Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
ivog

Pruga Križevci - Bjelovar i novi bypass

Recommended Posts

Dalje prema Hagnju i Žabnom, Remetinec lijevo na padini:

 

VzMj1qz.jpg

 

Na desnoj strani pruge:

 

QPk1wYr.jpg

 

Pogled naprijed:

 

Yn5Z2jn.jpg

 

Pogled unazad:

 

aEvviJW.jpg

 

Prema Žabnom:

 

kSPNFCS.jpg?1

 

rSl7qec.jpg

 

Nazire se Haganj ... ali prvo drugi ŽCP:

 

lRSVFHx.jpg

 

5v03XKE.jpg

 

I tu je kurbla:

 

yNbGJJK.jpg

 

xmzyUbm.jpg

 

EGE39vd.jpg?1

 

Iza ŽCP-a:

 

ld7uHlb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stajalište Haganj:

 

W70KT50.jpg

 

pkVSIxn.jpg

 

TLencRI.jpg

 

Završeno testiranje:

 

iTzVX5v.jpg

 

Za sad samo korov čeka:

 

pY6IjxS.jpg

 

Rasponska konstrukcija nadvožnjaka:

 

WG3TDSv.jpg

 

Pogled unazad na stajalište:

 

 

WKi2Pd5.jpg

 

Prema Žabnom:

 

1jwdCd2.jpg

 

XoDZyBH.jpg

 

Predsignal kolodvora Sveti Ivan Žabno:

 

uZhNvFh.jpg

 

Nazire se Žabno:

 

1SQ2tR6.jpg

 

Cestovni nadvožnjak u Žabnom:

 

2xTfXh4.jpg

U pozadini se nazire nadvožnjak na L203.

 

Pogled s nadvožnjaka unazad:

 

2Rq3cMS.jpg

 

I preko bukobrana::

 

vNspUYc.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulazni signal u 11. kilometru:

 

MDcggES.jpg

 

Usporedne pruge:

 

vdgJZla.jpg

 

Isto to unazad:

 

rnZ8Lfw.jpg

 

Još kratko vrijeme stajalište:

 

Gqx6v7C.jpg?1

 

Ulazna skretnica (br. 2) pruge Gradec - Žabno:

 

s6EXY5A.jpg

 

13. kilometar (L203) i izlazni signali prema Križevcima i Gradecu:

 

vkZj4xl.jpg

 

Malo bliže:

 

TbzUmTV.jpg

 

I na kraju, 1. peron:

 

OfR5UmU.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzasan je ovaj korov po novim peronima, i to koliko ga je..bas steta. A jos se nije ni otvorila pruga.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzasan je ovaj korov po novim peronima, i to koliko ga je..bas steta. A jos se nije ni otvorila pruga.

 

Jedva se drži. Nekoliko tih 'paučina' sam za probu bez problema iščupal džonom.

Kad ih prvi put zasole, na proljeće budu bili čisti ko bebina guzica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda bi trebalo i pruge soliti, a i oranice....da barem ne trebamo reći kako su rodne a nitko ih ne želi obrađivati.


zglajzan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li se uopće datum otvaranja pruge?

 

Nakon 16 godina napokon idem vlakom do ZG i koliko vidim mogu biti sretan da ne presjedam na kojekakve autobuse zbog izgradnje na relaciji KŽ-D.Selo.

No kako to ide, za 2 tjedna bi me i to moglo iznenaditi.

Ovako mi je idealna prilika kćeri (nadam se) zadnji put prema ZG voziti se preko KŽ.


Potpis nije pronađen. Ako se ne pojavi uporabite ovaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li se uopće datum otvaranja pruge?

 

Nakon 16 godina napokon idem vlakom do ZG i koliko vidim mogu biti sretan da ne presjedam na kojekakve autobuse zbog izgradnje na relaciji KŽ-D.Selo.

No kako to ide, za 2 tjedna bi me i to moglo iznenaditi.

Ovako mi je idealna prilika kćeri (nadam se) zadnji put prema ZG voziti se preko KŽ.

Novi vozni red stupa na snagu pocetkom prosinca ove godine, nadam se da ce ju tad i otvoriti. Prema nacrtu voznog reda trebala bi biti 4 para direktnih vlakova po novoj pruzi a putovanje izmedju ZG i BJ po tom nacrtu iznosi oko sat i 10 - sat i 20 minuta, ovisno o stajanjima....


