Jump to content
zeljeznice.net
ante_os

Tramvajski promet i infrastruktura

Recommended Posts

Ma i više od 2 godine. Ali eto ipak ga se osposobilo, što god da mu bilo. Sad će ga uskoro, vjerojatno, neki drugi zamjeniti, koji će služiti za skidanje dijelova i krpanje drugih...


"Sakuntala park je park koji je dobio naziv prema kipu djevojke s palminom granom u ruci koju su Osječani zvali Sakuntalin kip. Ime joj potječe iz 5. st. kada je indijski pjesnik Kalidas napisao Sakuntalu, svoju najpoznatiju poetsku tvorevinu." Taj park je ujedno i naziv tramvajskog stajališta u Osijeku na liniji 1, 2 i 3.

GPP popis reklama: https://goo.gl/DcZQxs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma i više od 2 godine. Ali eto ipak ga se osposobilo, što god da mu bilo. Sad će ga uskoro, vjerojatno, neki drugi zamjeniti, koji će služiti za skidanje dijelova i krpanje drugih...

Da i više od 2 godine, imaš pravo, vrijeme leti. Nekako mi nije jasan ovaj model zašto se jedan tako uzme pa se s njega skidaju dijelovi, a onda se popravi. Prvo je bio 0716, pa 0611 (0714 jedno kraće vrijeme)... Jedino logično mi pada na pamet da se čekaju dijelovi za te tramvaje duže vrijeme ili da čekaju dok se "nakupe" pa onda naruče sve potrebne dijelove i onda kada stignu onda se osposobi i tramvaj-"donator" dijelova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali ne shvaćam. Ta tvornica i dalje postoji, dapače rade nove suvremene modele poput EVO1, tj. nije ista tvornica jer je sve spojeno u jednu grupaciju Aliance TW Team ali isti dijelovi se i dalje proizvode. To je TV Progress elektro-oprema i trebalo bi moći bez problema nabaviti dijelove. Pa sigurno grad Osijek ima novce za takve nužnosti, ako imaju novaca za ušminkavanje i razne fore sa informatičkim sustavom, imaju onda i za prioritete, tj. morali bi imati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali ne shvaćam. Ta tvornica i dalje postoji, dapače rade nove suvremene modele poput EVO1, tj. nije ista tvornica jer je sve spojeno u jednu grupaciju Aliance TW Team ali isti dijelovi se i dalje proizvode. To je TV Progress elektro-oprema i trebalo bi moći bez problema nabaviti dijelove. Pa sigurno grad Osijek ima novce za takve nužnosti, ako imaju novaca za ušminkavanje i razne fore sa informatičkim sustavom, imaju onda i za prioritete, tj. morali bi imati.

Ništa me ne bi iznenadilo da nemaju novaca za dijelove, no ja se više pitam kako nabave dijelove za GT6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obavijest o presjedanju na okretištu Podgrađe

Poštovani,
U subotu, 01.04.2017. godine zbog sječe stabala kestena uz tramvajsku prugu u ulici J.J. Strossmayera u Osijeku, obustavlja se promet tramvaja. Umjesto tramvaja prometovai će autobusi, i to u dijelu od Višnjevca do Podgrađa i obrnuto.
U dijelu od Podgrađa do Zelenog Polja voziti će tramvaji, presjedanje iz tramvaja na autobus i obrnuto obavljat će se na okretištu u Podgrađu.
Za vrijeme izvođenja radova u prijepodnevnim satima, autobusi sa početnih stajališta prometovat će po redovitom voznom redu tramvaja za subotu, odnosno svakih 8 minuta.

Mole se putnici za razumijevanje.

 

FB Gradski Prijevoz Putnika


"Sakuntala park je park koji je dobio naziv prema kipu djevojke s palminom granom u ruci koju su Osječani zvali Sakuntalin kip. Ime joj potječe iz 5. st. kada je indijski pjesnik Kalidas napisao Sakuntalu, svoju najpoznatiju poetsku tvorevinu." Taj park je ujedno i naziv tramvajskog stajališta u Osijeku na liniji 1, 2 i 3.

