Jump to content
zeljeznice.net
ivog

Nova HŽPP flota - stanje isporuke novih motornih vlakova

Recommended Posts

nagibni kad su doalziili nisu ni dana smjeli kansit nit ikave grešeke , mađari pa kolko je prošlo od Sp-a 024 13 mjseci ili čak nešto više on je u rukama meštra sa RK i glavnog njihov problem iisto tako i 006 koji je još krače u prometu i nema pusti niskopodne dobili du ugvor neka ga bar posštuju ili nek plačaju pnale jer vozilo ne donsi dobit ako stoji niti sebe isplačuje , tak oda onaj garantni rok na SP od Gredelja je prošao tak da je sad sve u rukama TŽSV

Share this post


Link to post
Share on other sites

za razliku od končara Gredlelj svoje nove proizvode kad je izabcivao nije bilo ovakvih debilnih greška i bilo ih je jako malo i jako su poštvali datuom isporuke vozila

Share this post


Link to post
Share on other sites

za razliku od končara Gredlelj svoje nove proizvode kad je izabcivao nije bilo ovakvih debilnih greška i bilo ih je jako malo i jako su poštvali datuom isporuke vozila

Oprosti, ali ta firma koju si ti napisao ne postoji! Postoji samo GREDELJ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako su preuzeti sto ih ne puste u promet nitko nema koristi od toga da stoje u KEV-u. Oni u Koncaru kao da zaboravljaju da nema PP da oni nebi nista sad radili. Jel zna netko kako je isla isporuka s nagibnima, jesu i oni tako stajali u Bombardieru ili je to islo po ugovoru?

Mene zanima druga strana medalje... Do kuda su vlakovi placeni i da li HZ PP zeli preuzeti vlak...

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajmo rijesiti nesuglasice. Nagibnjaci su prefarbani DB regionalni vlakovi sa cajnom kuhinjom. Netko je spominjao da su se cak mogle vidjet izbjedljele brojke.

Dalje, drempa pljujes po Koncaru iz jednog jedinog razloga. Jer je koncar dobio posao a ne gredelj. Uporan si u svojim besmislicama i osobito neposten prema kolegama sa foruma koji su radili na razvoju i koji rade na proizvodnji tog vlaka. Neki ljudi se trude unaprijediti forum svojim primjedbama i sl. dok tebi forum sluzi kao mjesto za izbacivanje frustracija. Koliko reklamacija je Gredelj imao sto se tice bitnih komponenti u proteklih 10 godina, a koliko koncar? Uzmimo u obzir provjerene tehnologije, nesto sto se znalo kako radi i funkcionira proteklih 15-20 godina. Jedino sto gredelj zna novo napraviti je ugradit LED-ice na lokomotivu.

A na kraju, za ocekivati je da ce se dogadjati greske prilikom proizvodnje. Ovo nazalost nije velikoserijski vlak, kao Flirt ili Desiro, i zato dolazi do tih situacija. Da jos dvije-tri zeljeznicke kompanije naruce te garniture, siguran sam da mi naknadnih popravaka, reklamacija i primjedbi bilo osjetno manje, ako bi ih uopce bilo. Drago mi je cut da Koncar prihvaca te reklamacije i garniture koje su vec u prometu unaprijedjuje da bi bile na najvisem nivou. Vozio sam se samo nekoliko puta u novim vlakovima, no mogu rec da su u rangu svjetskih garnitura, i iako ima mjesta za napredak, takodjer i u drugim garniturama ima. Detalje koje sam uocio vise meni smetaju kao pojedincu (npr. dizajn odbojnika) ali sam svjestan da sve nemoze biti tip top.
No vremena se mijenjaju, prije 15 godina Stadler je bila mala svicarska manufaktura koja je proizvodila uskotracne garniture za Grke, dok je danas vodeca tvrtka u proizvodnji elektromotrnih vlakova, ispred jednog siemensa i bombardiera. Za koncar ce bit prilike da se pokaze...


Down around the corner, half a mile from here

Share this post


Link to post
Share on other sites

nagibni kad su doalziili nisu ni dana smjeli kansit nit ikave grešeke , mađari pa kolko je prošlo od Sp-a 024 13 mjseci ili čak nešto više on je u rukama meštra sa RK i glavnog njihov problem iisto tako i 006 koji je još krače u prometu i nema pusti niskopodne dobili du ugvor neka ga bar posštuju ili nek plačaju pnale jer vozilo ne donsi dobit ako stoji niti sebe isplačuje , tak oda onaj garantni rok na SP od Gredelja je prošao tak da je sad sve u rukama TŽSV

za razliku od končara Gredlelj svoje nove proizvode kad je izabcivao nije bilo ovakvih debilnih greška i bilo ih je jako malo i jako su poštvali datuom isporuke vozila

 

Ne mogu vjerovati koliko gluposti si u stanju napisati. :roll:


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajmo rijesiti nesuglasice. Nagibnjaci su prefarbani DB regionalni vlakovi sa cajnom kuhinjom. Netko je spominjao da su se cak mogle vidjet izbjedljele brojke.

