Jump to content
zeljeznice.net
thomcro

Fotografije i filmovi iz nedavne prošlosti - nakon 1990. godine

Recommended Posts

Ja ga se sjećam od početka devedesetih. Ni tada nije imao prtljažni prostor i u svakom vagonu je imao po jedan motor.

Koji je to plavac danas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji je to plavac danas?

 

7121 117/118


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedan video s vlakovima u Slatini, ovaj put iz 1993. godine. :jup :jup :palac:

 

Na 0:34 se pojavljuje 2062 s 9 pullmana, od toga je prvi službeni (brzi iz VK za ZG??? - tko će ga znati). A na 1:34 se pojavljuje 2044 s Baat-ićima.

 


Tražim fotografije Plavaca iz '90-ih ili početka 2000-tih godina: 7121-013, 020, 023, 024, 028, 029, 033, 034 i 035.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odličan filmić.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedan video s vlakovima u Slatini, ovaj put iz 1993. godine. :jup :jup :palac:

 

Na 0:34 se pojavljuje 2062 s 9 pullmana, od toga je prvi službeni (brzi iz VK za ZG??? - tko će ga znati). A na 1:34 se pojavljuje 2044 s Baat-ićima.

 

 

 

Ipak mislim da je u pitanju brzi iz OS za ZG, a ne iz VK za ZG... Zašto! Ličanka koja vuče vlak, čini se da nema žutu traku na bokovima (moguće da je bila još neka, ali koja je vjerojatnost), a takva je bila 2062-014, koja je pripadala Osijeku i vukla je vlakove iz Osijeka, a ne iz Nove Kapele preko Našica, što su vukle Vinkovačke Ličanke. Drugo, i broj vagona je na VK brzom bio veći (13-15).

 

I na prvih 9 sekundi videa se čuje neka Ličanka. Inače se na dosta videa felbar studija čuje motor ili truba 2062 ili 2044, ali ih se ne vidi.


Tražim fotografije Plavaca iz '90-ih ili početka 2000-tih godina: 7121-013, 020, 023, 024, 028, 029, 033, 034 i 035.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sa susretom vlakova na Slatinskom kolodvoru, snimanom 31.05.1992. :jup

 

Ličanka i 6 pullmana. Još su u JŽ numeraciji. Samo treba sačekati i doći će vrijeme kada će se još ovako dragocjenih videa pojaviti na kanalu "Felbar studio."

 


Tražim fotografije Plavaca iz '90-ih ili početka 2000-tih godina: 7121-013, 020, 023, 024, 028, 029, 033, 034 i 035.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lok. je Osiječka po izgledu mislim da je 664-049, u to vrijeme lok. nisu imale niti oznaku niti bile su jedno vrijeme bez ikakvih oznaka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da i meni se čini da na numberboardsima piše "049" (to je HŽ ex 2062-015, sada 114), a Osječka je 100% jer posjeduje iznad reflektora 3 mala utora za zastavice, koji se na videu savršeno vide. Koliko sam zapamtio do sada, HŽ (re)numeracija se počela stavljati na lokomotive, vagone i DMV od jeseni 1992.


Tražim fotografije Plavaca iz '90-ih ili početka 2000-tih godina: 7121-013, 020, 023, 024, 028, 029, 033, 034 i 035.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da i meni se čini da na numberboardsima piše "049" (to je HŽ ex 2062-015, sada 114), a Osječka je 100% jer posjeduje iznad reflektora 3 mala utora za zastavice, koji se na videu savršeno vide. Koliko sam zapamtio do sada, HŽ (re)numeracija se počela stavljati na lokomotive, vagone i DMV od jeseni 1992.

Tako je! :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neznam jel ova slika bila već, mislim da nije, našel sam ju slučajno na netu, neznam od kad kad je, ali vidim da je u Stubakima slikano. 127f88e84d78322d047dfdebf2ee87d0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

1992 g. Vlak sa parnjačom 22-047 i 077 koja je na slici.

