.Laurus. Posted February 22, 2015 Author Share Posted February 22, 2015 Lauruse, jel bilo problema? Žao mi je, drugi put ćemo na ĆePi! Nije. Sve je bilo super! Može. Planiram uskoro opet u Vinkovce - jednu subotu. U nadi da ću imat sreće da ulovim u depou aktivne 2062 i po kolodvoru plave U-tz vagone. Quote Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Jedino me smeta kaj se ti vagoni ne pošalju u CIOS nego tu trule. Kaj se ne bi moglo nekaj zaradit na njima prodajom u staro željezo? Cemu rezati kad za nevelike novce mogu kontejnere vozati. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Cemu rezati kad za nevelike novce mogu kontejnere vozati. Nisam baš siguran jel sam shvatil kaj si htel reći, al mi se čini kad bi Infra nazbilj počela zaračunavati ležarine / dangubine, brzo bi ta hrđa pretvorena u ingote. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2044 Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 RŽV radi rekonstrukcije Gbs i Gas vagona u Lgs i Sgs vagone za prijevoz kontejnera. Quote Pozdrav iz Valpova! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Cemu rezati kad za nevelike novce mogu kontejnere vozati. Može i to, samo da nekaj naprave korisno s njima, jer ovo stajanje koje se najčešče odulji nema smisla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioZG Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Treba ih rezat, jer ne stvaraju nikakvu dobit. 85 % kontejnera se iz luke Rijeka prijevozi tegljačima/kamionima, a tek 15 % željeznicom.Rekonstrukcije vagona bi bile potrebne da je % obrnut, ali zbog mnogo razloga(infre, ...) to nije moguće. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted February 25, 2015 Share Posted February 25, 2015 Treba ih rezat, jer ne stvaraju nikakvu dobit. 85 % kontejnera se iz luke Rijeka prijevozi tegljačima/kamionima, a tek 15 % željeznicom. Rekonstrukcije vagona bi bile potrebne da je % obrnut, ali zbog mnogo razloga(infre, ...) to nije moguće. Jedan od razloga je i manjak vagona pogodnih za prijevoz kontejnera. Sve te krseve treba preraditi u plato vagone za kontejnere i poceti zaradjivati. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crna Guja Posted February 25, 2015 Share Posted February 25, 2015 Jedan od razloga je i manjak vagona pogodnih za prijevoz kontejnera. Sve te krseve treba preraditi u plato vagone za kontejnere i poceti zaradjivati. Jeftinije je iznajmiti od AAE ili Ermewe vagone po potrebi. Bolje to nego rekonstrukcije ili novi vagoni kupovina ili najam, rekonstrukcije nikako... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.Laurus. Posted February 28, 2015 Author Share Posted February 28, 2015 Crvenom crtom je označeno moje kretanje. (Satelitske snimke su iz 2013. godine) Plavo - Šveđani 032 i 035 Zeleno - Ličanke 016 i 029 Žuto - Pomoćni vlak Narančasto - Parnjača serije 51 133 Svijetlo plavo - Šinobusi Plan putovanja Quote Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.