Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Sign in to follow this  
Stanley

Kineske elektrolokomotive za TENT Obrenovac

Recommended Posts

U Obrenovac je stigla prva od dvije elektrolokomotive koje je TENT Obrenovac naručio od kineske tvrtke CSR Zhuzhou Electric Locomotive Co. Ltd. Lokomotiva ima snagu od 7.000 MW (9.400 ks) i maksimalnu brzinu od 140 km/h.

 

Fotografiju prve lokomotive u Obrenovcu objavio je Davor na forumu male.zeljeznice:

 

v0D8Hhp.jpg

 

Nadamo se kakvoj fotografiji od forumskih prijatelja iz Beograda i okolice.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja prvo vidio na Facbooku inpoznatno 4000 konja lokomotiva koju su kinezi radili sa Simensom

Pa ta koju si ti vidio je slabija od naših Asea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam skeptičan prema gotovo svim proizvodima "made in china". kupili su je jer su kinezi garant jeftiniji od ostalih proizvođača, no to ima i svoje nuspojave

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam skeptičan prema gotovo svim proizvodima "made in china". kupili su je jer su kinezi garant jeftiniji od ostalih proizvođača, no to ima i svoje nuspojave

 

Koje?

 

Dani kad je Kina radila samo šrot su davno prošli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja prvo vidio na Facbooku inpoznatno 4000 konja lokomotiva koju su kinezi radili sa Simensom

 

Siemens nema veze s ovim lokomotivama. Lokomotive za TENT je proizveo CRRC Zhuzhou, imaju snagu od 7MW (9400 konja), vmax 140 km/h i proizvedene su prema TSI standardu.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam skeptičan prema gotovo svim proizvodima "made in china". kupili su je jer su kinezi garant jeftiniji od ostalih proizvođača, no to ima i svoje nuspojave

 

CRRC nije jeftin; iako vrijednost ugovora za TENT nije objavljena, pa je tesko nesto precizno reci. Znam da su CRRC-ovi vlakovi (EMU i DMU) za Makedonske zeljeznice bili cca 10% jeftiniji od Stadlerove ponude.

Sto se tice razloga 'zasto su kupili'; nove Co'Co' elektricne lokomotive je tesko naci u Europi.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupili su Co'Co' jer su fascinirani JZ/ZS Rumunkama, nista drugo! Logicnog objasnjenja nema, a lobi u vuci je isterao svoje! Smatrali su da im treba extra jaka lokomotiva sa 6 osovina, nazalost zive u proslim vremenima... Cena je oko 4 miliona eura(tacnije oko 4,3) za obe, a za te pare su planirali jednu da kupe od ,,evropskih" proizvodjaca, kinezi su uleteli sa ovom ponudom i u TENT-u su jedva to docekali...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupili su Co'Co' jer su fascinirani JZ/ZS Rumunkama, nista drugo! Logicnog objasnjenja nema, a lobi u vuci je isterao svoje! Smatrali su da im treba extra jaka lokomotiva sa 6 osovina, nazalost zive u proslim vremenima... Cena je oko 4 miliona eura(tacnije oko 4,3) za obe, a za te pare su planirali jednu da kupe od ,,evropskih" proizvodjaca, kinezi su uleteli sa ovom ponudom i u TENT-u su jedva to docekali...

Za koje pare da kupe od "evropskih" proizvodjaca i od koga. Zasto bi neko bio fasciniran necim i ziveo u proslim vremenima. U ostalom cinjenica potvrdjuje da su JZ rumunke prava investicija,i dao bog da bilo koje nove prevuku i potraju kao one. Pratis li politiku bar malo Kinezi ulazu u kompletnu EP i finansiraju,a EU samo obecava i pljacka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nijednog trena ja nisam rekao da su Kinezi losi ili da su evropski proizvodjaci bolji! Rumunka je za ono vreme kada je napravljena odlicna lokomotiva, za danasnje je vec malo pregazilo vreme - zar ne? A ono gore sam rekao, jer je po meni njima nepotrebna loksa sa 6 osovina i 7MW snage, kad su imali 4-roosovinsku sa 6,4 MW koja ce raditi isto posao! Njihove pruge su ravne, ali da kazemo da ce ici i na IZS pruge opet nema potrebe za tolikom snagom... Naravno da je 6 osovina bolje za prijanjanje, ali danas to uspesno resavaju kompjuteri - tako da i dalje smatram da nisu morali u ovakvoj izvedbi, ali daleko od toga da je loksa losa! Samo ljudi u TENT-u zive u proslim vremenima...

A sto se para tice, pa da su uzeli nekog Vectrona, TRAXX-a platili bi jednog kao ove 2 i naravno da je bolje uzeti 2 kad vec mozete! No ni tu nisam rekao da su pogresili, nego samo da su planirali i izdvojili pare da kupe defacto jednu loksu zvucnijeg proizvodjaca - da tako kazem! Molim pazljivije procitajte sledeci put ;)

 

Poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

koliko su dobre ili loše to možda ni sami kinezi ne znaju. to će se vidjeti u toku dugogodišnjeg eksploatiranja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

koliko su dobre ili loše to možda ni sami kinezi ne znaju. to će se vidjeti u toku dugogodišnjeg eksploatiranja.

 

Joj daj molim te, CRRC je najveći proizvođač željezničkih vozila u svijetu! Ima 175 000 zaposlenika! Ako itko može tvrditi da su njihove kreacije testirane na prugi, onda su to oni. Dobivaju poslove čak i u SAD-u.

 

Ak je takva korporacija sumnjiva, kaj bi onda rekli za Končar i Gredelj?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Joj daj molim te, CRRC je najveći proizvođač željezničkih vozila u svijetu! Ima 175 000 zaposlenika! Ako itko može tvrditi da su njihove kreacije testirane na prugi, onda su to oni. Dobivaju poslove čak i u SAD-u.

 

Ak je takva korporacija sumnjiva, kaj bi onda rekli za Končar i Gredelj?

 

pa jel to nova lokomotiva ili već odavno prokušana? ne vjerujem ja kinezima ništa više nego končaru ili gredelju

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

pa jel to nova lokomotiva ili već odavno prokušana? ne vjerujem ja kinezima ništa više nego končaru ili gredelju

 

Kaj to znači "nova lokomotiva"? Nova je u smislu da je izrađena po točno određenim specifikacijama. Al gotovo sve komponente od kojih je izgrađena su vjerojatno iskušane i ispitane na mnogim drugim modelima.

 

Sigurno imaju više ekspertize u razvoju suvremenih vozila od Končara i Gredelja koji prije razvoja niskopodnih vlakova 30 godina nisu napravili nikakvi novi proizvod iz nule.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Kaj to znači "nova lokomotiva"? Nova je u smislu da je izrađena po točno određenim specifikacijama. Al gotovo sve komponente od kojih je izgrađena su vjerojatno iskušane i ispitane na mnogim drugim modelima.

 

Sigurno imaju više ekspertize u razvoju suvremenih vozila od Končara i Gredelja koji prije razvoja niskopodnih vlakova 30 godina nisu napravili nikakvi novi proizvod iz nule.

e to znači

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...