sali Posted April 13, 2015 Share Posted April 13, 2015 U subotu 11.04.2015.godine igrom slučaja zatekao sam se u Bjelovaru Na ŽCPR - Slavonska cesta Vaktarna bez vaktara....... U smjeru bjelovarskog kolodvora Smjer Bjelovar teretna.....Kloštar Danas ču malo ovim smjerom u nepoznato..... Ovi iz Elektromaterijala izgleda ne koriste baš uslugu željezničkog prijevoza,ali nije baš bilo tako u bližoj i daljoj prošlosti.......izgleda da i ovdje kamionski prijevoz zabija nož Hž-u do balčaka. Jedan čisti prolazni kolosijek .....ostali lijepo potravnati ugodni za hodanje Srdačan pozdrav ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 13, 2015 Share Posted April 13, 2015 Vrlo zanimljive fotke, prave proljetne. A mene podsjećaju na priručnik za izradu maketa Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
sali Posted April 13, 2015 Author Share Posted April 13, 2015 Pffaf kak si me brzo dohvatil.Jesu,dobro zboriš prave proljetne,a ja bi dodao i malo jako malo vjetrovite..... Idem na peti (ne cipela) več kolosijek,bar sam tako nabrojao.... Ovo če uskoro sasvim pristojno zarasti Idem ja ipak ovim ugodno travnatim kolosijekom i sve si nekaj mislim da se nebum danas nagledal teretnih vagona,a izgleda da je teretnjak u prolazu rijetka lovina.... Ipak sam se svejedno okretao unazad da me nebi slućajno mali medo Evo me i na prolaznom kolosijeku ........smjer Kloštar Pogled unazad....crveno je ...nema iznenađenja Ovaj vagon dvoosovinac sigurno služi za prijevoz lakopokvarljive robe Ima tu i vagona za prijevoz tekućica...sve dvoosovinac do dvoosovinca ...... uživaju u samoći na proljetnom suncu sa ugodnim povjetarcem..izgleda da nema šanse da će uskoro trčati tračnicama.... Srdačan pozdrav ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sali Posted April 13, 2015 Author Share Posted April 13, 2015 Sunce je za leđima pa da iskoristim priliku,a možda nekom i pomognem Vidi nas i u paru..... Pravi gušt za hodati....sve je tako ugodno zeleno i travnato Tko to mene glada ? Glavni junak jedne pruge došao mi da se žali....kaže da divno bijaše glavni biti dok ga nisu pročitali ....pa nastavlja " Svijetu je svega dosta,ničeg željan osim glavnih junaka....Saznali su moje,mane,moje tajne,moje tuge,Pokidali neke strane i pošli da traže druge,Svijetu je svega dosta on čeka svoga gosta i duša se trudi svaka da ima svog junaka......" Evo vidiš ja sam ti iz Zagreba došel v goste.... Ti si za mene danas glavni junak...praviti ću se kao da si mi prebacio prolaz sa glavne pruge na sporednu stranu...mi to možemo uz svekoliko prisutnu tehnologiju...samo nama znanu.... Ovo za njegovim leđima gotovo je otišlo fuć..... Tu na ovaj kolosijek me usmjerio moj današnji glavni junak...tamo desno bolje rečeno ravno ide se u smjeru Velikog Trojstva....i dalje...,a ja ću znači gore i lijevo,a lijevo je ići DA... Srdačan pozdrav ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sali Posted April 13, 2015 Author Share Posted April 13, 2015 Zadnji pogled na glavnu prugu..... Ne bii znao reči koliko promila ? ŽP za tačke Ove šine su od nekuda demontirane Konstantan uspon ŽCP bez R Izgleda da nisam sam Pogled na staro bjelovarsko groblje Gdje će me ova pruga odvesti....kriv sam si sam oho ho nešto se vidi pa to je bik Srdačan pozdrav ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sali Posted April 13, 2015 Author Share Posted April 13, 2015 Stvarno to je bik i kraj pruge Nema dalje šina...ali ja ipak moram dalje iako znam da je radoznalost i mačku ubila.... Podvožnjak Zanimljiv cigleni portal podvožnjaka Dalje je obraslo i nije baš prohodno Idem gore da izvidim situaciju kako dalje....Jedna gornjopodvožnjačka Pogled sa nadvožnjaka Ima cesta koja prati željeznički klanac pa ću pokušati pratiti liniju nekadašnje pruge s više etaže Nakon par stotina metara vrag mi neda mira Nastavlja se do tada ...... Srdačan pozdrav ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Glavni junak jedne pruge došao mi da se žali....kaže da divno bijaše glavni biti dok ga nisu pročitali Ne budi zamjereno što upadam s ovim linkom: https://www.youtube.com/watch?v=QYW-FljM_V0 Meni osobno je to možda i najljepša pjesma Bijelog dugmeta, a podsjeća me na prve dane u Zagrebu po povratku iz vojske. Putopis obećava uzbudljiv nastavak. