Jump to content
zeljeznice.net
thomcro

Fotografije i filmovi iz nedavne prošlosti - nakon 1990. godine

Recommended Posts

2062 003 u Karlovcu, 06.10.99.

 

33113216701_47769d9865_b.jpg

 

2044 016 na Glavnom, 26.04.98.

 

16353613113_d14b4914fb_b.jpg

 

2044 014 Zagreb GK, 10.09.01.

 

16787510099_f042dd50f0_b.jpg

 

2061 101 u karlovačkom depou, 28.07.97,

 

33112851441_54b7c0ef3d_b.jpg

 

2044 001 u Varaždinu, 26.04.98.

 

16353665333_ea04320946_b.jpg

 

2041 015 u Varaždinu, 26.04.98.

 

16353667603_e40df81431_b.jpg

 

https://www.flickr.com/photos/42309484@N03/albums/72157650337999992


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram pohvaliti otvaranje ove odlicne teme :) Prva tema koja budi pravu zeljeznicku nostalgiju iz 90ih, svaka cast :)


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam tražeći neke druge stvari naletio na nekakvu stranicu sa relativno straijim fotografijama iz Hrvatske. Fotografiuje su snimljene od aprila 2005 do prosinca 2006. Ima svega, manevri, garnitura elektri dizela, neobičnih dizela ...

 

dizeli

 

HŽ 2043 002 & 1141 209

H%C5%BD_1141_209_&_2043_002__04_04_05.jp

 

HŽ 2062 025 & 7121 031 u Osijeku

H%C5%BD_2062_025_(Osijek)_04_04_05.jpg

 

HŽ 2062 038 u Kanfanaru

H%C5%BD_2062_038_(Kanfanar)_08_12_06.jpg

 

HŽ 2062 008 & 038 u Puli

H%C5%BD_2062_038_(Pula)_08_12_06.jpg

 

HŽ 2062 038 u Puli

H%C5%BD_2062_008_&_038_(Pula)_08_12_06.j

 

manevra 066 u Puli

H%C5%BD_2132_066_(Pula).jpg

 

HŽ 2063 001 u Rijeci

H%C5%BD_2063_001.jpg

 

U Osijeku desno stoji najvjerojatnije blagopočivajući IC Drava Budapest K - Pecs - Beli Manastir - Strizivojna-Vrpolje - Sarajevo. Išao sam njime u svibnju 2009 iz Budimpešte u Osijek i kao trofej imam ploču vlaka (onu plastificiranu MAV). U Pečuhu su otkapčali većinu madjarskih vagona (uključujići i tada još na IC neizostavni vagon restoran). Preko Hrvatske išla su tek dva vagona madjarski i bosanski (neopisivo prljav), ne znam je su li prikapačali u Doboju štogod. Čini mi se da su u približno to vrijeme prometovala dnevno dva para vlakova Zagreb - Sarajevo (jedan do Ploča) i jedan Sarajevo - Beograd. Nije naučna fantastika. Zanimljivo je da je u godinama opsade Sarajeva spomenuti IC iz Budimpešte bio nekoliko godina napisan na ploči s polascima kolodvora u Pečuhu, tek s opaskom da je momentalno do daljnjega otkazan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Našal sam zbuksanu jednu "staru" fotografiju u hardu, nemogu točno tvrditi ali mislim da je negdje 2001. bil slovenski Pendolino u Rijeci na probi

 

S%20310%20Rijeka_zps1zpgloyh.jpg


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nije slovenski jer slovenski ima drugacija svjetla i noviji je model. Ovo je stariji model i FS je


slika013jg2am4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačno, u pitanju je italijanski prototip koji je u tom vremenu bio ofarban u boje SŽ i nije jedna od garnitura koje su isporučene Slovencima. Razlika se vidi i po tome što je na prototipu pantograf na upravljačkom vagonu (SŽ 310 ima pantografe na srednjem).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel moguće da je to onaj pendolino šta je bil izložen '93, u Zagrebu na Auto show-u?


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel moguće da je to onaj pendolino šta je bil izložen '93, u Zagrebu na Auto show-u?

 

To već ne znam, ali postoji mogućnost. Garnitura sa fotografije je prototip ETR 470 (Cisalpino), koji su serijski počeli da se izrađuju 1994. godine. Tako da je sasvim moguće. S druge strane, prethodna generacija Pendolina iz 80-ih godina, već je bila na probama na tadašnjem JŽ-u (tačnijeŽG-u), pa je manje verovatno da su neki od njih slali u Zagreb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Našal sam zbuksanu jednu "staru" fotografiju u hardu, nemogu točno tvrditi ali mislim da je negdje 2001. bil slovenski Pendolino u Rijeci na probi

 

To je 'treno zero', ETR 470 00, koji je svojedobno za potrebe promocije imao i oznake SZ-a. Danas trune u Alstomovim pogonima u Saviglianu.

