Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
ivog

Nova HŽPP flota - stanje isporuke novih motornih vlakova

Recommended Posts

Kaj se klasika na brzima/IC tiče, već je zbilja vrijeme da u HŽPP-u otkriju koncept push-pull vlakova i daju napraviti/preraditi vagone u čeone i lokse da budu daljinski upravljanje. Automatski imaš uštedu na manevriranju kod promjene smjera vožnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aivog..

Lijep timeline, no smjena ne može trajati duže od 10 sati uključujući i reži vožnju. Max dozvoljeno radno vrijeme je 10 sati za strojovodju za prijevoz putnika a teretni 12 sati.

I moraš negdje ubaciti neko vrijeme za fiziološke potrebe strojovodje, jer bilo bi nezgodno da zaustavim vlak i pred putnicima se zaključam u wc na 10-ak minuta ;) , jel mi nismo roboti i moramo isto tako kao i Vi svi forumaši jesti,piti,urinirati i kenjati ( doduše netko manje netko više ) ;)


...samo mokri snovi za pojedine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja ne vjerujem, malo se priklonim strojovođama opet ne valja, nikad s tobom na zelenu granu 410 EXP.. :kul3

Pokušavam objasniti da nejde vožnja jednog strojovođe na putničkom VK - ZG - VK, a ti me poklapaš, cccc..

 

Iskreno se nadam i vjerujem da mene nejde onaj lijepi epitet koji si stavio na kraju tvoje zadnje rečenice, jer bar se ja trudim držati nivo komunikacije na pristojnoj razini..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puno napisanog...malo rečeno ! No to postaje konstanta kad se željeznice i to još ovako jadne kao što je naša dohvate oni koji misle da...

Problem je što je mišljemje kao i stražnjica..svatko je ima.

Da ne kvotaš pojedine rečenice nego da sagledaš stvar u cjelini i da prestaneš vaditi iz konteksta pojedine dijelove onda bi ti nešto bilo jasnije.

No...kako kažeš ponavljanje je majka znanja probaj još jednom vrli stručnjače otvoriti um....

 

Dakle...nitko nije sporio da ušteda ne postoji !

Bit je u tome KOLIKO BI JOŠ UŠTEDIO da taj 6112 vozi putnički a ne brzi vlak te GDJE i u kojoj bilanci bi se to prikazalo ?

I ti još u trenutnoj fazi gdje nisu objelodanjeni neki parametri a kamoli uspoređeni.

Uvlačenje Gredelja i dizel vuče...Vidiš,tu nastaju problemi.Ukoliko netko misli da nešto zna i da može napraviti kvalitetan doprinos onda tom istom nebi trebalo kao malom djetetu objašnjavati baš svaku pojedinost.Npr. zemlja je okrugla !

No da ti i to pojasnim....PP ima stavku u bilanci koja se zove trošak pogonske energije,a tamo nered prave 1141 i 2044.Dakle značajno se može tamo rezati ali ne ide baš jer nam baš Gredelj nije održavao vozila kako treba....zato nam je sva sila plavaca i mađara u kurcu zbog čega je klasika malo previše.Jel baš moram dalje u detalje do banalnosti ?

Ili postaje jasnije ?

Ako smo napokon riješili muku po Ivanu da se neće čak niti vlasnik obje tvrtke baš oduševiti uštedom JEDNOG soma na putničkom vlaku dok mu sa druge strane treba jedan Kalifat samo za TRI regije pod dizel vučom.

No...budući da ova saga ide u neželjenom smjeru kojeg si popločao pretpostavkama tražim odgovore na slijedeća pitanja na koja uporno izbjegavaš odgovor.

Turnusi za 6112

Klima na mađaru

Za početak.

 

Ali bit će problem...nisi u sustavu i nemaš podataka...

 

Vidi...taj 6112 je već napravio uštedu i to ogromnu tako što je zamijenio klasičnu garnituru sa 1142 na čelu te malo prišparao struje čemu se u hep-u i infri neizmjerno raduju te što je otpao trošak manevriranja vagona,rada vagonskog električara,pregledača vagona itd.

