Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Sign in to follow this  
thomcro

Brodovi i trajekti "Jadrolinije"

Recommended Posts

Vodice ; 02.02.2016.god. ; m/b " Lara "

 

Lara%2002022016%20001.jpg

 

Lara%2002022016%20003.jpg

Lara%2002022016%20007.jpg
Lara%2002022016%20010.jpg
Srdačan pozdrav !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jedno pitanje sto se tice plovidbe trajekta "Zadar" na liniji Zadar-Ancona. Kako to da kad trajekt plovi na navedenoj liniji preko noci vozi oko 3 sata duze nego kad vozi dnevnu liniju (polazak iz Ancone je 22.00 sata a dolazak u Zadar 7.00 sati ujutro) ? Da li vozi sporije zbog smanjene vidljivosti, da napase vrijeme da ne dodje u Zadar pre rano, ili je uzrok nesto trece ?


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troši vrijeme. Jer kog ćeš vraga u Zadru ujutro u 4 sahata?

Slično je bilo nekoć sa spavaćim vlakom "Učka" na relaciji Rijeka Beograd. Taj je negdje noćom čučao par sati na nekom XIV. kolosjeku u Vinkovcima da ne dođe u 3 i pol, ujutro u Beograd. Najgori zayeb kod toga je bio da si bio u mraku na nepoznatoj lokaciji, a sve zahode u vagonima su zaključali zbog prevencije oneređivanja okoliša!


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li netko zna kako se zvao trajekt koji je povezivao Crikvenicu i Šilo na Krku krajem 80-ih/početkom 90-ih?

Koliko me sjećanje služi trajekt je bio vrlo sličan (ako ne i identičan) M/T "Rabljanka" Rapske plovidbe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bodulka?


_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj VOZ je uglavnom radio na liniji Črišnjeva-Voz (do izgradnje Krčkog mosta),


_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li netko zna kako se zvao trajekt koji je povezivao Crikvenicu i Šilo na Krku krajem 80-ih/početkom 90-ih?

Koliko me sjećanje služi trajekt je bio vrlo sličan (ako ne i identičan) M/T "Rabljanka" Rapske plovidbe.

Trajekt VOZ.

Da, to je taj - prvi brod na kojeg sam se ikad ukrcao.

 

Evo jedne fotke iz mojeg obiteljskog albuma, koju sam snimio sredinom osamdesetih godina s terase svoje kuće u Šilu.

U zaljevu se vidi trajekt Voz.

 

Silo01.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Dubrovnik" iza poveće gomile metalnog šrota

DSC_0916_zpsrxy5v86l.jpg


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš
4111601737.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

m/t "Dubrovnik" snimljen danas sa lukobrana

 

DSC_1260_zpssgha07ow.jpg

 

DSC_1259_zps0b7gz4lm.jpg

 

DSC_1263_zpsvzswcwkr.jpg

 

DSC_1266_zpsyilxdva6.jpg

 

DSC_1270_zpsers6cwo2.jpg

 

DSC_1286_zpsomo0d57h.jpg

 


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš
4111601737.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Katamaran Adriana u Porto Barošu

 

DSC_1235_zpsbgclkaay.jpg

 

DSC_1236_zpsmvnipzau.jpg


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš
4111601737.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima već neko vrijeme da je m/t "Dubrovnik" premješten na lukobran med ribarice

 

DSC_2140_zpsuny9y7nc.jpg


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš
4111601737.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troši vrijeme. Jer kog ćeš vraga u Zadru ujutro u 4 sahata?

Slično je bilo nekoć sa spavaćim vlakom "Učka" na relaciji Rijeka Beograd. Taj je negdje noćom čučao par sati na nekom XIV. kolosjeku u Vinkovcima da ne dođe u 3 i pol, ujutro u Beograd. Najgori zayeb kod toga je bio da si bio u mraku na nepoznatoj lokaciji, a sve zahode u vagonima su zaključali zbog prevencije oneređivanja okoliša!

 

Iz kojeg razloga je ''Učka'' kretala iz Rijeke u 17:25h onda? Zašto nije polazila u 20:00h ili malo kasnije da dođe u Begeš na vrijeme ujutro iza 7:00h???

 

Malo kasno pitam, ali sada čitam propušteno na forumu.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi put nakon 2006. trajekt Lastovo pristao je u hvarskoj luci zamjenjivši katamaran!