GPP popis reklama: https://goo.gl/DcZQxs

Share this post


Link to post
Share on other sites

:mrgreen: :mrgreen:

Navedeni radovi se odgađaju do daljnjega....

 

GPP Početna

 

Poštovani, zbog održavanja međunarodnog maratona, navedeni radovi se odgađaju do daljnjega. Putnike ćemo pravovremeno obavijestiti o novom datumu obavljanja sječe stabala uz tramvajsku prugu.

 

FB Gradski Prijevoz Putnika

Edited by sakuntala park

"Sakuntala park je park koji je dobio naziv prema kipu djevojke s palminom granom u ruci koju su Osječani zvali Sakuntalin kip. Ime joj potječe iz 5. st. kada je indijski pjesnik Kalidas napisao Sakuntalu, svoju najpoznatiju poetsku tvorevinu." Taj park je ujedno i naziv tramvajskog stajališta u Osijeku na liniji 1, 2 i 3.

GPP popis reklama: https://goo.gl/DcZQxs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas se nešto dogodilo na liniji 2 na voznom redu 23 sa 1237, negdje oko 14.30. Možda sudar, kvar ili nešto treće. Vidio sam samo da je u zamjenu za njega izašao 45, a kasnije 0934.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros oko 9, opet zastoj na liniji 2.

Ovaj puta se 0603 na voznom redu 21 pokvario. Vidio sam da je vozačica pokušala nešto s pantografom, ali tramvaj se samo upalio i odmah ugasio, pa ga je tram 0610 (sa 22 voznog reda) pogurao pulferom do okretišta pa do remize valjda. Zastoj se dogodio na stajalištu Gradski vrt-Istok. Vidio sam da je i autobus 45 vozio Kolodvor - TAS.

Evo upravo sam vidio da je umjesto pokvarenog 0603 došao 1237 na 21 vozni red, tako da su danas 3 genšera u prometu na liniji 2 (1237, 9528, 0936).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Tvrđe oko 10 sati sam ga vidio gdje ga jedan tramvaj vuče. Čini mi se sa redovne linije 1 jer je stao na stanici kupiti putnike...

Inače, taj isti 0603 se prije jedno tjedan dana pokvario na starom okretištu Višnjevac i izazvao zastoj...


"Sakuntala park je park koji je dobio naziv prema kipu djevojke s palminom granom u ruci koju su Osječani zvali Sakuntalin kip. Ime joj potječe iz 5. st. kada je indijski pjesnik Kalidas napisao Sakuntalu, svoju najpoznatiju poetsku tvorevinu." Taj park je ujedno i naziv tramvajskog stajališta u Osijeku na liniji 1, 2 i 3.

GPP popis reklama: https://goo.gl/DcZQxs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Tvrđe oko 10 sati sam ga vidio gdje ga jedan tramvaj vuče. Čini mi se sa redovne linije 1 jer je stao na stanici kupiti putnike...

 

Inače, taj isti 0603 se prije jedno tjedan dana pokvario na starom okretištu Višnjevac i izazvao zastoj...

 

Da da to sam zaboravio napomenuti 0610 je kupio putnike putem iako je gurao 0603. Vjerojatno ga je dogurao do Sakuntale pa ga je neki sa lin.1 pogurao do remize.

 

Obavijest za nadopunu Butri u 4. mjesecu:

 

Poštovani,

Iz tehničkih razloga obustavlja se prodaja svih vrsta karata na prodajnim mjestima TISKA. Nadopunu mjesečnih karata za travanj, putnici mogu obaviti na prodajnim mjestima GPP-a, u C. Hadrijana 1 i u Pothodniku, te prodajnih mjesta SKRIPTE, a sve ostale vrste karata (osim onih koje su i do sada nabavljali na prodajnim mjestima GPP-a), mogu se nabaviti u vozilima javnog prijevoza (nadopuna vrijednosne kartice, jednokratna i dnevna karta).