I sad povrh toga praviti galamu...a zakak nije na putničkom...e to je stvarno bedasto.

Eh da...zaboravih na amortizaciju vagona za brzinu 160.

I opet se ponavljaš što je pretpostavka nedostatka argumenata ili neshvaćanja pročitanog a s obzirom da ja nemam namjeru treći put pisati jedno te isto ili crtati neke stvari priznajem da si u pravu i povlačim se iz daljnje rasprave. Da ti ne bi ostao dužan nijedan odgovor:

Sagledavanje stvari u cjelini - pa iz trpanja svega u cjelinu i nastaje problem jer riješiti sve odjednom je nemoguće ali s više malih koraka moguće je riješiti i najveće probleme.

Što se Gredelja tiče svatko s imalo soli u glavi zna kako i zašto se poslovalo s Gredeljom i situacija je takva kakva je pa sad treba što je više moguće umanjiti nastalu štetu. Jbt, dobro da si mi rekao ovo za Zemlju (Zemlja ti se inače piše velikim slovom stručnjače) ja sam cijelo vrijeme uvjeren da je ravna ploča i već sam pripremio lomaču.

Što se tiče pantografa, ispalo je da recimo druga lokomotiva ide s podignutim pantografom samo zato da bi si gospon strojovođa mogao upaliti klimu umjesto da se vozi u prvoj loksi ili u vlaku (pretpostavljam još jedan razlog ali to nisam provjerio pa neću insinuirati). Pitao si za glavni prekidač. Struja ti na loksi ne treba budući da vlak od 400 t jedna Asea po ravnici pokreće bez problema, a i zraka za cijeli vlak ima dovoljno. Ista stvar i s dizelom na Hitrom kojeg si spominjao. Ali ti kao strojovođa to vjerojatno ionako znaš.

Spominješ amortizaciju vagona za 160. Zbilja se pitam da li je ona veća ako ga razvaljuješ na putničkim vlakovima ili stavljaš na brzi. Ili ti možda smatraš da bi ti vagoni trebali služiti samo za ukras (kako su složeni možda i bi).

Na ostalo sam već odgovorio u prethodnim postovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Braking news

 

14.09. kreće niski na 743


...samo mokri snovi za pojedine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoće biti duplični udarnim danima? Jer danas je 5 vagona (276 mjesta), a niskopodnjak ima 212 sjedala i dosta manje mjesta za stajati.


Tramina inter urbibus et tramina viarum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoće biti duplični udarnim danima? Jer danas je 5 vagona (276 mjesta), a niskopodnjak ima 212 sjedala i dosta manje mjesta za stajati.

Pun je do Ivanićgrada, a dalje sasvim dovoljno mjesta je za sjediti.

Ovi što idu do D Sela se natrpaju u vlak pa se stiče dojam prenapunjenosti, ali vući dva vlaka radnim danom je bezveze, petak za dolje i nedjeljom nazad je ok!


...samo mokri snovi za pojedine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pun je do Ivanićgrada, a dalje sasvim dovoljno mjesta je za sjediti.

Ovi što idu do D Sela se natrpaju u vlak pa se stiče dojam prenapunjenosti, ali vući dva vlaka radnim danom je bezveze, petak za dolje i nedjeljom nazad je ok!

To bi bilo idealno, pogotovo za studente i učenike, što sam prije koji dan napisao.

Ali ne vjerujem dok ne vidim,

Tako je moj ekspresni bio slučaj kad je nedjeljom bio niskopodni na 746. Već u Vinkulji je bio djelomično pun, a šta misliš kako je bilo u N. Gradiškoj?


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

I opet se ponavljaš što je pretpostavka nedostatka argumenata ili neshvaćanja pročitanog a s obzirom da ja nemam namjeru treći put pisati jedno te isto ili crtati neke stvari priznajem da si u pravu i povlačim se iz daljnje rasprave. Da ti ne bi ostao dužan nijedan odgovor:

Sagledavanje stvari u cjelini - pa iz trpanja svega u cjelinu i nastaje problem jer riješiti sve odjednom je nemoguće ali s više malih koraka moguće je riješiti i najveće probleme.

