thomcro Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Prije par dana pao dogovor, Kapo organizirao a moje je bilo samo pojaviti se, idemo u Jurdane u lov na rivalice. Od 9.50 kad smo došli pa do 14 sati snimili smo 9 što teških vlakova što strojnih vlakova. I skoro sam zaboravil, jedan brzi (za Ljubljanu). Za uvod stavit ću samo fotke koje su prethodile snimanju u Jurdanima ...Početak dana je jako obećavajuć ...bonaca je čak i u Mrtvom kanalu"Galeb" iza mosta-dva na jutarnjem suncuovo mi je bus za zgorunneko vrijeme neće bit za vidjeti prugeKapo čeka u Matuljimaprolazimo kroz Jušiće (neki mudrac je odlučil obljepit prozore i sad su fotke takve kave jesu ... nikakve!)dolazimo na jurdanski kolodvor oko 9.50 i odmah u akciju ... javit se u prometni i odmah napravit par fotki je akcija samo što nije počelapa upoznavanje sa kolodvorom, smjer prema Matuljima/Rijeci ...... i smjer prema Šapjanama/LjubljaniTu ćemo sad stat jer sad tek treba ono glavno dignuti i na fotobujol i na jubito pa će ostatak priče bit ili navečer ili tijekom sutrašnjeg dana (sve ovisi kojim tempom će se filmovi dizat) ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 Ajd da stavim bar dio dok se preostali filmovi dižu ... Prvi , okolo po kolodvoru na mjestu (ton je malo loš jer je dosta puhalo) jurdanska ćenif'ca (ključ je u prometnom )oko 10 eto i prvog vlaka, karavela 003 sa brutom ...evo i ono zbog čega smo i došli u Jurdane, asea 210 k'o rivalica (spremna za odlazak u Rijeku)ode za Rijekukaravela će dalje sama za Šapjane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 baj baj ...dok čekamo da što dođe (zbilja smo bili vrlo kratki sa vremenom između vlakova jer je stalno nešto išlo gore dole) valja i okolnu infrastrukturu poslikat ... skladišteiz drugog smjerakolodvorska zgradaKapomirvraća se karavela iz Šapjana ajmo opet po infrastrukturi, drvni centarulaz u Jurdane iz smjera Matulja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 JŽ poklopci na stupovimašturc kod drvnog centrakolosjek uz drvni centaršturc na drugoj stranimalo zbližegevo još jedan teretni, ličanka 036 čuje se zver i prije nego što se pojavi iza zavojavuče HŽ-ove Fals-oveopet asea 210 k'o rivalica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 otkvačena je, spremna za povratak u Rijekuode ličanka dalje ide sama za Šapjanesad će mala pauza (dok ne prođe brzi za Ljubljanu) pa je to pametno iskoristiti za snimiti okolne objekte, nekva stara poluprikolicaJugolinijin 40ft kontejner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 skladište dušu dalo za texturunešto (nisam dokučio što bi trebalo biti, možda kakvo spremište za drva)sa civilne strane je boćarijaa-ha, di je boćarija tu je i biblioteka!a jbtga, ne radikolodvorska zgrada sa civilne stranebiblioteka sa druge stranepopratni (stambeni) objekti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 prilazni put do kolodvora (ima dole kod drvnog centra još jedan)sa civilnelijepo kameno zdanje ćenif'ceMRT-ci (mislim da služe za izmjenu skretnica i jako su dugo tu)gore na cesti za Rupu/Pasjak ima prava biblioteka ali nismo bili nutra (ima preko ceste dućan kamo smo išli po provijant )slabi poznavatelji infrastrukture bi rekli ... još jedni ostaci nekakve stare okretnice ali to je ipak samo lijepo obzidan (suhozidom) vrtvraća se ličanka iz Šapjana staje kod prometnog ureda******Nažalost, još jedna pauza zbog uploada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 Nema više zapreka za ostatak putopisa ... graja meni iza leđa (oči počele plivat pa sam gledal kamo bi otišal anemone zalijat )čeka se križanje sa brzim za Ljubljanudolazi asea 385 sa tri SŽ vagonaKapo je malo niže, iza portalabez zaustavljanja (mada je i brzi nekad stajao u Jurdanima)nije to baš nešto spektakularno brzo al' tko to gleda, glavno da se kotrlja odeočekivano, ličanka bi sad trebala za Rijeku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 ali ne, čeka se teretni koji dolazi iz Rijeke ... još ga nemaback viewtelefonkopruga je otvorena u pravacevo ga (al' bogme ga se i čulo!) uklizava u kolodvorERR-ovi Fals-ovi i moj stativ sa malim fotićem za snimanje asea 210 spremna za povratak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 e al' neide to samo tako, kad se pojavila ličanka logično bi bilo da će ih skuplat i zapregu otpremit za Rijeku ...polako izlazi van (a i da skretničar siđe da prebaci skretnicu)koja greška, ode ličanka sama za Rijeku! aseu su pomakli bliže prometnom i kroz desetak minuta i ona strojno odlazi za Rijekuda, 210 opet oko 13.15 pojavljuje se asea 385 na povratku iz Šapjana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 a onda ... onda smo odvedeni u katakombe kolodvorske zgradedole je ugodno hladno pa i pivce lakše legnestube za vanjski svijetumalo nam se desilo da smo prošli a da nismo snimili blokblok je zaštićen od Ministarstva kulturemjesto gdje je izrađenu prometnom uredu je i stara makinjeta za kartezbirka fenjera na ormaru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 i dolazi zadnji vlak kojeg ćemo dočekat, opet ličanka 036 sa ERR Fals-ovima i aseom 210 ko rivalicomumor čini svoje, ostajemo tu kod prometnog i ne snimamo više aseu (ubrzo je otišla za Rijeku) ali zato isparaćamo dizlobrunda i oće što prije otićiode Nakon što je otišao vlak pozdravili smo se sa skretničarom i prometnicom i otišli gore na cestu čekat bus, Kapo će njime do Matulja... a ja sam se odvezal do Rijeke. Sišal sam na željezničkom kolodvoru ali nije bilo baš ničeg zanimljivog pa sam i ja otišal doma.*****I to je to, do nekog slijedećeg ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Hjoj, koliko strojnih vožnji.. Iiiiima se para Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 Hjoj, koliko strojnih vožnji.. A čuj, neznaš što je gore, jel vratit loxu strojno ili ju pustit u Šapjanama da se nešto materijalizira za spustit u Rijeku (mada ja osobno mislim da ju je bolje strojno vratit nego ju pustit jer na ovaj način će ipak brže rotirat). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Politikolog Posted April 22, 2015 Share Posted April 22, 2015 Veoma lep putopis i moram priznati da me iznenadio broj vozova! A sto se tice strojnih voznji, s obzirom da je rivalica(potisak) potrebnije je sto pre je vratiti - nije ekonomicno, ali to joj je posao: jednog poguarti i odmah nazad za drugog Quote https://www.flickr.com/photos/milosjovic/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 25, 2015 Author Share Posted April 25, 2015 Veoma lep putopis ... Thx ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domagoj Vu Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Dečki, jako ljep putopis i krajolik!! Pozz Domagoj Barinić Quote Stari Habis vagoni su zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 25, 2015 Author Share Posted April 25, 2015 Dečki, jako ljep putopis ... Hvala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.