Jump to content
zeljeznice.net
thomcro

Rijeka i okolica - integrirani prijevoz putnika

Recommended Posts

Na Riječkom području se, na liniji do Šapjana, nalazi regionalac 6112-010


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
INTEGRIRANI PRIJEVOZ

Od nedjelje s kartom Autotroleja i na gradski vlak, na potezu od Škrljeva do Jurdana

 

Autor: Marinko Glavan

 

Od-nedjelje-s-kartom-Autotroleja-i-na-gr

 

Svi korisnici mjesečnih pokaznih, kao i korisnici umirovljeničkih 65+ karata, te "cvikalica", i to bez nadoplate, imat će mogućnost prijevoza autobusima i vlakom na širem riječkom području

 

RIJEKA - Mjesečne pokazne, kao i pojedinačne karte Autotroleja od 1. rujna će, bez nadoplate, vrijediti i u željezničkom prijevozu, na potezu od Škrljeva do Jurdana, najavili su na zajedničkoj konferenciji za novinare Vojko Obersnel, gradonačelnik Rijeke, Mario Ćiković, načelnik Općine Matulji, Tomislav Klarić, gradonačelnik Bakra, Mladen Lugarić, član Uprave HŽ-a Putnički prijevoz, Ljudevit Krpan, pročelnik Upravnog odjela za regionalni razvoj, infrastrukturu i upravljanje projektima Primorsko-goranske županije i Alberto Kontuš, direktor Autotroleja.

 

Smanjiti gužve

 

Jedinstvena putna karta za korisnike Autotroleja i HŽ-a uvodi se na širem riječkom području u sklopu projekta integriranog putničkog prijevoza vlakovima HŽ putničkog prijevoza i Autotroleja, pri čemu će svi korisnici mjesečnih pokaznih karata, kao i korisnici umirovljeničkih 65+ karata, te "cvikalica", imati mogućnost prijevoza vlakom i autobusima.

 

Time se, istaknuto je na konferenciji, želi potaknuti povećanje broja korisnika javnog prijevoza, povećanje sigurnosti i smanjenje gužvi u cestovnom prometu, kao i smanjenje emisije ispušnih plinova.

 

Vlakovi će, prema voznom redu dostupnom na web stranicama HŽ Putničkog prijevoza i Autotroleja koji će biti postavljen i na autobusnim stajalištima, prometovati na relaciji od Šapjana na zapadu, do Škrljeva na istoku, pri čemu će karte Autotroleja vrijediti i za vožnju na relaciji između Zlobina i Rijeke, na međugradskim vlakovima.

 

Do konca ove godine trebala bi se otvoriti dodatna stajališta vlakova u prigradu, ali i stanica kod Teatra Fenice u centru Rijeke, što je najavio gradonačelnik Obersnel.

 

- Potpuna integracija željeznice u javni gradski promet uslijedit će po izgradnji drugog kolosijeka kroz grad Rijeku, a do tada ovim projektom želimo kod korisnika vratiti naviku korištenja željeznice za dnevna putovanja u grad.

 

U tu svrhu ćemo u čim kraćem roku osposobiti željezničku stanicu izgrađenu u sklopu rekonstrukcije Ulice Ivana Pavla II, kod Teatra Fenice, najavio je Obersnel. Na pitanje novinara kada će stanica biti u funkciji te koje je radove još potrebno izvesti, kazao je kako je većina građevinskih radova izvedena te uglavnom ostaju radovi na rasvjeti i peronima, a sama stanica mogla bi biti u funkciji u siječnju iduće godine.

 

Mladen Lugarić je istaknuo kako su, u suradnji s Autotrolejom, prilagođeni vozni redovi koji će se u budućnosti dodatno prilagođavati potrebama korisnika.

 

3824003_slika_u_clanku.jpg

- Ispočetka na probnim vožnjama nismo uopće imali putnika, ali s vremenom ih je sve više. Uvođenjem integriranog sustava, u kojemu jedna karta vrijedi za autobusni i željeznički prijevoz, uvjereni smo da će biti još puno više onih koji će koristiti vlak kao najbrži i najjeftiniji prijevoz iz prigrada do središta županije, rekao je Lugarić.