Radno vrijeme GPP-ovih prodajnih mjesta:

Pothodnik

Ponedjeljak – petak: 07.00-19.30

Subota: 08.15-13.00

C. Hadrijana

25. do 5. u mjesecu:

Ponedjeljak – petak: 06.30-19.30

Subota: 08.00-13.00

6. do 24. u mjesecu

Ponedjeljak - petak: 06.30-13.30

Subota: NE RADI

Zbog eventualnih mogućih gužvi na prodajnim mjestima GPP-a, produljen je rok za nadopunu kartica za mjesec travanj do 7. travnja 2017. godine.

Dovoljno je da putnici prilikom ulaska u bilo koje vozilo GPP-a vozaču ili kontroloru pokažu mjesečnu karticu nadopunjenu za ožujak.

Dana 8. travnja 2017., svi putnici trebali bi imati uredno nadopunjene mjesečne karte za travanj.

Zahvaljujemo na razumijevanju!

Gradski prijevoz putnika

 

Izvor: FB GPP Marketing

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kako će to vozač znati da je ta ista mjesečna bila kupljena u 3. mj., iIli kako ću (recimo ja) se pravdati da za 3. mj. nemam kupljenu mjesečnu, a od 4. mjeseca imam namjeru, ali ne moram produžiti do 8.4. zbog velikih gužvi? Kontrola to može vidjeti kad je zadnji puta nadopunjeno. Čak i vozač ako odabere funkciju provjere Butre, ali to bi izazvalo duga čekanja na stanici dok sve provjeri.


"Sakuntala park je park koji je dobio naziv prema kipu djevojke s palminom granom u ruci koju su Osječani zvali Sakuntalin kip. Ime joj potječe iz 5. st. kada je indijski pjesnik Kalidas napisao Sakuntalu, svoju najpoznatiju poetsku tvorevinu." Taj park je ujedno i naziv tramvajskog stajališta u Osijeku na liniji 1, 2 i 3.

GPP popis reklama: https://goo.gl/DcZQxs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle, ni GPP ne vjeruje više Tisku. Teško je za povjerovati da navedeni "tehnički razlozi" nemaju nikakve povezanosti s aktuelnom situacijom Todorićevih tvrtki.

 

Istina teško je povjerovati da su samo tehnički razlozi. No, svakako se nadam da će GPP ako ne u tisku negdje drugdje osposobiti da se može nadoplatiti butra, ili kod vozača ili u nekim drugim trgovinama ili nešto treće; ovako u njihovim poslovnicama i u Skriptinim poslovnicama je jako malo mjesta gdje ljudi mogu nadoplatiti kartu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je. A nadam se da će i svi vozači biti obaviješteni da ne bude cirkusa :)


"Sakuntala park je park koji je dobio naziv prema kipu djevojke s palminom granom u ruci koju su Osječani zvali Sakuntalin kip. Ime joj potječe iz 5. st. kada je indijski pjesnik Kalidas napisao Sakuntalu, svoju najpoznatiju poetsku tvorevinu." Taj park je ujedno i naziv tramvajskog stajališta u Osijeku na liniji 1, 2 i 3.

GPP popis reklama: https://goo.gl/DcZQxs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je. A nadam se da će i svi vozači biti obaviješteni da ne bude cirkusa :)

 

Evo za sada nije bilo nikakvih problema, budući da nisam ni ja nadoplatio. Nije bio problem ni u tramvajima ni u autobusu jučer. Vjerojatno su ih obavijestili.

