Pfaff Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Pomorci na osjetljivim mjestima obavezno moraju uzeti pilota. Avijatičari za problematične aerodrome moraju imati pilota s posebnom dozvolom. Da li nešto slično postoji na željeznicama? Postoji Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 28, 2016 Author Share Posted March 28, 2016 Tko sve sjedi u tim stranjskim lokomotivama i tko ih vozi? HR strojovođe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duh u močvari Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Pitanje: Tko sve sjedi u tim stranjskim lokomotivama i tko ih vozi? Pomorci na osjetljivim mjestima obavezno moraju uzeti pilota. Avijatičari za problematične aerodrome moraju imati pilota s posebnom dozvolom. Da li nešto slično postoji na željeznicama? Kakve veze ima čija je lokomotiva? RCCC (Rail Cargo Carrier Croatia) je sestrinjska firma od RCA (koja je pak dio OeBB grupe). Zapošljava hrvatske strojovođe koje imaju položene sve potrebne ispite i nikakvi im piloti ne trebaju. A lokomotive su homologizirane za vožnju po Hrvatskoj. Isto je i s podružnicom THM-Hrvatska od Train Hungaryja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stjepan Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Kakve veze ima čija je lokomotiva? ... To što je hrvatski strojovođa isto tako nema veze ...i hrvatskim strojovođama trebaju piloti ako nepoznaju prugu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OGY Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 Bravo! Nisam baš upućen u riječku prugu,pa me zanima s obzirom na poziciju kolodvora stoje li u Driveniku i Meji putnički vlakovi? Isto tako vidim da u Vrbovskom više nema onoga skladišta preko puta stanice,pa me zanima rade li novo i hoće li pilana koristiti željeznicu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 Nisam baš upućen u riječku prugu,pa me zanima s obzirom na poziciju kolodvora stoje li u Driveniku i Meji putnički vlakovi? Stoje. Iako su putnici mahom željezničari. Oba su kolodvora cestom teško dostupna, a nema ni naselja. Drivenik je od istoimenog naselja udaljen nekih 4,5 km zračne linije (s time da je između jedno grdno brdo), a Meja je cestom nekih malo manje od 4 km od istoimenog naselja. Isto tako vidim da u Vrbovskom više nema onoga skladišta preko puta stanice,pa me zanima rade li novo i hoće li pilana koristiti željeznicu? U Vrbovskom su skladište davno srušili, a sad da li će nova fabrika koristiti željeznicu, nemam pojma. Znam samo da su jako ušminkali prilazne puteve i samo zgradu kolodvora. Reče mi onomad prometnik da je to zbog novog investitora! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 30, 2016 Author Share Posted March 30, 2016 ... vidim da u Vrbovskom više nema onoga skladišta preko puta stanice,pa me zanima rade li novo i hoće li pilana koristiti željeznicu? ...U Vrbovskom su skladište davno srušili, a sad da li će nova fabrika koristiti željeznicu, nemam pojma. ... Volio bi da griješim al' po onome što smo mi zatekli u Vrbovskom i kako sve to izgleda ... bojim se da će teško bit transporta željeznicom isto kao i sa skladištem. Koliko sam ja uspio vidjeti sve je podređeno kamionima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Za koga je onda remontiran 4. kolosijek? Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Pred sami ulaz u izgrađeni tunel pored Vrbovskog ! http://i1374.photobucket.com/albums/ag405/prtscr1/DSCN2740_zpsi7ucvm6s.jpg Iznutra . http://i1374.photobucket.com/albums/ag405/prtscr1/DSCN2742_zps3nbqj7vk.jpg Je li bilo ičega u tom tunelu ? Ovako prema fotki izgleda da je tunel sad skroz prazan. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
