thomcro Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 Ima već neko vrijeme da se spremamo na jedan gotovo cijelodnevni ekšn u Gorski kotar. Namjera je bila snimiti što više vlakova s obzirom da je pruga bila zatvorena dva dana (22./23. 03. pruga je bila zatvorena). Cilj nam je bil doć do Vrbovskog i onda natrag doma. Kapo, koji je u našoj ekipi zadužen za planiranje i organiziranje, predložio je dan D ... ekšn bi trebalo odraditi ... m-da, 19. ili 20.03 ali kako ja nisam mogal 19. a 20 je neplanski upal Čakovec sve je trebalo nanovo isplanirati. Kako je K 357 na uskršnjim praznicima i na to je trebalo misliti i drugi pokušaj je bil ... idemo 24.03. s time da će Kapo pokupit K 357 u Pobrima (kod Matulja) i doći će po mene i odmah idemo za gornje krajeve. Krećemo rano ujutro, kod mene su bili već oko 7.15 i odmah smo otišli na zaobilaznicu i bris ka Hreljinu. Fotografijá ima puno jer smo doista uhvatili puno vlakova jer je riječka pruga bila zatvorena dva dana i svu tu silu tereta je trebalo razvest. Kad krene slikopis sve će bit jasnije ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Dolaze Kapo i K 357 na parkiralište Bile prvi doticaji sa prugom u Dragi negdje smo u visini Krasice, sa druge strane se vidi bakarska pruga rano je jutro pa se lijepo vidi ulaz u bakarski zaljev nakon što smo prošli kroz Hreljin dižemo se prema pruzi u daljini se vidi nekakav propust ispod pruge (kad se budemo vraćali malo ću ga bliže snimiti jer sad nemamo vremena) već se nazire ppruga evo nas pod ŽCP-om prva postaja odavde puca predivan pogled, krčki most Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Krčki aerodrom most još jednom kapo i K 357 čekaju da dođem pa da se rasporedimo po sačekušama bivše brodogradilište Kraljevica na drugoj strani Škrljevo, na desnoj strani je kolodvor pogled na Kvarner cijelo vrijeme slušamo kako se nešto spušta, Kapo i K 357 su otišli niže dola prema Meji a ja za sad ostajem ovdje odavde bi se nešto trebalo skotrljati Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 O-jojojoj ... prvo pa muško, Taurusić za Rijeku sa priličnom kompozicijom mađarskih Tadsova muvi na jutarnjem suncu ode za Rijeku vor Meja gdje Taurus čeka križanje sa putničkim iz Rijeke evo putničkog na nasipu pred Mejom teretni na prvom a putnički na drugom, očito da duljina diktira gdje će koji ode putnički Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Ode Taurusić u tunel samo što nije došal asea 388 i 3 vagona ode za Melnice još uvijek smo (uglavnom) na istim pozicijama jer dolazi putnički za Rijeku asea 379 i također 3 vagona K 357 se vraća vratili smo se do ŽCP-a i još je ostalo za poslikat ostatke vahtarne ima i šterna (ovo je najbliže šta sam mogal doć jer je jako žilava graja oko šterne i nisam videl ako je vode u njoj) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Po debljini zidova vidi se da mađari nisu šparali na materijalu kod gradnje jasno, nezamislivo bez lokalne žvrljotine pogled prema Rijeci još jedan pogled na Kvarner i odlazimo za Plase onaj propust ispod pruge (iz drugog posta) naravno, ovo se samo ovako može zamjetiti, iz vlaka nema šanse evo nas na plaserskom kolodvoru, sve je crveno al' to ne znači da ništa ne dolazi ... promjenili smo poziciju na ŽCP i uskoro dolazi zaprega ... ... sa kompozicijom Rils-ova asee ulaze u Plase Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Teretni čeka da se TMD dokotrlja ŽCP kad je mir i tišina kako je nastala mala pauza tako smo se odlučili opet promjeniti poziciju, otišli smo na onaj zavoj kako se žutka 009 strmeknula niz breg, kangunjiv u akciji možemo mi pričat što god oćemo ali ovaj zavoj je nenadjebiv! burobran sa "druge" strane mislili smo doć puno dalje ali protiv prirode se jednostavno nemore iznad pruge po brdima ima novog snijega praćeni smo svisoka drugo lice burobrana idemo na malo višu poziciju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Vahtarne više nema, srušena je psmtr ... pojačala bura i počela nost OBG sa Tuhobića i to