thomcro Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 Jako dobra pozicija restorana "Kamačnik", klopaš i imaš pogled i na Dobru i na prugu dobro rješenje za stubište malo šira vizura restorana uputili smo se ka EVP-u, da nebi bilo iznenađenja tu je iskliznica EVP je tik uz prugu a malo prije tunela "Mance" lijeva pruga za Ogulin desna za EVP rolete su spuštene tako da se nevidi šta ima iza njih (a vjerovatno nema ničega jer je to odavna ispražnjeno) šturc i tako to vraćamo se polako natrag, napuštena kućica bloka sa ŽCP-a, prema Ogulinu ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 ... i prema kolodvoru Vrbovsko još jednom Wózek motorowy WM15A kroz tunel "Vrbovsko" zverka al' još ne riga oganj ukazanje putnički 4001 za Zagreb predvođen 389 ode putnički ali i mi prvi plan je bil dignut se na staru cestu i njom do Moravica ali smo se odlučili sa makadamsku uz Dobru i tu smo došli do ostataka vijadukta nedovršene pruge Vrbovsko Črnomelj kad smo već bili tu predložil sam da odemo i do tunela koji nije daleko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 Vozimo se po trasi nedovršene pruge evo portala tunela kako su se u njemu uzgajali šampinjoni tunel je zatvoren mada mislim da unutra više nema ničega (bil je K 357 do njega pa će on znat više detalja) kako kod tunela osim cvrkuta ptica nema baš ničega vratili smo se natrag do vijadukta uz Dobru smo krenuli do Moravica, ima tu jedna pilana ali nije delala baterija od Nikona više nije imala moći ali kako ja uvijek nosim dva (ponekad i tri) fotića nastavil sam snimat sa Panasonicom, novi željeznički most preko Dobre, prema Vrbovskom i upor sa druge strane prema Moravicama preporučil bi svakome tko se odluči na posjet tim kolodvorima taj put jer cesta ide (dobrim djelom( uz prugu i vrlo je živopisan, u Moravice dolazimo sa južne strane i prolazimo pored igrališta NK "Željezničar" u Moravicama smo morali stat na rampi jer je prolazil jedan jaaaakooo dugi teretni vučen aseom 226 ali rampa nikako da se digne pa sam izašal da vidim gdje je zapelo, vlak stoji jako nisko i nikako da uđe u kolodvor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 Kad smo dolazili opazili smo da na izlazu iz moravičkog kolodvora stoje 4 stroja THM-a (asea, rumunjka, asea, rumunjka) i to je bil dovoljan razlog za obilazak (inače bi snimili par fotografija i otišli doma), ovo je iz Kangua oprezno preko svih tih kolosjeka treba gledat i na drugu stranu da što ne naleti evo ih (jedva se to nekako ućeralo u jedan kadar) u prvi tren sam posmilil da je to onaj WM15 iz Vrbovskog ali ovo je nešto drugo prvi put ju vidim uživo, prva ... ... i druga druga asea između rumunjki dolazi 4606 iz Ogulina ode prema kolodvoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 Još jedna fotografija sa druge strane asea 226 nastavlja put dalje sa Easima evo opet 108-ice dosta je, sva trojica smo već dosta umorni i idemo doma, još par fotografija cestovnog djela, prilaz Tuhobiću upozorenje o klizavosti a cesta suha sa druge strane rupe sunce sja nadam se da se vidi gdje su po sredini borići, tu je nekad bilo borovih vrganja ko u priči grobničke Alpe sunce je već nisko još malo pa sam ja doma (Kapo i K 357 će se još malo vozit do Matulja) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 Tamo gdje je sve i počelo tu se moj krug i zatvara ... Kapo me ostavio na parkiralištu od Bile i ja polako otišal doma. Na putu smo bili nešto preko 11 sati, prevalili oko 230 kilometara (bilo je 228 kod Bile ali kako su njih dvojica još morala do Matulja i Pobri tako je kilometraža sigurno još narasla bar za 10-15 kilometri), snimili jako puno vlakova ... bili čak i kod Plaffa ... i na koncu konca jako se dobro proveli. To je to od mene, Kapo i K 357 će nastaviti priču iz svog kuta gledanja. Do nekog drugog srdačan pozdrav od Ri ekipe ... P.S. I Kapo i K 357 će sigurno još malo pridodat svojim impresijama ovome slikopisu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupljenec Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Uff