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sali Posted April 14, 2015 Author Share Posted April 14, 2015 Stanley Izgleda da nisu svi pragovi povađen,ako su ih uopće i vadili.Možda je vađenje obavljeno u kućnoj radinosti ...... Svako malo sam mjenjao etaže Izgleda da se nadzire kraj Evo me pred zidom i žicom......moram malo zaobilaziti da bi ponovno pronašao trasu nekadašnje pruge Trgovina je u punom jeku.Jedan me je crnomanjasti bjelovarčanin upitao :Što to snimaš ?Zašto?Odgovorio sam mu da snimam Hrvatske željeznice.Ostao je malo zatečen odgovorom pa nije znao kako nastaviti razgovor dalje,ali zato njegov malo stariji kolega se samo nasmijao i dodao,Znači ponovno se vrača pruga ........ Treba pronači nastavak bivše trase pa sam se malo motao okolo i fotkao.Istina je da su me malo ljudi čudno promatrali.Što se može kad nam je takva sudbina. Pardonirao sam jednog starijeg gospodina i zamolio ga da mi nešto kaže više o ovoj prugi.Kao da je malo živnuo na spomen pruga. To vam je nekad u vremenu jednoumlja sasvim lijepo funkcioniralo,a ovi iz višeumlja sve povadiše i zatrpaše,a zemlju rasprodaše,kažu pruga smeta,koči razvitak Grada.Da su imali malo sluha mogli su zadržati ovu trasu i koristiti je kao odvojak gradske željeznice.Kaže mi da se u blizini nalazi srednjoškolski centar sa puno učenika,poslovna zona i novo stambeno naselje,pa putnika nebi nedostajalo.Danas mnogi učenici pješače do bjelovarskog kolodvora jer im je autobus skup. Zahvalio sam se slučajnom prolazniku na informacijama i krenuo dalje .....u svoj nespokoj Srdačan pozdrav ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sali Posted April 14, 2015 Author Share Posted April 14, 2015 Moram preko ceste i nastavljam slijediti trasu Postoji i puteljak krečem se uzvodno dalje Vide se i nepovađeni pragovi,znači na dobrom sam tragu Sve je lijepo travnato kao i na teretnom kolodvoru Sve prisutni tragavi proljeća Opa.... Sada mi je nekako sve jasnije Travnato,a i uspon je sve blaži Srdačan pozdrav ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sali Posted April 14, 2015 Author Share Posted April 14, 2015 Evo me na krajnoj točki trase Zaključano ne mogu dalje istraživati...... Pogled preko ograde Silosi i mlin za žitarice Ovi su preuzeli transport i dostavu Pogled sa suprotne strane Zadnji pogled niz ulicu Sve mi ovo nekako izgleda otužno i prazno.Izgleda da se cijeli ovaj kompleks u pretvorbi pretvorio u jedno veliko ništa.Zamišljam sve ovo kako je moralo izgledati u neka zlosretna vremena.Kolone zaprega,traktora,kamiona u beskonačnom redu koji čekaju da predaju i istovare svoja bruta napunjena raznim žitaricama u silose i mlin. Zamišljam kako je tek izgledao prijevoz žitarica željezničkim vagonima do i od silosa.Mala parnjača serije 51 lovi zalet od teretnog kolodvora i pod punom parom lagano ovladava usponom da bi izgurala vagone do silosa............. Do neke druge prigode....... Srdačan pozdrav ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPILE008 Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Bilo je tu vagona Tds-ova na pretek i drugih vagona još i pred desetak godina onda su prugu jednostavno ukinuli iskratili do groblja, neznam zašto politika išle su ti druge lok. ne samo parnjače bilo je posla na manevri cijeli dan, Đuran, Jenbah a jedne god. i 664-004 današnja 2 062 001, tamo gdje je BILLA i buvljak bila je utovarna rampa za vagone i tovarila su se drva i željezo tako da je bilo dosta posla a onaj zid desno i velika bijela zgrada ti je MUP i malo dalje Kaufland. Pred par godina mislili su obnoviti prugu do BILLE tamo bi