Jump to content
zeljeznice.net
thomcro

Fotografije i filmovi iz nedavne prošlosti - nakon 1990. godine

Recommended Posts

Ne ne, ja sam prepisivo krivo :mig:, vidio sam ono čega nema

 

Pa ti si prepisao krivo, a ja sam od tebe prepisao krivo, kao neka lančana rekacija :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vinkovci, godina nepoznata;

 

19756353_1943311099284876_4524.jpg

 

Izvor: Facebook grupa "Udruženje ljubitelja železnice"


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brena broj nepoznat i Lok. 2 141 001 koja je prodana a bila je od Vinkovačkog depoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2000.01.12. Pécs;

 

20638034_1967012650254305_1669.jpg

(preuzeto sa Facebooka)


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

645 021, vlak 3304; Zagreb GK, 1992.

 

20120430164423-1d9d6270-me.jpg


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što je značila ova oznaka "B" na svakom peronu?


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda sektor na peronu (uobičajeno drugdje, ne kod nas)?

Oznaka djela perona. Postoji i A dio perona. To imaju samo 2 i 3 peron. Zar niste čuli spikaricu kada najavljuje vlak ili na izvodu VR da piše ili se najavljuje: Vlak XY postavljen na peronu 2A drugi kolosijek i polazi u ..... ili dolazi na peron 3B peti kolosijek? A djelovi perona su na istočnoj strani a B na zapadnoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oznaka djela perona. Postoji i A dio perona. To imaju samo 2 i 3 peron. Zar niste čuli spikaricu kada najavljuje vlak ili na izvodu VR da piše ili se najavljuje: Vlak XY postavljen na peronu 2A drugi kolosijek i polazi u ..... ili dolazi na peron 3B peti kolosijek? A djelovi perona su na istočnoj strani a B na zapadnoj.

Znam da se produzeci 2 i 3 perona na istok zovu "A peroni" ali nikad nisam cuo da se originalni dio perona naziva "B"... Kad se najavljuje vlak za taj "B" dio perona, jednostavno se najavi da vlak dolazi na 2. ili 3. peron... Npr. "vlak XY dolazi na 2. peron, 3. kolosjek".


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko je negdje pisao da je bio pokušaj podjele perona po sektorima. A na Glavnom kol. postoji Peron 2 i peron 2a, ne postoji i peron 2b. Tako i 3, 3a.


zglajzan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije li to bila obaveza zbog uvođenja EC Mimara i IC vlakova. Bilo je A, B, C, D............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije li to bila obaveza zbog uvođenja EC Mimara i IC vlakova. Bilo je A, B, C, D............

Ne! I prije je tako bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Francuz u Varaždinu, 1998. god.;
37309169774_32be975197_b.jpg

 

Kramp 003, (na Flickru piše Čakovec), ali to je negdje u Mađarskoj, pretpostavljam Gyékényes... 1997. god.;

37987467902_992dc5114f_b.jpg

 

Džems 008, Varaždin 1998. god. (u pozadini se vide Francuz i Đuran);

37309187574_f9fae0a651_b.jpg

 

Jenbach 012 u Čakovcu, 1997. god.;

37309176844_a560121603_b.jpg

 

Švedi u Varaždinu, 1998.god.;

37309161054_25f7e9a797_b.jpg

 

Tri različita Šveda u Varaždinu, 1997. god.;

37964765366_f4307066da_b.jpg

Koji se to vlak vidi u pozadini?

 

https://www.flickr.com/photos/yveslocomot/


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Kramp 003, (na Flickru piše Čakovec), ali to je negdje u Mađarskoj, pretpostavljam Gyékényes... 1997. god.;

 

 

 

Meni više vuče na Nagykanizsu ili pak Murakeresztúr. Logičnije bi bilo da je neko od ta dva mjesta jer u Gyékényes bi vjerojatno neka elektra prevukla vlak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S obzirom da madari ne salju svoje lokse do Koprivnice a nasi salju ASEE i Licanke u Gyékényes po teretne vlakove.

I meni isto lici na Gyékényes iako ne poznam madarske zeljezcnice.

Zanimljivo mi vidjeti da je HZ imao i Lade Nive. {peta slika}


Cadillac is a true luxury brand compared to BMW

BMW is not even luxurious, its just an boring thing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tri različita Šveda u Varaždinu, 1997. god.;

 

Koji se to vlak vidi u pozadini?

Mađarski MDmot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mađarski MDmot.

Možda ima tko kakvu sliku tog vlaka u Varaždinu, Čakovcu ili bilo kojem kolodvoru u HR? Ja sam se sa njime vozio iz Varaždina u Mađarsku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S obzirom da madari ne salju svoje lokse do Koprivnice a nasi salju ASEE i Licanke u Gyékényes po teretne vlakove.