 

normal_Alstom_ETR470_0_Firenze_Campo_Mar

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijep stroj ... :palac:


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je 'treno zero', ETR 470 00 ...

... našal sam na netu i brojeve sastava te garniture:

 

92 83 94-70 991-1 BAC

 

92 83 94-70 992-2 BB

 

94 83 54-70 993-3 RAC


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo još jedna zabilježena za povijest, SŽ Desiro na rečkom kolodvoru

 

S%20312%20Rijeka_zpsfnsgu8ah.jpg


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Našal sam jooš jednu fotografiju Pendolina ali ova je snimljena u Moravicama

 

1061-018%20u%20moravicama_zpsk2safa4i.jp


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo još jedna zabilježena za povijest, SŽ Desiro na rečkom kolodvoru

 

Fenomenalno. Koje godine je ovo bilo? Možda u vreme kad su Desiro-i tek stizali na SŽ?

 

Takođe, zanimljivo je da je prototip "treno zero" tek kasnije dobio SŽ logo, mada ne znam zašto? Iz vremena promotivnih vožnji, još ga nije imao.

Inače, 1994. godine (kada je ETR bio izložen u Zagrebu) je Pendolino vozio test-vožnje u Sloveniji, ali mislim ( :!:) da to nije bio treno zero.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fenomenalno. Koje godine je ovo bilo? Možda u vreme kad su Desiro-i tek stizali na SŽ?

Nemam pojma jer je fotografija obrađena u fotošopu i maknut je exif.

 

Inače, 1994. godine (kada je ETR bio izložen u Zagrebu) je Pendolino vozio test-vožnje u Sloveniji, ali mislim ( :! :) da to nije bio treno zero.

Ja ga osobno nisam vidio mada smo supruga i ja išli na velesajam samo zbog toga. Pendolino je bil izložen svega prva 2-3 dana a za vikend ga više nije bilo kad smo bili na ZV-u. Po nekim prospektima mislim da je bil u FS crvenom bojanju (nemogu to 100% tvrditi jer više te prospekte nemogu nać) ali moguće da je bil i u plavom bojanju (isto FS, ne ovom slovenskom)


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo nešto je je zbilja rijetkost, FS 409B 169 na rečkom kolodvoru i u Delnicama ...

 

dugo vremena se na netu mogla nać samo ova fotografija sa railfaneurope

1061-020%20%20Rijeka_zpsuwsak5wg.jpg

 

kopajuć po hard(ovima)u našao sam još 3 koje sam bogzna kad i gdje skinuo (po opisima mislim da ih je snimio ili S. Abramović ili D. Staničić), Rijeka ...

FS%20E402B%20169Rijeka01.2000_01_zpsvkt7

 

FS%20E402B%20169Rijeka01.2000_02_zps4nvr

 

Žingrlet, Delnice

FS%20E402B%20169Delnice01.2000_02_zpsppf


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Fenomenalno. Koje godine je ovo bilo? Možda u vreme kad su Desiro-i tek stizali na SŽ?

 

Deziro je testiran dosta kasno u Rijeci. Recimo grubo da ima možda desetak godina. Na veliko je već išla promjena struje od Moravica prema Rijeci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ja ga osobno nisam vidio mada smo supruga i ja išli na velesajam samo zbog toga. Pendolino je bil izložen svega prva 2-3 dana a za vikend ga više nije bilo kad smo bili na ZV-u. Po nekim prospektima mislim da je bil u FS crvenom bojanju (nemogu to 100% tvrditi jer više te prospekte nemogu nać) ali moguće da je bil i u plavom bojanju (isto FS, ne ovom slovenskom)

Ima negdje i slika ako se dobro sjećam što sam ja postavio sa velesajma. Bio je u crvenom bojanju vlak i garnitura je bila od 7-8 vagona. Moram potražiti negdje slike ili "CD" na koji sam to prebacio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... Bio je u crvenom bojanju vlak i garnitura je bila od 7-8 vagona ...

Ako je bil od FS onda bi sastav trebal bit 9 jedinica (dvije čeone sa upravljačnicama i 7 između sa različitim varijacijama {1R, 2R i bife} opremanja)


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ima negdje i slika ako se dobro sjećam što sam ja postavio sa velesajma. Bio je u crvenom bojanju vlak i garnitura je bila od 7-8 vagona. ...

Našao sam te fotografije, evo ih ovdje


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sliku ove lokomotive FS 409B sam vidio i sa GK-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sliku ove lokomotive FS 409B sam vidio i sa GK-a.

Auu, sorry, moja greška pri prepisivanju, ispravna oznaka za lokomotivu je FS E402B a ne 409B


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auu, sorry, moja greška pri prepisivanju, ispravna oznaka za lokomotivu je FS E402B a ne 409B

Ja iskreno ni ne znam pa samo prepisao. Dobro da si se ispravio. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja iskreno ni ne znam pa samo prepisao.

Ne ne, ja sam prepisivo krivo :mig:, vidio sam ono čega nema


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...