Jump to content
zeljeznice.net
darko06

Obnova i izgradnja drugog kolosijeka Dugo Selo - Križevci

Recommended Posts

Jutarnji list upravo javio da je domaći konzorcij "Dalekovod", "DIV" i "Zagreb Montaža" dobio izvedbu obnove i izgradnje drugog kolosijeka od Dugog Sela do Križevaca. EU financira zahvat sa 85%. Sada slijede žalbe etc. etc.


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

PROJEKT DUGO SELO - KRIŽEVCI

HŽ Infrastruktura donijela odluku o odabiru ponuditelja za izvođenje radova na dionici željezničke pruge Dugo Selo – Križevci

ZAGREB – U srijedu 21. listopada donesena je odluka o odabiru izvođača radova na rekonstrukciji postojećeg i izgradnji drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Dugo Selo – Križevci. Radi se strateškom projektu od javnog značaja za RH i do sada najvećem infrastrukturnom željezničkom projektu koji sufinancira EU. Ovo je ujedno i najveći projekt EU fondova u Hrvatskoj.

Procijenjena vrijednost radova iznosila je 1,278 milijardi kuna, dok je procjena ukupne vrijednosti projekta koji osim radova obuhvaća i troškove nadzora nad izvođenjem radova, troškove rješavanja imovinsko-pravnih poslova te troškove nepredviđenih radova iznosila 1,517 milijardi kuna (198 milijuna eura).
HŽ Infrastruktura je kao jedan od najvećih korisnika europskih sredstava dosad uspješno realizirala projekte u vrijednosti od gotovo milijardu kuna, a s ovim projektom bit će ukupno povučeno dvije i pol milijarde kuna EU sredstava. Nakon što je prije mjesec i pol dana zaključen ugovor s izvođačima radova i nadzora za projekt izgradnje prvih novih kilometara pruge nakon gotovo 50 godina, radi se o dionici Gradec – Sv. Ivan Žabno, ovo je u kratkom roku drugi veliki projekt koji ima za cilj modernizaciju i obnovu željezničke infrastrukture RH.

Ovim projektom HŽ Infrastruktura doprinosi ostvarenju ciljeva nacionalne prometne politike u području željezničkog sektora te potvrđuje opredjeljenje da se kao glavni izvor financiranja koriste upravo sredstva Europske unije.

Poziv za nadmetanje HŽ Infrastruktura je objavila 3. srpnja ove godine. Interes za nadmetanje je bio velik, proces je proveden transparentno, a otvaranje pristiglih ponuda je bilo javno i uz prisustvo javnog bilježnika. Na natječaj je pristiglo šest ponuda, a čak 50% ponuda kretalo se u okvirima procijenjene vrijednosti projekta. Opsežan posao evaluacije ponuda proveden je u rekordnom roku. Temeljem sveobuhvatne analize i uz primjenu svih kriterija postupka javne nabave izabrana je cjenovno najprihvatljivija ponuda.

Potpisivanje ugovora za radove uslijediti će nakon što, sukladno Zakonu o javnoj nabavi, odluka o odabiru postane izvršna.

Radovi na rekonstrukciji postojećega i izgradnji drugoga kolosijeka na dionici pruge od Dugog Sela do Križevaca trebali bi krenuti početkom 2016.godine, a završetak radova planiran je u rujnu 2019.
Javno nadmetanje za nadzor nad radovima je već provedeno, a veći dio sredstava za projekt osiguran je Odlukom Europske komisije krajem 2014. godine. Temeljem ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava koji su u lipnju ove godine potpisali Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture i HŽ Infrastruktura potvrđeno je da će se projekt sufinancirati s 85 posto sredstava iz Europskog fonda za regionalni razvoj, a preostalih 15 posto bit će financirano nacionalnim sredstvima.

DETALJNIJE O PROJEKTU:

• Planirane aktivnosti u sklopu projekta uključuju, pored obnove postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka na cijeloj pružnoj dionici dužine 38,2 km, izgradnji 6 mostova od kojih dva cestovna i rekonstrukciju postojećih sedam mostova, ukidanje 17 željezničko-cestovnih prijelaza i dvaju pješačkih prijelaza te gradnju 11 novih nadvožnjaka, jednog podvožnjaka i šest pothodnika, nadogradnju stabilnih postrojenja električne vuče, modernizaciju signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja te izgradnju 25 kilometara servisnih cesta. Završetkom projekta znatno će se skratiti vrijeme putovanja od Dugog Sela do Križevaca, i to s 30 na 18 minuta.

• Projekt „Rekonstrukcije i izgradnje drugog kolosijeka dionice Dugo Selo – Križevci“ prepoznat je kao jedan od prioriteta modernizacije željezničke mreže u Republici Hrvatskoj, a dio je velikog projekta uspostave dvokolosiječne željezničke pruge visoke učinkovitosti za mješoviti prijevoz na cijelome mediteranskom koridoru RH2, kojim se Pirinejski poluotok, preko Luke Rijeka, Zagreba i Budimpešte, povezuje s mađarsko-ukrajinskom granicom te TEN-T europskom mrežom. Budući da je Luka Rijeka pristupanjem Hrvatske u Europsku uniju postala točkom ulaska/izlaska za jedinstveno europsko tržište, očekuje se pojačan opseg prometa prema državama srednje Europe, a ovo je prvi projekt kojim se Rijeka i Zagreb povezuju s mađarskom pružnom mrežom.