I meni isto lici na Gyékényes iako ne poznam madarske zeljezcnice.

Zanimljivo mi vidjeti da je HZ imao i Lade Nive. {peta slika}

VŽ je imal jednu Ladu Nivu koja je već bila na kraju "života" dok su se po Zagrebu vozili novi VW kombiji. I ta lada je služila za prevoz osoblja vuče na smjene.,,mehaničara iz VŽ depoa v Zabok za razne popravke na DMV-ima i još puno "sranja" za potrebe VŽ vuče a i privatne svrhe,uglavnom napatila se

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mađarski MDmot.

 

Prvi Push-Pull na HŽ-u. :)

 

Kad su povučeni na MAV iz prometa?

 

Koliko dugo su vozili do Varaždina? To je vrijeme kada su 2044 vozile do Balatonszentgyorgyja, a 7121 do Nagykanizse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Prvi Push-Pull na HŽ-u. :)

 

Kad su povučeni na MAV iz prometa?

 

Koliko dugo su vozili do Varaždina? To je vrijeme kada su 2044 vozile do Balatonszentgyorgyja, a 7121 do Nagykanizse.

U to vrijeme je 90-tih je bila razmjena vučnih vozila između HŽ-MAV naše Brene su vozile do Budimpešte a njihove elektre V-43 su vozile do Zagreba i Dobove koje se nisu pokazale dobre jer su strojovođama odbijale Bubrege i trgale su prugu, naše 2 044 su vozile do Balatona a njihove Sergejke su vozile do Vž. Bzmoti su vozli do Vž. a naši Plavci do Nakykanize. Mađarska vozila na granici je preuzimalo naše osoblje a naša vozila Mađari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mađarski MDmot.

 

Ne vjerujem da mu je odredište bilo Nagykanizsa. To je vjerojatno bio vlak Szombathely-Varaždin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U to vrijeme je 90-tih je bila razmjena vučnih vozila između HŽ-MAV naše Brene su vozile do Budimpešte a njihove elektre V-43 su vozile do Zagreba i Dobove koje se nisu pokazale dobre jer su strojovođama odbijale Bubrege i trgale su prugu, naše 2 044 su vozile do Balatona a njihove Sergejke su vozile do Vž. Bzmoti su vozli do Vž. a naši Plavci do Nakykanize. Mađarska vozila na granici je preuzimalo naše osoblje a naša vozila Mađari.

Brene su vozile u Mađarskoj ali ne u sklopu ove razmjene. One su bile na račun nekog duga HŽ-a prema MAV.

V-43 kao i Sergeji su bili neka kompenzacija za naše dizle serije 2044. Znam čovjeka (I.S.) koji je sadu mirovini koji je pokušao uspostaviti operabilnost za neke vlakove HŽ/MAV. Znači išlo se samo na smjenu strojnog osoblja. ALI! Neće po Hrvatskoj voziti strane lokomotive. Jedan forumaš je čak prijetio da ako treba leći će pred onaj vlak što je išao za Tursku. Pa je onda došlo da bubrezi stradaju za tih stotinjak kilometara u Hrvatskoj. A kad se sa dizlima išlo u Split onda ne strada ništa. I nećete se mjijenjati samo na granici? Nemorate! Doći će strani operateri. Pa sad koji je glavni bio protiv da bosanske lokomotive voze u Ploče je prvi prešao na te lokomotive sada kod PPD-a.

Ja sam već nekoliko puta o tome pisao a mogu još jednom. Sergeji su vozili iz Murakerestzura do Pragerskog a ne Varaždina kako je napisano. Varaždinske strojovođe su vozile skroz do Pragerskog. Nisam više siguran da li su imali pilota ili vozili samostalno. Strojovođe koje su vježbale za Sergeja su obavljali vuču po podravskoj i ludbreškoj pruzi na teretnim vlakovima. Znam da je bila jesen i da su prevlačili šećernu repu.

Varaždinski plavci su vozili jutarnji vlak do Nagykanisze i odmah nakon nekih pol sata-sat se vraćali.

Bzmot-i su dolazili u Varaždin oko podne i vraćali se isto nakon pol sata-sat natrag. Moram potražiti negdje VR i naći točne podatke. Uglavnom bilo je to negdje između '94 i '97. Sve ovo trejalo je možda 1 ili najviše 2 VR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čakovec, 2000. godine;

23618024892_50fb803b4a_b.jpg

 

23099461193_567228e16b_b.jpg

 

23358570869_7d980b3263_b.jpg

 

Varaždin, 2000. godine;

23099459723_46e70cdd2e_b.jpg

 

23643984511_dae99c147b_b.jpg

 

Koprivnica, 2000. godine;

23358572649_4ca665f1d2_b.jpg

 

Izvor fotografija - Flickr.


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...