Prema odluci Agencije za obalni linijski promet, resornog ministarstva i državnog brodara, brod bi trebao pristajati u hvarskoj luci samo ujutro kada vremenske prilike spriječe isplovljavanje prema Splitu, što je zimi čest slučaj.

 

Slikano 7.1.2017 ujutro (temperatura -6*C).

 

DSCN1282zh.jpg

 

DSCN1298zh.jpg

 

DSCN1300zh.jpg

DSCN1309zh.jpg

 

DSCN1314zh.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

m/t "Marko Polo" u slici ...

 

DSC_3159_zpsu2jaaaod.jpg

 

DSC_3153_zpsbntqdyw2.jpg

 

DSC_3155_zps2tsrlx2l.jpg

 

DSC_3160_zpsaz52bsuq.jpg


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš
4111601737.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Polo" snimljen danas popodne

 

DSC05436_zpsictwajgc.jpg

DSC05444_zpsnjglpbro.jpg


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš
4111601737.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao sam ovaj filmic na Youtubu iz vremena Domovisnkog rata, 1991. godina, prikazan je napad na Zadar. U jednom kadru (od minute 1:51) se vidi bivsi Jadrolinijin trajekt "Loda" kako stoji s vanjske strane poluotoka, tj. ukrcava aute tamo gdje su morske orgulje otprilike. Da li se tko sjeca jel to tako bilo radi izvanredne situacije zbog rata ili su prije tamo pristajali trajekti? :hm

 


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

M/T "Mate Balota"

 

10.09.2018.god.Na lokaciji Mali Ždrelac na plovu prema otocima Iž i Rava

 

Mate-Balota-001.jpg

 

Trajekt za lokalne linije.Izgrađen je 1988.god. u brodogradilištu Kraljevica.Svoj plovni vijek započeo je na liniji Valbiska - Merag.Nakon toga kao i danas plovi na linijama zadarskog arhipelaga.Kapacitet trajekta je 440 putnika i 50 automobila.Razvija maksimalnu brzinu od 11 čvorova.Gaz mu je 2.90 m.

 

Mate-Balota-002.jpg

 

Mali Ždrelac je tijesnac smješten između otoka Ugljana i Pašmana

Mate-Balota-003.jpg

 

Plov ispod mosta Ždrelac

 

Mate-Balota-004.jpg

 

Most Ždrelac povezuje otoke Ugljan i Pašman kojim prolazi državna cesta D 110

 

Mate-Balota-005.jpg

 

Srdačan pozdrav !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim novi most(?). Kada sam zadnji put bio u Sukošanu - to je istinabog bilo prije tridesetak godina - nije bilo luka. I prolaz kroz Ždrelac mi se činio nekako uzak za trajekt, jesu li ga proširili?

 


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proširen je do kraja prije 6 godina na 56 metara širine i 5 metara dubine.

 

U časopisu Građevinar je objavljen zanimljiv članak sa cijelim zahvatom oko mosta i plovnog puta:

http://www.casopis-gradjevinar.hr/assets/Uploads/JCE-61-2009-03-05.pdf

 

Jako zanimljiva rekonstrukcija


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od svih Jadrolinijinih trajekata nekako najmanje volim Mate Balotu. Zadnjih 10ak godina stalno sam ga koristio na ruti Zadar-Brsanj i mogu reci da je jako neudoban za dulje putovanje. Iz nekog razloga potpalubni prostrani salon nikad ne radi tokom ljeta vec samo mali salon na gornjoj palubi, a taj salon je spajza sa sankom, 3 stola i nekoliko tvrdih plasticnih stolaca. Osjecaj kao u zadnjoj krcmi.

 

Sve drugo sto preostaje su vanjske klupe koje su zapravo spremista za prsluke za spasavanje. Ta neudobnost pogotovo je dolazila do izrazaja dok je jos plovio preko Velikog Zdrelca pa mu je trebalo 2 sata do Iza, a sto je tek s onima koji jos produzuju na Ravu. S druge strane, trajekti s puno vise sadrzaja i udobnosti prometuju za liniji Zadar-Preko koje traje 20 minuta. Jasno mi je da za Preko treba veci trajekt jer na Ugljan ide vise vozila i putnika ali nekako uvijek za Iz ide najlosije, od Bozave, Zavizana, "skovacera" pa do Balote....


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...