Tek prvi korak

 

Županijski pročelnik Krpan je kazao kako se i ovim projektom nameće obaveza HŽ-u da izgradi drugi kolosijek kroz Rijeku, ne samo zbog putničkog, nego i teretnog prometa.

- Nadamo se da će ova prigradska veza uskoro postati regionalna i međuregionalna, uz razvoj željezničke mreže koja će nas svrstati uz bok ostatku Europe, rekao je Krpan.

Klarić i Ćiković su, u ime Grada Bakra i Općine Matulji, izrazili zadovoljstvo uvođenjem integriranog prijevoza, izrazivši uvjerenje kako će to potaknuti veći broj građana da koriste vlak kao prijevoz do centra Rijeke, naglašavajući i važnost izgradnje drugog kolosijeka za razvoj industrije i gospodarstva općenito u svojim jedinicima lokalne samouprave.

Direktor Autotroleja Kontuš je kazao kako je uvođenje jedinstvenih putnih karata tek prvi korak u potpunoj integraciji željeznice u javni gradski promet, najavivši i preusmjerenje dijela prigradskih linija koje će stajati kraj željezničkih kolodvora, kako bi se putnicima olakšalo korištenje željeznice u gradskom prijevozu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači Zagreb zaostaje za Osijekom po izgradnji tramvajskih pruga u zadnjih 15 godina i za Rijekom po "tarifnoj uniji".


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači Zagreb zaostaje za Osijekom po izgradnji tramvajskih pruga u zadnjih 15 godina i za Rijekom po "tarifnoj uniji".

Zaostajat će i dalje, sve dok Obećanko na ovaj ili onaj način ne ode u ropotarnicu Obećankove sramotne zagrebačke povijesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moramo integrirano pristupiti tom ZG problemu, od kad se jedan čovjek nazvao Milan Bandić, u igri su dvojica a to što je Obećanko ipak i Miki, to znači da imamo Milan Bandić dvokolosječnu prugu


zglajzan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Report iz prve ruke: prije par dana smo nas dvojica (celicana i ja) poslom išli mađarom do Matulja, vlakom 4804 i bili u Matuljima oko 45 minuta i vratili se sa 4805. Koristili smo pokaznu kartu od Troleja koja pokriva samo prvu zonu (kako god hoćete, oćete od Troleja ili od hažeja ... jedina je razlika koje područje pokriva prva zona od Troleja o koje od hažeja). Uz stajanje na Krnjevu, vrijeme putovanja je oko 15 minuta. Da se ide busom treba skoro pol ure, autom nešta manje. Ono što me iznenadilo je bilo u povratku, još do ljeta bili bi nas dvojica sami putnici, tog dana u Rijeci je izašlo bar 20 osoba iz mađara i iz razgovora sa barbićem kondukterom doznah da je sve više putnika od kako je stupil taj jesenski vozni red.

 

U nekim novinama sam pročital i da se kao nešta dela na novim stajalištima, da, morda se i dela al' u nečijim glavama i neki vide ono što mi aboriđine nevidimo jer to je čista tlapnja. Bili Kapo i ja 27.9. do Škrljeva i natrag do Jurdana pa opet natrag u Rijeku (ja sam napravil cijeli đir a Kapo je išal samo do Matulja, ustvari je išal doma) i nigde nema ni naznaka da bi se nešta delalo oko novih perona ili stajališta, priče za malu decu.

 

Ali da ostane ovako kako je sad i ovo je super jer meni osobno odgovara na obje strane. Na istočnu stranu se sa pokaznom od Troleja može do Zlobina s time da se koriste 'normalni' vlakovi hažeja ali ta pokazna mora pokrivati zone (i Troleja i HŽ-a, znači pokazna mora biti za četvrtu zonu, praktički za sve zone).

