Jump to content
zeljeznice.net
tram4

ČKD Tatra T4+B4 (3)

Recommended Posts

Ali što je s ugradnjom klime za vozača na (ako se ne varam 10-15) T4 koju su sindikati dogovarali s upravom? Ili je ipak ispalo isplativije (ili samo inercijom lakše) na vruće dane rasporediti 2200 i KT4 po linijama a T4 ostaviti u garaži (to se moglo i prije 7 godina, no dobro)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa na T4 bas nema neke velike logike stavit klimu jer upravljacnica nije skroz zatvorena. I mislim da bi od toga samo mogli navuc prehladu jer s jedne strane je vruce a s druge se dere klima jer zeli rashladit prostor koji nemoze. Drugo da se upravljacnica skroz izolira.. Kao kod KT4 ili 2100 ili 2200.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mislim, veliki je problem dograditi pregradu... Kako 101 i 201 uopće nisu imali vrata na kabini pa su ih dobili.

I nije ni na MAN NL263 '03 kabina potpuno izolirana pa imaju klimu za vozača, kao i mnoga druga JGP vozila po svijetu. Tako da nije istina da se bez potpune izolacije ne može rashladiti prostor, inače ne bi ni vozila s vratima širokim 1x2 m koja se otvaraju svake minute nikad imala klimu.
No opet, koji je problem s par komada pleksiglasa i gume dograditi kabinu na T4.

Nepotreban offtopic zbog kojeg su postovi prebačeni u odgovarajuću temu.

Edited by tram4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra s obzirom, da su najavili zahladnjenja, najavljeno je servisu, da pripremi T4+B4 za promet. Naglasaka je na one s reklamama. Jedino će linija 11 biti sva u novim tramvajima. Tako ako netko želi naročito kublach i sebral,mogu se sutra provozati u T4 na svojim standardnim linijama. Ako nije odgovarajuća tema prebacite.


"Nisam ni pobjegao, ni odustao, ni potražio zavjetrinu. Uradio sam ono što i Li Kung: napravio što sam htio i sklonio se da ne smetam svome djelu, da ono više dođe do izražaja. Kad si tu, od tebe se, obično, ne vidi ono šta si napravio. Dao sam što nitko nije i sklonio se. Morao sam zbog sebe. Običaj je da oni koji nešto naprave zasjednu i ne daju drugima. Ja nisam to htio. Mene nitko nije skinuo i to je važno da se zna." > Branimir Johhny Štulić, 1989.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Njusim laganu provokaciju. :D

 

Danas sam vidio onog T4 s reklamom na T com na liniji 4 kod stajalista Jukiceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako ako netko želi naročito kublach i sebral,mogu se sutra provozati u T4 na svojim standardnim linijama.

Hvala ti na informaciji. No sasvim dovoljan mi je T4 na liniji 15, kojeg ni da hocu ne mogu izbjeci. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz teme:

http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/2244-poplavljeni-tramvaji/page-34

Lijepo mi se uklapa ova svježa plava sa ovako bijelo obojanim postoljima :).


Postolja od T4+B4 se oduvijek farbaju u sivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Postolja od T4+B4 se oduvijek farbaju u sivo.

 

 

Je ali kad ovako pogledaš fotku postolja više vuku na bijelo nego sivo barem meni. :/

Sorry na OT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je ali kad ovako pogledaš fotku postolja više vuku na bijelo nego sivo barem meni. :/

Sorry na OT

A čuj, svjetlo sivo, nekome bliže bijelome, nekome bliže crnome. :wink:

Kako god, kratko traju ovakva čista uslijed prašine, metalne strugotine, kiše i masti iz ležaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, nije mi nikad bilo jasno zašto samo postolja KT4 farbaju u crno a ostala u svijetlo-sivo, da je bar neka tamnija nijansa, ovako su brzo očito prljava...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, nije mi nikad bilo jasno zašto samo postolja KT4 farbaju u crno a ostala u svijetlo-sivo, da je bar neka tamnija nijansa, ovako su brzo očito prljava...

 

Od 2100, i niskopodnih se također bojaju u crno, bikovi i česi u sivo. Ne znam zašto ali pretpostavljam zato da mogu razlikovati odmah na prvu dijelove postolja od KT4 i T4. Npr. reduktori izvana izgledaju potpuno isto ali su posve različiti po karakteristikama, pa možda da ih slučajno ne pomiješaju. Ovako se odmah po boji vidi razlika kad su svi na hrpi, kao i kočnici itd. Ima tu i nekih drugih detalja. Ne znam, ali meni je to najlogičnije objašnjenje.

Inače, u originalu su postolja od KT4 bila siva, od bijelo-plave sheme su ih počeli bojati u crno.

Jedini par T4+B4 koji je imao crna postolja bio je 471+871 u Roche reklami.

 

A ne znam, dođe na isto na kraju, sva postanu smeđa.

Prebačeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

458 sređen, danas oko 15:50 vukao katicu 318 po Maksimirskoj u smjeru centra, koliko čujem tramvaj je pričuva već tjednima za 15icu....zatim i prikolica 825 u prometu (sa 417), zadnje je bila viđena u krugu TPD sa upitnim 476.....


nPvpAkY.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo je, viđao sam rijetko...Nemam slike, vidio ih iz drugog tramvaja, nisam očekivao da ću vidjeti pa nisam ni stigo slikati


nPvpAkY.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joj, valjda će na katici 318 napraviti S3 postolja, vožnja u njoj je strašna, a i vozi po bandaži debeloj kao list papira. Nisu dirali postolja od VP-a 2009., osim brušenja vijenaca ali to ne računam.

Nikad nisam vidio Čeha kako vuče katicu.
Imaš li slike?


Nemam slike toga, ali evo 3 slike samo za primjer. Rijetko se uhvati (i vidi) ali se uhvati. Ne mora biti da je uvijek katica u kvaru, to rade često iz praktičnosti da ne šalju bezveze 2 vozača. A KT4 ne vuče nikad drugi KT4 jer za razliku od T4 nema reduktore previđene za vuču apsolutno ničega osim samog sebe.

Evo npr. prilikom isporuke 308 u TPD nakon VP-a.

LbTnZCv.jpg

I jedna unutar kruga spremišta sa 320.

pCSFlHX.jpg

I jedna od čini mi se STIB-a.

Vfbxk1j.jpg

Uvijek jedan čeh služi za šlepanje po spremištu i seljenje pokvarenih tramvaja koji ne mogu voziti svojim pogonom između spremišta. Najčešće pričuva 15-ce kako je napisao konfuziator. Tog 458 otkako su ga sredili na MP ili SP sredinom kolovoza služi kao tramvaj za šlep. Još ga nisam vidio u redovitom prometu.
U TPT-u pokvarene tramvaje i sve ostalo šlepaju tri radna stojadina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

421 je obnovljen i u prometu. Samo više ni sam ne znam jel to bio MP i VP, moram ga uhvatiti da pogledam.

 

Na 421 je dakle obavljen MP, sređena oplata, stepenište i popravljeni dijelovi u interijeru, postolja mislim da nisu dirali. Evo i slike, još fali od 458.

 

e8YlBD2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

458 više nije pričuva nego vozi na četvorki i vuče prikolicu 825, tako da evo i fotka:

6SrMrbC.jpg

 

A evo danas još jedan solo čeh iz remize u remizu, ovaj put 485. Iza njega je 2293 također pri prebacivanju, naravno s natpisom "kvar". Treći solo čeh uhvaćen u samo nekoliko dana!

x4cBjG5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Friško sređena 817 danas viđena na šestici, ima i nova vrata:

 

Znači, prikolice i motorna kola nakon generalki dobijaju nova vrata - ima li realne potrebe za tim? Znači li to da se nova vrata planiraju za sve Čehe - ukoliko ih pre toga ne povuku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Znači, prikolice i motorna kola nakon generalki dobijaju nova vrata - ima li realne potrebe za tim? Znači li to da se nova vrata planiraju za sve Čehe - ukoliko ih pre toga ne povuku?

 

Većinom da, no nekima su na velikom popravku ostavili stara. Ha, ima i nema. Dobro je da su zamijenili ona drvena vrata sa tim novima koja su čvršća i trajnija no mislim da malo pretjeruju s time. Miskim da ima smisla ugrađivati na one koji će još voziti 10-tak godina, a sigurno će neki voziti još toliko.

 

Na 817 je dakle napraljen VP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A za kaj sluzi onaj veliki elektroormar na sredini prikolice (cini mi se i motornih kola) u kojoj je jedan manji ormar koji nikada nije zakljucan pa se cuje kako lupkaju vratasca kad tramvaj krece / koci, u kojem se cini mi se nalazi jedan osigurac :) Je li to bila priprema za nekaj vise elektroopreme ili kaj?

 

I zakaj pise na motornim kolima izvana "Krovni lim je vodic", je li to pantograf direktno povezan na krov :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A za kaj sluzi onaj veliki elektroormar na sredini prikolice (cini mi se i motornih kola) u kojoj je jedan manji ormar koji nikada nije zakljucan pa se cuje kako lupkaju vratasca kad tramvaj krece / koci, u kojem se cini mi se nalazi jedan osigurac :) Je li to bila priprema za nekaj vise elektroopreme ili kaj?

Relejni ormar i elektroormarić instalacije niskog napona ako se ne varam. Dakle releji pokazivača smjera, osigurači i razvodni ormar za upravljanje vratima, signalno zvono, najava stanica, instalacija za validatore karata itd. Jedino ne znam stvarno jel to sve nabrojano u tom ormaru ili nije, trebalo bi vidjeti shemu, ali od toga nigurno nešto je tamo ako ne i sve to.

 

I zakaj pise na motornim kolima izvana "Krovni lim je vodic", je li to pantograf direktno povezan na krov :mrgreen:

Upozorenje da je krovni lim vodič i ako stojeći na krovu primiš gornji vod velike su šanse da te udari struja. Tj. gotovo sigurno će se to desiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...