako tamo gradi parking. A ovako su mogli uklopiti garažu i postaju u jednom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Screenshot-5.pngOvakva je situacija...

 

Crveno je vlasnik Konzum

Žuto je vlasnik grad

Ljubičasto su mali privatni vlasnici

Narančasto je firma Via Vicus...

Screenshot-6.png


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to više ništa ne razumijem. Idu u projekt iako Grad nije vlasnik kompletnog zemljišta. A sami su naveli kao razlog premještaja Donje postaje na sadašnju poziciju radi istog tog problema što bi čak i držalo vodu.

 

I slažem se kublach. Tvoje parkiralište je smislenije, s većim kapacitetom ako se ne varam, s manje konfliktnih površina. Pregledan je i organizacija prometa je sasvim intuitivna te s manjim mogućnostima za nesreće jer nema centralne prometnice prema kojoj ide sva količina prometa sa i na parkiralište.

 

EDIT. sad sam povećao sliku. Fali ti kublach pješačkih površina (nogostupa), fali ti ulaz odozgo iz pravca Markuševca i fali ti zelenih površina između parkirališta po novim standardima gradnje parkirališta. S toga sam ipak obrisao komentar o prometnim inženjerima iako mi se tvoje načelo okomitog parkiranja više sviđa.

 

Ovaj dio s kružnim je sasvim u redu ali sporan je ovaj s parkingom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To treba provesti kroz knjige itd., koliko sam zadnji put vidio puno od ovih privatnih čestica je bilo u procesu prijenosa vlasništva ili izvlaštenja.

Kako sam već par puta rekao, skoro isto je i s česticama "kutne građevine".

 

Možda je već riješeno samo nije uneseno, sve u svemu dok to traje ne znači da se ne može već graditi na tim česticama. (da kažem malo klišejizirano, u biti tak to sve funkcionira u RH)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To treba provesti kroz knjige itd., koliko sam zadnji put vidio puno od ovih privatnih čestica je bilo u procesu prijenosa vlasništva ili izvlaštenja.

Kako sam već par puta rekao, skoro isto je i s česticama "kutne građevine".

 

Možda je već riješeno samo nije uneseno, sve u svemu dok to traje ne znači da se ne može već graditi na tim česticama. (da kažem malo klišejizirano, u biti tak to sve funkcionira u RH)

Misliš da su sve riješili sa 10 različitih vlasnika? Svaka čast, ali ne vjerujem u to... Primjer su ovi na Prečkom koji su bili isplaćeni pa vratili novce pa traže po današnjoj tržišnoj cijeni itd. ugl. da ne ulazim duboko u offtopic... Ti na Prečkom su 1 vlasnik a ti kažeš da su riješili sa 10 različitih? A i ne traje dugo da se unesu svježi podaci u katastar - jedino ako je riješeno ovaj tjedan...


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa možda ne do kraja da je izvlašteno i prepisano, ali do razine da stvar ide dalje.

 

Ne mora biti do kraja riješeno, to ne znači da Grad ne može preko toga graditi.

 

Eto primjer je i Prečko, a pogledaj i stanje s kutnom građevinom, tamo ispada da ni za jednu česticu posjedovni list ne glasi na Grad, dok je u zemljišnim knjigama sve u izvlaštenju koje je za dvije čestice u nekom višem stadiju (dakle sve skoro isto kao na čestici parkirališta iliti nekadašnje lokacije donje postaje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dio opreme žičare već je montiran na dolnjoj postaji.

Prve test vožnje sa gondolama očekuju se već u ožujku. (RTL danas)

Montaza opreme zicare je pocela prije 15-tak dana. Svakodnevno dolaze sleperi i dizalica istovaruje djelove zicare na zemlju prije kozumovog parkinga. Koliko znam neki tamo prolaze cesto pa su sigurno vidjeli kojekakve koloture dijelove stupova, itd...

 

Ne znam kako stoje imovinsko pravni odnosi s tom zemljom, ali cinjenica je da kad su privremeno odlagali zemlju prilikom kopanja donje postaje, nije se koristila cijela ta parcela, neki dijelovi (u sredini) su bili netaknuti i nije navazana zemlja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Zaprešiću je nekad bio željeznički triangl. Ljudima je negdje poslije '45 jednostavno oduzeto zemljište na silu. Preko tvoje zemlje je išao nasip. Ovo na silu formalno pravno nije bilo jer su vlasnici bili obeštećeni. A to obeštećenje možeš misliti koliko je minimalno plaćeno. I sad kada se vršio povratak u devedesetim nitko nije mogao to dobiti jer je u papirima pisalo da su vlasnici obeštećeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da su ljudi sadili voćke više bi dobili kod nacionalizacije. A kakvu je tko imao korist od izgradnje triangla koji je trajao kratko bio preseljen na pruge u izgradnji....? Samo kad je došla 91 i obećalo se vraćanje, mnogo toga, tu ne mislim na stanove, obična neizgrađena zemlja se jamila za privatni interes.... pa onda kaj je bilo poštenije, otimačina iz kojeg doba? Ili su sve otimačine ne iste ali jednake...