stvarno zanimljivo putuvanje,mada nebi bilo loše da se nabavi neki off road auto za ovakve dionice svaka čast dečki a i ljepi kilometi su ne nabili.Ps nadam se da janko nije nestal u tajnosti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 ... svaka čast dečki ... Hvala! Ps nadam se da janko nije nestal u tajnosti Budemo vidjeli prvom prilikom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 - maloprije sam se čul sa Kapotom, poslat će Ti on na PP sve što Ti je potrebno da počastiš fotić (ako u toku dana ništa ne dođe moraš ga malo zašarafit jer očito nešta dela pa ne stigne ) Sve upute sam već dobio, hvala vam obojici. Hvala i na interesatnom putopisu ! Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 Sve upute sam već dobio, hvala vam obojici. A ... si videl kako je organiziran Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 A ... si videl kako je organiziran Nekako mi se čini... bolje od Moslavačke transverzale. Čestitke na bogatom i vrlo zanimljivom putopisu, baš sam uživao u krajevima gdje me do sada nije bilo. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Lijepa hrpa zanimljivih fotki (Upoznaj svoj kraj da bi ga više volio!). nego, sad ste otvorili Pandorinu kutiju - kako izgleda, navalit će kontinentalci! ... mada nebi bilo loše da se nabavi neki off road auto za ovakve dionice Ovo i je neka vrsta off roada - auto je od tate! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 Ovo i je neka vrsta off roada - auto je od tate! ... mame mame Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.Laurus. Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Vrlo zanimljiv putopis. A kako uspiješ sa DSLR-om tako tamne i skurene fotke napravit, zašto ih barem sa Photoshopom ne urediš? Quote Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Vrlo zanimljiv putopis. A kako uspiješ sa DSLR-om tako tamne i skurene fotke napravit, zašto ih barem sa Photoshopom ne urediš? Vjerojatno fotka na Auto modu i JPEG formatu... Ne vidim koja korist od DSLR-a ako ga ne koristiš maksimalno.. Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioZG Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Putopis je standardno odličan i jako zanimljiv opa, ovo je veliko iznenađenje, nisam znal da u Hrvatskoj vozi ijedan WM15A RPVSB je vlasnik, a koja mu je osobna iskaznica? Kad sam putovao za rijeku, nisam nikako iz vlaka mogao vidjeti s 3/4 strane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Ne vidim koja korist od DSLR-a ako ga ne koristiš maksimalno.. To vrijedi i za druge organe... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 A ... si videl kako je organiziran Jesam jesam, svaka čast .... još samo da ga uvježbamo da mi se ni u privatnim porukama ne mora obraćati sa "vi". Nekako mi se čini... bolje od Moslavačke transverzale. Znao sam da će netko dodati soli na tu našu moslavačku ranu ... :ne zna: nego, sad ste otvorili Pandorinu kutiju - kako izgleda, navalit će kontinentalci! To ti se zove dobar marketing Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 .... još samo da ga uvježbamo da mi se ni u privatnim porukama ne mora obraćati sa "vi". Uh, to bude išlo malo teže jer i meni govori "vi" (to ti je samo pokazatelj kućnog odgoja) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K 357 Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Evo da se i ja nadovezem ovom urnebesnom Ekšnu ! Kod mene je zapoceo dolaskom KAPO- ta do mojih ulaznih vrata gdje smo odmah krenuli po thomcro- ta na Škurinje . Kako sam bio na suvozacevom mjestu morao sam promatrati cestu tako da je thomcro slikao sa straznjih sjedala putem do ŽCP Tuhobić .. Prijelaz je u velikom usponu (26 promila ) i u oštrom zavoju ! , Prema Meji : Prema kolodvoru Plase Thomcro i KAPO su uhvatili Taurusa u prolazu , a ja kako ulazi u kolodvor Meja sa skoro 60 km /h i koci te staje jako brzo !! Vlak je dugacak priblizno 400 m ! Evo i putnickog iz Rijeke gdje se kriza sa Taurusom po 2 . kolosjeku ! Ode Putnicki , a ode i teretni , svak na svoju stranu .. Prolazi kroz usijek i izlazi na vidjelo u S zavoju .. Burobran dobro pricvrscen cak i Zeljeznom ogradom ! Prolaskom prijelaza u smjeru prema Plasama nakon zavoja slijedi jos jedan S zavoj u usponu ! Lijepa sacekusa .. Quote Pozdrav iz Rijeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