 

Dalje, drempa pljujes po Koncaru iz jednog jedinog razloga. Jer je koncar dobio posao a ne gredelj. Uporan si u svojim besmislicama i osobito neposten prema kolegama sa foruma koji su radili na razvoju i koji rade na proizvodnji tog vlaka. Neki ljudi se trude unaprijediti forum svojim primjedbama i sl. dok tebi forum sluzi kao mjesto za izbacivanje frustracija. Koliko reklamacija je Gredelj imao sto se tice bitnih komponenti u proteklih 10 godina, a koliko koncar? Uzmimo u obzir provjerene tehnologije, nesto sto se znalo kako radi i funkcionira proteklih 15-20 godina. Jedino sto gredelj zna novo napraviti je ugradit LED-ice na lokomotivu.

 

A na kraju, za ocekivati je da ce se dogadjati greske prilikom proizvodnje. Ovo nazalost nije velikoserijski vlak, kao Flirt ili Desiro, i zato dolazi do tih situacija. Da jos dvije-tri zeljeznicke kompanije naruce te garniture, siguran sam da mi naknadnih popravaka, reklamacija i primjedbi bilo osjetno manje, ako bi ih uopce bilo. Drago mi je cut da Koncar prihvaca te reklamacije i garniture koje su vec u prometu unaprijedjuje da bi bile na najvisem nivou. Vozio sam se samo nekoliko puta u novim vlakovima, no mogu rec da su u rangu svjetskih garnitura, i iako ima mjesta za napredak, takodjer i u drugim garniturama ima. Detalje koje sam uocio vise meni smetaju kao pojedincu (npr. dizajn odbojnika) ali sam svjestan da sve nemoze biti tip top.

No vremena se mijenjaju, prije 15 godina Stadler je bila mala svicarska manufaktura koja je proizvodila uskotracne garniture za Grke, dok je danas vodeca tvrtka u proizvodnji elektromotrnih vlakova, ispred jednog siemensa i bombardiera. Za koncar ce bit prilike da se pokaze...

Koje je to Gredelj reklamacije sto se tice bitnih komponenti imao vise od Koncara u proteklih 10 godina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako se ne varam gredelj je imao jako malo. Jer sve sto je bilo lose napravljeno je nekako u velikoj tisini gurnuto ispod tepiha. Vise necu o ovom jer se nemam volje prepucavat sa nekim...


Down around the corner, half a mile from here

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je Gredelj u tome bio jedini krivac vjeruj mi da se to nebi stavljalo pod tepih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje je to Gredelj reklamacije sto se tice bitnih komponenti imao vise od Koncara u proteklih 10 godina?

A koliko ih je Končar imao u odnosu na Gredelj? Budi realan, Gredelj fušari na veliko... Primjera radi, 2063 014 je više na reklamaciji nego na pruzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A koliko ih je Končar imao u odnosu na Gredelj? Budi realan, Gredelj fušari na veliko... Primjera radi, 2063 014 je više na reklamaciji nego na pruzi.

nista vise na pruzi nije bila ni elektra 1141 301 koju je radio Koncar, tako da dizati u nebesa Koncar a pljuvati po Gredelju nema nikakve osnove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momci vi opet raspravljate u krivoj temi. Imate već temu nastalu iz OFF topica ove teme.

 

Kolege koji se čude što su 009 i 010 još u KEV-u zaboravljaju na činjenicu da ispit za vožnju niskopodnih vlakova ima niti 60 strojovođa a taj broj nije dovoljan niti za pokrivanje turnusa već isporučenih vlakova.

 

Ako netko smatra da bi bilo bolje da 009 i 010 stoje na kolosijecima ložione na Glavnom umjesto pod krovom u KEV-u to je njegovo pravo.

 

Ja pak mislim da im je bolje da stoje ovdje gdje stoje barem dok im se ne nađe turnus na kojem će voziti i ljudi koji će ih voziti.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nista vise na pruzi nije bila ni elektra 1141 301 koju je radio Koncar, tako da dizati u nebesa Koncar a pljuvati po Gredelju nema nikakve osnove.