zglajzan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da su ljudi sadili voćke više bi dobili kod nacionalizacije. A kakvu je tko imao korist od izgradnje triangla koji je trajao kratko bio preseljen na pruge u izgradnji....? Samo kad je došla 91 i obećalo se vraćanje, mnogo toga, tu ne mislim na stanove, obična neizgrađena zemlja se jamila za privatni interes.... pa onda kaj je bilo poštenije, otimačina iz kojeg doba? Ili su sve otimačine ne iste ali jednake...

Negdje sam već pisao o tome. Nekad je postojao industrijski kolosijek u bolnicu Vrapče ili do Prečkog gdje je JNA imala skladišta a i pretovarivali su se tenkovi na labudice nakon ukinuća Samoborčeka. Ti tenkovi su išli dalje u Breganu. Na tim trasam dosta je izgrađeno ali ima i ne izgrađenog. Vlasnik tih trasa je HŽ. Pitao sam zašto to ne prenesu na grad, stanare zgrada ili firme. Nitko to ne želi i mukte koristi i ne plaća zakup. Kad bi im se to htjelo prepisati onima kome to ide naplatio bi se porez. Sad i da to žele mora ići na vladu koja to mora odobriti, formalno natječaji na koje se nitko ne bi javio i valjda na kraju Sabor. Ali kada dođe vrijeme ambrozije ili nekakvih eventualnih cijevi, žicovoda ispod i kakvih oštećenja svi odmah znaju čije je to. Tako onda umjesto da popravljaju prugu moraju ići ambroziju čupati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna zanimljivost: danas sam iz grada sa svog balkona primijetio obrise međupostaje Brestovac! To je toliko velik objekt da je eto vidljiv odozdo s nekoliko km udaljenosti! Uz objekt je vidljiva i velika dizalica koja služi za njegovu izgradnju! Da li je možda netko nedavno bio gore pa da nam iz prve ruke prenese što se gore zbiva i kako to izgleda iz blizine?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna zanimljivost: danas sam iz grada sa svog balkona primijetio obrise međupostaje Brestovac! To je toliko velik objekt da je eto vidljiv odozdo s nekoliko km udaljenosti! Uz objekt je vidljiva i velika dizalica koja služi za njegovu izgradnju! Da li je možda netko nedavno bio gore pa da nam iz prve ruke prenese što se gore zbiva i kako to izgleda iz blizine?!

 

Taj veliki objekt je zapravo Medvedgrad, a dizalica je još u Zagrebu. Slika je od prije par dana, može se provjeriti EXIF-info. Više se ne vidi niti onaj iskop, zaraslo u vegetaciju..

 

IMG-20191004-084709.jpg


comments > /dev/null , pogotovo 2>&1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj veliki objekt je zapravo Medvedgrad, a dizalica je još u Zagrebu. Slika je od prije par dana, može se provjeriti EXIF-info. Više se ne vidi niti onaj iskop, zaraslo u vegetaciju..

:lool :lool :lool :lool :lool :lool :lool :lool :lool

 

Znači komedija!!! Kakav sam dan imao, i dođem malo na forum opustiti se... I odvalim se smijati 10 minuta u komadu... Suze su mi tekle...

 

Uglavnom da mi post ne bude skroz offtopic... Dakle više nema niti vidljivog iskopa a toliko se pričalo o ekocidu i devastaciji... Nije prošlo 2 mjeseca već je sve zaraslo...


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako god bilo...

 

Ne znam koja je velika privlačnost maltretirati Forumaša, no očito je glavna atrakcija polovici foruma. Iako više ne razumijem ni njegove fore da ponavlja istu stvar, ali reakcije su još bezveznije. Vidi se itekako, da.

Ne blesirajte da je išta zaraslo, nije još vrijeme za to a pogotovo ne na jesen, ako ozbiljno mislite očito je tko se ne kuži u bilje, ako nije ozbiljno ovo s Forumašem je dosadno.

 

Ja kažem da to nije neki posebni ekocid jer ovdje uz koridor nema biljnih rezervata prisutnih drugdje na Medvednici, ali nije napravljeno niti lijepo. Koridor je prekopan s prilično malo obzira i vidljiv je iz mnogih dijelova Zagreba. Nadam se da će biti kompetentno saniran, ali jednostavno nije bilo nikakve posebne pažnje i ekologije u gradnji ove žičare iako su i vlastima i nekim ljudima na forumu usta bila puna toga dok je trebalo, ovdje je očito da može biti i erozije ako ne bude sanirano, ne znam čemu je trebalo toliko razdrljati sve. I nemojte mi opet s floskulama da je to jedini način jer je debilno više, tko nikad nije vidio motornu pilu ili lopatu u šumi neka ne izmišlja više.

