Jump to content
zeljeznice.net
tram4

ZET - stara žičara Sljeme (2S)

Recommended Posts

Dosadašnja tema koja je došla do 50. strane zatvorena je, ovdje možemo nastaviti o staroj nekadašnjoj žičari koja je ove godine do kraja rastavljena.

 

Stara tema: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/13095-zet-sljemenska-zicara/page-50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada je stara žičara prestala sa radom u lipnju 2007., jedna osoba koja je bila na neki način uključena u pripreme za novu rekla mi je "Nove nebu najmanje deset godina" !

Nisam tada to ozbiljno shvatio , ali sam ipak sačuvao broj Zagreb News-a od 4. srpnja sa jednim člankom o staroj žičari; ovdje je već pisano o prvom obećanju da će Nova biti u pogonu početkom 2009. prije Snježne Kraljice..

naslovnica.jpg

clanak.jpg


comments > /dev/null , pogotovo 2>&1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super da si sačuvao ovaj stari članak. :palac:

 

Čuvaj ga i dalje, bit će nam to dobar podsjetnik i nakon idućih deset godina čekanja na novu žičaru.

Osim, naravno, ako u međuvremenu Obećanko ne odstupi ili ga zatvore ili kojim slučajem izgubi gradske izbore, pa se nova žičara stvarno izgradi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna kabina stoji u Draškovićevoj...

 

20171227_152556_copy2.jpg


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je ovo već bilo:

 

?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijepi filmić! Nego, ne znam jeste vi drugi koji ste ga isto pogledali čuli da se između ostaloga tamo o staroj žičari spominje da je poslovala s gubitkom i bila posve nerentabilna! A kapacitet joj je bio bar 3-4 puta manji, nego što bi to bio kod nove žičare! Prema tome, posve je jasno da će nova žičara postati mega "Obrovac" i teški gubitaš, doista tužno da ju se iz politikantskih razloga ide graditi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijepi filmić! Nego, ne znam jeste vi drugi koji ste ga isto pogledali čuli da se između ostaloga tamo o staroj žičari spominje da je poslovala s gubitkom i bila posve nerentabilna! A kapacitet joj je bio bar 3-4 puta manji, nego što bi to bio kod nove žičare! Prema tome, posve je jasno da će nova žičara postati mega "Obrovac" i teški gubitaš, doista tužno da ju se iz politikantskih razloga ide graditi...

Al' ga ti mlatiš! Pa i kompletan ZET posluje sa gubitkom? Sa gubitkom posluje i HŽ PP, OBB PP i da ne nabrajam više. Što bi sve trebalo ukinuti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa i Hrvatska je u gubitku, a i Juga je bila dužna ali se nije zbog dugova raspala


zglajzan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...