 

 

Inače, 0608 se danas pokvario na liniji 2, zamijenio ga 0601, a 0608 je vlastitim pogonom otišao u remizu. Nisam popratio koji je vozni red, čini mi se 21. Nešto su se počeli u zadnje vrijeme kvariti T3pvo tramvaji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo još jednog predizbornog članka:D

 

 

http://www.glas-slavonije.hr/329784/3/Na-obnovljenoj-pruzi-vozit-ce-novi-tramvaji

 

 

Na obnovljenoj pruzi vozit će novi tramvaji

Prema prvim procjenama, projekt financiran sredstvima iz europskih fondova bit će završen 2023. godine

Pred Osijekom i Osječanima skorašnji je početak realizacije još jednog velikog “cjelologradskog” projekta koji će se realizirati sredstvima europskih fondova. Nešto slično kao gradnja sjevernog kolektora. No, ovaj će se put raditi i na zemlji i u zraku.

Grad Osijek i GPP provode projekt “Modernizacija i razvoj javnog prometa grada Osijeka” uz konzultacije s Minstarstvom mora, prometa i infrastrukture te uz tehničku pomoć Jaspersa kao konzultantske kuće EU-a. Planiranje je projekta počelo prije dvije godine, a završetak se očekuje do 2023. Vrijednost je cijelog projekta 100 milijuna eura. Podijeljen je u dvije faze, od čega je prva modernizacija tramvajske infrastrukture, a nakon toga slijedi nabava novih vozila i gradnja nove remize na Zelenom polju, s produžetkom tramvajske pruge dužine 1,5 kilometara.

Prva faza u rujnu

Najveći će dobitnik biti tramvajski prijevoz, što zbog njegove tradicije u gradu na Dravi (1884. godine počeo je prometovati konjski tramvaj, od 1926. godine električni), no još više zbog brige za čist okoliš.

- Pojednostavljeno, radit će se na zamjeni tramvajskih dionica koje su u pojedinim djelovima stare 65 godine, potom ispravljačkih stanica koje su izdržale 40 godina. Naposljetku, ovdje je riječ i o zamjeni tramvajskih vozila koja su u prosjeku stara 45 godina - kaže Denis Ambruš, zamjenik gradonačelnika, u čijem je resoru, uz prostorno osmišljavanje, i briga o prometnoj infrastrukturi.

Modernizacija pruge

I ovdje je, baš kao kod spomenutog kolektora, realizacija predviđena u nekoliko faza. Prva starta u rujnu. Kreće se s rekonstrukcijom i proširenjem ispravljačkih stanica (uključujući izgradnju nove u Višnjevcu) i rekonstrukcijom gornje kontaktne mreže u ukupnoj dužini od 8,5 kilometara.

Drugo je poglavlje ove etape modernizacija postojeće pruge na ukupnoj dužini od 9,5 km. Radit će se na nekoliko lokacija, primjerice u Strossmayerovoj će se raditi na dionicama od Rokove do Kanižlićeve te od Svilajske do Višnjevca. Radit će i se u Europskoj aveniji, ali i na trasi “kolodvorca”. Vrijednost je ove etape 130 milijuna kuna.

U siječnju iduće godine počet će projekt gradnje nove remize, predvidljivo na potezu Zelenog polja.

- No, taj novi objekt neće biti megalomanski, govorimo o kapacitetu smještaja 30 tramvajskih vozila te 40 autobusa - ističe Ambruš.

U međuvremenu, kao zasebna poglavlja, nabavit će se 15 novih autobusa te 22 nova tramvajska vozila.

- Zanimljivo, vrijednost nabave novih tramvaja, 360 milijuna kuna, veća je od projekta gradnje remize, koja se procjenjuje na 225 milijuna kuna - kaže Ambruš, te dodaje kako je namjera da novi tramvaji, koji će biti niskopodni, i vizualno postanu promicatelji osječkog identiteta.