zaozbiljno ovde gore se i lovi po travuljini a manita li vremena, kako naglo počelo padat tako i prestalo valjda smo ju slušali od Drivenika, 109 sa hrpom Easa naslov muvija je krivo napisan, radi se o 109-ki u usjeku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 K 357 je bil sa druge strane usjeka i žuri natrag s obzirom da je bilo prehladno odlučili smo se vratiti natrag na Plase, eto potvrde manita vremena, sunce sja na Plasama nas je dočekal Taurusić sa kompozicijom za Moravice, čeka križanje sa brzim iz Zagreba na jutarnjem suncu ubil bi me Plaffomir a da ne snimim vodonapojnik dolazi HŽ-ov teretni plavo cervena kombinacija dolazi brzi asea 307 i dva vagona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Tri lokse nakon što je brzi odjezdil ka Rijeci odlazi i Taurusić ode (budemo ga vidjeli, neki, u Meji na povratku) par minuta kasnije odlazi i HŽ-ov teretni na rampi nikoga asea 010 na odlasku Rils-ovi dole Rils-ovi gore ******Moramo napravit mali intermezzo da se nakuca još texta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 OK, ovdje smo obavili delo i odlazimo dalje, idemo za kolodvor Drivenik kroz šumu (živa partizanština ). Zastajemo kod novog EVP-a primjetili smo (ali i čuli kako se kotrlja vlak) zeleni signal i odlučili snimat sa mosta, pogled ka Meji prema Plasama u daljini se vidi burobran (netko mu je odgrizal jedno uho {samo da nije Tyson} ) na signalu je zeleno al' vlaka nikako nema Ponekad se čovijek zapita što ustvari čuje, ponekad se nezna je to huj bure ili se doista nešto kotrlja a napokon više zaprega sa mješanom kompozicijom odu za Rijeku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Lijepo frče po zavoju ode vlak odosmo bogme i mi ... ušumu svako malo u nekom skritom kutku prođemo pored kakva kućerka i onda ... puče pogled ... na Krk krčki most iz jednog drugog kuta gledanja u daljini se Učka nazire krčki erodorm i u pozadini Omišalj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Pesja (naselje u sastavu Omišlja) uvala Voz na Krku (ovdje je nekad bila prelijepa pješčana plaža) kraći most duži most poravnati smo sa Jadranovim u podnožju pogled na Kvarner kraj erodromske piste i DINA Petrokemija DINA Petrokemija tu k'o da se nekog vraga dela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Rijeka nam je u nekakvoj izmaglici Šilo ( seabral) dalje prema jugu nema mjesta za predugo plandovanje, idemo za Drivenik seprentine ispod nas predvorje vukojebine i ovdje ima skritih kućeraka cesta je asfaltirana ali je uglavnom ovakva, jednotračna i treba molit Boga da što ne naleti iz suprotnog smjera neznam kulko se tu vidi al' ovdje smo umalo naletili na odronjenu grotičinu sa lijeve strane planinarske markacije da namjernici ne lutaju šumom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Penjemo se, ovuda smo prošli pa opet dole više nema asfalta ali je jako dobar makadam prolazimo tik iznad tunela Kobiljak skrećemo za kolodvor Drivenik ostaci 3kV EVP-a u Driveniku a nu to, njivasta Ljada odma' smo se otišli javit barbiću prometniku pa sam skoristil za napravit par sličica, ovo bi volel imat jednog dana u svojoj kolekciji radno mjesto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Krenuli smo snimat po kolodvoru, prema Plasama prema Fužinama na 4 kolosjek dugo nije ništa prošlo svojedobno me ovaj zid zbunjivao jer nisam mogal odgonetnut gdje je snimljena žutka skretnička niša mjesta gdje su bili transformatori na drugoj strani i unutra je sve ispražnjeno prema kolodvoru mislili smo proć prema tunelu ali smo odustali, predugo je za hodat, vidi se kako pruga pada prema Fužinama Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Kapo ostaje ovdje čekat teretni, K 357 je kod EVP-a a ja se polako vraćam natrag kako taj vagon ne otplovi u jarugu jer nije ničime osiguran evo teretnog ode prema Fužinama ovčiceee Janko sa majkom dolazi putnički za Rijeku šta iz ovog čuda zuji i zvrči, majko mila dok čekamo da dođe vlak brzo snimit kolodvorsku