• Svrha ovog projekta je izgradnja dvokolosiječne pruge, s puno povoljnijim uporabnim svojstvima, čime će biti zadovoljeni zahtjevi za koridorski promet i prijam interoperabilnih teretnih vlakova te omogućeno povećanje kapaciteta pruge i kvalitete života ljudi uz prugu, uz znatno ulaganje u zaštitu od buke, po europskim standardima.

http://www.hzinfra.hr/new-article35

 

Inače na službenoj stranici infre ima i nacrt nove kolodvorske zgrade u Dugom Selu, ne znam zašto ali forum ne dopušta da se stavi ovdje.


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Domaći konzorcij koji čine DIV, Dalekovod i Zagreb-Montaža dobio je posao na trenutno najvrjednijem infrastrukturnom projektu obnove postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka na željezničkoj pruzi Dugo Selo-Križevci. HŽ Infrastruktura odabrala ih je jučer kao najpovoljnijeg ponuđača na provedenom javnom natječaju. Njihova ponuda vrijedna je 1,239 milijardi kuna bez PDV-a, a u odnosu na preostalih pet ponuda, nakon sveobuhvatne analize HŽ Infrastruktura ocijenila je i da je cjenovno najprihvatljivija.

“Raduje nas odluka HŽ Infrastrukture jer projekt rekonstrukcije pruge znači suradnju hrvatskih tvrtki na izgradnji kapitalnih objekata. Radi se o važnom nacionalnom projektu od javnog značaja za Hrvatsku kojim će se otvoriti nova radna mjesta i dodatno pogurati hrvatsko gospodarstvo. Do sada su slični poslovi zaobilazili hrvatske tvrtke, pa odluka da je jedini domaći konzorcij izabran kao najbolji ponuditelj i uspješan izvođač kompleksnih projekata, govori da svojim znanjem i iskustvom mogu konkurirati svim velikim svjetskim građevinskim i metalurškim proizvođačima”, poručio je Tomislav Debeljak, vlasnik DIV-a.

Pojedinačno najveći udio u ovom poslu pripada Hidroelektri kao podizvođaču građevinskih radova za domaći konzorcij, ukupno 469 mil. kuna ili 38 posto ukupnog iznosa radova. Predsjednik uprave Hidroelektre Ivan Kršić smatra da to donosi dobre reference i za buduće međunarodne natječaje.

“Već razgovaramo unutar domaćeg konzorcija o natječaju koji je u tijeku u Makedoniji, a nešto je niže procijenjene vrijednosti od ovog projekta”, najavljuje Kršić.

 

Div se ozbiljno bacio u gradnju željezničke infrastrukture.

http://www.poslovni.hr/hrvatska/konzorcij-dalekovoda-zagreb-montaze-i-div-a-dobio-posao-na-pruzi-d-selo-krizevci-303556

 


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tome sam govorio prije par godina, da se treba etapno graditi drugi kolosijek do Koprivnice .Prva etapa od Dugog Sela do Križevca, onda sam bio ismijan,kao šta ima u Križevcima da bi tamo završavala pruga. Uistinu i nema ništa, al nek se krene sa drugim kolosijekom,pa dokle se stigne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tome sam govorio prije par godina, da se treba etapno graditi drugi kolosijek do Koprivnice .Prva etapa od Dugog Sela do Križevca, onda sam bio ismijan,kao šta ima u Križevcima da bi tamo završavala pruga. Uistinu i nema ništa, al nek se krene sa drugim kolosijekom,pa dokle se stigne.

 

Radi se i na Križevci-DG, bila je nedavno studija utjecaja na okoliš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko vidim na stranicama državne komisije za kontrolu postupka javne nabave do sada nema niti jedne pristigle žalbe na odluku o izboru ponuđača.
Ako se ne varam rok za žalbu je samo 10 dana, pa bi sutra trebao biti zadnji dan natječaja.


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko vidim na stranicama državne komisije za kontrolu postupka javne nabave do sada nema niti jedne pristigle žalbe na odluku o izboru ponuđača.

Ako se ne varam rok za žalbu je samo 10 dana, pa bi sutra trebao biti zadnji dan natječaja.

Rok je ponedjeljak, u utorak bumo tek znali. A žalbe se u pravilu podnašaju zadnji dan.

 

Tehnički je rok u subotu, ali po Zakonu o upravnom postupku u slučaju da služba ne radi, rok je prvi slijedeći radni dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidim koji bi bio razlog žalbe jer je pobjednik ispunio sve uvjete i ponudio najnižu cijenu, nitko nije bio diskvalificiran ili tako nešto. Stvar je jednostavna i jasna.