Trajanje - 60 godina

Naposljetku, u završnoj će fazi uslijediti informatizacija cijelog sustava, od urbane opreme na stajalištima (koja će također u prethodnim etapama biti uređena), poput digitalnih infodispleja, do sustava kupnje karata.

- Osnova je ideja cijelog projekta da građani Osijeka, uz povećanje sigurnosti standarda usluge javnog prijevoza i uz povoljnu cijenu karte, što više koriste uslugu javnog prijevoza - zaključuje Ambruš. Dodajmo i to kako je predviđeni vijek trajanja nove opreme sljedećih 60 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Evo još jednog predizbornog članka:D

 

 

http://www.glas-slavonije.hr/329784/3/Na-obnovljenoj-pruzi-vozit-ce-novi-tramvaji

 

 

Na obnovljenoj pruzi vozit će novi tramvaji

Prema prvim procjenama, projekt financiran sredstvima iz europskih fondova bit će završen 2023. godine

Pred Osijekom i Osječanima skorašnji je početak realizacije još jednog velikog “cjelologradskog” projekta koji će se realizirati sredstvima europskih fondova. Nešto slično kao gradnja sjevernog kolektora. No, ovaj će se put raditi i na zemlji i u zraku.

Grad Osijek i GPP provode projekt “Modernizacija i razvoj javnog prometa grada Osijeka” uz konzultacije s Minstarstvom mora, prometa i infrastrukture te uz tehničku pomoć Jaspersa kao konzultantske kuće EU-a. Planiranje je projekta počelo prije dvije godine, a završetak se očekuje do 2023. Vrijednost je cijelog projekta 100 milijuna eura. Podijeljen je u dvije faze, od čega je prva modernizacija tramvajske infrastrukture, a nakon toga slijedi nabava novih vozila i gradnja nove remize na Zelenom polju, s produžetkom tramvajske pruge dužine 1,5 kilometara.

Prva faza u rujnu

Najveći će dobitnik biti tramvajski prijevoz, što zbog njegove tradicije u gradu na Dravi (1884. godine počeo je prometovati konjski tramvaj, od 1926. godine električni), no još više zbog brige za čist okoliš.

- Pojednostavljeno, radit će se na zamjeni tramvajskih dionica koje su u pojedinim djelovima stare 65 godine, potom ispravljačkih stanica koje su izdržale 40 godina. Naposljetku, ovdje je riječ i o zamjeni tramvajskih vozila koja su u prosjeku stara 45 godina - kaže Denis Ambruš, zamjenik gradonačelnika, u čijem je resoru, uz prostorno osmišljavanje, i briga o prometnoj infrastrukturi.

Modernizacija pruge

I ovdje je, baš kao kod spomenutog kolektora, realizacija predviđena u nekoliko faza. Prva starta u rujnu. Kreće se s rekonstrukcijom i proširenjem ispravljačkih stanica (uključujući izgradnju nove u Višnjevcu) i rekonstrukcijom gornje kontaktne mreže u ukupnoj dužini od 8,5 kilometara.

Drugo je poglavlje ove etape modernizacija postojeće pruge na ukupnoj dužini od 9,5 km. Radit će se na nekoliko lokacija, primjerice u Strossmayerovoj će se raditi na dionicama od Rokove do Kanižlićeve te od Svilajske do Višnjevca. Radit će i se u Europskoj aveniji, ali i na trasi “kolodvorca”. Vrijednost je ove etape 130 milijuna kuna.

U siječnju iduće godine počet će projekt gradnje nove remize, predvidljivo na potezu Zelenog polja.

- No, taj novi objekt neće biti megalomanski, govorimo o kapacitetu smještaja 30 tramvajskih vozila te 40 autobusa - ističe Ambruš.

U međuvremenu, kao zasebna poglavlja, nabavit će se 15 novih autobusa te 22 nova tramvajska vozila.

