Jump to content
zeljeznice.net
darko06

Obnova i izgradnja drugog kolosijeka Dugo Selo - Križevci

Recommended Posts

Zbog cega je od Swietelskog nevazeca nisam skuzio citajuci zalbu?

 

Zbog nepodudarne dokumentacije o senzoru kotača (dio dokumentacije je za jedan, a dio za drugi model).

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zbog nepodudarne dokumentacije o senzoru kotača (dio dokumentacije je za jedan, a dio za drugi model).

Sta ce sad pasti zbog jedne stavke iako imaju nizu cijenu od Comse a i uvjet je najniza cijena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tražim ali nigdje ne mogu naći kolike su ponude, kolika je razlika između ove prve i treće ?


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tražim ali nigdje ne mogu naći kolike su ponude, kolika je razlika između ove prve i treće ?

 

Ima na EOJN izvješće o pregledu ponuda.

 

Bez PDV-a su:

 

DIV - 1 239 k

Swietelsky - 1 244 k

Comsa - 1 276 k

 

Procijenjena vrijednost je 1 278 k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citao sam zalbu i vidim da se Swietelsky zalio samo na Div dok se Comsa zalila na obje. Nije mi jasno zasto onda komisija ne napise u rjesenju da se mora prohvatiti ponuda Comse ako su ove dvije nevazece

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citao sam zalbu i vidim da se Swietelsky zalio samo na Div dok se Comsa zalila na obje. Nije mi jasno zasto onda komisija ne napise u rjesenju da se mora prohvatiti ponuda Comse ako su ove dvije nevazece

 

Zato jer zakon to ne dopušta. Naručitelj donosi odluku o odabiru, ide žalbeni rok, DKOM odlučuje o žalbama. Ako se žalbe odbace, odluka o odabiru postaje pravomoćna. Ako se prihvate, odluka o odabiru se poništava i onda naručitelj mora doniijeti novu odluku o odabiru (ili poništiti natječaj).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Comsa mi je fora, oni su negdje na sastanku zaključili: koliko nam treba za ponudu, pa ajmo staviti dve milje manje od procjene i idemo na pivo, šukurac šta će mo sad tu trošit vrijeme na to...


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poništenje odluke o odabiru ne mora značiti da DIV nece dobiti posao. Ima barem jedan slučaj koji mi je poznat gdje je DKOM donio odluku o poništenju odluke o odabiru, a opet je ranije odabrani ponuditelj radio posao.

 

Meni je više simptomatično i problematično to što je DKOM donio takvu odluku, tj čekao da ju donese nakon formiranja nove vlade.. Tu je neka igra u pitanju....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poništenje odluke o odabiru ne mora značiti da DIV nece dobiti posao. Ima barem jedan slučaj koji mi je poznat gdje je DKOM donio odluku o poništenju odluke o odabiru, a opet je ranije odabrani ponuditelj radio posao.

 

Meni je više simptomatično i problematično to što je DKOM donio takvu odluku, tj čekao da ju donese nakon formiranja nove vlade.. Tu je neka igra u pitanju....

Div nema ni strojeva ni iskustva u tom poslu njih je netko gurao i tko zna kako bi to ispalo na kraju tako da bolje da su ispali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali zato ima Deutsche bahn koji je dio zajednice sa DIV-om.

Kaj se dokumentacija ne može doraditi? Jer ovo sa schvainstelskim je stvarno zajeb, netko je možda krivo prepisao specifikacije i sad je veliki problem.


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poništenje odluke o odabiru ne mora značiti da DIV nece dobiti posao. Ima barem jedan slučaj koji mi je poznat gdje je DKOM donio odluku o poništenju odluke o odabiru, a opet je ranije odabrani ponuditelj radio posao.

 

Meni je više simptomatično i problematično to što je DKOM donio takvu odluku, tj čekao da ju donese nakon formiranja nove vlade.. Tu je neka igra u pitanju....

 

Sumnjam, i za odluku o Gradec-Žabno im je trebalo prek 3 mjeseca. Jednostavno, dokumentacije ima previše, i još dok prođu svi rokovi za međudopisivanje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali zato ima Deutsche bahn koji je dio zajednice sa DIV-om. Kaj se dokumentacija ne može doraditi? Jer ovo sa schvainstelskim je stvarno zajeb, netko je možda krivo prepisao specifikacije i sad je veliki problem.

 

Postoji u zakonu definirano koja se dokumentacija može dopuniiti, a koja ne jer u bitnom mijenja ponudu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EDIT: Zapravo, nisam 100% siguran dal se podnositelji ponuda koje su nevažeće imaju pravo žalit. U tom slučaju je Comsa na konju. Ima koji ekspert za javne nabave koji bi mogel pomoći?