bilo stajalište tako da učenici iz srednjoškolskog centra nemoraju ići skroz do kolodvora ali je sve to zamrlo nešto slično kao Pula (stajalište) na rivi, sve u svemu dobra reportaža, mogao si se javiti porukom pa smo mogli otići na piće ako ništa drugo, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sale2 Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Trasa industrijskog kolosijeka je očuvana i u vlasništvu infre. Pruga se vrlo lako može obnovit i vizualno uklopit u prostor u zoni novoizgrađenog kružnog toka. U puno gradova industrijski kolosijek ulazi duboko u grad i presjeca kružne tokove i raskrižja. Činjenica da silosi rade i da će povećavat kapacitete ide u prilog tome. U više navarata su vozili pšenicu sa kamionima na kolodvor i pretovarali tamo iz kamiona u vagone. Taj dio grada gdje su silosi je okružen stabenim ulicama i kada krenu dolazit kamioni bude jako nezgodno. Od zakrčenja ulica,buke te uništavanja gradskih prometnica i podzemne infrastrukture. Sa vlakom bi to bilo puno jednostavnije i bolje za sve. Prednosti su velike,od toga bi imao koristi grad,vlasnik silosa,infra,cargo i na kraju stanovnici tog dijela grada. Inače u više navrata sam predlagao da se obnovi jedan kolosijek uz glavni prema Kloštru ta da se tu premjesti doprema i optrema teretnih vlakova. Taj kolosijek je daleko duži od onih u putničkom dijelu kolodvora. Time bi se mogao izbacit jedan kolosijek u putničkom dijelu kolodvora i napravit široki peron za putnike. Ovi sadašnji uski perončićići su jako opasni jer su preuski. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Zamišljam sve ovo kako je moralo izgledati u neka zlosretna vremena.Kolone zaprega,traktora,kamiona u beskonačnom redu koji čekaju da predaju i istovare svoja bruta napunjena raznim žitaricama u silose i mlin. Zamišljam kako je tek izgledao prijevoz žitarica željezničkim vagonima do i od silosa.Mala parnjača serije 51 lovi zalet od teretnog kolodvora i pod punom parom lagano ovladava usponom da bi izgurala vagone do silosa............. Anene! To je bilo vrijeme jednoumlja i mraka... Do neke druge prigode....... Hvala Ti i na ovoj. Jako lijepa reportažica Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Šteta je da ni kolosijeka ni vlakova više nema na toj industrijskoj pruzi. Iako se jako često susrećem sa sličnim prizorima, još uvijek ne mogu oguglati na njih. Hvala ti, sali, na lijepoj reportaži. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPILE008 Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Šteta je da ni kolosijeka ni vlakova više nema na toj industrijskoj pruzi. Iako se jako često susrećem sa sličnim prizorima, još uvijek ne mogu oguglati na njih. Hvala ti, sali, na lijepoj reportaži. Ta pruga je trebala ići u remont od kolodvora skroz do Paromlina, čak je bio nabavljen i materijal u krugu silosa su bila dva kolosijeka sa skrektnicama i čini mi se nekada i jedan krnji, materijal novi pragovi i nešto tračnica je bilo stajalo u krugu Paromlina dugo godina i kada se odustalo od remonta materijal je odvežen, zašto se odustalo od remonta neznam ali je ta pruga nekada imala veliki značaj, bilo je lijepo ići kroz centar grada sa lok. manevrista je morao siči sa lok. i zaustavljati aute jer se vozaći nisu obazirali na Andrijin križ i znak stop. Nešto slično kao u Rijeci! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sali Posted April 15, 2015 Author Share Posted April 15, 2015 Pfaff,Stanley,seabral......Hvala ! SPILE008 , sale2 Hvala za vaše informacije.Upotpunili ste savršeno ovaj moj putopis.