thomcro Posted April 22, 2017 Share Posted April 22, 2017 Nekako nam je u zadnje vrijeme ekšnarenje učestalo, ritam je skoro svaki mjesec na jedan , ovaj mjesec smo se odlučili za vrlo jednostavnu destinaciju ... Zagreb ... koji smo realizirali tijekom jučerašnjeg (21.04. A.D.) dana. Plan je bio gotovo cijeli dan vožnje tramvajima po Zagrebu. Na koncu se tu svega skupilo, bilo je tramvaja bilo je željeznice ... bilo je čak i snijega (čak smo razmišljali ekšn nasloviti "Snježni ekšn ..." ) ali na koncu smo se odlučili za ovaj naslov koji je.Išli smo na četvorica, Kapo (alfa i omega vezana za organizaciju i vođenje željezničkog djela ekšna), celicana (alfa i omega za vođenje tramvajkog djela ekšna), K 357 (katica za visine i nizine, dežurno zajebavalo) i moja malenkost (provokator par excellence i koferić). U i iz Zagreba kao osnovno prijevozno sredstvo odabrali smo vlak a u Zagrebu smo, osim vlastitih nogu, koristili razne vrste tramvaja.Što se samog tiče i njegove prezentacije samo par riječi: plan je bio sa kolodvora do Dubca pa do triangla kod Čulinca (odrađeno), povratak do Dubrave pa do Borongaja (odrađeno), do shopa od Backa (odrađeno), tramvajem do Savšića (neodrađeno, ostalo za neki drugi put) i tramvajem do Črnomerca (odrađeno). Kako je snimljena materijala poprilično cijeli putopis će bit podijeljen na tri (3) cjeline ("Napad", "Rastur" & "Časni uzmak"). Sa putopisom ću krenut u tijeku ponedjeljka jer zbog drugih obveza neću prije stići.Tek za zagrijavanje evo sad samo jedna slika "Armade" iz vlaka B205 ... ***** Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Prvi dio, "Napad" ili kako smo krenuli u osvajanje metropoleKako sam već u uvodnom postu napisao, za travanjski ekšn odabrali smo Zagreb a mjesta događanja su, uglavnom, tramvaji. Kako Kapo dela i samo petkom je slobodan tako smo i ovaj ekšn odradili u petak ali karte su kupljene dva dana ranije ...kako sam ja prvi došao na kolodvor zatekao sam već postavljenu kompoziciju i to sa čak 6 vagona (to sam zadnji put vidio na Kvarner Expressu)čarobni noćni trenutaku sastavu su i dva MAV vagonau prvi tren htio sam sjest i čuvat mjesta u jednom od njih ali su me prozori odvratili od tog naumarano jutro, vedra noć i mjesecasee 215 & 108 na putu za ŠkrljevoU šta je to dugo!!!bacamo iskre po Kalvarijiuh i ovdje je malo teže sve utrpau u jedan kadar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 kako smo bili u zadnjem vagonu to su nadalje stajanja na kolodvorima bila uglavnom van domašaja perona, kao ovo na Pećinamaone dve asee i nisu baš nešto odmakle ali izgleda da ni neće najprije na Škrljevo nego će na Brajdicupo vežičkom nasipuna Škrljevu idemo u skretanjeovi od Infre obnavljaju burobran iza škrljevskog tunela (učinilo mi se da je negde oko sredine malo ulegao i da se malo nagnul van zavoja, uglavnom od polovice pa prema Meji je sav u žičanoj mreži)iza brda zora se dižeđuka stoiprvi spi na prvom kolosjekuna drugoj strani sam uhvatil Plaserovu podbijačicustajanje u Meji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Tek kad smo krenuli pojavila se kolodvorska zgradana Plasama nas je čekal putnički za Rijekui nama je zelenoopet moramo čekat da naiđe koilodvorska zgradapogled sa gornje pruge na usnuli Kvarneri zeru prema Krkuprolazak kroz onaj legendarni S zavoj između Plasa i Zlobinaulazimo u Fužineovde opet nešta delaju kad su dovukli ovu podbijačicu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Nema škole pa je sve nekako umrtvljenoovdje nema baš nešto ni teretapogled na usnulo Donje selo fužinskopreko mosta idemo puževom brzinom (navodno je most, onako, li-la pa se zato preko njega prelazi malo manjom brzinom od puža ... )e u Lokvama još ima ostataka snijegadoduše malo manje prema kolodvorskoj zgradiali na drugoj strani ima ga i po stazi izmešu kolosjekaprema Delnicama dga je bili tako ... malo uz prugu i u sjenovitim djelovimamalo prije Delnica raskrčuje se šumadužina vlaka je naprosto zarazna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 prvi odsjaji sunca na vagonimadok smo stajali tu u Zalesini Kapo je rekao jednu vrlo znakovitu rečenicu: "Prije smo stalno kukali kako di voljeli u Zalesini snimit malo dulji vlak od tri vagona a sad kad to i možemo onda nam ta kompozicija ne stane u kadar!!!"stojimo na signalu pred Skradomnakon jedno pet minuta stajanja makli smo se sa mrtve točkeu Skradu kompozicija Easa i njima srodnih vagonaostaci skradskog vodonapojnikazbog ovog čuda smo morali stajat na