- Zanimljivo, vrijednost nabave novih tramvaja, 360 milijuna kuna, veća je od projekta gradnje remize, koja se procjenjuje na 225 milijuna kuna - kaže Ambruš, te dodaje kako je namjera da novi tramvaji, koji će biti niskopodni, i vizualno postanu promicatelji osječkog identiteta.

Trajanje - 60 godina

Naposljetku, u završnoj će fazi uslijediti informatizacija cijelog sustava, od urbane opreme na stajalištima (koja će također u prethodnim etapama biti uređena), poput digitalnih infodispleja, do sustava kupnje karata.

- Osnova je ideja cijelog projekta da građani Osijeka, uz povećanje sigurnosti standarda usluge javnog prijevoza i uz povoljnu cijenu karte, što više koriste uslugu javnog prijevoza - zaključuje Ambruš. Dodajmo i to kako je predviđeni vijek trajanja nove opreme sljedećih 60 godina.

 

 

Ovo nije vezano za izbore.Projekt financira EU i on ide bez obzira tko je ili tko će biti na vlasti.Prvi dio projekta će biti uskoro potpisan.Prvo ide obnova pruga i naponske mreže te kompletne infrastrukture.Tramvaji i busevi idu zadnji što i ima smisla.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije me jučer bilo u Osijeku, ali očito nitko od forumaša iz Osijeka nije primjetio. Uglavnom, u ul.cara Hadrijana se dogodila nesreća gdje je bager se upetaljao u gornji vod tramvaja i pokidao isti. Negdje u međuvremenu se tu našao i 1239 kojemu se na tome pantograf potrgao. Zastoj je trajao dosta dugo, prema priči, i tramvaji su se okretali na TAS pa išli nazad prema Višnjevcu. Na liniji 2 nije bilo poteškoća.

 

Izmjene u prometu 18.4.2017.

 

 

U utorak, 18.04.2017. godine, zbog organizacije održavanja utrke TOUR OF CROATIAu Županijskoj ulici u Osijeku, GPP je u obvezi zaustaviti i preusmjeriti tramvajsku Liniju 2: Bikara– Trg A. Starčevića – Bikara, na način da će u navedenom vremenu kombiniranim prijevozom organizirati promet prema slijedećem:

  • od 09,30 do 12,30 sati umjesto tramvaja prometovati će autobusi na dijelu trase izmijenjene Linije 2:Mačkamama – Kolodvor – Radićeva – H. Republike - Županijska– Mačkamama,
  • na preostalom dijelu Linije 2:Mačkamama – Bikara – Mačkamama, prometovati će tramvaji, uz okretanje tramvaja i presjedanje putnika na Mačkamami, s tramvaja na autobuse i obrnuto.

Za vrijeme održavanja utrke ukida se tramvajsko stajalište na Trgu Ante Starčevića. Uvodi se zamjensko autobusno stajalište u Ulici H. Republike umjesto tramvajskog. Mole se putnici za razumijevanje.

 

Izvor: GPP Početna stranica

 

 

Inače još jedna obavijest, od danas (14.4.) je ponovno moguća nadoplata GPPovih kartica na kioscima Tiska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam imao vremena pisati o tome. Da, zastoj koji je trajao satima, kod KBC Osijek prema ZP. Negdje od oko 12 pa tamo sve do 16 sati, a u koloni se našlo 7-8 tramvaja uključujući i nastradalog 1239 koji je pokidao pantograf i malo "začađio"..

Samo ova fotka od kolege. Nastradao žmigacac i retrovizor

qp5npz.jpg

 

Gurali su ga drugim tramvajem preko Zelenog Polja do remize, no na žalost, nisu ga dobro otparkirali pa su se putem zapalile kočnice.

 

 

.


"Sakuntala park je park koji je dobio naziv prema kipu djevojke s palminom granom u ruci koju su Osječani zvali Sakuntalin kip. Ime joj potječe iz 5. st. kada je indijski pjesnik Kalidas napisao Sakuntalu, svoju najpoznatiju poetsku tvorevinu." Taj park je ujedno i naziv tramvajskog stajališta u Osijeku na liniji 1, 2 i 3.