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rok je ponedjeljak, u utorak bumo tek znali. A žalbe se u pravilu podnašaju zadnji dan.

 

Tehnički je rok u subotu, ali po Zakonu o upravnom postupku u slučaju da služba ne radi, rok je prvi slijedeći radni dan.

 

Ne budemo ni u utorak sa sigurnošću mogli znati .... žalbe se u upisniku DKOM-a ne objave odmah, nego tek 2-3 dana nakon zaprimanja (spora je to tamo birokracija ;-))

Da ne velim da se kod predaje žalbe broji datum poštanskog žiga, pa ako je netko npr. predao žalbu u pošti na Glavnom kolodvoru u ponedjeljak u 23.00 sata, nema šanse da se ona objavi u DKOM upisniku prije srijede-četvrtka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne budemo ni u utorak sa sigurnošću mogli znati .... žalbe se u upisniku DKOM-a ne objave odmah, nego tek 2-3 dana nakon zaprimanja (spora je to tamo birokracija ;))

Da ne velim da se kod predaje žalbe broji datum poštanskog žiga, pa ako je netko npr. predao žalbu u pošti na Glavnom kolodvoru u ponedjeljak u 23.00 sata, nema šanse da se ona objavi u DKOM upisniku prije srijede-četvrtka.

Rok mirovanja odluke o odabiru je 15 dana (ukoliko nije podnesena žalba), tak da bi se u tom roku žalba svakako trebala zaprimiti.

 

No, do kraja slijedećeg tjedna bi trebalo biti jasno.

 

Kaj se upisnika tiče, primjetil sam da se neke dane žalbe upisuju odma idući dan. Tak da to varira...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaj se upisnika tiče, primjetil sam da se neke dane žalbe upisuju odma idući dan. Tak da to varira...

 

Žalbe od moje firme (a ima ih dosta na stranicama DKOM-a :mrgreen:) su se najčešće objavljivale s vremenskim odmakom od par dana, ali naravno s ispravno upisanim datumom zaprimanja žalbe. Ali kako veliš, do kraja tjedna budemo sve znali. I ja se nadam da se nitko ne bude žalio, pa da se potpiše ugovor i da radovi napokon mogu krenuti.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dali se može žalba poslati elektroničkim putem


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dali se može žalba poslati elektroničkim putem

 

Ne može se slati elektronički. Možda će to biti moguće u nekoj (daljnoj) budućnosti, ali zasad se ne govori o tome.

Žalba se mora poslati u papirnatom obliku, po jedan primjerak DKOM-u i naručitelju, i mora fizički biti potpisana od ovlaštene osobe žalitelja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ne može se slati elektronički. Možda u nekoj (daljnoj) budućnosti, ali zasad se ne govori o tome.

Žalba se mora poslati u papirnatom obliku, po jedan primjerak DKOM-u i naručitelju, i mora fizički biti potpisana od ovlaštene osobe žalitelja.

 

Jel važi ak je prevedena na Guglu? :seljak:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Croatistan, šta reći drugo


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa čudno s obzirom da su većinu remonta kod nas oni radili...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije čudno zato jer su samo koju milju skuplji od DIV-a. Diskvalifikacijom DIV-a oni dobivaju posel (zadovoljili su uvjete natječaja).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta žalba je taman da popuni ovo zimsko vrijeme dok se ne može raditi.

Dok DKOM riješi ovu žalbu (i dok HŽ napiše novu odluku o odabiru ukoliko žalba bude usvojena), proći će zima, pa lijepo mogu početi radovi. :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odluka o žalbi može biti od 15 dana do 3 mjeseca, nikad se ne zna, obično je oko mjesec dana, koliko vidim obično se odluka donese u roku od mjesec dana.
Koliko vidim do sada je žalba bila od firme Swietelsky bila odbijena, svaki put, ili su sami odustali .


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Žalba je uložena još i od strane ZP Comsa S.A.U., Barcelona, Španjolska i Acciona Mantenimiento de Infraestructuras S.A., Madrid, Španjolska.


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Propal je i ovaj natječaj.

 

Bude tamo negde 2030., na 13. ponovljenom natječaju netko konačno uspel dostaviti ponudu bez greške :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Propal je i ovaj natječaj.

 

Bude tamo negde 2030., na 13. ponovljenom natječaju netko konačno uspel dostaviti ponudu bez greške :kul3

Kako to misliš? Ima nekih novosti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako to misliš? Ima nekih novosti?

 

Pa DKOM je poništil odluku o odabiru i donesel rješenje da su ponude DIV-a i Swietelskog nevažeće. Ostala je jedino ponuda od Comse.

 

Možeš mislit koja je šansa da i onda ne sadrži neku grešku :mrgreen:

 

EDIT: Zapravo, nisam 100% siguran dal se podnositelji ponuda koje su nevažeće imaju pravo žalit. U tom slučaju je Comsa na konju. Ima koji ekspert za javne nabave koji bi mogel pomoći?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...