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

I naravno da sam bio u krivu, ipak zatvaraju prugu KŽ-Vrbovec do 15.10h tako da ćemo se dvadesetak minuta drndati u (vjerojatno prepunom) busu.


Potpis nije pronađen. Ako se ne pojavi uporabite ovaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto vidio sam na stranici HZ Infrastrukture, na onoj mapi projekata koji se sufinanciraju sredstivma EU-a, kazu da je pruga Gradec-Sv. Ivan Zabno  "U prometu s voznim redom 2019/2020" :) 


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, dorianb said:

 "U prometu s voznim redom 2019/2020" :) 

Da, ali prava vijest bi bila da napišu da je pruga u prometu s početkom voznog reda 2019/20.
Ovako im još uvijek ostaje mogućnost da po toj pruzi puste vlakove tek krajem 2020.

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, seabral said:

Ovako im još uvijek ostaje mogućnost da po toj pruzi puste vlakove tek krajem 2020.

A čemu žurba, kad već nismo imali tako dugo novu prugu i to ne na vlastiti trošak, pa nek čeka (mislim na prugu) - ne bumo se mi nikom molili! 


zglajzan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo bi moglo i u temu ''Željeznice u medijima'', ali smatram da bolje odgovara ovdje:

Quote

Do Zagreba i nazad čak i nagibnim vlakom

U nedjelju, 15. prosinca, novim tračnicama, prvim u Hrvatskoj nakon stanke duge gotovo pola stoljeća, napokon će početi voziti vlak na liniji Bjelovar - Zagreb. Vrijeme putovanja isprva će, zbog remonta na dionici Vrbovec - Dugo Selo, trajati 75 umjesto predviđenih 50 minuta, no i to je skraćenje u odnosu na današnjih sat i pol vremena.

Drastično povećanje broja linija

Stupanjem na snagu novog voznog reda HŽ putničkog prometa, broj linija na relaciji Bjelovar - Zagreb drastično će se povećati jer se one preko Križevaca ne ukidaju, nego se dodaju nove koje zaobilaze prigorsku prijestolnicu. Tako će na relaciji Bjelovar - Zagreb šest linija prolaziti kroz Križevce, a dodatnih pet će ih zaobići. Na relaciji Zagreb - Bjelovar četiri su linije preko Križevaca, a šest ih zaobilazi.

Izvrsno pogođene popodnevne linije

Dopodnevne linije, kažu nam upućeni, „štekat će” zbog spomenutog remonta i zato ih ni nema previše. Čak i kada se ne izvode radove, dakle prije sedam sati ujutro i nakon 15 sati popodne, pruga je raskopana pa se od Vrbovca do Dugog Sela putuje usporeno, 20-ak minuta umjesto osam i pol minuta. U vrijeme kada se radovi izvode, umjesto vlakom, putovat će se autobusom. No, popodnevni vozni red pravi je bombončić, pogotovo na liniji Zagreb - Bjelovar gdje vlak s glavnog zagrebačkog kolodvora kreće u 15,17,18 i 19 sati, a zadnja linija u 22 sata. Do Zagreba i nazad i dalje će voziti plave kompozicije koje voze i danas, uz dvije novine. Vlakovi će biti klimatizirani, a brzom linijom koja iz Zagreba prema Bjelovaru kreće u 17.10, a iz Bjelovara prema Zagrebu u 19.48 prometovat će nagibni vlak.

Promotivne cijene

Tijekom prvih dana prometovanja, točnije do kraja ove godine, očekuju se i vrlo niske, promotivne cijene karte koje bi trebale biti produkt suradnje HŽ putničkog prijevoza, te subvencija Bjelovarsko-bilogorske županije, ali i Grada Bjelovara.

Sve u svemu, pruga Sv. Ivan Žabno – Gradec u promet bi trebala biti puštena četiri godine nakon početka radova, s otprilike dvije godine zakašnjenja, ali još uvijek prije isteka rokova u kojima bi Hrvatska morala vratiti novac iz EU fondova uz pomoć kojih je izgrađena. Riječ je, podsjetimo, o 85 posto od 32,4 milijuna eura, koliko košta izgradnja. Potreba skraćivanja “neprirodnog” puta od Bjelovara do Zagreba preko dislociranih Križevaca prepoznata je, podsjetimo, još potkraj 80-ih godina prošlog stoljeća u bivšoj državi, a prvi konkretan potez povukla je Bjelovarsko-bilogorska županije sada već davne 1998. godine, osnivanjem Povjerenstva za izgradnju pruge na čijem je čelu bio današnji župan Damir Bajs.