Što se Gredelja tiče svatko s imalo soli u glavi zna kako i zašto se poslovalo s Gredeljom i situacija je takva kakva je pa sad treba što je više moguće umanjiti nastalu štetu. Jbt, dobro da si mi rekao ovo za Zemlju (Zemlja ti se inače piše velikim slovom stručnjače) ja sam cijelo vrijeme uvjeren da je ravna ploča i već sam pripremio lomaču.

Što se tiče pantografa, ispalo je da recimo druga lokomotiva ide s podignutim pantografom samo zato da bi si gospon strojovođa mogao upaliti klimu umjesto da se vozi u prvoj loksi ili u vlaku (pretpostavljam još jedan razlog ali to nisam provjerio pa neću insinuirati). Pitao si za glavni prekidač. Struja ti na loksi ne treba budući da vlak od 400 t jedna Asea po ravnici pokreće bez problema, a i zraka za cijeli vlak ima dovoljno. Ista stvar i s dizelom na Hitrom kojeg si spominjao. Ali ti kao strojovođa to vjerojatno ionako znaš.

Spominješ amortizaciju vagona za 160. Zbilja se pitam da li je ona veća ako ga razvaljuješ na putničkim vlakovima ili stavljaš na brzi. Ili ti možda smatraš da bi ti vagoni trebali služiti samo za ukras (kako su složeni možda i bi).

Na ostalo sam već odgovorio u prethodnim postovima.

Ajd da riješimo ono "najbitnije"....

iskreno se ispričavam za ono "zemlja" a ne "Zemlja"...ham...kad pišeš ma mobu omakne se....

Krumpiri su zemljaci...analogno tome ako spremaš lomaču pripazi da ne ubaciš kojeg zemljaka u vatru...postat ćeš kanibal !

Bome jest...zemlja je okrugla.

 

A sad...ono što je Igoru nerazumljivo probat ćemo s njime u trećem licu....

 

 

Klasike sa uskim hodnicima predstavljau problem kako reče 410 samo do Ivanića.

Zašto se stalno koristi obrt vlakova 2015/2024 ? Valjda mu je samo to upalo u oko !

Argumenti ?

Iz svega nadrobljenog pronašao sam samo JEDAN argument...ono sa 22 % uštede.Valjda je to dovoljno.

No pronašao sa. svu silu onog....ne znam,insinuiram,nije mi poznato.

Ali sam pronašao ono f.....g bitno.... uštedu na ubrzanju od 5 sekundi

Naravno da je potrošnja energije stvar operatera...oni je plaćaju !

Zašto je korisnije obaviti obuku na brzom vlaku u odnosu na putnički...dotičnom se nemože objasniti.

Ivog je pokušao...ali ispalo pucanj u prazno.Ili u dreve bukovo.

Prvo se govori o kvalitetnijem ubrzanju kao nečem vrhunaravnom...potom je ipak...zanemarivo !

Slavonci..pogotvo oni istočno od Novske...NEMAJU MAHOM položeno za 6111.Zapravo,dio ima ispit ali zbog zakonske regulative postoje ograničenja koja nema smisla iznositi...dotični ne razumije.

Infra i PP su POTPUNO odvojene tvrtke.Odvojene uprave,računi...etc...ali imaju zajedničkog vlasnika.Ovo priziva onu složenicu.."sukob interesa" te pogodovanje nekome....a to stranci ne vole čuti.Niti to netko ne razumije.

Sagledavanje stanja počinje onda kad od fragmenata sataviš mozaik i dobiješ neku cjelovitu sliku.Tek tada se može nešto kvalitetno napraviti.

Dotični predlaže terapiju po kojoj bi oboljelog od karcinoma trebalo započeti liječiti.....rezanjem noktiju.

Vagon za 160 ima veću amortizaciju od onog za 120 taman vozio njegove zemljake (krumpire) brzinom od 33,2 km/h.Da nije tako ne bi prije nekoliko godina određen broj vagona bio deklasiran sa 160 na 120 zbog.Ali..on to ne zna...ali zna trkeljati.