 

Nemaju se pravo žaliti jer nemaju (više) pravni interes u predmetnom postupku javne nabave.

 

A jel imaju pravo Div i Swietelsky se zaliti na Comsu?

 

Nemaju. Imali bi jedino ako bi im ponude bile ocijenjene valjanima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nemaju se pravo žaliti jer nemaju (više) pravni interes u predmetnom postupku javne nabave.

 

 

Nemaju. Imali bi jedino ako bi im ponude bile ocijenjene valjanima.

 

Znači, sad ak HŽ odabere Comsu, nema se nitko (od ponuđača) žaliti na tu odluku? Genijalno :mrgreen:

 

Ali istina, da je Swietelsky bil pametniji, trebal je probati pronaći i nepravilnosti u Comsinoj ponudi (ako postoje, naravno). Tko zna, možda su Španjolci tak pedantni da je svih 100 kila dokumentacije bez ijedne kritične greške.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je u svemu tome najbitnije da se gomile ljudi iscrpljuju u pripremanjima dokumentacije, a onda još dodatni broj u traženju dlake u jajetu ... dok celo vreme (znatno dulje nego prije 10-20 godina) posel čeka ... e040.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Znači, sad ak HŽ odabere Comsu, nema se nitko (od ponuđača) žaliti na tu odluku? Genijalno :mrgreen:

 

Ali istina, da je Swietelsky bil pametniji, trebal je probati pronaći i nepravilnosti u Comsinoj ponudi (ako postoje, naravno). Tko zna, možda su Španjolci tak pedantni da je svih 100 kila dokumentacije bez ijedne kritične greške.

Vjerovatno su mislili da im se nemoze potkrasti greska ali su se pravo zeznuli izgleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je u svemu tome najbitnije da se gomile ljudi iscrpljuju u pripremanjima dokumentacije, a onda još dodatni broj u traženju dlake u jajetu ... dok celo vreme (znatno dulje nego prije 10-20 godina) posel čeka ... e040.gif

 

Hej, HŽ Infra mora Swietelskom i Comsi isplatiti po 100k kuna na ime nadoknade troškova žalbenog postupka. S tim da je Comsa tražila 200k. Pravnicima sigurno nije bila muka tražiti dlake u jajetu :mrgreen:

 

Ali mislim da je prije svega naš zakon o javnoj nabavi previše restriktivan. Pogotovo kad je riječ o ovakvim ogromnim nabavama gdje je teško složiti dokumentaciju baš bez ijedne greške.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vjerovatno su mislili da im se nemoze potkrasti greska ali su se pravo zeznuli izgleda.

 

Iskreno, nek su se. Barem postoji nada da neće trebati poništavati i ponavljati natječaj. Jer ak bi sve tri ponude bile srušene, to bi bila neminovnost. A tih 30-40 milja razlike na projekt vrijedan milijardu i 300 milijuna i nije neka veličina (2%), pogotovo ako uzmemo u obzir da EU plaća 85%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod ponistenja bi se vjerovatno izgubili i novci od EU tak da se vjerovatno nece ponistavati natjecaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toplo se nadam.

 

Ak bude Comsa na kraju, barem neće biti problema oko usklađivanja radova u Gradecu :grin:

 

Nažalost, od većih hrvatskih igrača onda bude jedino ostal Elektrokem za dio PU i SS. Za sve ostalo je Comsi podizvođač Siemens.

 

Swietelsky je imal Končar, Dalekovod, Skladgradnju, Granovu, pa čak i Jet-Set :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Hej, HŽ Infra mora Swietelskom i Comsi isplatiti po 100k kuna na ime nadoknade troškova žalbenog postupka. S tim da je Comsa tražila 200k. Pravnicima sigurno nije bila muka tražiti dlake u jajetu :mrgreen:

 

...

 

Ima onaj jedan vic o starom advokatu i njegvom sinu friškom advokatu koji je ekspresno riješil tatekov slučaj star 30 godina ...

Poanta je da stoji posel od milijardu i 300 hiljada, a zarađuju samo kokošari.

 

Ali mislim da je prije svega naš zakon o javnoj nabavi previše restriktivan. ...

 

 

Nikak da ga prolistam, al osim njega, pojavila se u Rvata i EU - e kad ga ti zabirokratiziraju, tri Amerike nisu u stanju razbirokratizirat.

Ne velim da je nekad bilo bajno, al da su pilili svaku dlaku ko danas, u Rvackoj bi jedina željeznica bila ona u modelarskim klubovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...