K 357 Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Je li bilo ičega u tom tunelu ? Ovako prema fotki izgleda da je tunel sad skroz prazan. Osim potočića koji je pitak uz desni bok tunela i neonskih lampi koje vise sa stropa , ništa .. Quote Pozdrav iz Rijeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 31, 2016 Author Share Posted March 31, 2016 Je li bilo ičega u tom tunelu ? Ovako prema fotki izgleda da je tunel sad skroz prazan. Jel se sjećaš, ima tu na forumu negdje (nisma tražil), prošal ga je Glažar dok još nisu u njemu gljive uzgajali. Jedna grupa riječana je bila na oba kraja tog tunela u ljeto 2009. ... sa odmakom vremena vidljive su promjene ... koliko se ja sad sjećam, spustili smo se sa stare ceste negdje u mjestu Stubica, prije Vrbovskog, levo dole u šumu i to je tad ovako izgledalo ovo je trasa prema tunelu pred samim tunelom ulaz a ovo je snimljeno na drugoj strani (gdje smo bili prošli tjedan) ... ***** Zanimljjivo bi bilo na ljeto to opet obići i vidjeti promjene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Jel se sjećaš, ima tu na forumu negdje (nisma tražil), prošal ga je Glažar dok još nisu u njemu gljive uzgajali. Jedna grupa riječana je bila na oba kraja tog tunela u ljeto 2009. ... sa odmakom vremena vidljive su promjene ... Sjećam se tih Glažarovih fotki ... sad ih nećeš moći više vidjeti jer ih je pojeo Imageshack. http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/9701-nedovrena-pruga-vrbovsko-rnomelj/&do=findComment&comment=260155 U nastavku te teme ima i tvojih fotki. A moje jučerašnje pitanje se zapravo odnosilo na trenutno stanje u tunelu. Očito je da gljiva tamo više nema, a niti ičega drugoga. Zanimljjivo bi bilo na ljeto to opet obići i vidjeti promjene Da, slažem se ... ovi relikti prošlosti već podulje stoje na mojoj "wish-list" za obilazak i njuškanje po okolici. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 1, 2016 Author Share Posted April 1, 2016 Neznam kako Tebi, meni se nevide fotografije iz prvih nekoliko postova ali ono što je snimljeno u samom tunelu se vidi. Na kraju te teme onih nekoliko mojih je upravo to iz 2009. kad smo bili u Črnomelju i kasnije se vratili ka Vrbovskom. Kad se odlučiš realizirati obilazak sjeti se i nas pa ćemo zajedno (nije to nakraj sveta, stignemo mi za sat iz Rijeke do Vrbovskog ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Neznam kako Tebi, meni se nevide fotografije iz prvih nekoliko postova ali ono što je snimljeno u samom tunelu se vidi. Stavio sam direktni link na Glažarov post s fotkama, od kojih se nijedna ne vidi. Radi se o njegovom postu od 17.02.2007 u 11:47 h. Svaka čast ako ti to vidiš ... mogao bi onda podijeliti s nama koji to ne vidimo Što se obilaska tiče ... išao bih ja vrlo rado, ali sam kratak s vremenom radi drugih privatnih obaveza. Najvjerojatnije će to jednom prilikom biti neka ad-hoc akcija, ali javim se svakako. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 1, 2016 Author Share Posted April 1, 2016 Vide se fotogrtafije od pedestprvog posta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 6, 2016 Author Share Posted April 6, 2016 Da se povežem na ovaj dio, htio bi Vam pokazat nekoliko fotografija snimljenih 20.12.2008. kad smo se spustili u dragu gdje je runula žutka 009 ... 2008-e još je vahtarna bila živasa druge strane bio je MAV kamen (možda je još i danas tamao, bogzna)a ovo su ostaci žutke dole ispod nasipa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 6, 2016 Author Share Posted April 6, 2016 Pantografjoš uvijek je bilo pruge do dole (danas je više nema, netko ju je maknul)našli smo i jednu papuču sa nosačemjedan neidentificirani komad železa*****Ovo bi trebal bit dovoljan razlog za još jedan posjet tom mjestu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 21, 2016 Author Share Posted July 21, 2016 Evo prvog nastavka priče, 19.07.2016. odlučili smo se nas trojica, Kapo kao prijevoznik, K 357 k'o navigare i ja k'o dežurno zajebavalo za još jedan u Gorski kotar. Ovaj put