O klimi na mađaru...ništa.Ostajem prvi tvrdnji da bez ogromnog ulaganja i još većih preinaka ugradnja klimatizacije putničkih prostora na 6111 nije moguća.Dakle...praktično..neizvedivo.

Eh...zaprega...

Netko ne zna da strojovođa ne smije napustiti vučno vozilo tijekom vožnje.Da mu je to poznato ne bi ispalio budalaštinu o vožnji u prvoj loksi a kamoli u putničkom dijelu.

A kad je već gore...strojovođa niti u snu ne smije upaliti klimu u ljetnom periodu ili grijalicu kad vani ne vladaju ugodne temperature jer se to nekom nadobudnom forumašu ne sviđa.Crkni "gospodine" strojovođo....to ti poručuje Igor 409.Ali..neka mu..nije provjerio,pa neće insinuirati kao sve ostalo.On će i dalje pisati nebuloze po forumu iz svog klimatiziranog okruženja.

Putnički vlak od 400 tona...phhh...oprem dobar voz,rekao bi naš komšiluk.Ovo sa hitrim...stvarno mi nije jasno da netko nije razumio bit stvari.Elektra na čelu vlaka,dizel daje struju za grijanje a onaj opet priča o vuči....Bog te neće....

Ima jedan detalj...zapravo nekoliko zašto i druga loksa u sastavu treba i mora biti uključena...rebus počinje sa zaštitnim poklopcima ispuha vučnih motora,pa o još neki sitnicama.O tome doista ne mislim dalje jer je to nekom prenaporno pratiti....a kamoli probaviti.

No kako smo se dotakli i krumpira da završim ovu peripetiju...6112 na brzom je kvalitetan pomak zbog same kvalitete putovanja,uštede energije,uštede svih drugih troškova koji se javljaju kod formiranja vlaka itd.

Daljna ušteda prebacivanjem 6112 na putnički će rezultirati još ponekom kunom uštede pogotvo kad se uzme u obzir da će od Ivanić Grada prema Vinkovcima voziti maltene prazan.Bit će mu još lakše ubrzati i zaustaviti se.

 

Napokon se pojavili novi vlakovi za čije pojavljivanje su najzaslužniji tapetari i stolari...puštaju se u promet onako kako okolnosti dopuštaju ali niti to nije neki odmak od postojećeg...jer ON...Igorthe409...kaže da je šuplje.

Jedino ispravno je....6112 na putnički,nikako na brzi vlak.Uštedi se u 3pm.

Howg !

Reče...ON.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

Ima jedan detalj...zapravo nekoliko zašto i druga loksa u sastavu treba i mora biti uključena...rebus počinje sa zaštitnim poklopcima ispuha vučnih motora,pa o još neki sitnicama.O tome doista ne mislim dalje jer je to nekom prenaporno pratiti....a kamoli probaviti.

 

Moram priznati da mi se svidjela analogija o rezanju noktiju i slozio bih se sa istom, no to ne znaci da je igor nacelno u krivu sa svojom vizijom kako smanjiti gubitak pokoje lipe boljom organizacijom i mijenjanjem tehnologije rada.

Vjerujem da i sam mozes svima nama docarati "siru sliku" svojim znanjem i informacijama iz sustava pocevsi sa citiranim. Ne znam za ostale, ali mene zanima...


"Nikad stati, osim kad se mora"
"Bolje častan uzmak nego nečastan poraz"
''Bolje živa kukavica nego mrtav heroj'' - Grunf

Share this post


Link to post
Share on other sites

File....od načela se ne živi !

Načelno je u pravu sa uštedom od par lipa kako si i sam rekao.Ja sam pokušao objasniti nešto drugo.Drago mi je da si ti skužio o čemu sam pisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm...ušteda, vrlo zanimljiva riječ, koja je prihvaćena na različite načine.

Način Strojovođe........voziti ekonomično, paziti na pravovremeno pokretanje i zaustavljanje bez "divljanja" !!