 

Uglavnom, ovo je umarajuće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja ne znam jeli moglo ljepše. Jer se po dokumentaciji vidi da se kompletnom duljinom polaže jako puno kablova, možda i kakva odvodnja, tu su još temelji za svaki stup, teška vozila itd. Uz to idu betonski zidovi na dijelovima trase kao zaštita od klizišta tamo gdje je očito procijenjena opasnost od toga.

 

Ja vjerujem da će to srediti i da će vegetacija brzo napraviti svoje.

 

Mislim da tako ljudi reagiraju na Forumasa jer on nikada još nije vodio dijalog i odgovorio na argumente protiv njegovih. To je glavni problem bar što se mene tiče. Ja nemam ništa protiv da iznosi svoja stajališta.

 

PS. vezano za ono rješenje parkinga.

Kako znate da kružni nije potreban? Netko je od vas mjerio promet i zaključio takvo što? Dakle kako se neko mišljenje o konkretnom tehničkom rješenju (ne o doživljaju slike, okusu jela itd.) može dati bez konkretnih informacija? Jer ovdje ne pričamo o načelu nego baš o tom kružnom toku.

Isto tako, ono kublachovo rješenje. Ok, načelo okomitog parkiranja je u redu. Ali onaj plan nebi prošao baš nigdje što je kublach nacrtao jer nedostaju neki osnovni elementi koji su nužni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kružni tok za samo ulicu Gračansko Dolje, dok umjesto toga može biti traka za lijevo kakva je sad? Kad si vidio prometne probleme tamo?

Pričamo li uopće o istoj cesti?

Apsolutno nije potreban. Ovo je jednostavno ulica na kraju grada na kojoj se dva auta na dijelovima ne mogu fizički mimoići. Doslovno fizički ne može biti prometna cesta.

https://www.google.hr/maps/@45.8615027,15.9825092,3a,75y,291.24h,90.15t/data=!3m6!1e1!3m4!1spTqcQIuyLthuOg14Bbl_eQ!2e0!7i13312!8i6656

 

Pa i ovdje na početku ulice, promet je skoro beznačajan (i nema ni mogućnost da bude protočan zbog same ceste) u usporedbi s Gračanskom-Markuševečkom koju na kraju ne ometa, samo raskrižje je moguće i puno propusnije od pojedinog smjera ceste na kojoj je mimoilaženje komplicirano. I na samoj ovoj ulici iz grada se za mnoge kuće logičnije dođe kroz Gračane cestom ispod vijadukta, znači skretanjem s Gračanske ranije. Po čemu ta ulica treba kružni tok širok 50 m?

Ovdje se radi možda prosječno o prolasku 1 auta po minuti.

 

Mislim, možemo ići mjeriti ako hoćeš ali ne vidim smisao.

 

Čak i da treba kružni tok, očito ceste oko cijelog parkirališta su posložene kao dvije jednosmjerne i formiraju veliki kružni tok. Zašto je potreban dodatni veliki kružni tok unutar još većeg kružnog toka za ulicu s tako malo prometa dok ni Gračanska-Markuševečka ne doživljava zastoje?

I to za ulicu koja ima praktički samo jednu traku, nema mimoilaženja odmah iza kružnog toka kakav se može staviti i na raskrižja dvije magistrale.

 

 

(Šire gledano ul. Gračansko Dolje mogla je imati potencijal kao rješenje za neku verziju sjeverne obilaznice, ali žičara nagurana na ovu parcelu je to otežala i sad ni kod nje neće imati dvije trake normalne širine kako nije ni prije imala, bit će problematična kako je i dosad bila, vidljivo je jasno u planu; to se jednog dana sad uz još veću investiciju može riješiti, ali tko zna kad.

No da i prerasta u sjevernu obilaznicu, glavni pravac nije skretanje s juga prema zapadu, nego očito sjeveroistok-zapad. I da ima više prometa, ovaj praktično veliki kružni tok oko parkirališta zapravo može dobiti i drugu traku; ugl poanta barem jednog od ta dva kružna toka je nejasna)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto tako, ono kublachovo rješenje. Ok, načelo okomitog parkiranja je u redu. Ali onaj plan nebi prošao baš nigdje što je kublach nacrtao jer nedostaju neki osnovni elementi koji su nužni.

Dodaš te elemente pa će proći... Crtao sam u paintu... Naravno da se odrede da su jednosmjerne itd itd itd...


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...