nismo išli daleko (samo do Lokava) ali smo snimali (i snimili) pozornije neke lokacije na kojima još nismo bili. Ali krenimo sa sličicama pa će se videt naš mali borbeni put ... Kapo je K 357 pokupio u Pobrima (nadomak Matulja za one koji neznaju) a mene su pokupili kod rečke Biljeprvotni plan bl je slikat putnički blizu Melnica ali malo smo kasnili tako da nam je to propalo pa smo se prvo zaputili u Plase, jutro 8 sati, fino pirka vetrić dok je dole u gradu u tu dobu već pakleno vrelokolodvorska ("nova") zgradasve se crveniako nema vlakova, ima infrastrukture, "stara" kolodvorska zgradaprimjećuje se da ima dosta travuljineprvo smo se otputili do Zlobina provjerit jednu lokaciju ali put nije bio baš obećavajući pa smo se u konačnici vratili natrag na Plase, u Zlobinu gotovo svaka kuća ima ovakav zglobni traktorrano jutro u Zlobinutu ćemo se vratit kasnije Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 21, 2016 Author Share Posted July 21, 2016 Vraćamo se prema Plasama, pogled na Rijekuotišli smo tamo kamo se žutka 009 strmeknulama samo što smo krenuli snimat čulo se iz daljine rondanjepruga, cvrkut ptica ... ma niš više netrebapojavljuje se asea 109 sa bačvama za Šoićepa po zavoju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 21, 2016 Author Share Posted July 21, 2016 Na filmu će se bolje vidjet igra sjenaasea 109muvi bačvara kad je vlak prošal otišli smo dalje do livade ispod pruge, kad smo tu bili zadnji put malo je falilo da zaglavimo jer je put u katastrofalnom stanju a sad je još i mrvicu goretu gdje stojim su dve rupe sa svake strane i sad ih je praktički bez kakva terenca nemoguće proćtu bi negde trebal bit i bočica sa rak'jom koju sam prošli put "posijal" pruga na drugom kraju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 21, 2016 Author Share Posted July 21, 2016 Pogled unatrag, pruga sa burobranom, na lijevo u smjeru Plasadošli smo malo bliže, zdesna se čulo da se nešto kotrljasamo drezinasa vagonom na kom je mreža (očito će negdje nešta osiguravat), vidjet ćemo ju kasnije u Plasama na povratkumuvi drezine sjetih se da je nekad tu na tom zavoju stajala litorina kad se vozilo ljude na feštu na Tuhobiću, prvo valja kroz propust jer sa ove strane nije baš pogodno za penjanjeeto me gore na pruzi, smjer prema Zlobinu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 21, 2016 Author Share Posted July 21, 2016 Evo to legendarno "stajalište"vidi se koliko je ustvari kratkokoliko se sjećam na litorini su se otvarala samo jedna vratai gotovo svi su izlazili samo na njihsa druge straneput od "stajališta"lijevo prema Tuhobiću a na desno sam ja došal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 21, 2016 Author Share Posted July 21, 2016 Tu više nismo imali što tražiti i čekati pa smo se otputili prema Zlobinu, zastali smo na jednom djelu da fotografiram Kvarner i malo nas je iznenadil avion koji se spušta na Krk (nadam se da ga vidite )samo što nije takal tlokraljevičko "brodogradilište"konstrenska punta i rafinerijakad se ovako malo približi vidi se i punilište za vagonske bačve ali ipak dominira dimnjak termoelektranenaša Učkadolazi nekakova barkaevo nas opet u Zlobinu gdje ćemo snimat brzog za Rijekustara ćenifa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 21, 2016 Author Share Posted July 21, 2016 Zgrada stajalištabrojke svašta govoreprema Drivenikui prema Plasamaunutrašnjost čekaoneiza ćenifeurušeni zid pred ćenifom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted July 21, 2016 Author Share Posted July 21, 2016 Putokaz za planinarske trasesa'će brziočito poučeni nekim prijašnjim stanjima na ŽCP-u pa polako prilaze prijelazuodma malo po gasuvozi asea 385ode za RijekuŽCP Zlobinnegde do pred dvije godine još je bilo ljudi u ovoj kući ali brzo je propala otkako nema nikoga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.