 

Način forumaša..........trkeljanje o uštedama koje će spasiti PP i priužiti bolju uslugu prijevoza ( mada je moje mišljenje da je na brzom bolja klasa + brena)

 

Način Uprave PP-a......ušteda od par lipica ( koje vjerovatno nitko nije izračunao...jer nezna) na energiji, dok u isto vrijeme troše novac na neka bezvezna preuređenja prostora, plaćaju se masne pare autobusima za supstitucije, gleda kako uštediti na radnicima i to samo na jadnim Kdk i yebenim Strojovođama ( uz zdušno odobravanje, navijanje i cinizam djela forumaša, koji bi najradije sami vozili a nisu obučeni ili su to željeli ali nisu bili sposobni pa su eto sve radili osim vlak vozili, pa sad svršavaju od sreće kad netko zayebava Sv) koji voze sve i svašta, jer bo im netko maše stalno nekakvim otkazima iznad glave.....

 

Čitam i nevjerujem da se pojednici upuštaju u izračune uštede od par lipica, a sa druge strane se troši novac poreznih obveznika.....na gluposti i promašene investicije.....

 

Dash....brate ne trudi se, uzalud je..... :)


...samo mokri snovi za pojedine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bi bilo idealno, pogotovo za studente i učenike, što sam prije koji dan napisao.

Ali ne vjerujem dok ne vidim,

Tako je moj ekspresni bio slučaj kad je nedjeljom bio niskopodni na 746. Već u Vinkulji je bio djelomično pun, a šta misliš kako je bilo u N. Gradiškoj?

 

Mogli bi možda napraviti šesterodjelnu podseriju? Za većinu brzih za Vinkovce jedan Končar je malo, a dva su puno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Mogli bi možda napraviti šesterodjelnu podseriju? Za većinu brzih za Vinkovce jedan Končar je malo, a dva su puno.

Moglo bi se štošta napraviti, i brza Unska pruga do Dubrovnika, pa tunel Učka, o novoj lokomotivi Končara da i ne pričam....


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Braking news

 

14.09. kreće niski na 743

Bok svima; od malena volim vlakove i oduševio me 6112 - budući da sam novi tu na forumu zanima me samo kako bih mogao doznati kad niskopodni prolazi / staje kroz Novu Gradišku - naime moj stari (strojar) po zanimanju ga je blagorečeno "tehnički osramotio" pa da mu kažem kad i ako prolazi kraj NG da ga vidi uživo, hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od sutra na vlaku 743, a onda svakodnevno na vlaku 744 i 743!

Vozni red imas na internet stranicama!

744 8:43

743 15:27


...samo mokri snovi za pojedine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od sutra na vlaku 743, a onda svakodnevno na vlaku 744 i 743!

Vozni red imas na internet stranicama!

744 8:43

743 15:27

Znaci sutra bi mogli van 9,10 i eventualno 11.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci sutra bi mogli van 9,10 i eventualno 11.

9 i 10 idu.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od sutra na vlaku 743, a onda svakodnevno na vlaku 744 i 743!

Vozni red imas na internet stranicama!

744 8:43

743 15:27

Odlično, hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas su na 2113 dva 6112 - 002 i 007.

Zbog čega idu dva skuplana na tom vlaku? S tim kasnim vlakom se jako malo ljudi vozi...


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas su na 2113 dva 6112 - 002 i 007.

Zbog čega idu dva skuplana na tom vlaku? S tim kasnim vlakom se jako malo ljudi vozi...

Radi toga što je nedelja i ne voze svi vlakovi a ujutro treba garniture za vlakove pokrenuti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je, tocnije 002 je isao za 2100 koji nedjeljom ne vozi. 007 je normalno isla za 5000, a za 5002 je ostala garnitura u Novskoj od nedjeljnog 5003 (zadnjeg u danu vikendom na dionici Sunja-Novska). Sto mi je najmizernije vikendom u Novskoj stoji od 14 h do sutradan ujutro za 5002. (radnim danima u međuvremenu vozi 5200/1/2/3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

i napokon..... u Vinkovcima.... Dobro došao :)

 

011_zpsvmindpxn.jpg

 

013_zpslirj5etn.jpg

 

014_zpsiuni0yjf.jpg

 

016_zps6xnzpt8j.jpg

 

018_zpsqhuwakq2.jpg


...samo mokri snovi za pojedine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...