K 357 Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Malo poslije ŽCP Plase ( tu cu kasnije usnimiti , brzog za Rijeku ) Evo i zapreznog vlaka ! Zaprega Asea sa puno Rilsova spustaju se prema stanici Plase ! Nakon te Zaprege uputili smo se do velikog nasipa i dva velika zavoja također na velikom usponu (25 promila, kasnije i više ! ) Dosta visok usijek !! Evo i praznog teretnog sa voznom 1141 109 , nakon lagane voznje (taman na mjestu otkud vlak dolazi u sliku ) pocinje spustati bez kocenja prema Plasama .. Evo i videozapisa ! Tamo samo bili na drugoj strani .. Vratili se nazad na kolodvor i doznali da se brzi za Rijeku spusta , pa brzo na polozaje i snimanje ! (ovo mi mozda nije bio dobar polozaj ali do boljeg nisam stigao ) .. Nakon taurusa evo i Asee 1141 010 sa praznom kompozicijom prema Moravicama ! Quote Pozdrav iz Rijeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
K 357 Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Pored novog EVP - a smo snimili jos jednu zapregu u spustanju prema Rijeci ! Ima i video ! Nakon Plasa bilo je vrijeme uputiti se prema Driveniku ! Stari Drivenički EVP i ulazak u kolodvor iz smjera Fužina .. Kolodvor Fužine , samo kratko stajanje .. Krenuli prema sačekuši pred ulazak u Vrata te naisli na putnickog za Ogulin .. Ubrzo nakon njega vracao se i Taurus iz Rijeke sa 8 punih Tadds vagona za Osijek ! Quote Pozdrav iz Rijeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
K 357 Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Video Taurusića u prolazu kroz nasip između stajalista Vrata i koldovora Fuzine . Odmah nakon prolaska Taurusa , krenuli smo prema forumasu Pfaff - u gdje nas je on jako lijepo ugostio u svoju kucu u Sungeru !. Nismo se dugo zadrzavali pa evo i par detalja iz sljedeceg kolodvora po redu , Vrbovsko . Signali ponavljaci ( nisu bas u dobrom stanju ) .. Izlazni glavni signali .. EVP Vrbovsko - Pruga - rijeka Dobra .. Pred sami ulaz u izgrađeni tunel pored Vrbovskog ! Iznutra . Quote Pozdrav iz Rijeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
K 357 Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Nakon Vrbovskog red je bio na kolodvor Moravice gdje nas je kod ŽCP -a iznenadila Asea 1141 226 sa jako puno punih Eas - a !! Na dnu kolodvora , bile su parkirane 4 lokomotive THM -a ! Navodno su na rijeckom podrucju zbog prijevoza cisterni iz Šoića .. Rumunjka u sendviču Asei .. Sve 4 .. Nekakav specijalni vagon u kolodvoru Moravice .. Sa lijeva na desno: Eas vagoni - Izlazni signali - Asea 1141 226 - Thomcro - KAPO - Strojovođe iz THM -a -stupovi kontaktne mreže - THM -ove lokomotive .. Prije odlaska iz Moravica jos jednom THM - ove lokomotive ... To je to sto se tice mojih fotografija i videozapisa , ja sam jako uzivao u ekšnu i ekšn je sam po sebi bio jako zahtjevan i sa jako puno vlakova ( za Hrvatsku ) ! Hvala prijateljima thomcro i KAPO na odlicnom druzenju i također Pfaff .. Do sljedeceg Ekšna pozdrav ! ***************** K 357 Quote Pozdrav iz Rijeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janko Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Thomcro i KAPO su uhvatili Taurusa u prolazu , a ja kako ulazi u kolodvor Meja sa skoro 60 km /h i koci te staje jako brzo !! ... Vlak je dugacak priblizno 400 m ! Pitanje: Tko sve sjedi u tim stranjskim lokomotivama i tko ih vozi? Pomorci na osjetljivim mjestima obavezno moraju uzeti pilota. Avijatičari za problematične aerodrome moraju imati pilota s posebnom dozvolom. Da li nešto slično postoji na željeznicama? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.