otvorenoj pruzizavoj poslije Skradaulazimo u Brod Moravice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Moravička vagonska radionabačve iz Šoićai THM-ova asea na čeluodosmo iz Moravicajedan od "Lacija"zavoj odmah poslije izlaza iz MoravicaVrbovsko i opet stojimo pol kilometra od peronasa druge strane nova pilana u punom pogonuzavoj odmah poslije prijelaza u Vrbovskom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Vlak sa lokomotivom bil je dug skoro k'o od tunela do tunela, ovo je izlazak iz drugog tuneladolazimo u Ogulinski Hreljinjedna ranojutarnja prije Ogulinacijelim putem najviše snijega ipak je bilo na Klekuevoga i malo izbližegkamenčuga na vrhuevo nas pred Ogulinomulazimo u kolodvorslavonskobrodski WM-15A sa crnogorskim Kgs-om (snimil sam to svojedobno u Vrbovskom)crnogorski Kgs sa mixerom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 U drugom smjeru HŽ-ov TMDKapo ima robnu razmjenu sa jednim modelarom iz Ogulina (na MŽ je znan kako Klek)zgrada ogulinskog kolodvoradok žuti žutujudio ZOP-ovih snaga još mirujekod depota je malo življeiz vagona se istovaruje pijesak u siloseono čudo za rastresanje tucanikahttp://i.imgur.com/y4TVHMx.jpg[/img Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Iz zgrade viri još jedan dizelovo je jednostavno jače od menei na ovoj strani ima hrpetina žutih ...... i žuto-crvenihpičimo na onoj ravnici izmežu Ogulina i Oštarijabunker i kolosjek za u bivšu vojarnu (bit će malo više fotki u povratku)prazan oštarijski kolodvor (ali se zato lijepo vidi ono uzvišenje sa druge strane)na drugoj strani je isto spust ali širina kolosjeka je malo čudna, ko da je za kakvu portalnu dizalicuoštarijski stari EVPdošlo je vrijeme da vidimo sa čime to mađari raspolažu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Spustil sam rit na taj samt i, je mekši je puno puno više nego ona smećad od naših šelinihjedina mana je taj zamandaljeni prozorovo je drugi vagon i taj nema klasične kupeenu kako joj cipele izvirujuu onom vagonu sa kupeima ima i svako malo pomoćni stolac po hodnikua ovo je naše moderno čudona displeju u ormariću piše sve što jedan kondukter treba znatu Gornjim Dubravama križamo se sa dizelomlagana vožnja zbog klizištasmjer odakle smo došli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 I onda sam otkrio jednu zanimljivost, pazite sad ovo ... prazno... prazno... opet prazno... i ovaj je prazan... prazno... prazan je i prostor za bacikle... prazan je i prvi kupe... jedino je u drugom kupeu vesela "armada"Sunce ti garavo ... pa imamo cijeli vagon samo za nas (ko ovo more platit ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Korana kod Zvečaja na jutarnjem suncupolja ispod prugepolako ćemo u Zvečaj jer nas na drugom kraju čeka nagibalogrozdići se obesili po prozorimaode za Splitrefleksijeode nagibalo al' bogme i miprolazimo kroz Dugu Resu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Napokon sam i njega snimio, Plaser StopfExpresspo zavojima u Dugoj Resikrižanje sa teretnim u Mrzlom Poljuprema Karlovcuvagonet od Infre na izlazu iz Mrzlog Polja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Sunčano jutro u Karlovcupa preko Kupeopaaaa ... gdje su šinobusi!?na kolodvoru onaj kamion što može po pruziovo je kao da smo negde sred Istrekrižanje sa putničkim u Draganićimaulazimo u Jastrebarsko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Nema se tu baš preveć za snimiti, ova asea je odmah otišla čim smo mi staliu prvi tren sam mislio da sam videl Glažara za pultom ali kad sam došal doma i pregledal fotke vidi se da to nijeon (tog čovjeka otkako je prošal u Moravice nisam vidio)zgrada jaskanskog kolodvoraprotutnjavanje kroz Horvateprolazimo kroz Hr. Leskovacna drugom kraju je strai EVPremetinečka rampadesno za ranžirni i Goricu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Polako se nabrijavamo ne ne, nismo prošli na crveno, signal se promenil dok je zadnji vagon došal do njegavid' busevapreko "hendriksa" (nije mi baš preveć jasno kakve veze imaju Hendriks {koji je, btw, bil baluba} i zeleno obojanimost al neko valjda vidi vezu u tome)vidi se da su stari nosači mreže ostali i daljeako se ne varam ovo su bivši vrtovi od RVR-aveć smo kod Ciboninog tornja i uskoro ćemo dole "gazda" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Ulazimo u Zagrebdi ćeš ljepšeg dočeka od breneo vidi i njegai tako smo došli sa "gredeljecem" do kraja prvog djela pričeDrugi dio priče bit će tijekom utorka/srijede!****** Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 Lijepo, početak obećava. P.S. Rijeka kod Zvečaja nije Korana nego Mrežnica. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Lijepo, početak obećava. P.S. Rijeka kod Zvečaja nije Korana nego Mrežnica. Znaš kako to ide, jedno misliš a od umora drugo nakucaš i pustiš bez provjere Hvala za ispravak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 25, 2017 Author Share Posted April 25, 2017 Drugi dio, "Rastur" ili kako smo naganjali tramvaje po metropoliI evo nas u Zagrebu! Nakon što smo nas trojica kupili dnevne karte a celicana produžil svoju mjesečnu ZET-ovu (i ja kupil skoro dve kile štrudela od maka i buče za po kući ), krenuli smo sa snimanjem onoga što smo zatekli ...brena se skotrljala do prvog peronamađar spreman za odlazaka i gredeljevac bi mogal skoro za Varaždinje njemu ta kamera standardni dio opreme?asea koja nas je dopeljala ode gurana dizelom u remizui onda smo krenuli fotkat tramvaje (dok nam ne dođe tramvaj za Dubec)ekološki čehpa opet velika plava glistajedna uz drugubit u metropoli a ne se uslikat po kraljem, greh do neba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 25, 2017 Author Share Posted April 25, 2017 More malo i sa nogometnim obilježjima evo i malo bliželeva katicaova je pravocrtna ... skoro taman smo se spremali povuć na rezervni položaj, na samo stajalište, kad je Kapo opazil ovo čudo kako see skriva iza žbunjaja to ne kužim, ova glupača u crnom, vidi da dolazi tramvaj i da neće stić proć prije njega svejedno ide prelazitevo i sad čudi iza njega i čudi se ko pura drekukako smo sami zaključili, ovo mora da je bila neka plaćena vožnjai eto tako nas u jedanajstici i kotrljamo se ka Dubcu ... vi'te malu sleva (na fotki zdesna) iza Kapota ... na jednoj stanici ušli kontrolori (ej kako su banuli u civilu i isukali one svoje makinjete!!!) a mala nije imala kartu i nije imala ni najmanju namjeru istu i kupiti a ono, kontolorska posla ... ajd van te zvat ćemo drotove i čim je tramvaj stal mala trk (ma koja Florens Grifit Đojner, mala je bežala ko da ima papra vriti) i bjež od tramvajaVujčiću ... đe su pare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 25, 2017 Author Share Posted April 25, 2017 Onaj med nama koji ama baš sve zna o tramvajima ... naš armadist celicanaovo na Kvatriću mi je jako zanimljivo iz svih pravaca pa u krug ... da ti se zavrti u glavi od silnih mogućnostii mi smo tu negde (vidi se samo K 357 u plavoj jaketi)prolazimo pored Dinamova stadiona (tu se nisam usudil izvadit Rijekin šal )preko puta okretišta u Dubravi snimih ovu dizaličastu Tatrušnjim smo došli na Dubec, mogu reć da se baš fino kotrlja i ljuljuškakrenuli smo dole ka rasputnici ali smo malo zastali na raskršću snimit par dogonjadok smo išli ka pruzi prošla su dva vlaka a na ovog smo morali malo čekatma čovječe ko bi ti se usudio hodat po pruzi kad tuda piče ko sa raketamapruga prema Sesvetama Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 25, 2017 Author Share Posted April 25, 2017 Ja se ovoga sjećam iz nekog drugog vremena kad je sve bilo drugačije i nije bilo ovoliko dućanapruga prema ranžirnom ...... i prema Sesvetamapodsjetnik za zaboravne ... da ne nose glavu u torbičubimo i čekamo, nigdje ničega ... dogovorimo se ako u roku deset minuta nebude ništa došlo odosmo daljea eno nešta ide iz Sesvetainteresantno kako šine počnu pjevat puno prije nego dojuri ovo tehnološko čudo (štel sam snimit film al' sve sam zajebal petljajući po pucima )evo drugog iz Zagrebauh šta to šibauhvatili smo i prigradskog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 25, 2017 Author Share Posted April 25, 2017 Vidjeli i brenukako nije bilo vremena stalno bit dole na prijelazu vratili smo se nazad na Dubec, plan je bil da Kapo iz Dubrave ode do TBJ sa 2100 a nas trojica na Borongaj na kolodvor i kasnije se nađemo negde u centru, kako smo do Dubca došli čehom (jasno, ne ovim!) ...... do Dubrave smo išli niskopodnim (zbog kratkoće vremena nisam ga snimil na Dubcu nego u Dubravi)Kapo će ovim do TBJmakinjeta je na stativu spremna za snimatode Kapoevo i onog čeha sa kojim nismo htjelikad se skoro sve plavi ... tramvaji, nebo, auti ... ajd bar cesta ne (još ... al' možda i to Miki Banderas posle izbora krene umjesto fontana prepravljat)dugonja će tek tu do Dubrave uz malu pomoć nevigacije (samo za orijentaciju da idemo u pravom smjeru ka borongajskom kolodvoru) nogu na nogu dođosmo i do remize Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.