 

Končar je od HŽ kupio frem za 301, tiristorizirao ju kao prototip od svojih sredstava i tek kasnije predao HŽ-u. E baš si našao s čime ćeš uspoređivati kvalitetu Končarevih i Gredeljevih proizvoda.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nista vise na pruzi nije bila ni elektra 1141 301 koju je radio Koncar, tako da dizati u nebesa Koncar a pljuvati po Gredelju nema nikakve osnove.

2041 106-110, 1141 201, 210, 2063 014 sve lokomotive koje nisu imale nikakvih problema. Nikada bile na reklamaciji ili slicno...

Ponos i dika TZVa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momci vi opet raspravljate u krivoj temi. Imate već temu nastalu iz OFF topica ove teme.

 

Kolege koji se čude što su 009 i 010 još u KEV-u zaboravljaju na činjenicu da ispit za vožnju niskopodnih vlakova ima niti 60 strojovođa a taj broj nije dovoljan niti za pokrivanje turnusa već isporučenih vlakova.

 

Ako netko smatra da bi bilo bolje da 009 i 010 stoje na kolosijecima ložione na Glavnom umjesto pod krovom u KEV-u to je njegovo pravo.

 

Ja pak mislim da im je bolje da stoje ovdje gdje stoje barem dok im se ne nađe turnus na kojem će voziti i ljudi koji će ih voziti.

Pratim zadnjih dana turnuse Mađara i niskopodnih i sve upućuje uparavo na ovaj problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nista vise na pruzi nije bila ni elektra 1141 301 koju je radio Koncar, tako da dizati u nebesa Koncar a pljuvati po Gredelju nema nikakve osnove.

Mješaš kruške i jabuke.

Prototip, odnosno modernizacija, i srednji popravak su 2 različita pojma. Ja Končar ne dižem u nebesa, ima i on dosta svojih mušica i problema... Ali barem to nastoje otkloniti i osposobiti u najkraćem mogućem roku. A Gredelj? Gredelj ne želi priznati svoju grešku pa je zbog toga na sudu (1141 201 izgorila ni mjesec dana nakon SP-a)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pratim zadnjih dana turnuse Mađara i niskopodnih i sve upućuje uparavo na ovaj problem.

 

S tim da među tih 60 ima i Brođana, Vinkovčana, Riječana, Karlovčana a na trasama prema tim gradovima niskopodni još ne voze. Dakle 40-ak strojovođa na 9 vlakova je ipak premalo pa čak i ako uzmemo u obzir da su 1-2 vlaka svaki dan na redovitim pregledima.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Končar je od HŽ kupio frem za 301, tiristorizirao ju kao prototip od svojih sredstava i tek kasnije predao HŽ-u. E baš si našao s čime ćeš uspoređivati kvalitetu Končarevih i Gredeljevih proizvoda.

Kad je Drempa pisao kako je Končarov statički pretvarač loše kvalitete onda su svi skočili na njega kako je Gredelj loše radi poslove na lokomotivama pa nisi pisao da se nemože uspoređivati statički i lokomotiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mješaš kruške i jabuke.

Prototip, odnosno modernizacija, i srednji popravak su 2 različita pojma. Ja Končar ne dižem u nebesa, ima i on dosta svojih mušica i problema... Ali barem to nastoje otkloniti i osposobiti u najkraćem mogućem roku. A Gredelj? Gredelj ne želi priznati svoju grešku pa je zbog toga na sudu (1141 201 izgorila ni mjesec dana nakon SP-a)...

 

Mješaš kruške i jabuke.

Prototip, odnosno modernizacija, i srednji popravak su 2 različita pojma. Ja Končar ne dižem u nebesa, ima i on dosta svojih mušica i problema... Ali barem to nastoje otkloniti i osposobiti u najkraćem mogućem roku. A Gredelj? Gredelj ne želi priznati svoju grešku pa je zbog toga na sudu (1141 201 izgorila ni mjesec dana nakon SP-a)...

A koje to željezničko vozilo za koje se utvrdilo da je Gredeljova greška nije otklonjeno. Ako se utvrdi na sudu da je Gredelj kriv za 1141 201 neka ga se kazni maksimalno koliko zakon propisuje ja nemam ništa protiv ali ti nemoj zaboraviti da se većina ovdje maloprije spomenutih lokomotiva odnosi na razdoblje kada je Gredelj napustio veliki broj stručnjaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad je Drempa pisao kako je Končarov statički pretvarač loše kvalitete onda su svi skočili na njega kako je Gredelj loše radi poslove na lokomotivama pa nisi pisao da se nemože uspoređivati statički i lokomotiva.