GPP popis reklama: https://goo.gl/DcZQxs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gurali su ga drugim tramvajem preko Zelenog Polja do remize, no na žalost, nisu ga dobro otparkirali pa su se putem zapalile kočnice.

 

 

.

Znači da ga nećemo vidjeti u prometu neko vrijeme onda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još nekoliko fotografija tog događaja...

 

4tm2w8.jpg

 

33kcc5c.jpg

 

esw46a.jpg

 

2ih5nog.jpg

 

 

I sretan Uskrs svima koji čitaju :)

 


"Sakuntala park je park koji je dobio naziv prema kipu djevojke s palminom granom u ruci koju su Osječani zvali Sakuntalin kip. Ime joj potječe iz 5. st. kada je indijski pjesnik Kalidas napisao Sakuntalu, svoju najpoznatiju poetsku tvorevinu." Taj park je ujedno i naziv tramvajskog stajališta u Osijeku na liniji 1, 2 i 3.

GPP popis reklama: https://goo.gl/DcZQxs

Share this post


Link to post
Share on other sites

GPP na Gajevom trgu otvara prodajno mjesto !

 

 

Nakon što je GPP odlučio svoju terminalnu stanicu prebaciti s južne na sjevernu stranu Gajeva trga, gdje je postavio novu bijelu kućicu, ovih dana uslijedilo je i dodatno uređenje objekta.

- Riječ je o terminalnoj točki i sjecištu svih gradskih autobusa. Stoga se ovdje vozači mijenjaju kod smjena i djeluju naši prometnici, te nam je riječ o bitnoj točki na kojoj moramo imati svoj objekt. Stoga smo pri obnovi ovog dijela Gajeva trga odlučili staviti novu kućicu, ali kako nemamo previše sredstava, kupili smo novi kontejner, koji smo željeli uklopiti u okoliš. Prvo smo napravili krov s natpisom GPP, a sada smo je dodatno obložili tapetom, koja imitira ciglu i uklapa se u okoliš, odnosno obližnju zgradu Sveučilišta, koja je također od crvene cigle. Objekt ćemo dodatno prilagoditi tako da vrlo brzo baš na ovom mjestu otvorimo i još jedno prodajno mjesto za korisnike prijevoza. Prostor je uređen sukladno našim mogućnostima, ali definitivno je mnogo ljepše sada u odnosu na stare kućice na južnoj strani, koje su bile još iz ranih 80-ih godina prošlog stoljeća - kometirala je Sanja Mršo, voditeljica marketinga GPP-a.

 

Izvor: Glas Slavonije

 

 

 

Danas je stigao kao neki časopis GPPa, u kome najavljuju velike projekte što u tramvajskom, što u autobusnom prometu.

Bilo je već priče na forumu i portalima o tome. Realizacija do 2023. godine. Ima mnogih novosti koje bi se trebale realizirati, primjerice 22 (10+10+2) nova tramvaja, te 32 nova autobusa od kojih će biti 4 električna (a spominju se 3 midi i 3 zglobna nova autobusa)...

 

Link za prelistavanje revije: http://www.gpp-osijek.com/view_post.php?id=192

 

(Izvor: GPP)

 

EDIT: Sa Osijek031 članak o tome:

 

Gradsko poduzeće GPP Osijek objavilo je prvo izdanje svoje Revije za travanj/svibanj u kome je najviše prostora posvećeno nadolazećoj modernizaciji GPP-a, projekt koji je, kako smo već pisali, vrijedan 100 milijuna eura.

Među zanimljivostima vezanima uz modernizaciju ističe se obnova autobusnog voznog parka u gradu. Naime, sadašnji vozni park čini 38 autobusa prosječne starosti 12,6 godina od kojih samo 12 vozila proizvedenih 2009. zadovoljava trenutne potrebe i ekološke standarde, dok su sva ostala vozila već odavno trebala biti zamijenjena.