To je vlak za Stubake koji je vozio u ono doba kada su te dvije parnjače obnovljene. Vukle su Baat vagone.

Karta za taj vlak sa Gl.kol. do Zaboka i Stubičkih Toplica je bila nešto skuplja nego da si kupio kartu za Plavca ili dizela sa klasikom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjećam se tih godina kad je to bilo, bil sam mali i čekali smo uz prugu parnjače, šteta da to nije ostalo u voznom stanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjećam se tih godina kad je to bilo, bil sam mali i čekali smo uz prugu parnjače, šteta da to nije ostalo u voznom stanju.

Neznam zašto je taj projekt propao!

Te parnjače su bile obnovljene 1992 g. za potrebe Turističkog vlaka za Stubake sa Baat vagonima u muzejskom stilu koji je vozio jedno vrijeme i samo je najedanput prestalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neznam zašto je taj projekt propao!

Te parnjače su bile obnovljene 1992 g. za potrebe Turističkog vlaka za Stubake sa Baat vagonima u muzejskom stilu koji je vozio jedno vrijeme i samo je najedanput prestalo.

 

Više podataka u temi :Zagorskim cugom vu Stubake : http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/12811-zagorskim-cugom-vu

 

Srdačan pozdrav !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neznam jel ova slika bila već, mislim da nije, našel sam ju slučajno na netu, neznam od kad kad je, ali vidim da je u Stubakima slikano.

 

Hvala puno, zlata vrijedna fotografija ! Dosta dugo pokusavam naci antologijske fotografije sa stubicke pruge a nikako da uspijem :) Kad bi se barem nasle neke slike s te pruge iz doba kad su po njoj vozili Djurani i Baat-ovi, mislim da na forumu nema niti jedne osim one koju je Stanley objavio iz 60-ih ali tad je jos parnjaca vukla...

 

Inace jel bilo perona tad 1992 na stajalistima po toj pruzi ili nije jos? Na ovoj slici kad napregnem oci mislim da ne vidim peron.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šteta da nemamo podatak koliko je muzejskih vožnji organizirano.

Šteta da nema slika s tih vožnji. Vrti se samo 6-7 jednih te istih fotki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šteta da nemamo podatak koliko je muzejskih vožnji organizirano.

Šteta da nema slika s tih vožnji. Vrti se samo 6-7 jednih te istih fotki.