Šteta što se nigdje ne može nači kakva fotka iz tog perioda u kojem je pruga bila aktivna do i u krugu silosa. ......Time bi se mogao izbacit jedan kolosijek u putničkom dijelu kolodvora i napravit široki peron za putnike. Ovi sadašnji uski perončićići su jako opasni jer su preuski. sale2 dobo kažeš stvarno su peroni uski i opasni pogotovo kada nosiš poveči bagaž Evo i dokaza Srdačan pozdrav ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 ... Nešto slično kao u Rijeci! Ché? Mali ispravak, u Rijeci nema Andrijin križ i znak stop. Ima rampa(e) na podvožnjaku a na pruzi u centru nema ničega. Iima Andrijin križ na Brajdici ali nema znaka stop ... centar Rijeke Brajdica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sale2 Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 dobo kažeš stvarno su peroni uski i opasni pogotovo kada nosiš poveči bagaž Evo i dokaza Trenutno se krajnji desni četvrti kolosijek koji se vidi na slicu ( zarašten u travu ) koristi za dopremu i otpremu teretnih vlakova. Taj kolosijek je u jako lošem stanju. Malo su ga pokrpali da može služit svrsi. Postojeći treći kolosijek ( na njega dolazi vlak ) je obnovljen prije par godina. Treći kolosijek se vadi ( materijal je u potpunosti iskoristiv ) i seli na mjesto četvrtog kolosijeka ( čiji materijal nije iskoristiv ). I onda se između drugog prolaznog kolosijeka i četvrog kolosijeka ( koji u stvari tada postaje treći nakon što se jedan kolosijek makne ) radi široki peron za putnike ( nešto slično kao u Kloštru ). Teretni promet se u tom slučaju seli u teretni dio kolodvora gdje se obnavlja jedan kolosijek uz prolazni prema Kloštru. Polovne šine za sanaciju tog kolosijeka postoje kao i dio pragova,potrebno je samo dopremit preostale potrebne polovne pragove. Kako vidimo sve se to može odradit sa postojećim materijalom i nešto malo polovnog materijala kojeg ima dovoljno. Vrlo mala investicija a puno bi se dobilo na fukcionalnosti kolodvora, a prije svega na sigurnosti putnika koji bi mogli bezbrižno čekati vlak na širokom peronu bez bojazni da će netko stradati. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sale2 Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 U onaj veliki usjek na bivšoj pruzi za mlin je nedavno sletio auto. Po meni bilo bi puno bolje da se ta rupa zatvori sa pločom i gore napravi parking za obližnje groblje i spoje dvije ulice. Velika je šteta što se ta pruga rasformirala jer puno je praktičnje dovest žitarice sa vlakom nego što kamioni ulaze u centa grada i zagušuju okolne ulice oko mlina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BornaZ Posted February 22 Share Posted February 22 Ja sam za taj kolosijek saznao preko Google Mapama proučavajući zelene linije i zavoje. Danas sam se zaputio u Bjelovar i obišao ga. Teretni dio Samo je ovo ostalo od vagona Taj Francuske (SNCF) nebu više vidio Promjena: bik je odšetao unatrag Od ajmoreći signalizacije ostalo je samo ovo S druge strane Nastavak slijedi... 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BornaZ Posted February 22 Share Posted February 22 "Crveni tunel" Pogled unatrag Pogled odozgo Vjerujem da netko tko nikad nije čuo da je pruga išla ovdje, rekao da da je ovo isušeno riječno korito Kroz ogradu Nastavite će se... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BornaZ Posted February 22 Share Posted February 22 Auti razmaknuti (osim Mazde) kao da pruga još ide... Iza kružnog toka Prema silosu Tu još postoje pragovi Kod silosa još jedino postoje šine Unutra ništa Prema kružnom toku Novije. Mislio sam da je '98 pa sam slučajno slikao naopačke Samo odrezano Kraj. Još se privikavam na bolju kameru pa ću probati ubuduće slikati ravnije. Pozdrav iz Karlovca! 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domagoj Vu Posted February 22 Share Posted February 22 1 hour ago, BornaZ said: Taj Francuske (SNCF) nebu više vidio Ta sigurno već godinama tu stoji, čudi me da nije izrezana. S obzirom da su to već stare cisterne u dobi 40-tak ili više godina, mic po mic nestaju i sa Francuskih pruga. Kako Francuski iznajmljivač vagona NACCO ne postoji, kupio ih je VTG AG, a neke je bivše NACCO vagone preuzeo Tankwagon SP Zoo iz Szczezina i poneke Wascosa. 2 Quote Stari Habis, Zaes i Baatići su zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.