 

Končar-električna vozila je firma koja se bavi PROIZVODNJOM i REMONTOM željezničkih vozila. NE PROIZVODI statičke pretvarače nego ih kupuje od proizvođaća. Proizvođać statičkih pretvarača je jedno drugo Končarevo društvo koje se zove Končar INEM i Končar-električna vozila s tim društvom ima veze samo utoliko što oba društva imaju istog većinskog vlasnika.

Uspoređivati KEV sa bilo kojim drugim Končarevim društvom i uspoređivati kvalitetu kompletnog proizvoda (vlaka) sa funkcioniranjem komponente drugog proizvođaća je idiotizam.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2041 106-110, 1141 201, 210, 2063 014 sve lokomotive koje nisu imale nikakvih problema. Nikada bile na reklamaciji ili slicno...

Ponos i dika TZVa...

Ponos i dika Gredelja je DMV 7022 kojeg se svim silama želi prikazati kao loša koncepcija vlaka ali hvala Bogu brojke to vrlo dobro demantiraju. Jel ti misliš da se Gredelju te reklamacije isplate da se to radi namjerno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponos i dika Gredelja je DMV 7022 kojeg se svim silama želi prikazati kao loša koncepcija vlaka ali hvala Bogu brojke to vrlo dobro demantiraju. Jel ti misliš da se Gredelju te reklamacije isplate da se to radi namjerno?

 

Ok, 7022 je stvarno meni osobno odličan vlak, nije ni prebučan, ugodno se voziti njime i stvarno mu nema zamjerki. A ovo za reklamacije te baš nisam skužio... Znači po tebi je netko lud ako jeposlao lokomotivu na reklamaciju koja se zapalila nedugo nakon SP-a? Ili ako joj se razleti ventilator hlađenja VM-a? Ili ako novoj lokomotivi (2041) curi gorivo? Mislim ne kužim te.. Sami su si krivi za takve stvari i to se ne treba tolerirati, pa zaboga sve je to plaćeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kaolko puta treba ponvit da sve rkelamacije je Gredelj snosio osvom trošku taj bitan dio nitko ne čuje reklamcija statički 160 vagona bi taj manji končar morao snosit o svom trošku iliu dgvoru sa kevom da im dignu vagon da ga mogu izvadit i sredit druge nema končarevci su previše na vikli da držva plača reklamacije ne poduzeče samo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko je Josipe taj ventilator star?Kakav opis radova je bio propisan u tenderu za taj ventilator?Ako se utvrdi da je Gredelj odgovoran za to sto nije obavio svoj dio posla koji je bio u ugovoru i zbog toga je lokomotiva van prometa jer se ventilator razletio ja sam zato da Gredelj namiri odstetu Cargu za taj propust i jos i vise od toga. Koliko mi se cini da je ta elektra sto se zapalila izasla u vrijeme kad je Gredelj bio u stecaju pa me i necudi mogucnost da je netko od radnika mozda i namjerno znajuci da krajem mjeseca dobiva otkaz namjerno izazvao tu mogucnost zapaljenja. Neznam dali je provedena uopce kakva istraga u vezi te elektre i kako sad situacija stoji. Ovo sto se tice 2041 gdje tocno curi i jel to samo na jednoj ili na svim lokomotivama te serije?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko je Josipe taj ventilator star? Kakav opis radova je bio propisan u tenderu za taj ventilator?Ako se utvrdi da je Gredelj odgovoran za to sto nije obavio svoj dio posla koji je bio u ugovoru i zbog toga je lokomotiva van prometa jer se ventilator razletio ja sam zato da Gredelj namiri odstetu Cargu za taj propust i jos i vise od toga.

U ugovoru stoji SP + modernizacija. Lokomotiva je van prometa već 4. mjeseca jer se Gredelj i Cargo prepucavaju oko toga...

 

Koliko mi se cini da je ta elektra sto se zapalila izasla u vrijeme kad je Gredelj bio u stecaju pa me i necudi mogucnost da je netko od radnika mozda i namjerno znajuci da krajem mjeseca dobiva otkaz namjerno izazvao tu mogucnost zapaljenja. Neznam dali je provedena uopce kakva istraga u vezi te elektre i kako sad situacija stoji.

Dobar scenarij za nekakav film.

 

Ovo sto se tice 2041 gdje tocno curi i jel to samo na jednoj ili na svim lokomotivama te serije?

To će ti bolje objasniti netko tko radi na njima, ja samo znam da je sa ovima iz druge serije bilo podosta problema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...