zgradu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Dolazi asea 389 i tri vagona taman smo se pripremali za otić kad je dojurila 109 na putu za donje krajeve odlazimo za Fužine sa druge strane ličkog polja ima snijega po brdima prolazimo pored "Drvenjače" stari most je ipak bil ljepši ostatak ŽCP u Vratima (na koncu smo ipak promjenili poziciju sačekuše) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Vratili smo se na provjerenu sačekušu kontroliramo i kolodvor ode kroatista za Fužine op op ... nešta se kotrlja iza brega putnički 4603 iz Rijeke za Ogulin drvar na putu za Drvenjaču muving na fužinskom kolodvoru skriveni Taurus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Taurusom po zavoju odozgora po krovu puf-pant ubrdo nakon što smo ispratili Taurusa za Moravice otišli smo i mi, odlučili smo napraviti kratku stanku i skrenut sa trase, skrećemo desno odosmo za Sunger baš lijepo (prirodno) složena šuma za simulator eto nas u Sungeru nije bilo iznenađenja jer je Plaff znal da dolazimo sve sam očekival samo ne da će bit sramežljiv ***** Nastavak tijekom sutrašnjeg dana ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Kad vidim po kakvim cestama i putevima ste vozili, dobro da ste znali pronaći put za natrag. Jeste ostavljali mrvice kruha za sobom ili ... ? Hvala ti na pozdravima. Možeš napisati nekakve koordinate onog vidikovca otkud si slao pozdrave ? Sviđa mi se lokacija, htio bih svoj fotić nagraditi kadrovima s njega. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 Kad vidim po kakvim cestama i putevima ste vozili, dobro da ste znali pronaći put za natrag. Jeste ostavljali mrvice kruha za sobom ili ... ? Hvala ti na pozdravima. Možeš napisati nekakve koordinate onog vidikovca otkud si slao pozdrave ? Sviđa mi se lokacija, htio bih svoj fotić nagraditi kadrovima s njega. Neću secirat post nego ću Ti odgovorit ovako u jednom šutu - nismo ostavljali mrvice jer mi ipak imamo jednog Kapota koji to zna organizirat i sve se zna unaprijed i nema straha da ćemo se negdje izgubit (trebal si vidjet kad smo se vozili po toj šumi kako su me obojica {Kapo i K 357} ispravljali da smo na dobrom putu inače bi ja sigurno došal u kakvu pripizdinu ) - valja uvijek njegovat dobre odnose i pozdravit admina - maloprije sam se čul sa Kapotom, poslat će Ti on na PP sve što Ti je potrebno da počastiš fotić (ako u toku dana ništa ne dođe moraš ga malo zašarafit jer očito nešta dela pa ne stigne ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 Zadnji nastavak ... A nije nije sramežljiv, samo se okrenul da posegne za kamerom snimih onog njehovog grto-papka kod Plaffa se nismo dugo zadržali jer smo bili u velikom zaostatku s tempom ekšna tako da smo odlučili da odmah odemo za Vrbovsko pa da se kasnije vratimo unatrag, prolazimo kroz sela kroz koja inače nikad nebi prošli ovud ima malo više snijega po poljima oko Mrkoplja uh, nešto se sprema u daljini ... nas jedino more zaustavit crveni signal da bi nas lokalni papak-aboriđin prošal sad je i nama zeleno lijepo staro goransko zdanje u Poljicama Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 Raba tegljač u jednom dvorištu u Starom Lazu jedna lijepa crkvica uz cestu mi idemo pravo, za Vrbovsko u Ravnoj Gori dočekal nas je snijeg 100 metri dalje ko da je netko okrenul sklopku taman sam barbića štel uhvatit kako ljopata a on pogleda u nas pokrov preko autoceste između tunela Javorova Kosa i Podvugleš traktor za izvlačenje oblovine dvorac u Staroj Sušici P.S. Moguće da sam neke nazive od sela pobrkal sa fotografijama pa najte zamerit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 Dolazimo u Vrbovsko došli na kolodvor, preko puta veliki radovi na novoj pilani još jedan od kolodvora na kom su posjekli topole i naružili okoliš smjer prema MOravicama opa, ovo je veliko iznenađenje, nisam znal da u Hrvatskoj vozi ijedan WM15A još veća misterija je ovaj crnogorski vagon sa mixerom, odkud on ovdje sibnali ponavljači prema Gomirju pogled unazad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.