Vlak je vozio samo ljeti u subotu i nedelju. Možda bi se moglo vidjeti kalendar prometovanja u Kuriru i grafikonu. Onda koliko se ja sjećam je 1 vozio neke mlade preko Zagorja do Čakovca sa parnom lokomotivom. Tamo ga je ako se ne varam preuzeo Đuran SŽ do Austrije a tamo je te naše vagone preuzela elektra OBB neka od serija 1045, 1145 ili 1245. To su one elektre sa najkraćim nosom na obje strane. Muzejska putnička garnitura nije išla kompletna. Bio je nekakav festival ili proslava u Beču u čast planeta Zemlja. U vlaku se prevozila neka omladina. Nisu samo bili iz Hrvatske nego je to bilo iz cijelog svijeta. Garnitura se vratila sa teretnim vlakom u Hrvatsku. Na proslavu 100 godina pruge Grosuplje-Kočevje je posebni vlak od 2 vagona vukla naša muzejska 22 serija iz Zagreba. U Dobovi je na vlak došla elektra i šlepala nas (bio sam u tom vlaku) do Ljubljane. Imali smo u zadržavanje u Z.Mostu radi pregleda lokomotive i ležaja. Nastavak do Ljubljane. U Ljubljani je lokomotiva išla na namirivanje u Šišku i okretanje. Naša 2 vagona bife i putnički su dodati na mađarski dio muzejske garniture i to je vukla naša lokomotiva i MAV 109 (JŽ 03). Strojovođa je bio M.T. otac od jednog forumaša a 2 ložača su bila iz Varaždina. Oba ih znam ali se 1 samo imena sjećam, Tonček (Antun). To je sve koliko znam da su vozili muzejski vagoni. Još su 1 vozili kad je prvi put došao papa sv. Ivan Pavao II. Tada su jer je bila velika potreba za vagonima vozila sa drugim u izvanrednom vlaku. Iza toga muzejska garnitura je bila u Sisku. Tamo su te vagone koristili kao štitne kod pregleda i razminiranja pruge prema Volinji. Vagoni se od tada koliko znam više nisu koristili i sad su trenutno u krugu vagonske radionice u Čakovcu. Lokomotive su se još nešto malo koristile potpaljene za snimanje filmova, Četverored ili nepotpaljene u filmu Duga mračna noć kao što su išle i u Budimpeštu na proslavu. U Čakovec je došla SŽ serija 17 i išla sa našom 22 serijom. Taj posebni vlak je vukla naša lokomotiva 2063. Nisam siguran 100% (prije će biti da nije išla) da li je išla i riječka Žutka jer je bilo govora da i ona ide. Našu 22 seriju u Čakovec i Budimpeštu je vozio M.T. Muzejske vlakove u Stubake su vozli nekoliko strojovođa koji su imali još ispit za parnu. Imam i na filmu super 8 snimljen muzejski vlak od Zagreba do G.Stubice praćen iz auta kao i čišćenje vatre i namirivanje u G.Stubici. Film je od nekih 20-30 minuta. Sad kad sam sve ovo napisao sjetio sam se da je serija 22 išla i u Istru na proslavu 100 godina pruga. Lokomotiva je dovučena hladna i potpaljena u Lupoglavu. Nije išla muzejska putnička garnitura nego su bili dvoosovci vagoni Baat (još su bili u prometu) dovučeni iz Zagreba. O tom vlaku sam negdje nešto i pisao ali ne sjećam se gdje? Ako treba mogu i ponoviti?

Toliko od mene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlak je vozio samo ljeti u subotu i nedelju. Možda bi se moglo vidjeti kalendar prometovanja u Kuriru i grafikonu. Onda koliko se ja sjećam je 1 vozio neke mlade preko Zagorja do Čakovca sa parnom lokomotivom. Tamo ga je ako se ne varam preuzeo Đuran SŽ do Austrije a tamo je te naše vagone preuzela elektra OBB neka od serija 1045, 1145 ili 1245. To su one elektre sa najkraćim nosom na obje strane. Muzejska putnička garnitura nije išla kompletna. Bio je nekakav festival ili proslava u Beču u čast planeta Zemlja. U vlaku se prevozila neka omladina. Nisu samo bili iz Hrvatske nego je to bilo iz cijelog svijeta. Garnitura se vratila sa teretnim vlakom u Hrvatsku. Na proslavu 100 godina pruge Grosuplje-Kočevje je posebni vlak od 2 vagona vukla naša muzejska 22 serija iz Zagreba. U Dobovi je na vlak došla elektra i šlepala nas (bio sam u tom vlaku) do Ljubljane. Imali smo u zadržavanje u Z.Mostu radi pregleda lokomotive i ležaja. Nastavak do Ljubljane. U Ljubljani je lokomotiva išla na namirivanje u Šišku i okretanje. Naša 2 vagona bife i putnički su dodati na mađarski dio muzejske garniture i to je vukla naša lokomotiva i MAV 109 (JŽ 03). Strojovođa je bio M.T. otac od jednog forumaša a 2 ložača su bila iz Varaždina. Oba ih znam ali se 1 samo imena sjećam, Tonček (Antun). To je sve koliko znam da su vozili muzejski vagoni. Još su 1 vozili kad je prvi put došao papa sv. Ivan Pavao II. Tada su jer je bila velika potreba za vagonima vozila sa drugim u izvanrednom vlaku. Iza toga muzejska garnitura je bila u Sisku. Tamo su te vagone koristili kao štitne kod pregleda i razminiranja pruge prema Volinji. Vagoni se od tada koliko znam više nisu koristili i sad su trenutno u krugu vagonske radionice u Čakovcu. Lokomotive su se još nešto malo koristile potpaljene za snimanje filmova, Četverored ili nepotpaljene u filmu Duga mračna noć kao što su išle i u Budimpeštu na proslavu. U Čakovec je došla SŽ serija 17 i išla sa našom 22 serijom. Taj posebni vlak je vukla naša lokomotiva 2063. Nisam siguran 100% (prije će biti da nije išla) da li je išla i riječka Žutka jer je bilo govora da i ona ide. Našu 22 seriju u Čakovec i Budimpeštu je vozio M.T. Muzejske vlakove u Stubake su vozli nekoliko strojovođa koji su imali još ispit za parnu. Imam i na filmu super 8 snimljen muzejski vlak od Zagreba do G.Stubice praćen iz auta kao i čišćenje vatre i namirivanje u G.Stubici. Film je od nekih 20-30 minuta. Sad kad sam sve ovo napisao sjetio sam se da je serija 22 išla i u Istru na proslavu 100 godina pruga. Lokomotiva je dovučena hladna i potpaljena u Lupoglavu. Nije išla muzejska putnička garnitura nego su bili dvoosovci vagoni Baat (još su bili u prometu) dovučeni iz Zagreba. O tom vlaku sam negdje nešto i pisao ali ne sjećam se gdje? Ako treba mogu i ponoviti?