Tako je projektom modernizacije predviđena kupnja 32 nova niskopodna autobusa od kojih će četiri biti električna. Osijek se time priključuje urbanim sredinama u zapadnoeuropskim zemljama gdje se sve više uvode ekološki čista vozila. Takvi bi autobusi u sklopu pilot projekta vozili nekim od najfrekventnijih linija u gradu.

Pri kupnji novih autobusa vodit će se računa da vozila imaju diesel motore koji zadovoljavaju barem Euro 6 normu te da je riječ o vozilima koja koriste plin ili električnu energiju kao pogon.

Od ostalih novosti vezanih uz prijevoz autobusa u Osijeku, GPP planira nabavku tri nova zglobna autobusa kapaciteta 160 mjesta kako bi se smanjio interval prometovanja na gradskim linijama sa 60 na 30 minuta. Također, u planu je nabava tri midi autobusa kapaciteta 70 mjesta za linije prema Tenji i Filipovici kao i smanjenje intervala prometovanja na najfrekventnijoj liniji Jug II – Kanižlićeva - VPG – Jug II s 13 na 10 minuta. U planu je i izgradnja nadstrešnica za putnike na pojedinim stajalištima te modernizacija cjelokupnog IT sustava, ticketinga, video nadzora i informiranja putnika.


Info:http://www.osijek031.com/osijek.php?topic_id=67198#ixzz4g19WQgKn

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

GPP Osijek: Prometovanje GPP-a na na dan plesanja Quadrille [2017.]

U petak, 19. svibnja 2017. godine od 11,00 do 13,00 sati, na dan plesanja Quadrille, obustavlja se sav promet u Županijskoj ulici od Trga A. Starčevića do Ulice Hrvatske Republike.

 

S tim u svezi je i GPP d.o.o. Osijek u obvezi zaustaviti i preusmjeriti svoju Tramvajsku liniju 2: Bikara – Trg A. Starčevića – Bikara, kroz navedenu ulicu. To će biti obavljeno tako da će se u navedenom vremenu kombiniranim prijevozom organizirati promet prema sljedećem:

umjesto tramvaja na dijelu Linije 2, od Mačkamama – Kolodvor – Trg A. Starčevića - Mačkamama, prometovat će autobusi na trasi izmijenjene Linije: Mačkamama – Kolodvor – Radićeva – Europske avenije – Stepinčeva – Gajev trg – Ulica Hrvatske Republike – Županijska – Mačkamama, uz korištenje svih tramvajskih i autobusnih stajališta kraj kojih prolazi,

na preostalom dijelu Linije 2: od Mačkamama – Bikara – Mačkamama, prometovat će tramvaji, uz okretanje tramvaja i presjedanje putnika na Mačkamami s tramvaja na autobuse i obrnuto, uz pomoć pripadnika prometne policije.

Po završetku plesa maturanata, uspostavit će se redovito odvijanje tramvajskog prometa na Liniji 2.

 

U dane održavanja generalnih proba, 12. i 17. svibnja 2017. godine, promet tramvaja kroz dio Županijske ulice neće biti potpuno obustavljen, već će se uz kraće zastoje, od 13,00 do 14,00 sati, uz povećanu pozornost i strpljenje, prolaziti između maturanata na navedenom dijelu linije.

 


"Sakuntala park je park koji je dobio naziv prema kipu djevojke s palminom granom u ruci koju su Osječani zvali Sakuntalin kip. Ime joj potječe iz 5. st. kada je indijski pjesnik Kalidas napisao Sakuntalu, svoju najpoznatiju poetsku tvorevinu." Taj park je ujedno i naziv tramvajskog stajališta u Osijeku na liniji 1, 2 i 3.

GPP popis reklama: https://goo.gl/DcZQxs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...