– Rijetki su vjerovali da ćemo uspjeti, unatoč našim brojnim aktivnostima i silnim naporima. Krenuli smo s idejnim rješenjem, a podsjetit ću i na činjenicu da je Županija platila troškove izdavanja građevinske dozvole - prisjetio se svojedobno župan Bajs.

Novi vozni red

Bjelovar (polazak) - Zagreb (dolazak)

5.58-7.10 brzi

10.52-12.14 put

14.00-15.20 put

17.10-18.35 put

19.48-21.00 brz

Zagreb (polazak) - Bjelovar (dolazak)

10.40-12.18 put

15.08-16.31 put

17.10-18.17 brzi

18.10-19.42 put

19.27-21.02 put

22.10-23.27 put

https://bjelovarac.hr/najnovije/do-zagreba-i-nazad-cak-i-nagibnim-vlakom/?fbclid=IwAR3pBYxmddmTrAzU70QKRbqugkSKfpzPST6uhdB7VWob-kFCs1MF-0Y83dA

Nešto tu nije jasno - prvi vlak iz Zagreba tek u 10.40? 😮


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, Stanley said:

Ovo bi moglo i u temu ''Željeznice u medijima'', ali smatram da bolje odgovara ovdje:

https://bjelovarac.hr/najnovije/do-zagreba-i-nazad-cak-i-nagibnim-vlakom/?fbclid=IwAR3pBYxmddmTrAzU70QKRbqugkSKfpzPST6uhdB7VWob-kFCs1MF-0Y83dA

Nešto tu nije jasno - prvi vlak iz Zagreba tek u 10.40? 😮

Ovo se odnosi na vlakove koji idu direktno prego Žabna i Gradeca. I dan danas nemaš direktni prije 10.29h za Bjelovar. Ovo sve prije ostaje kako je i bilo sa presjedanjem u Križevcima ali to ovdje ne piše.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako sam i mislio, ali nisam bio siguran. Hvala.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A hoće li pruga biti spojena ili će se morati presijedati? Jel riješen taj problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, sutla said:

A hoće li pruga biti spojena ili će se morati presijedati? Jel riješen taj problem?

Pa ti je navedeno u odgovoru Stanley.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači spojeno je, a na koji način, bilo je govora da će biti velikih problema sa tim zbog MO uređaja u Križevcima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dionici Vrbovec-Gradec će od 29.11. promet vlakova biti reguliran novim ESSU, a na dionici Gradec-Križevci ide kolodvorski razmak. ESSU u Križevcima još neće biti instaliran. Tako da će nova pruga normalno biti u funkciji, osigurana je međukolodvorskom ovisnošću sa ESSU implementiranim u Sv. Ivanu Žabnu i Gradecu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ESSU u Križevcima je instaliran, ali neće biti pušten u rad zbog nedostatka skretnice br. 3. Ugradnja skretnice i puštanje u rad ESSU Križevci planirano je u siječnju 2020. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, josip said:

ESSU u Križevcima je instaliran, ali neće biti pušten u rad zbog nedostatka skretnice br. 3. Ugradnja skretnice i puštanje u rad ESSU Križevci planirano je u siječnju 2020. 

 

ESSU je instaliran ali od vanjskih elemenata nije ugrađeno ništa...  niti je išta kablirano po vani... štoviše još nije bila ni mikrolokacija vanjskih elemenata... sumnjam da će to biti moguće pustiti u siječnju 2020...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pod vanjskim elementima se podrazumjevaju brojači osovina?

Da li je predviđeno da dionica Križevci-Sveti Ivan Žabno bude osigurana međukolodvorskom ovisnošću po završetku radova u Križevcima?

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Macosa 7121 said:

Pod vanjskim elementima se podrazumjevaju brojači osovina?

Da li je predviđeno da dionica Križevci-Sveti Ivan Žabno bude osigurana međukolodvorskom ovisnošću po završetku radova u Križevcima?

ne samo brojači osovina, nego i ostali elementi (signali, skretničke postavne sprave, ETCS balize... itd.).

Nažalost nije predviđen MO između KŽ i Žabnog...  postoji sve što treba na pruzi i optička okosnica ali softver nije predviđen za to..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...