Toliko od mene.

Vukla je Karavela 2 063 011!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo Kennedya da se prisjetimo.... :rolleyes:

 

Knin - 15.8.2001.

8241688443_4e9edb503f_b.jpg

 

Perković - 4.9.2002.

8351662754_2b76663c21_b.jpg

 

Šibenik - 4.9.2002.

8350631225_94fd7b67d4_b.jpg

 

Zadar - 6.8.2003.

8378589436_5759c50c7f_b.jpg

 

Knin - 6.7.2003.

8378591896_4b49745b53_b.jpg

 

https://www.flickr.com/photos/afc45014/sets/72157634280547209


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crvena 1141 214....

 

Gradec, 28.9.1997.

 

20910271614_76beda73e8_b.jpg

 

Vojakovački Kloštar 28.9.1997.

21344987700_104886347d_b.jpg

 

https://www.flickr.com/photos/richardlatten/albums/72157656475109774

 


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekoliko videozapisa iz Mađarske na koje sam naletio,kraj 90-ih, dok su neke HŽ-ove lokomotive vozile Mađarskom. Prvi puta, nakon fotografija, vidim i videozapis 1142 004,006 i 013(?) kako voze mađarskim prugama. Neki su ovdje i bili sa 2044,2063 lokomotivama, uglavnom, ima puno toga na istom yt kanalu, a ako se ponavljam sa 1142, onda mi je promaklo vidjeti. :)

7:11 i 7:55

https://www.youtube.com/watch?v=vp6_M1DG9VA

 

Ovdje se pojavljuje nekoliko minuta na početku.

https://www.youtube.com/watch?v=jpZ94UuYy4o

 

3:40 je HŽ 2044 017, 4:00 HŽ1141 u starom bojanju, 7:06 i 10:53 HŽ 1142

https://www.youtube.com/watch?v=YmJjNFhmm2I

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negdje ... poljska, češka ... slovačka možda?

 

s1LGtqw.jpg


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo do sada još nisam nigdje objavio, prvi put izlaze u javnost, žutka 102 vozi 'Tin Express' za Delnice i ovo je bilo zadnje da je žutka vozila 'Tina'. Slijedeće godine pred 'Tina' su stale ...

 

7WSQPG6.jpg

 

CBGBVKr.jpg

 

I21BZV0.jpg

 

Snimljeno 22.12.2011.


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šveđo na raškoj pruzi snimljen u Veloj dragi između tunela Vranje I i Vranje II

 

WEGuv2M.jpg

 

Godina snimanja je nepoznata ali vjerovatno je to snimljeno na jednoj od onih vožnji sa talijanskim turistima s početka 2000-tih (2004.?)


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...