 

Problem sa ovim rečkim prigrackim je jedino što ima ... ajbtga, ima premalo polazaka! Jebeš ti takav prigracki kad imaš samo jedan polazak do Škrljeva u danu a za ostalo moraš koristiti 'normane' vlakove. Na zapadnu stranu je broj polazaka malo gušći al' sve to je to za ... polje mrkvice! Nemislim da bi trebalo bit polazaka ko u Zagrebu al da ih je zeru više nebi škodilo. Da ponovim: da ostane ovako kako je sad i ovo je super jer i ovo je bolje nego niš.

 

Možda se šta promeni na bolje od novog VR-a :jup


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sam par fotki od 27.9.a.d.

mađar kojim smo napravili đir u Škrljevu

Q0q8qLR.jpg

 

u povratku, tamo kamo bi trebala biti stajališta, Sveti Kuzam (logički da bi trebalo biti na starom stajalištu stajanje)

e0lfVFu.jpg

 

Draga

maB2Z5b.jpg

 

Podvežica

dxaljJk.jpg

 

Školjić

gdAqDEA.jpg

 

Krnjevo

FASEJRn.jpg

 

Rukavac

d7pvDgu.jpg

 

Jušići

lRHmZsX.jpg

 

Jurdani

KkuhrX9.jpg

 

****
Kako se vidi po fotografijama, od Škrljeva do Rijeke se ama baš niš ne dela ali je zato na zapadnoj strani gotovosve napravljeno. Sem Matulja i Jurdana, tamo je stari asfaltni peron.


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantna je to priča ... prije par desetljeća su išli ukidati ta stajališta prema Škrljevu, a sad ih ponovno hoće ići graditi.

Kad bi barem na isti način počeli razmišljati o čitavim tada ukinutim prugama ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

O pa ukinuta su i pred malo neka stajališta, npr. Melnice su ukinute pred dve-tri godine, na zapadnu stranu su bila ukinuta sva stajališta ali su sad nanovo aktivirana Krnjevo, Rukavac i Jušići. Jedino Brgud nije jer je između Jurdana i Šapjana. Šta se tiče Melnica ... nekako sumnjam da će ga aktivirati čak ako i žešće zaživi ovakav vid prijevoza na riječkom području iz jednostavnog razloga, nema više toliko ljudi na tom djelu koji bi se išli vozit. Jer do Melnica se zbilja, al' zbilja, moraš vraški potrudit za doć do stajališta. Vukojebina parekselans, čak i gora od Drivenika i Zalesine (ako niš drugo tamo postoje prometnici koji tamo delaju a u Melnicama nema ama baš nikoga, ustvari ima kilometar dole niže u selu :mrgreen: ).

 

Al' videt ćemo koje će promjene donesti novi VR, možda nas čak HŽ i ugodno iznenadi (jbga, vječni optimist, sve gledam pinki :hehe: )


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

E da, možda još jedna vrlo važna napomena za vas koji iste iz Rijeke i nemate naše pokazne od Troleja ... cvikalice (one papirnate karte koje se ponište u automatu koje imate i u Zagrebu), i sa njima se morete voziti u prigrackom! Nisam siguran da ih se može kupiti u vlaku ali mogu se kupit na kiosku na kolodvoru i jedna karta za prvu zonu za dvije vožnje dođe 15.50 kuna. Sa tom kartom se može napraviti popriličan đir ... prva zona je od Pećina pa do Matulja al' ako zašprehate konduktera more se napravit i veći đir :kul


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Melnice nisam znao da su ukinuli. Sjećam se da sam ga jednom autom tražio i iz ne znam kojeg pokušaja sam uspio pronaći puteljak do njega. Kad sam ostavio auto, bilo je još malo za hodati do njega preko nečega šta mi je izgledalo kao privatni posjed.

 

Uglavnom, mislio dam na ona stajališta koja su bila bliže Rijeci. I na pruge koje su poukidali u čitavoj državi (sadašnjoj, a isto tako i bivšoj).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Melnice nisam znao da su ukinuli.

Tamo je živil jedan strojovođa, tako sam čul, i kad je on prošal nitko više nije tamo išal dole/gore a selo je prilično niže od stajališta i uglavnom gravitiraju Trolejevom busu i Hreljinu i logično je da je stajalište ukinuto.


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...